Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С212602 Кам'яна Яруга - Введенка - Тернова км 0+000 - км 0+500; км 0+672 - км 1+880 у Харківській області
Current average repair of the public road network of local importance С212602 Kamiana Yaruha - Vvedenka - Ternova km 0+000 - km 0+500; km 0+672 - km 1+880 in the Kharkiv region
Очікувана вартість
17 282 849,27 UAH
UA-2020-11-12-002581-c 4f62e1c8c9c2462c99a5aa777842fb0a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитрієва Катерина Сергіївна

+380505751277 DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Дмитрієва Катерина Сергіївна
+380505751277
DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION"
National ID: 42166406
Contact point: Dmytriieva Kateryna
+380505751277
DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 листопада 2020 10:42
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 19 січня 2021 15:29
Очікувана вартість: 17 282 849,27 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 172 828,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 172820 UAH
Publication date: 12 листопада 2020 10:42
Enquiries until: 04 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 10 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 грудня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 17 282 849 UAH including VAT
Minimal lowering step: 172 828 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою.
У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова (крім російської мови), такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.


Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Термін дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
Розгорнути Згорнути
Information on the language (s) in which the tender proposals should be made - During the procurement procedures, all documents prepared by the Customer are presented in Ukrainian.
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the Bidder are presented in Ukrainian.
In case of participation of a Non-Resident Bidder, its tender offer shall be presented in the language of the non-resident State with obligatory translation into Ukrainian.
In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian (except Russian), such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by Ukrainian law. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.


