Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-03-01 Вінниця-Гнівань-Тиврів на ділянці км 5+887 – км 8+683, протяжністю 2,796 км в межах Вінницької області (влаштування зовнішньої мережі освітлення)
Тhe current average repair of the public roads of local importance О-02-03-01 Vinnytsya - Hnivan - Tyvriv on the section km 5+887 – 8+683, length of 2,796 km within the Vinnytsia region (arrangement of external lighting)
Очікувана вартість
7 539 287,00 UAH
UA-2020-11-12-003200-c 1f394e4b78634d4c985d6f74e9f316e1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Володимирович

+380432560707 dpsmadtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42434474
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А
Контактна особа: Вадим Володимирович
+380432560707
dpsmadtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "LOCAL HIGWAYS SERVICE IN VINNYTSIA REGION'S"
National ID: 42434474
Contact point: Vadim Volodumurovuch
+380432560707
dpsmadtender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 листопада 2020 11:04
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 грудня 2020 13:08
Очікувана вартість: 7 539 287,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 696,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 226178.61 UAH
Publication date: 12 листопада 2020 11:04
Enquiries until: 03 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 09 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 грудня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 7 539 287 UAH including VAT
Minimal lowering step: 37 696 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-03-01 Вінниця-Гнівань-Тиврів на ділянці км 5+887 – км 8+683, протяжністю 2,796 км в межах Вінницької області (влаштування зовнішньої мережі освітлення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21027, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Космонавтів, 40
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Тhe current average repair of the public roads of local importance О-02-03-01 Vinnytsya - Hnivan - Tyvriv on the section km 5+887 – 8+683, length of 2,796 km within the Vinnytsia region (arrangement of external lighting)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 30 травня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт у розмірі до 30 відсотків від вартості робіт, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070. За письмовим зверненням Виконавця Замовник може прийняти рішення щодо авансування у розмірі до 30% (тридцяти відсотків) від розміру ціни, наведеної в п.3.1 Договору, (у разі наявності фінансування) який Виконавець зобов’язується використати протягом терміну встановленого розпорядником коштів з моменту отримання цього авансу. Використання авансу підтверджується на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2020 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 11:04
Технічне завдання.docx
12 листопада 2020 11:04
ТД Влаштування зовнішньої мережі освітлення.docx
12 листопада 2020 11:04
Проєкт договору.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 грудня 2020
UA-2020-11-12-003200-c1f394e4b78634d4c985d6f74e9f316e1
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42434474
Місцезнаходження: 21050, Україна, Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Подільський будівельний інжиніринг" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 22:27
Електронний підпис
11 грудня 2020 22:27
Електронний підпис
11 грудня 2020 22:20
реєстр.pdf
11 грудня 2020 18:05
Електронний підпис
11 грудня 2020 18:05
Електронний підпис
11 грудня 2020 18:01
4 копія витягу ПДВ.pdf
11 грудня 2020 17:59
60 посвідчення з ОП.rar
11 грудня 2020 17:59
56 ТО ГАЗ.pdf
11 грудня 2020 17:59
55 техн. завдання.pdf
11 грудня 2020 17:59
54 техпаспорт МАН.pdf
11 грудня 2020 17:59
53 техпаспорт ГАЗ.pdf
11 грудня 2020 17:59
52 Тех паспорт DOOSAN.pdf
11 грудня 2020 17:59
51 тендерна пропозиція.pdf
11 грудня 2020 17:59
41 договір застави.pdf
11 грудня 2020 17:59
24 довідка ст. 17.pdf
11 грудня 2020 17:59
21 гарант лист санкції.pdf
11 грудня 2020 17:59
20 календарний графік.pdf
11 грудня 2020 17:59
19 проект договору.pdf
11 грудня 2020 17:59
3 копія Статуту.pdf
11 грудня 2020 17:59
61 банк. гарантія.rar
11 грудня 2020 17:59
57 ТО МАН.pdf
11 грудня 2020 17:58
15 позитивний відгук.pdf
11 грудня 2020 17:58
5 оригінал витягу ПДВ.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ" #40946026

