Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підгузок для дорослих, розмір L (11239 Підгузник для дорослих) - 58516 од.
Очікувана вартість
626 121,20 UAH
UA-2020-11-12-002997-b 3dab894a636f4c6cb43426d2ff50331b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2020 18:49
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 01 грудня 2020 14:25
Очікувана вартість: 626 121,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 130,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення


Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
58516 од
Підгузок для дорослих, розмір L (11239 Підгузник для дорослих) - 58516 од. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2020 19:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 18:49
Оголошення про заплановану закупівлю.pdf
12 листопада 2020 18:49
ТД підгузки паліатив повт..pdf
12 листопада 2020 18:49
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника).pdf
12 листопада 2020 18:49
Додаток 4 (Проект договору).pdf
12 листопада 2020 18:49
Додаток 3 (Документи після акцепту).pdf
12 листопада 2020 18:49
Додаток 2 (Технічні вимоги).pdf
12 листопада 2020 18:49
Додаток 1 (Кваліфікація).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо похибки
Дата подання: 13 листопада 2020 17:00
Дата відповіді: 18 листопада 2020 16:57
Доброго дня. Похибка в поглинальній здатності +/- 3% не стане причиною для дискваліфікації? Дякуємо
Відповідь: Постійною робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, технічну вимогу щодо поглинальної здатності підгузку залишено без змін, тобто - не менше 2865 мл (ISO). Додатком 2 до тендерної документації на закупівлю затверджено виключну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Уточнення
Дата подання: 13 листопада 2020 18:08
Дата відповіді: 18 листопада 2020 17:03
Доброго дня. Просимо уточнити, по якому методу визначатиметься відповідний рівень поглинальної здатності, по методу ABL чи Rothwell? Адже в залежності від методу і рівень поглинання різний, у того ж самого продукту. І яким чином, це має бути доведено постачальником?"
Відповідь: Згідно роз’яснень Постійної робочої групи Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, поглинальна здатність підгузку має бути не менше 2865 мл (ISO). Разом з тим, пунктом 5 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю визначено, що товар не повинен відрізнятися від вимог замовника за якісними критеріями (кількістю поглинання) та технічними характеристиками, зазначеними в документації, що повинно бути підтверджено гарантійним листом. Вказана поглинальна здатність може бути визначена методами ABL або Rothwell.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЛУМІ" 626 121,20
UAH з ПДВ
557 247,87
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХОМВЕЙ ТРАНС" 602 714,80
UAH з ПДВ
562 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 20:27
Електронний підпис
15 грудня 2020 20:22
4 довідка ДФС.pdf
14 грудня 2020 21:45
11 Опис до Статуту.pdf
14 грудня 2020 21:45
5 Довідка МВС Директор.pdf
30 листопада 2020 17:44
Електронний підпис
30 листопада 2020 17:17
Електронний підпис
30 листопада 2020 17:13
декларація відпов L.pdf
30 листопада 2020 17:13
10 ISO виробника.pdf
30 листопада 2020 17:13
10 ISO виробника.pdf
30 листопада 2020 17:13
8 Договір (проект).pdf
30 листопада 2020 17:13
7 банківська гарантія.rar
30 листопада 2020 17:13
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 10:14
Електронний підпис
27 листопада 2020 10:11
Підписаний_G1120-6973-GL_tender.pdf
27 листопада 2020 10:11
22 New Docs Founding.rar
27 листопада 2020 10:11
21 Персональні данні Згода.pdf
27 листопада 2020 10:11
18-1 Проект договору.pdf
27 листопада 2020 10:11
18 Лист_про_проект_договору.pdf
27 листопада 2020 10:11
17 Тендерна пропозиція.pdf
27 листопада 2020 10:11
16 Довідка захист довкілля.pdf
27 листопада 2020 10:11
15 Лист імпортера.pdf
27 листопада 2020 10:11
11 Seni BASIC КТД укр.28.07.2016.pdf
27 листопада 2020 10:11
6 Відповідність_Додатку 2_ТД.pdf
27 листопада 2020 10:11
5 Довідки по ст 17 ЗУ.pdf
27 листопада 2020 10:11
3 Довідка парцівники.pdf
27 листопада 2020 10:11
1-2 Склад ХВТ.rar
27 листопада 2020 10:11
1-1 Договір перевезення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЛУМІ"

ТОВ "ХОМВЕЙ ТРАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БЛУМІ"
#39215751
Переможець 557 247,87
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 12:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "БЛУМІ" #39215751

№ рішення у справі

60/28-р/к

Дата рішення у справі

19.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 12:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БЛУМІ"
#39215751
557 247,87
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 16:54
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 16:14
Додаткова угода 1 до договору 293.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 16:07
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 15:00
Договір 293 укладений
24 грудня 2020 14:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п.п.5 п.1.3 Договору № 293 про закупівлю товарів за державні кошти від 24.12.2020 року. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 58516 од.
Номер договору про закупівлю: 293
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 556 487,16
UAH (в тому числі ПДВ 36 405,70 UAH)