Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби (металопластикові конструкції та їх встановлення)
Очікувана вартість
136 000,00 UAH
UA-2020-11-12-003818-c 46042e7591f742a990586631a61e7139
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Соловйова

+380982194633 solovyova.halyna@novomarivka.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НОВОМАР'ЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БРАТСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04376009
Вебсайт: https://novomarivka.org.ua
Місцезнаходження: 55424, Україна , Миколаївська обл., Братський район, село Новомар'ївка, вулиця Данила Галицького, 24
Контактна особа: Галина Соловйова
+380982194633
solovyova.halyna@novomarivka.org.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2020 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 26 листопада 2020 15:21
Очікувана вартість: 136 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


1. Категорія замовника - об'єднання територіальних громад. 2.Предмет закупівлі - Вікно металопластикове розмір:1200*1940, площа: 2,33 м кв -5 шт;Вікно металопластикове розмір:1200*1940, площа: 2,33 м кв -16 шт; Двері металопластикові розмір:2050*2370, площа: 4,86 м кв -1 шт; Двері металопластикові розмір:2050*1480, площа: 3,03 м кв - 1 шт; Двері металопластикові розмір:2050*1440, площа: 2,95 м кв - 1 шт; Додаткова конструкція до дверей розмір: 870*2370,площа:2,06 м кв - 1 шт; Додаткова конструкція до дверей розмір: 820*1480,площа: 1,21 м кв - 1 шт; Додаткова конструкція до дверей розмір: 820*1440,площа:1,18 м кв - 1 шт. 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - згідно додатку №1 до оголошення. 4. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв - ціна 100% з урахуванням усіх податків та зборів. 5.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників - не вимагається. 6.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Вікно металопластикове розмір:1200*1940, площа: 2,33 м кв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55424, Україна, Миколаївська область, с.Новомар'ївка, Данила Галицького 19а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
16 штуки
Вікно металопластикове розмір:1200*1940, площа: 2,33 м кв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55424, Україна, Миколаївська область, с.Новомар'ївка, Данила Галицького 19а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
1 штуки
Двері металопластикові розмір:2050*2370, площа: 4,86 м кв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55424, Україна, Миколаївська область, с.Новомар'ївка, Данила Галицького 19а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
1 штуки
Двері металопластикові розмір:2050*1480, площа: 3,03 м кв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55424, Україна, Миколаївська область, с.Новомар'ївка, Данила Галицького 19а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
1 штуки
Двері металопластикові розмір:2050*1440, площа: 2,95 м кв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55424, Україна, Миколаївська область, с.Новомар'ївка, Данила Галицького 19а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
1 штуки
Додаткова конструкція до дверей розмір: 870*2370,площа:2,06 м кв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55424, Україна, Миколаївська область, с.Новомар'ївка, Данила Галицького 19а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
1 штуки
Додаткова конструкція до дверей розмір: 820*1480,площа: 1,21 м кв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55424, Україна, Миколаївська область, с.Новомар'ївка, Данила Галицького 19а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
1 штуки
Додаткова конструкція до дверей розмір: 820*1440,площа:1,18 м кв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55424, Україна, Миколаївська область, с.Новомар'ївка, Данила Галицького 19а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2020 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 11:28
ТД вікна двері.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

профіль та фурнітура
Дата подання: 13 листопада 2020 11:15
Дата відповіді: 13 листопада 2020 11:33
доброго дня! надання іншого профіля та фурнітури дозволено?
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимоги до предмету закупівлі прописані в додатку 1 до Оголошення. Дякуємо за звернення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-12-003818-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СИДОРЕНКО АННА СЕРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3228119848
Дата подання: 30 листопада 2020 17:14
Оскарження рішення визначення переможця
Пропозиція учасника, якого визначено переможцем, не відповідає вимогам закупівлі
Скасована
Дата: 02 грудня 2020 16:17
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2020-11-12-003818-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович, Код ЄДРПОУ:2669808917
Дата подання: 02 грудня 2020 18:52
скарга ФОП Сидоренко АС відкликана, підстави скасування рішення про оголошення переможця незаконене
Голові тендерного комітету Новомарївській
сільської ради Братського
району Микола\вської області
Солововій Г.А.
копія: Уповноваженій особі
Новомарївській сільської ради Братського
району Микола\вської області
Молчановій М.С.

