Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Холодний асфальт
Очікувана вартість
326 400,00 UAH
UA-2020-11-12-002522-b 930ef47690414f6a8b15109977acc23e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кітнік Олександр Миколайович

+380382641875 asfalt-bred@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03335445
Місцезнаходження: 29009, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Ярослава Мудрого, 5
Контактна особа: Кітнік Олександр Миколайович
+380382641875
asfalt-bred@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2020 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 30 листопада 2020 15:41
Очікувана вартість: 326 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 264,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст 2 Закону України «Про публічні закупівлі» . Усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо учасник торгів не є резедентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською, завірений нотаріально.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2400 шт
Холодний асфальт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29009, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Ярослава Мудрого, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44113620-7 — Асфальт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 16:14
Додаток 4 проект договору.docx
12 листопада 2020 16:14
Додаток 3.docx
12 листопада 2020 16:14
Додаток 2.docx
12 листопада 2020 16:14
Додаток 1.1.docx
12 листопада 2020 16:14
Додаток 1 тендерна пропозиція.docx
12 листопада 2020 16:14
тд 2020 (Холодний асфальт) повторно.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-12-002522-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІАЛ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:39376931
Дата подання: 17 листопада 2020 12:00
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації

Добрий день. Являючись потенційним учасником у закупівлі UA-2020-11-12-002522-b, Ми уважно ознайомилися з тендерною документацією. Та виявили, що в ТД наявні дискримінаційні вимоги, які дуже сильно звужують коло учасників, та протидіють здоровій конкуренції.
Шановний Замовнику! Відповідно Оголошення на закупівлю та Додатку 3 Тендерної документації Технічна частина має характеристики, які вказують на конкретного виробника товару . Вважаємо, що наявність в Технічній частині характеристик:
1. Сертифікат відповідності повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ).
Вимога Замовника щодо наявності в учасника Сертифікату відповідності виданого виключно органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ) при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України та з відповідним ТУ У, є дискримінаційними та протиправними, такими, що обмежує підприємства сертифіковані іншими органами сертифікації та ТУУ.
Частиною 2 статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» встановлено, що добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Посилаючись на необхідність мати Сертифікат відповідності виданий виключно органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ) при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України, Замовником обмежується вільна конкуренція і порушується принцип недискримінації учасників, оскільки на цей час не всі підприємства мають можливість отримати сертифікат, не говорячи вже про отримання його від якогось специфічного (спеціалізованого) конкретного органу сертифікації.
На сьогоднішній день, видача Сертифікату відповідності можлива будь-яким акредитованим органом з сертифікації.

Нагадуємо Вам ще раз про те, що встановлені у тендерній документації вимоги порушують принципи здійснення закупівель, а саме вимоги ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.».

Таким чином, просимо Вас виключити будь-який орган, установу, організацію або підприємство, яке видає сертифікат відповідності з акредитацією в НАУУ в Додатку №3 до тендерної документації, привести дану вимогу у відповідність з нормами чинного законодавства і залишити обов’язок учасника надати Сертифікат відповідності (без посилань на орган акредитації)
У випадку відмови у задоволенні даної вимоги, ми будемо вимушені звернутися до АМКУ і у разі потреби до суду.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 листопада 2020 16:09
Шановний потенційний учасник у закупівлі UA-2020-11-12-002522-b, на вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації, повідомляємо наступне:
- Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
- Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
- Керуючись вищезазначеними положеннями законодавства Замовником у ТД і прописано вимогу щодо наявності в учасника Сертифікату відповідності виданого органом з оцінки відповідності продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ) при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України, щоб бути переконанним у дійсності перевірки продукції і попередити можливі наслідки у разі її невідповідності після заключення договору.
- Заявник у наданій вимозі стверджує, що «на сьогоднішній день, видача Сертифікату відповідності можлива будь-яким акредитованим органом з сертифікації», що беспосередньо Замовник і вимагає.
- Замовник дотримується положень, де присутня добросовісна конкуренція серед учасників і намагається визначити пропозицію, яка дає максимальну економію і ефективність витрачених коштів без їх втрати, згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.».