Conditions for providing tender offers - The term of securing the tender offer must be not less than 90 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement of open bidding on the web portal of the Authorized Agency.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С212602 Кам'яна Яруга - Введенка - Тернова км 0+000 - км 0+500; км 0+672 - км 1+880 у Харківській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road network of local importance С212602 Kamiana Yaruha - Vvedenka - Ternova km 0+000 - km 0+500; km 0+672 - km 1+880 in the Kharkiv region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Відповідно до п.4.25. Договору "Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці, але що не перевищує останнього робочого дня поточного року." Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Відповідно до п.4.2. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти ) робочих днів." Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2020 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 10:39
ТД_Кам'яна Яруга-Введенка-Тернова.docx
12 листопада 2020 10:39
Додаток№7_ДОГОВІР ТД_Кам'яна Яруга-Введенка-Тернова.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-12-002581-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:24157485
Дата подання: 03 грудня 2020 16:10
Усунення дискримінаційної вимоги
Під час аналізу та вивчення тендерної документації з метою подачі пропозиції у якості учасника вказаної вище закупівлі, Товариством з обмеженою відповідальністю «ХОЗХІМСЕРВІС» було виявлено, що Тендерна документація по вказаній закупівлі була складена з порушенням Законодавства у сфері публічних закупівель та містить в собі незаконні і протиправні дискримінаційні умови, що обмежують економічну конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників, в тому числі що унеможливлюють нашу участь в процедурі Закупівлі і подання нами Тендерної пропозиції.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки умови тендерної документації містять незаконні положення та дискримінаційні вимоги, і також порушують права та законні інтереси скаржника, що унеможливлює виконання вимог тендерної документації нашим підприємством тому з метою прийняття участі у зазначеній закупівлі оскаржуємо тендерні вимоги.
Згідно Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону» для підтвердження критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» Учасником надається довідка, яка містить графи передбаченні Таблицею №5. Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір.
Аналогічним договором буде важаться договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від обсягів основних робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85 % від загальної ціни договору.
Обсяг основних робіт/послуг в натуральних величинах за останні 5 років (одним договором або сумарно) повинні становити не менше:
- Холодне фрезерування покриття дорожнього одягу або поверхневої обробки дорожньою фрезою – 10 650,0 м2
- Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші – 3 092,5 т
- Влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші – 10 650,0 м2
Вважаємо, що в наведеному вище положення містяться дискримінаційні вимоги, а саме «Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85 % від загальної ціни договору.». Обмеження щодо відсотку виконання аналогічного договору на рівні 85%, встановлені Замовником, значно обмежують конкуренцію та є незаконними, оскільки є абсолютно не обґрунтованими та дискримінаційними. Документальним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору, крім факту його укладення, є підписання сторонами акту (-ів) приймання-передачі, якими засвідчується, що роботи виконані виконавцем належним чином та прийняті замовником по договору без зауважень.
Вимоги щодо надання копій аналогічного договору та акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) і довідку (-ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) є цілком логічними і законними для встановлення відповідності учасників кваліфікаційному критерію "наявність досвіду виконання аналогічного договору".
При цьому, Закон не передбачає вимоги чи обмежень щодо будь-якого відсотку виконання аналогічного договори, тим більше не містить жодного орієнтиру чи згадування саме про 85%. Вимога про виконання аналогічного договору не менше, ніж на 85% від його ціни, є необґрунтованою і дискримінаційною, а відтак, незаконною. Замовником жодним чином не аргументовано встановлення обмеження щодо відсотку виконання договору, а відтак, є не зрозумілим, чому нас, як потенційного учасника позбавлено можливості підтвердити досвід аналогічним договором, який з ти чи інших об'єктивних причин і підстав виконано менше, ніж на 85% від ціни договору.
Ціна договору є такою його характеристикою, яка не відображає конкретно наявність або відсутність досвіду виконання аналогічного договору. На ціну і суму виконання впливає багато факторів: можливість виконавця виконати послуги за меншу вартість (що і є метою проведення закупівлі з огляду на принцип максимальної економії), термін на який укладено договір, фінансування Замовника, плану використання бюджетних коштів, потреби у наданні конкретних послуг, що зумовлюється природними умовами і т.д.
Таким чином, підтвердження виконання Договору та наявності в учасника досвіду виконання аналогічних договорів є саме підписання сторонами договору Актів, якими надані послуги приймаються без зауважень. Сума виконання договору може бути пов'язана з строком, на який його укладено, погодними умовами, фінансуванням Замовника та іншими факторами.