Скарга
Попереднє рішення про визнання переможцем щодо пропозиції ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович закупівлі UA-2020-11-12-003818-c відмінено 17:27 02.12.2020 року уповноваженою особою на підставі скарги учасника ФОП Сидоренко А.С. на ім’я голови тендерного комітету Новомарївській сільської ради Братського району Микола\вської області Соловйовій Г.А..
Я, ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович, не згоден з прийнятим рішення з огляду на наступне:
1) Скарга була розглянута особою Молчановою М.С., яка не є головою тендерного комітету, тобто їй скарга не була адресована.
2) Скаргу учасника ФОП Сидоренко А.С. було відкликано самим учасником 02.12.2020 в 16:17, тобто на момент винесення рішення відсутній предмет розгляду.
3) Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит.
4) ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві виробникові потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Простою мовою, цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції.
5) В Україні діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар.
6) Практика АМКУ як органу оскарження наступна.
Наприклад Рішенням постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг АМКУ №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-25-003122-b «Скаржник додає, що отримав ліцензію на постачання природного газу, яка поширюється на всю територію України, здійснює свою діяльність, дотримуючись ліцензійних вимог та вимог чинного законодавства. Даного сертифіката ISO 9001:2009 ТОВ він не отримував і законодавчий обов’язок на його отримання відсутній. Надання його у складі Пропозиції жодним чином не стосується предмета закупівлі, тому і вимога щодо його надання є неправомірною». Колегія АМКУ відмовила в задоволенні скарги в даній частині.
7) Замовник торгів не розуміючи значення, незаконно вимагає від учасників документ, який не є обов’язковим згідно чинного законодавства, а учасник має право відмовитисьвиконувати незаконні вимоги замовника.
Наприклад, ФОП Сидоренко А.С. не є виробником метало пластикових вікон, не організовує виробництво та документооборот, не організовує бізнес процеси, жодним чином від нього не залежить якість готової продукції.
Зрештою, яке відношення має наприклад учасник ФОП Сидоренко А.С. до сканкопії сертифікату ISO та на якій підставі прикріпляє його до своє пропозиції якщо цей сертифікат ФОП Сидоренко А.С. навіть в руках ніколи не тримав?
На підставі викладеного, -
Прошу:
Скасувати протокол № 44/1 від 02 листопада 2020 року про скасування рішення визначення переможцем спрощеної процедури закупівлі ФОП Абдурахманова Р.М.
ФОП Абдурахманов Р.М.
02.12.2020 року
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2020 14:13
Шановний учаснику

1) Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яка визначається або призначається замовником.
Розпорядженням Новомар’ївської сільської ради від 20.07.2020 № 36-р уповноваженою особою затверджено Молчанову М.С.
До функцій уповноваженої особи належить: планування закупівель та формування річних планів закупівель в електронній системі закупівель; вибір процедури закупівлі; розробка та оприлюднення оголошення про проведення закупівлі/спрощеної закупівлі; надання роз’яснення на звернення учасників, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внесення змін до оголошення про проведення закупівлі/спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі; розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі/спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозицій учасників; надання відповідей на вимогу учасників, пропозиції яких відхилено; визначення переможця закупівлі/спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель; здійснення інших дій, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі забезпечує об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.
Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.

2) Рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції переможця оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення рішення, з урахуванням статті 10 та частини 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Протокол про скасування рішення визначення переможцем спрощеної закупівлі № UA-2020-11-12-003818-c ФОП Абдурахманов Р.М. загружено в електронну систему закупівель 02.12.2020 о 16:19. Одночасно, на електронному майданчику, змінюється кваліфікація учасника ФОП Абдурахманов Р.М. з «Переможець» на «Дискваліфікований». При цьому система автоматично скасовує вимоги/скарги з поміткою «у результаті відміни рішення».

3) Відповідно до статті 14 пункту 3 та пункту 4 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник має право встановлювати вимоги, щодо технічних, якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі, посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
В оголошені про проведення спрощеної закупівлі, на підтвердження якісних характеристик Товару, від учасників відмагалося надати скан-копію сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 виробника товару.
ФОП Абдурахманов Р. М. учасник спрощеної закупівлі № UA-2020-11-12-003818-c таку скан-копію не надав.
4) ФОП Сидоренко А.С. діє на підставі дилерської угоди, що дає повне право на участь у торгах. Дилерську угоду надано в складі документації учасника, а також надано сертифікат на систему якості ISO 9001:2015 від виробника товару.
Номер вимоги: UA-2020-11-12-003818-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович, Код ЄДРПОУ:2669808917
Дата подання: 02 грудня 2020 22:14
Грубе порушення учасником вимог щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Уповноваженій особі
Новомарївській сільської ради Братського
району Микола\вської області
Молчановій М.С.