- Крім того, в складі даної відповіді долучаємо Рішення АМКУ №20644-р/пк-пз від 06.11.2020 року з приводу розгляду аналогічної скарги.

Отже, Замовником не порушено положень Закону України «Про публічні закупівлі» та не дискриміновано потенційних учасників процедури закупівлі.

Враховуючи вищезазначене, вимога не підлягає задоволенню.

Документи

17 листопада 2020 16:08
рішення від 06.11.2020_20644.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП" 309 600,00
UAH з ПДВ
309 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮВАС-ТРЕЙД" 326 400,00
UAH з ПДВ
326 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 13:38
Електронний підпис
07 грудня 2020 13:37
Довідка директор.zip
05 грудня 2020 15:25
Електронний підпис
05 грудня 2020 15:25
Довідка щодо п.12 ч1 ст17.pdf
05 грудня 2020 13:21
Електронний підпис
05 грудня 2020 13:21
public_doc.pdf.p7s
05 грудня 2020 13:20
20 Проект договору.pdf.p7s
05 грудня 2020 13:20
24 Витяг з ЄДР.pdf.p7s
05 грудня 2020 13:20
public_doc.pdf
05 грудня 2020 13:20
public_doc.p7s
05 грудня 2020 13:20
Dovidka_20322390940770299779.pdf.p7s
05 грудня 2020 13:20
Dovidka_20322390940770299779.pdf
05 грудня 2020 13:20
Довідка щодо ч2 ст17.pdf.p7s
05 грудня 2020 13:20
Довідка щодо ч2 ст17.pdf
05 грудня 2020 13:20
Довідка щодо п.5 ч1 ст17.pdf
05 грудня 2020 13:20
Довідка щодо п.12 ч1 ст17.pdf
05 грудня 2020 13:20
Електронний підпис
25 листопада 2020 18:56
Електронний підпис
25 листопада 2020 18:56
5 Інформація щодо ст 17.pdf
25 листопада 2020 18:56
24 Витяг з ЄДР.pdf
25 листопада 2020 18:56
20 Проект договору.pdf
25 листопада 2020 18:56
2 Довідка про наявність МТБ.pdf
25 листопада 2020 18:56
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 листопада 2020 12:00
Cертифікат якості.pdf
26 листопада 2020 12:00
Ювас видаткова.PDF
26 листопада 2020 12:00
ТУ.pdf
26 листопада 2020 12:00
Технічні характеристики.pdf
26 листопада 2020 12:00
Тендерна пропозиція.pdf
26 листопада 2020 12:00
Статут.pdf
26 листопада 2020 12:00
Ст. 17.pdf
26 листопада 2020 12:00
Сертифікат відповідності.pdf
26 листопада 2020 12:00
Свідоцтво ПДВ.pdf
26 листопада 2020 12:00
протокол зборів 2016.pdf
26 листопада 2020 12:00
Проект договору.pdf
26 листопада 2020 12:00
Невикористання РФ.pdf
26 листопада 2020 12:00
Кваліфікаційні критерії.pdf
26 листопада 2020 12:00
Інформаційна довідка.pdf
26 листопада 2020 12:00
Захист довкілля.pdf
26 листопада 2020 12:00
ЄДРПОУ виписка.pdf
26 листопада 2020 12:00
Договір Борзна.pdf
26 листопада 2020 12:00
Гарантійний лист.pdf
26 листопада 2020 12:00
Відомості про участника.pdf
26 листопада 2020 12:00
Висновок СЕЕ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮВАС-ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП"
#39868914
Переможець 309 600,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 14:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2020 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП"
#39868914
309 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 09:32
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 08:08
Договір укладений
14 грудня 2020 08:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 309 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 51 600,00 UAH)