№ рішення у справі

45-р/тк

Дата рішення у справі

03.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

31 грудня 2020 12:46
Електронний підпис
31 грудня 2020 12:46
Електронний підпис
31 грудня 2020 12:45
Копія Статуту.pdf
31 грудня 2020 12:45
Тендерна пропозиція.pdf
31 грудня 2020 12:45
Довідка ст. 17.pdf
31 грудня 2020 12:45
Довідка МВС.rar
31 грудня 2020 12:45
Довідка ДПС.pdf
12 грудня 2020 12:02
Електронний підпис
12 грудня 2020 12:02
Електронний підпис
12 грудня 2020 12:00
58 Тендерна пропозиція.pdf
12 грудня 2020 12:00
63 Ліцензія.pdf
12 грудня 2020 12:00
59 Технічне завдання.pdf
12 грудня 2020 12:00
54 Протокол ТО VOLVO.pdf
12 грудня 2020 12:00
50 Посвідчення з ОП.rar
12 грудня 2020 12:00
48 Опис з оригіналу.pdf
12 грудня 2020 12:00
41 Копія Статуту.pdf
12 грудня 2020 12:00
4 Відгук ТОВ Шляхбуд.pdf
12 грудня 2020 12:00
33 Копії наказів.rar
12 грудня 2020 12:00
30 Інвентарна картка JCB.pdf
12 грудня 2020 12:00
3 Відгук ДМГ.pdf
12 грудня 2020 12:00
28 Договір та акти ДМГ.pdf
12 грудня 2020 12:00
26 Довідка Укргазбанк.pdf
12 грудня 2020 12:00
25 Довідка ст. 17.pdf
12 грудня 2020 12:00
2 Витяг ПДВ з оригіналу.pdf
12 грудня 2020 12:00
1 Банківська гарантія.rar
12 грудня 2020 12:00
0 Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Подільський будівельний інжиніринг"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ" 7 267 789,35
UAH з ПДВ
7 230 092,91
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Подільський будівельний інжиніринг" 7 388 000,00
UAH з ПДВ
7 260 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 грудня 2020 12:46
Електронний підпис
31 грудня 2020 12:46
Електронний підпис
31 грудня 2020 12:45
Копія Статуту.pdf
31 грудня 2020 12:45
Тендерна пропозиція.pdf
31 грудня 2020 12:45
Довідка ст. 17.pdf
31 грудня 2020 12:45
Довідка МВС.rar
31 грудня 2020 12:45
Довідка ДПС.pdf
12 грудня 2020 12:02
Електронний підпис
12 грудня 2020 12:02
Електронний підпис
12 грудня 2020 12:00
58 Тендерна пропозиція.pdf
12 грудня 2020 12:00
63 Ліцензія.pdf
12 грудня 2020 12:00
59 Технічне завдання.pdf
12 грудня 2020 12:00
54 Протокол ТО VOLVO.pdf
12 грудня 2020 12:00
50 Посвідчення з ОП.rar
12 грудня 2020 12:00
48 Опис з оригіналу.pdf
12 грудня 2020 12:00
41 Копія Статуту.pdf
12 грудня 2020 12:00
4 Відгук ТОВ Шляхбуд.pdf
12 грудня 2020 12:00
33 Копії наказів.rar
12 грудня 2020 12:00
30 Інвентарна картка JCB.pdf
12 грудня 2020 12:00
3 Відгук ДМГ.pdf
12 грудня 2020 12:00
28 Договір та акти ДМГ.pdf
12 грудня 2020 12:00
26 Довідка Укргазбанк.pdf
12 грудня 2020 12:00
25 Довідка ст. 17.pdf
12 грудня 2020 12:00
2 Витяг ПДВ з оригіналу.pdf
12 грудня 2020 12:00
1 Банківська гарантія.rar
12 грудня 2020 12:00
0 Реєстр.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 22:27
Електронний підпис
11 грудня 2020 22:27
Електронний підпис
11 грудня 2020 22:20
реєстр.pdf
11 грудня 2020 18:05
Електронний підпис
11 грудня 2020 18:05
Електронний підпис
11 грудня 2020 18:01
4 копія витягу ПДВ.pdf
11 грудня 2020 17:59
60 посвідчення з ОП.rar
11 грудня 2020 17:59
56 ТО ГАЗ.pdf
11 грудня 2020 17:59
55 техн. завдання.pdf
11 грудня 2020 17:59
54 техпаспорт МАН.pdf
11 грудня 2020 17:59
53 техпаспорт ГАЗ.pdf
11 грудня 2020 17:59
52 Тех паспорт DOOSAN.pdf
11 грудня 2020 17:59
51 тендерна пропозиція.pdf
11 грудня 2020 17:59
41 договір застави.pdf
11 грудня 2020 17:59
24 довідка ст. 17.pdf
11 грудня 2020 17:59
21 гарант лист санкції.pdf
11 грудня 2020 17:59
20 календарний графік.pdf
11 грудня 2020 17:59
19 проект договору.pdf
11 грудня 2020 17:59
3 копія Статуту.pdf
11 грудня 2020 17:59
61 банк. гарантія.rar
11 грудня 2020 17:59
57 ТО МАН.pdf
11 грудня 2020 17:58
15 позитивний відгук.pdf
11 грудня 2020 17:58
5 оригінал витягу ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Подільський будівельний інжиніринг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ"
#40946026
Переможець 7 230 092,91
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 14:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ" #40946026

