Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція просп. Московського від житлового будинку №252 по просп. Московському до вул. Свистуна у м. Харкові
Очікувана вартість
76 955 000,00 UAH
UA-2020-11-12-003534-c 05c44e01c66b4aa8b998aa4a2649fbe7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Корецька

+30577252879 uks@citynet.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04058516
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, будинок 7
Контактна особа: Світлана Корецька
+30577252879
uks@citynet.kharkov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2020 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 15:30
Початок аукціону: 01 грудня 2020 14:52
Очікувана вартість: 76 955 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 384 775,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція просп. Московського від житлового будинку №252 по просп. Московському до вул. Свистуна у м. Харкові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61099, Україна, Харківська область, Харків, просп. Московський від житлового будинку №252 по просп. Московському до вул. Свистуна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки замовник має право перерахувати підряднику аванс у розмірі до 30% від вартості річного обсягу робіт на небюджетний рахунок, відкритий Підрядником в органі Казначейства, з використанням авансу відповідно до умов абз.2 п.2 постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 і Договору між сторонами Аванс 15 Банківські 30
Iнша подія оплата за фактично виконані роботи здійснюється поетапно на підставі підписаних актів КБ-2в і довідок КБ-3 в міру виконання Підрядником робіт Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2020 11:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 11:17
4.pdf
12 листопада 2020 11:17
3.pdf
12 листопада 2020 11:17
2.pdf
12 листопада 2020 11:17
1.pdf
12 листопада 2020 11:17
технічне завдання.docx
12 листопада 2020 11:17
Проект Договору.docx
12 листопада 2020 11:17
Додатки.docx
12 листопада 2020 11:17
документація.docx
12 листопада 2020 11:17
оголошення про проведення.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-01-000074 ● 1ae2f0bf725544ad8785f552f00e76f4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 вересня 2021 16:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

01.09.2021 № 536

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Леся ПИШНИК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.09.2021 № 536.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-11-12-003534-c, 12.11.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/7042-2021 від 07.06.2021.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-01 16:56:02

Про надання пояснення

Дата: 01.09.2021

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-11-12-003534-с, яка проводилась управлінням з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-06 17:15:21

Пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби України від 01.09.2021 щодо моніторингу (UA-М-2021-09-01-000074) процедури закупівлі робіт «Реконструкція просп. Московського від житлового будинку №252 по просп. Московському до вул. Свистуна у м. Харкові»( UA-2020-11-12-003534-с)

Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби України від 01.09.2021 щодо моніторингу (UA-М-2021-09-01-000074) процедури закупівлі робіт «Реконструкція просп. Московського від житлового будинку №252 по просп. Московському до вул. Свистуна у м. Харкові»( UA-2020-11-12-003534-с)

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-08 11:34:34

Про надання пояснення

Дата: 08.09.2021

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-11-12-003534-с, яка проводилася управлінням з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що за результатами проведених торгів Замовником укладено з ТОВ «Паркінг+» договір про закупівлю робіт за державні кошти від 16.12.2020 №2020/ПР/05, що оприлюднено в електронній системі закупівель.
Проведеним аналізом наявної у вільному доступі публічної інформації встановлено, що Замовником опубліковано повідомлення про внесення змін до договору та додаткову угоду №2 від 17.03.2021.
Разом з тим, частиною першою статті 10 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції) встановлено імперативну норму, згідно з якою замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня укладання;
Водночас, відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації щодо закупівлі UA-2020-11-12-003534-с, додаткову угоду № 1 до договору від 16.12.2020 №2020/ПР/05 не опубліковано.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань (з долученням відповідних документів):
1. Чи укладалась додаткова угода № 1 до договору від 16.12.2020 №2020/ПР/05?
2. У разі укладання вищезазначеної угоди – пояснити причини та підстави не оприлюднення повідомлень про внесення змін до вказаного договору?
3. Надати до моніторингу скан-копію додаткової угоди № 1 до договору від 16.12.2020 у разі її наявності.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно обов’язково долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-13 15:53:55

Пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби України від 08.09.2021 щодо моніторингу (UA-М-2021-09-01-000074) процедури закупівлі робіт «Реконструкція просп. Московського від житлового будинку №252 по просп. Московському до вул. Свистуна у м. Харкові»( UA-2020-11-12-003534-с)

Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби України від 08.09.2021 щодо моніторингу (UA-М-2021-09-01-000074) процедури закупівлі робіт «Реконструкція просп. Московського від житлового будинку №252 по просп. Московському до вул. Свистуна у м. Харкові»( UA-2020-11-12-003534-с)

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку Західного офісу Держаудитслужби від 14.09.2021 стосовно моніторингу (UA-М-2021-09-01-000074) процедури закупівлі робіт «Реконструкція просп. Московського від житлового будинку №252 по просп. Московському до вул. Свистуна у м. Харкові» (UA-2020-11-12-003534-с)

2021-09-21 18:26:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 29 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАРКІНГ+" 75 050 100,00
UAH з ПДВ
71 856 191,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УРОВЕНЬ" 75 670 300,80
UAH з ПДВ
72 325 509,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 13:37
Електронний підпис
30 листопада 2020 13:33
Ст. 17.PDF
30 листопада 2020 13:33
Проект договору.PDF
30 листопада 2020 13:33
Кваліфікація Додаток 4.PDF
30 листопада 2020 13:33
Кваліфікація Додаток 3.rar
30 листопада 2020 13:33
Кваліфікація Додаток 2.PDF
30 листопада 2020 13:33
Кваліфікація Додаток 1.PDF
30 листопада 2020 13:33
Інші документи.PDF
30 листопада 2020 13:33
Гарантійний лист.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАРКІНГ+"

ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УРОВЕНЬ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 09:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАРКІНГ+"
#32868719
71 856 191,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2021 14:08
Додаткова угода від 18.11.2021 № 5.PDF укладений
18 листопада 2021 14:08
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 15:11
Додаткова Угода № 2.PDF зміни до договору
17 березня 2021 15:10
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 11:48
додаток №1 договірна ціна 2020-2021.jpeg укладений
16 грудня 2020 11:46
додаток №2 календарний графік виконання робіт.jpeg укладений
16 грудня 2020 11:46
договір стор.5.jpeg укладений
16 грудня 2020 11:46
договір стор.8.jpeg укладений
16 грудня 2020 11:46
договір стор.1.jpeg укладений
16 грудня 2020 11:46
договір стор.6.jpeg укладений
16 грудня 2020 11:46
договір стор.7.jpeg укладений
16 грудня 2020 11:46
договір стор.2.jpeg укладений
16 грудня 2020 11:46
договір стор.9.jpeg укладений
16 грудня 2020 11:46
договір стор.4.jpeg укладений
16 грудня 2020 11:46
договір стор.3.jpeg укладений
16 грудня 2020 11:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 2020/ПР/05
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За згодою сторін