Скарга
Рішення про визнання переможцем спрощеної закупівлі (протокол № 44/2 від 30 листопада 2020 року) ФОП Сидоренко А.С. для закупівлі «ДК 021:2015: 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби (Металопластикові конструкції та їх встановлення) UA-2020-11-12-003818-c є незаконним та таким, що не відповідає вимогам Замовника торгів.
Згідно Додатку 1 до ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ Технічні вимоги для закупівлі «ДК 021:2015: 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби (Металопластикові конструкції та їх встановлення): «Вимоги до якості підтверджується паспортом на виріб, сертифікатами якості, протоколами випробувань».
Учасник ФОП Сидоренко А.С. в ціновій пропозиції вих. № 2 від 25.11.2020 року вказав технічні характеристики вікон:
Профіль 4-х камер. OPENTECK Колір білий Армування: 1,2 мм СП 4-16Ар-4i
Учасник ФОП Сидоренко А.С. в Технічних характеристиках товару вих.. 4 від 25.11.2020 року пропонує технічні характеристики товару, що відповідають технічним вимогам, зокрема:
Профіль ПВХ 4-х камерний марки «ОPEN TECK» (країна-виробник Україна),
Свою позицію підтвердив прикріпленою копію сертифікату відповідності UA.PS.000794-20 на профілі полівінілхлоридні … марок «OPEN TECK» виробництва ТОВ «ОPЕN ТЕCK» (м. Каховка) та копією сертифікату відповідності на блоки віконні «OPENTECK» UA.C.187.0001-20 від 02.09.2020
Висонвок: в тендерній пропозиції ФОП Сидоренко А.С. зобов’язується поставити Замовнику віконні блоки конкретно з профілю «ОPEN TECK» виробництва ТОВ «ОPЕN ТЕCK» (м. Каховка) з склопакетом формулою 4-16Ар-4i (24 мм)
Логічно і правильно було б якби ФОП Сидоренко А.С. прикріпив протокол сертифікаційних випробувань на продукцію: блок віконний з ПВХ профілів «ОPEN TECK» з однокамерним cклопакетом з одним енергозберігаючим склом 4-16Ар-4i (24 мм).
Проте ФОП Сидоренко А.С. чомусь надає копію протоколу сертифікаційних випробувань № 503с-ВЛ на продукцію: блок віконний з ПВХ профілів «Аluplast» системи "ldeal 4000" (Виробник профілю «Аluplast» ТОВ "АЛЮПЛАСТ УКРАЇНА"
м.Бровари) з двокамерним cклопакетом з двома енергозберігаючими склами 4i-10-4M1-10-4i (32мм); Тобто сертифікаційні випробування проводились над віконними блоками з іншої профільної системи «Аluplast», іншого виробника, і з склопакетом з іншими характеристиками.
Так само помилково ФОП Сидоренко А.С. надає на дверні блоки протокол випробування продукції № 502с-ВЛ від 02 вересня 2020 року з профілю «ОPEN TECН»
Задекларований до поставки дверний профіль «ОPEN TECK» та підтверджений протоколом сертифікаційних випробувань дверний профіль «ОPEN TECН» відрізняються один від одного однією буквою, але це принципово різні профільні системи, які виробляють різні заводи-виробники.
Аналіз документів тендерної пропозиції ФОП Сидоренко А.С. свідчить про, що останній немає уявлення про продукцію, яку він пропонує Замовнику, і прикріпив до пропозиції документи які спромігся нагуглити в інтернеті.
Незначний досвід виконаних аналогічних договорів учасника ФОП Сидоренко А.С. свідчить, що на об’єкті замовника він, ймовірно, мріє удосконалити майстерність і професіоналізм своїх монтажників.
Цікаво, а якщо замовник не схаменеться і не дискваліфікує ФОП Сидоренко А.С., то останній поставить йому вікна з якого профілю: «ОPEN TECН» , "ldeal 4000», «Аluplast» чи «ОPEN TECН»?
На підставі викладеного,
Прошу:
1. Скасувати рішення про визначення ФОП Сидоренко А.С. переможцем спрощеної закупівлі як прикре непорозуміння.

ФОП Абдурахманов Р.М.
02.12.2020 року
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2020 14:15
Враховуючи офіційну відповідь від КНВП «Тріботехніка» повідомляємо, що в протоколі №502с-ВЛ допущено технічну помилку і замість назви профілю «Open Teck» вказано «OPENTECH».