№ рішення у справі

45-р/тк

Дата рішення у справі

03.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2020 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ"
#40946026
7 230 092,91
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 15:17
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2021 17:15
ДУ №2 від 31.05.2021 до договору 2-Д.PDF зміни до договору
03 червня 2021 17:14
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2021 09:10
Додаткова угода №1 від 22.03.2021 до 2-Д.pdf зміни до договору
24 березня 2021 08:58
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 13:05
Договір №2-Д від 06 січня 2020 рку.PDF укладений
06 січня 2021 13:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено пункт 3.1 Розділу 3 та Додаток 1 договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 2-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняти рішення про необхідність внесення змін до договору №2-Д від 06.01.2021 року враховуючи наступне. У ході виконання будівельних робіт Підрядником ТОВ «СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ» було направлено звернення до Замовника (лист №1-В/П від 31.05.2021 р.) щодо необхідності продовження строку виконання робіт до 30.06.2021 та строку дії договору до 30 червня 2021 року. Відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону Замовник продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Також відповідно до роз’яснень Мінекономрозвитку від 24.11.2020 року щодо даної підстави зазначається наступне: «Форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства. Так, наприклад, питання щодо обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) та їх засвідчення регулюється Законом України “Про торгово-промислові палати в Україні”. Питання видатків замовника регулюються Бюджетним кодексом України. Водночас, ураховуючи вимоги частини першої статті 631 Цивільного кодексу України, згідно з якою строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору, продовження дії договору про закупівлю можливе у разі, коли строк його дії не закінчився у встановленому чинним законодавством порядку.» Таким чином, продовжити строк дії договору можливо лише до його завершення – 31.05.2021 року, а також на підставі документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. Документальне підтвердження таких обставин не має вичерпного переліку та визначається у відповідності до кожного випадку окремо. Таким чином враховуючи лист підрядника службову записку виникла необхідність внесення змін до істотної умови договору а саме строку на підставі п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону.
Номер договору про закупівлю: 2-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 від 31.05.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 січня 2021 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 6 904 899,95
UAH (в тому числі ПДВ 1 150 816,66 UAH)