Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public road of state importance T-16-43 Border of Moldova-Faraonivka-Sarata-Division - / T-16-10 /, km 18 + 310 - km 35 + 100
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Анна Сергіївна +380487932826 asnn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25829550 |
Contact point: |
Nosulenko Anna Sergiivna +380487932826 asnn@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2020 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2021 12:51 |
Очікувана вартість: | 226 192 760,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 261 927,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6500000 UAH |
Publication date: | 12 листопада 2020 15:39 |
Enquiries until: | 04 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 10 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 січня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 226 192 760 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 261 928 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 4.1.Розрахунки проводяться Замовником шляхом поетапної оплати за надані послуги, при надходженні коштів з державного та/або місцевого бюджету та/або інших джерел фінансування. 4.2.Підставою для здійснення розрахунків є підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ - 2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ - 3), які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику до 01 числа місяця, наступного за звітним. Після здійснення приймання наданих послуг Замовник проводить оплату за фактично надані послуги. 4.3. Форма розрахунків безготівкова на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2в,КБ- 3. 4.4. Оплата наданих послуг здійснюється протягом 10 робочих днів після отримання відповідного фінансування Замовником.. більш детально викладено в проекті договору | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 січня 2021 15:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 січня 2021 15:18 |
Перелік змін Т-16-43 05 01 21.docx | |
06 січня 2021 15:18 |
ТД НР ПСР Т-16-43 18-35 05 01 21.docx | |
16 грудня 2020 15:59 |
Перелік змін Т-16-43_16.12.20.docx | |
16 грудня 2020 15:59 |
ТД НР ПСР Т-16-43 18-35 16 12 20.docx | |
12 листопада 2020 15:36 |
Проект договору ПСР 2020 тверда ціна.docx | |
12 листопада 2020 15:36 |
ТД ПСР Т-16-43 18-35 12.11.20.docx |
06 січня 2021 15:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 січня 2021 15:18 |
Перелік змін Т-16-43 05 01 21.docx
|
||||||
06 січня 2021 15:18 |
ТД НР ПСР Т-16-43 18-35 05 01 21.docx
|
||||||
16 грудня 2020 15:59 |
Перелік змін Т-16-43_16.12.20.docx
|
||||||
16 грудня 2020 15:59 |
ТД НР ПСР Т-16-43 18-35 16 12 20.docx
|
||||||
12 листопада 2020 15:36 |
Проект договору ПСР 2020 тверда ціна.docx
|
||||||
12 листопада 2020 15:36 |
ТД ПСР Т-16-43 18-35 12.11.20.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 09 грудня 2020 18:17
Дата подання: 03 лютого 2021 18:31
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-08-000025 ● 36c8fd355ddd407c8a98f069d29a0f4a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2021 16:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.07.2021 Одеса № 374
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 08.07.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.07.2021 № 374
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 2 3 4
1. UA-2020-11-12-002284-b 12.11.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-12 11:48:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення, інформації та документів із наступних питань:
- Як Замовник може пояснити невиконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.02.2021 № 2821-р/пк-пз, яке є обов’язковим для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються та оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі за тим самим предметом закупівлі, тією самою очікуваною вартістю та тими самими технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі (інформація про закупівлю оприлюднена за номером ID: UA-2021-05-07-007787-b)?
- Чи оскаржував Замовник у судовому порядку рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.02.2021 № 2821-р/пк-пз протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель? У разі оскарження зазначеного рішення просимо надати номер справи.
- Чи відповідають умовам сьогодення наявність фінансування вказаної процедури закупівлі?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-14 14:24:39
відповідь на запит
Відповідно до абз. 2 ч. 22 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. В свою чергу ч. 23 ст. 18 Закону встановлює, що рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Відтак, Замовник не погоджуючись з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.02.2021 № 2821-р/пк-пз, розпочав його оскарження в Окружному адміністративному суді міста Київ, шляхом подання позовної заяви від 10.03. 2021 р. Так, 28.04.2021 р. було відкрито провадження. Даній справі було присвоєно номер 640/8003/21.
Оскільки судове провадження є довготривалим процесом, що здатен значною мірою затягнути перебіг процедури закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-43 Кордон Молдови-Фараонівка-Сарата-Дивізія - /Т-16-10/, км 18+310 – км 35+100 (45233142-6 — Ремонт доріг)» № UA-2020-11-12-002284-b, Замовник, вбачаючи відсутність законодавчо встановлених заборон та з метою реалізації плану проведення вищезгаданої закупівлі, потреба у якій наявна на 2021 рік, прийняв рішення про повторне оголошення відповідної процедури закупівлі.
Наявність фінансування відповідає умовам сьогодення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
порушення усунуто, детально викладено в протоколі, що додається
2021-07-29 16:33:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 січня 2021 08:33
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 січня 2021 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд | — | Документи | |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" | — | Документи | |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | — | Документи | |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | — | Документи |
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 14 березня 2022 20:19 |
Кінець періоду оскарження: | 25 березня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 14 березня 2022 20:19 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до ст. 32 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, зокрема у разі - якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили. |
14 березня 2022 20:19
|
Електронний підпис |
14 березня 2022 20:18
|
ПР відміна Т-16-43 14 03 22.docx |