Звертаємо увагу, що підприємство має досвід виконання відповідних робіт на автомобільних дорогах загального користування державного значення, проте в менших обсягах, а тому не можемо підготувати пропозицію, що відповідала б оскаржуваній вимозі в цій частині. На даний час Товариством виконується Договір субпідряду № СП2-8ПсД від 31.08.2020р. за предметом: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-10 Конотоп-Буринь-Чумакове (окремими ділянками)», договір генпідряду № БДР-130/08-19 від 06.08.2019 р., за предметом: «ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми – Полтава (влаштування транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу на км 75+420), Сумська область», та договір генпідряду № БДР-132/08-19 від 06.08.2019 р., за предметом: «ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми – Полтава, обхід м.Суми (влаштування транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу на км 16+312), Сумська область». По вказаним Договорам нами були фактично виконані роботи, які Товариство може використовувати для підтвердження свого досвіду виконання аналогічного договору, що підтверджується Актами виконання робіт. Проте, ми не зможемо використати вищевказані договори, оскільки вони не є виконаними на 85%. При цьому факт успішного виконання Товариством аналогічного договору підтверджується наданими нами в складі Вимоги договорами підряду № БДР -129/08-19 від 06.08.2019 р.(виконаний на 100%) та № БДР-131/08-19 від 06.08.2019 р.(виконаний на 85,19%), в яких об’ємів робіт, що вимагаються на підтвердження Замовником, недостатньо.
Також звертаємо увагу, що вимогами передбачено надання учасником інформації про наявність техніки, інформації про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації а також надання забезпечення тендерної пропозиції, тому такі вимоги замовника дають в повній мірі забезпечити в межах вимог чинного законодавства перевірку фінансової та технічної спроможності учасника та гарантії виконання предмету закупівлі.
В даному випадку наявна ситуація, за якої у потенційного учасника достатньо досвіду виконання аналогічних робіт і по видам, і по об'ємам робіт (для підтвердження чого є потреба у подачі кількох аналогічних договорів, що не забороняється умовами Документації), що свідчить про його спроможність виконати належним чином договір по оскаржуваній закупівлі та належним чином якісно надати послуги по ньому, однак подати такий договір у складі Пропозиції не має можливості через його невідповідність критерію щодо 85% виконання.
Тож, ми вимагаємо від Замовника внести зміни в тендерну документацію, в частині підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), а саме, видалити вимогу до об’єму виконання аналогічного договору, що надається учасником в якості підтвердження досвіду.
У випадку відхилення Замовником нашої вимоги, ми будем вимушені подати скаргу до колегії Антимонопольного комітету України. Хочемо наголосити, що Колегією постійно приймаються рішення щодо усунення подібних дискримінаційних критеріїв, наприклад:
1. Рішення від 15.09.2020 №17325 (Див. додаток до вимоги)
2. Рішення від 12.03.2020 № 4773 (Див. додаток до вимоги)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 грудня 2020 11:41
Замовником визначений відсоток виконання аналогічного договору в розмірі 85% від загальної ціни договору виходячи з міркувань забезпечення можливості підрядної організації виконати весь комплекс робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення в межах технічного завдання згідно з дотриманням нормативних вимог (крім того, потрібно брати до уваги сезонність, терміновість та різноманітність робіт). Використаний критерій у розмірі 85% не може тлумачитися як дискримінаційний, оскільки не перевищує межу очікуваної вартості предмету закупівлі у розмірі 100% і стосується всіх учасників торгів без виключень. Замовник зазначає, що встановлений відсоток та 5-річний критерій підтвердження виконання аналогічних договорів не може бути проблемним для стабільно працюючих спеціалізованих виконавців, які відповідально прийняли рішення про участь у даній закупівлі. Зазначаємо, що дана вимога забезпечить участь у тендері досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт. Відповідність учасника зазначеній вимозі Документації є ознакою компетентності та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов’язань учасником. Вважаємо, що саме відсутність відповідного досвіду та достатньої кваліфікації учасника з виконання аналогічних договорів впливає на строки виконання робіт, якість виконаних робіт або взагалі унеможливлює їх виконання. Як результат, це невиконання державного замовлення та неефективне використання бюджетних коштів. Вимоги щодо підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям не є дискримінаційними для стабільно працюючих учасників, які мають необхідний досвід та спроможні здійснити усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які дають захист від недобросовісних учасників та створюють необхідні умови для якісного та професійного виконання робіт. Підтвердженням цього є РІШЕННЯ колегії Антимонопольного комітету України №19500-р/пк-пз від 19.10.2020. Таким чином, рішення щодо включення даної вимоги до Документації є правомірним та не містить дискримінаційних вимог.

