Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лазерний проектор
Очікувана вартість
1 722 000,00 UAH
UA-2020-11-12-002802-a 7af7879752e344eb8b99de99416e98d7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Трегуб Юрій Юрійович

380506776970 yuri.tregub@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад культури "Муніципальний центр культурних ініціатив"
Код ЄДРПОУ: 23325957
Місцезнаходження: 61057, Україна , Харківська обл., Харків, Скрипника, 7
Контактна особа: Трегуб Юрій Юрійович
380506776970
yuri.tregub@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2020 13:16
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 30 листопада 2020 15:24
Очікувана вартість: 1 722 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 610,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 51660 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання


Лазерний проектор
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Лазерний проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61057, Україна, Харківська область, Харків, Скрипника, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 38652100-1 — Проектори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар Покупцем здійснюється після отримання Товару Покупцем та надання Постачальником Покупцю видаткової накладної на Товар протягом 30 календарних днів з моменту отримання Товару Покупцем та підписання Сторонами видаткової накладної на Товар. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету (бюджет міста Харкова). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 16:14
Тендерна_Документація_Лазерний_проектор_НОВА_РЕДАКЦІЯ.doc
12 листопада 2020 14:21
Тендерна_Документація_Лазерний_проектор.doc
18 листопада 2020 16:14
Додаток_4 Проєкт договору_Лазерний_проектор_НОВА_РЕДАКЦІЯ.docx
12 листопада 2020 14:21
Додаток_4 Проєкт договору_Лазерний_проектор.docx
18 листопада 2020 16:14
Додаток_3_Істотні_умови_Лазерний_проектор_НОВА_РЕДАКЦІЯ.doc
12 листопада 2020 14:21
Додаток_3_Істотні_умови_Лазерний_проектор.doc
18 листопада 2020 16:14
Додаток_2_Технічні_вимоги_Лазерний_проектор_НОВА_РЕДАКЦІЯ.doc
12 листопада 2020 14:21
Додаток_2_Технічні_вимоги_Лазерний_проектор.doc
18 листопада 2020 16:13
Додаток_1_Перелік_критеріїв_Лазерний_проектор_НОВА_РЕДАКЦІЯ.doc
12 листопада 2020 14:21
Додаток_1_Перелік_критеріїв_Лазерний_проектор.doc
18 листопада 2020 16:13
Перелік_змін_1_Тендерна_Документація_Лазерний_проектор.doc
12 листопада 2020 14:21
Додаток_5_Згода_на_використання_персональних_даних.doc
12 листопада 2020 14:21
Додаток_6_Тендерна_пропозиція_Лазерний проектор.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 17 листопада 2020 04:09
Дата відповіді: 18 листопада 2020 16:11
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний учасник! Так, поставка товару має бути супроводжена встановленням, підключенням, демонстрацією працездатності поставленних приладів та ознайомчим інформаційним повідомленням щодо базових функцій для персоналу Замовника. Дякуємо за запитання!
Документація
Дата подання: 17 листопада 2020 04:12
Дата відповіді: 18 листопада 2020 16:23
Шановний Замовник! Звертаємо увагу Замовника на необхідність зазначати в Тендерній документації обов'язкові реквізити, а саме: № протоколу та дату затвердження рішення тендерного комітету на титульній сторінці Тендерної документації. Не зазначення Замовником даної інформації створює перепони для Учасника при замовленні Забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії, оскільки Гарант вимагає дану інформацію як обов’язковий реквізит! Просимо замовника прописати № та дату затвердження протоколу тендерного комітету щодо даної закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до Вашого звернення були внесені зміни до Тендерної документації, а саме: вказані № протоколу та дату затвердження рішення уповноваженої особи Замовника на тітульній сторінці Тендерної документації. Внесені зміни опубліковані відповідно до законодавства. Дякуємо за запитання!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-12-002802-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 17 листопада 2020 10:49
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: « У складі пропозиції надати лист – підтвердження про наявність власного сервісного центру на території України. » . Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ центр технічної підтримки, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами (центрами технічної підтримки) на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі. Жодним чинним нормативно-правовим актом не встановлено обов’язку під час здійснення господарської (підприємницької) діяльності мати та використовувати власні потужності, як то власні сервісні центри. Встановивши такі вимоги, Замовник штучно обмежив коло потенційних учасників, при цьому об’єктивно не довівши та не підтвердивши документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги Встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника виключити вираз «ВЛАСНИЙ» з тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах та готові надати підтверджуючі документи про наявність стосунків між учасником та сервісним центром, а також можуть гарантувати виконання всії відповідних гарантійних зобов'язань. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 листопада 2020 16:25
Відповідно до Вашого звернення Замовником внесені та опубліковані зміни до Тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАНАСИСТЕМ" 1 696 170,00
UAH з ПДВ
1 678 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОЛОМІЄЦЬ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" 1 713 390,00
UAH з ПДВ
1 687 558,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 15:49
Електронний підпис
07 грудня 2020 15:32
Довідка.pdf
07 грудня 2020 15:32
Довідка ДПС.pdf
07 грудня 2020 15:32
Довідка МВС.pdf
28 листопада 2020 16:45
Електронний підпис
28 листопада 2020 16:38
Тендерні документи.pdf
27 листопада 2020 22:28
Електронний підпис
27 листопада 2020 22:13
СТАТУТ_ТОВ_ПАНАСИСТЕМ_2020.pdf
27 листопада 2020 22:13
Технічні характеристики.pdf
27 листопада 2020 22:13
Тендерні документи.pdf
27 листопада 2020 22:13
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 листопада 2020 17:27
Електронний підпис
28 листопада 2020 16:52
Документи.pdf
28 листопада 2020 16:52
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАНАСИСТЕМ"

ФОП "КОЛОМІЄЦЬ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАНАСИСТЕМ"
#31815053
Переможець 1 678 950,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 11:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2020 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАНАСИСТЕМ"
#31815053
1 678 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:04
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 11:11
Договір_19_3110_від_14122020.pdf укладений
14 грудня 2020 11:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 678 950,00
UAH (в тому числі ПДВ 279 825,00 UAH)