Документи подані скаржником

30 листопада 2020 17:14
Скарга.pdf

Документи подані скаржником

Документи

04 грудня 2020 14:13
protokol44_3_v.pdf

Документи подані скаржником

Документи

04 грудня 2020 14:15
protokol44_3_v.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович 117 000,00
UAH з ПДВ
107 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КЕРНИЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 125 000,00
UAH з ПДВ
108 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СИДОРЕНКО АННА СЕРГІЇВНА 123 930,00
UAH з ПДВ
123 930,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 17:24
Електронний підпис
25 листопада 2020 17:22
СЕС Фурнітура Vorne.pdf
25 листопада 2020 17:22
187_vorne2020.pdf
25 листопада 2020 17:22
сертифікат.pdf
25 листопада 2020 17:22
100_gigiena_openteck_2019.PDF
25 листопада 2020 17:22
167_steklo_gigiena.pdf
25 листопада 2020 17:22
219_висновок СЕС профілі 2020.PDF
25 листопада 2020 17:22
106_brendirovanie ОСНОВА.jpg
25 листопада 2020 17:22
накладна Брилівка 4.jpg
25 листопада 2020 17:22
накладна Брилівка 3.jpg
25 листопада 2020 17:22
накладна Брилівка 2.jpg
25 листопада 2020 17:22
накладна Брилівка 1.jpg
25 листопада 2020 17:22
Договір Брилівка стор 6.jpg
25 листопада 2020 17:22
Договір Брилівка стор5.jpg
25 листопада 2020 17:22
Договір Брилівка стор4.jpg
25 листопада 2020 17:22
Договір Брилівка стор3.jpg
25 листопада 2020 17:22
Договір Брилівка стор2.jpg
25 листопада 2020 17:22
Договір Брилівка стор 1.jpg
25 листопада 2020 17:22
Scan_20200831_132822_001 (1).jpg
25 листопада 2020 17:22
Scan_20200831_132822.jpg
25 листопада 2020 17:22
Завіірена копія коду .pdf
25 листопада 2020 17:22
Ліцензія та довідка.pdf
25 листопада 2020 17:22
Витяг з ЄДРЮОФОП.pdf

Публічні документи

24 листопада 2020 23:41
Електронний підпис
24 листопада 2020 23:38
Специфікація.pdf
24 листопада 2020 23:38
Сертифікати.pdf
24 листопада 2020 23:38
Свідоцтво ФОП.pdf
24 листопада 2020 23:38
ПРОЕКТ Договору.pdf
24 листопада 2020 23:38
Паспорт.pdf
24 листопада 2020 23:38
ІПН.pdf
24 листопада 2020 23:38
Довідка про ліцензування.pdf
24 листопада 2020 23:38
Довідка про довкілля.pdf
24 листопада 2020 23:38
Гарантійний лист.pdf
24 листопада 2020 23:38
Гарантійний лист-Доставка.pdf
24 листопада 2020 23:38
Гарантійний лист-гарантія.pdf
24 листопада 2020 23:38
відгук.pdf
24 листопада 2020 23:38
Витяг-платник податків.pdf
24 листопада 2020 23:38
Витяг з єдиного реєстру.pdf

Публічні документи

25 листопада 2020 15:03
Електронний підпис
25 листопада 2020 15:02
12 Інформація про гарантію.pdf
25 листопада 2020 15:02
11 Гарантійний лист.pdf
25 листопада 2020 15:02
9 Сертифікати на фурнітуру.pdf
25 листопада 2020 15:02
8 Сертифікати на профіль.pdf
25 листопада 2020 15:02
7 Дилерський договір.pdf
25 листопада 2020 15:02
6 Паспорт на виріб (зразок).jpg
25 листопада 2020 15:02
5 Блоки віконні та дверні.pdf
25 листопада 2020 15:02
4 Технічні характеристики.pdf
25 листопада 2020 15:02
3 Технічні вимоги.pdf
25 листопада 2020 15:02
2 Цінова пропозиція.pdf
25 листопада 2020 15:02
1 Перелік документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КЕРНИЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СИДОРЕНКО АННА СЕРГІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович
#2669808917
Рішення скасоване 107 999,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 16:17
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович
#2669808917
Відхилено 107 999,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 16:19
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КЕРНИЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3084714553
Відхилено 108 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 16:23
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СИДОРЕНКО АННА СЕРГІЇВНА
#3228119848
Переможець 123 930,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 16:25

Документи

30 листопада 2020 13:26
Електронний підпис

Документи

02 грудня 2020 16:19
Електронний підпис

Документи

02 грудня 2020 16:23
Електронний підпис

Документи

02 грудня 2020 16:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2020 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СИДОРЕНКО АННА СЕРГІЇВНА
#3228119848
123 930,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 грудня 2020 16:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 15:24
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 11:56
договір вікна (2).PDF укладений
08 грудня 2020 11:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 123 930,00
UAH