Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шифер
Очікувана вартість
713 248,50 UAH
UA-2020-11-12-003531-a efbba6d82e27484f8cb11766c1aea269
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2020 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 17:00
Початок аукціону: 01 грудня 2020 12:08
Очікувана вартість: 713 248,50 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 132,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6298 шт.
Шифер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Із контрагентами, які є платниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура, тощо), що підтверджують отримання товару, протягом 45 банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Постачальника, розрахунок здійснюється протягом 45 банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Із контрагентами, які не є неплатниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар протягом 45 банківських днів від дати отримання товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо). Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Усі документи, що готуються замовником викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Ця вимога не стосується документів, що подаються на підтвердження відповідності товару технічним і якісним характеристикам, які в оригіналі складені російською мовою. Документи пропозиції, викладені іншими мовами, повинні бути надані з перекладом на українську мову. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2020 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 14:25
6563073993 ТД (Шифер).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-12-003531-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "МОНОЛІТ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40353886
Дата подання: 10 грудня 2020 11:43
Оскарження визначення переможця
09.12.2020 року Регіональна Філія "Львівська Залізниця" Акціонерного Товариства "Українська Залізниця" протоколом розгляду тендерної пропозиції № 17 від 08.12.2020р. прийняло рішення про намір укласти договір по процедурі відкритих торгів на закупівлю шиферу, код за ДК 021:2015 – 44110000-4 (Конструкційні матеріали), ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-12-003531-a - з ТОВ «Епіцентр К».
Однак, тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам, встановленим Замовником в тендерній документації, а саме:
1. Додаток 1, розділ А, п.1.2.2. містить вимогу: «Відгук про добросовісне виконання учасником зобов'язань згідно договору (договорів), що наведений (наведені) в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Учасником у файлі «Відгук» було надано відгук від Структурного підрозділу «Служба матеріально-технічного забезпечення» Регіональної філії «Львівська залізниця» від 03.01.2018р. який містить лише загальну інформацію про те, що він «співпрацює з ТОВ «Епіцентр К» в рамках договорів поставки». Наданий відгук не містить інформації про виконання учасником своїх зобов’язань по наданому в складі тендерної пропозиції договору № Л/НХ-17793/НЮ від 07.07.2017р.
2. Додаток 6, розділ 2, п.2.5 містить вимогу: «2.5. Зразок сертифікату якості, або зразок паспорту виробника, або інший документ виробника, що підтверджує технічні та якісні характеристики товару».
Учасником у файлі «Паспорт якості (зразок)» надано зразок сертифікату якості на товар хвилясті листи NT 40/150-8 BIY 1750x1130, тоді як в ціновій пропозиції та довідці на товар учасником пропонувався товар Листи ВЦ хвилясті АТ 1750х1130 нефарбовані, сертифікат відповідності також був наданий на листи волокнистоцементні хвилясті АТ. Це різні товарні позиції, відповідно, наданий сертифікат якості не може підтверджувати технічні та якісні характеристики товару, що запропонований учасником в ціновій пропозиції та довідці про товар.

У відповідності до п.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника, оскільки
- учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 цього Закону;
- тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
У разі, якщо тендерний комітет, не відреагує на дану вимогу, наше підприємство вимушено буде звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 10 грудня 2020 13:02
Причина: Помилково викладена, тендерна пропозиція не містить значних недоліків, які нівелюють її поненціал.

Документи подані скаржником

10 грудня 2020 11:43
Вимога по Епіцентр К.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 706 950,50
UAH
699 707,80
UAH
Документи
ПП "МОНОЛІТ ГРУП" 702 541,90
UAH
702 541,90
UAH
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 16:44
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:44
public_doc.pdf
11 грудня 2020 16:44
public_doc.p7s
11 грудня 2020 16:44
Довідка МВС. 18.11.2020.pdf
30 листопада 2020 16:54
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:53
1. СТАТУТ (05.11.2018).pdf
30 листопада 2020 16:53
Відомість про учасника.pdf
30 листопада 2020 16:53
Тендерна пропозиція.pdf
30 листопада 2020 16:53
Договір №ЛНХ-17793НЮ.pdf
30 листопада 2020 16:53
Відгук.pdf
30 листопада 2020 16:53
Довідка про товар.pdf
30 листопада 2020 16:53
Паспорт якості (зразок).pdf
30 листопада 2020 16:53
ISO 9001 2015.pdf
30 листопада 2020 16:53
СТУ БВ.2.7-53-2014.pdf

Публічні документи

30 листопада 2020 15:49
Електронний підпис
30 листопада 2020 15:47
Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2020 15:47
ТЧ Якість ІФД.pdf
30 листопада 2020 15:47
ТЧ Сертифікат ISO.pdf
30 листопада 2020 15:47
ТЧ ДСТУ Б В.2.7-53-2014.pdf
30 листопада 2020 15:47
Технічна частина.pdf
30 листопада 2020 15:47
Статут+опис.pdf
30 листопада 2020 15:47
Повноваження керівника.pdf
30 листопада 2020 15:47
Кваліфікація персонал.pdf
30 листопада 2020 15:47
Довідка ст.17.pdf
30 листопада 2020 15:47
Довідка банк Аваль.pdf
30 листопада 2020 15:47
Витяг ПДВ копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

ПП "МОНОЛІТ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 699 707,80
UAH
09 грудня 2020 17:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
699 707,80
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 15:48
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 19:02
Договір.pdf укладений
24 грудня 2020 19:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 699 707,80
UAH