Документи подані скаржником

03 грудня 2020 16:10
Рішення від 12.03.2020 № 4773.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 січня 2021
UA-2020-11-12-002581-c4f62e1c8c9c2462c99a5aa777842fb0a
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БК ЄВРОДОР" Документи
Відхилено
Документи
ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 січня 2021 10:43

Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 17:29
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:29
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:26
2.5.3. Відгук замовника.pdf
11 грудня 2020 17:26
2.4.1. Копії наказів.pdf
11 грудня 2020 17:26
2.3.2. Гарантійний лист.pdf
11 грудня 2020 17:26
Банківська гарантія.rar
11 грудня 2020 17:26
8. Проект Договору.pdf
11 грудня 2020 17:26
1. Гарантійний лист.pdf
11 грудня 2020 17:26
2.5.4. Відгук Замовника.pdf
11 грудня 2020 17:26
2.2.4. Транспортна схема.pdf
11 грудня 2020 17:26
2.2.2. Гарантійний лист.pdf

Документи

Публічні документи

14 грудня 2020 09:19
Статут та Ліцензія.pdf
14 грудня 2020 09:19
Додаток 3 стаття 17.pdf
14 грудня 2020 09:19
22013 ТОВ БК ЄВРОДОР p7s.zip
14 грудня 2020 09:19
Довідки.pdf
14 грудня 2020 09:19
Лист згода 22013.pdf
14 грудня 2020 09:19
Виписка 22013.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком №2 Тендерної документації: I. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах. Невідповідність інформації зазначеної у п. 20 довідки від 11.12.2020р. №583 та наказі від 17.03.2020р. №5-к на працівника Цегельника А.В.. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності– відповідно до п. 2 Додатку №2 Тендерної документації «Інформаційна довідка про працівників для надання послуг відповідно до технічного завдання з дотриманням діючих норм і правил надання послуг, обов’язково повинна містити графи становленні в Таблиці №4. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, які вказана в інформаційній довідці, Учасник повинен надати копії наказів про призначення на посаду або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час надання послуг або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці.» ПЕРЕЛІК інформації та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виправити невідповідність у довідці від 11.12.2020р. №583. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 ст. 29 та абз.5 пп.1 ч.1 ст. 31 Закону.

Документи

Публічні документи

01 лютого 2021 08:52
Електронний підпис
29 січня 2021 12:06
Документи переможця
12 січня 2021 12:59
Електронний підпис
12 січня 2021 12:59
Електронний підпис
14 грудня 2020 09:48
Електронний підпис
14 грудня 2020 09:48
Електронний підпис
14 грудня 2020 09:46
Гарантія.rar
14 грудня 2020 09:46
10. Інші документи.pdf
14 грудня 2020 09:46
1. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ТОВ "БК ЄВРОДОР"

ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 січня 2021 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33" 15 950 220,00
UAH з ПДВ
14 960 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 14 966 947,00
UAH з ПДВ
14 966 947,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2021 08:52
Електронний підпис
29 січня 2021 12:06
Документи переможця
12 січня 2021 12:59
Електронний підпис
12 січня 2021 12:59
Електронний підпис
14 грудня 2020 09:48
Електронний підпис
14 грудня 2020 09:48
Електронний підпис
14 грудня 2020 09:46
Гарантія.rar
14 грудня 2020 09:46
10. Інші документи.pdf
14 грудня 2020 09:46
1. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 17:29
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:29
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:26
2.5.3. Відгук замовника.pdf
11 грудня 2020 17:26
2.4.1. Копії наказів.pdf
11 грудня 2020 17:26
2.3.2. Гарантійний лист.pdf
11 грудня 2020 17:26
Банківська гарантія.rar
11 грудня 2020 17:26
8. Проект Договору.pdf
11 грудня 2020 17:26
1. Гарантійний лист.pdf
11 грудня 2020 17:26
2.5.4. Відгук Замовника.pdf
11 грудня 2020 17:26
2.2.4. Транспортна схема.pdf
11 грудня 2020 17:26
2.2.2. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33"
#05422384
Переможець 14 960 000,00
UAH з ПДВ
22 січня 2021 09:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2021 09:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33"
#05422384
14 960 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 10:34
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 11:00
ДУ№1 до Договору №10-03-21.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 10:59
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 13:31
Договір №10-03-21.pdf укладений
09 березня 2021 13:30
Протокол №25-Д.pdf укладений
09 березня 2021 13:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", пунктом 12.4. та підпунктом 12.9.3. пункту 12.9. чинного Договору №10/03-21 ПРО ЗАКУПІЛЮ ПОСЛУГ від 03 березня 2021 р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: Пункт 3.1. Договору, Пункт 11.1. Договору, Додаток №2 до Договору «Календарний план надання послуг» та Додаток №3 до Договору «Календарний план фінансування послуг» - викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 10/03-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв'язку з закінченням строку дії договору