Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-43 Кордон Молдови-Фараонівка-Сарата-Дивізія -/Т-16-10/, км 18+310 – км 35+100
Current average repair of the public road of state importance T-16-43 Border of Moldova-Faraonivka-Sarata-Division - / T-16-10 /, km 18 + 310 - km 35 + 100
Очікувана вартість
226 192 760,00 UAH
UA-2020-11-12-002284-b 5f8706087eec4728892cf8bf2ba4f672
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Прекваліфікація
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25829550
Contact point: Nosulenko Anna Sergiivna
+380487932826
asnn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 04 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 січня 2021 10:00
Початок аукціону: 18 лютого 2021 12:51
Очікувана вартість: 226 192 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 261 927,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 12 листопада 2020 15:39
Enquiries until: 04 січня 2021 00:00
Complaints submission until: до 10 січня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 січня 2021 10:00

Information

Estimated total value: 226 192 760 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 261 928 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантіяобов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі: її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає не більше 3% очікуваної вартості закупівлі, а саме – 6 500 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання /надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника(Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг в Одеській області код ЄДРПОУ:25829550 IBAN: UA838201720355169004000008577в ДКСУ, м. Київ
Розгорнути Згорнути
Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-43 Кордон Молдови-Фараонівка-Сарата-Дивізія -/Т-16-10/, км 18+310 – км 35+100 (джерело фінансування - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road of state importance T-16-43 Border of Moldova-Faraonivka-Sarata-Division - / T-16-10 /, km 18 + 310 - km 35 + 100
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 січня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 4.1.Розрахунки проводяться Замовником шляхом поетапної оплати за надані послуги, при надходженні коштів з державного та/або місцевого бюджету та/або інших джерел фінансування. 4.2.Підставою для здійснення розрахунків є підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ - 2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ - 3), які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику до 01 числа місяця, наступного за звітним. Після здійснення приймання наданих послуг Замовник проводить оплату за фактично надані послуги. 4.3. Форма розрахунків безготівкова на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2в,КБ- 3. 4.4. Оплата наданих послуг здійснюється протягом 10 робочих днів після отримання відповідного фінансування Замовником.. більш детально викладено в проекті договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення інформації ТД щодо таблиці 1.1.2.
Дата подання: 23 листопада 2020 15:10
Дата відповіді: 23 листопада 2020 15:42
Шановний Замовник, в тенедерній документації, інформацію щодо наявності асфальтобетонного заводу необхідно подати згідно форми Таблиці 1.1.3 про наявність асфалтобетонного (их) заводу (ів)... проте після цього речення, у ТД зазначається "Таблиця 1.1.2" ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфалтобетонного (их) заводу (ів). Прошу підтвердити, що це є несуттєва помилка (описка) Замовника, та ані зазначення таблиці 1.1.2 або ж 1.1.3 не буде порушенням умов ТД по закупівлі Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-43 Кордон Молдови-Фараонівка-Сарата-Дивізія -/Т-16-10/, км 18+310 – км 35+100 (джерело фінансування - державний бюджет) ???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення. До тендерної документації буде внесено зміни з метою виправлення вказаної описки.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-12-002284-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА", Код ЄДРПОУ:39111320
Дата подання: 09 грудня 2020 18:17
СКАРГА у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" оскарження умов тендерної документації
оскарження умов тендерної документації (більш детально викладено в скарзі )
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 грудня 2020 18:36
рішення від 11.12.2020 № 22933 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2020 18:35
рішення від 22.12.2020 № 23692 .pdf
Дата публікації: 28 грудня 2020 15:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: виконано рішення органу оскарження
Дата виконання рішення замовником: 06 січня 2021 15:19
Номер скарги: UA-2020-11-12-002284-b.a2
Статус:
Задоволено
Скаржник: КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ», Код ЄДРПОУ:44033480
Дата подання: 03 лютого 2021 18:31
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 лютого 2021 12:04
рішення від 05.02.2021 №2029 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 лютого 2021 12:04
рішення від 16.02.2021 №2821.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2021 19:35
Номер скарги: UA-2020-11-12-002284-b.a3
Статус:
Скасовано
Скаржник: КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ», Код ЄДРПОУ:44033480
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

09 грудня 2020 17:12
ДОГОВІР ПОСТАВКИ.pdf
09 грудня 2020 17:12
СКАРГА.pdf
18 грудня 2020 14:56
ДОПОВНЕННЯ ДО СКАРГИ.pdf
18 грудня 2020 14:58
ДОПОВНЕННЯ ДО СКАРГИ.docx
18 грудня 2020 15:00
рішення від 02.12.2020№22373.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

03 лютого 2021 17:40
рішення від 28.10.2020 №20108.pdf
03 лютого 2021 17:40
РОСТДОРСТРОЙ схема.docx
03 лютого 2021 17:40
Скарга_АМКУ_Т-16-10_ВДК.docx
03 лютого 2021 17:40
рішення від 24.01.2020№1503.pdf
03 лютого 2021 17:40
ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ (1).docx
03 лютого 2021 17:40
Витяг ПДВ.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

03 лютого 2021 17:42
РОСТДОРСТРОЙ схема.docx
03 лютого 2021 17:42
рішення від 28.10.2020 №20108.pdf
03 лютого 2021 17:42
рішення від 24.01.2020№1503.pdf
03 лютого 2021 17:42
Скарга_АМКУ_Т-16-10_ВДК.docx
03 лютого 2021 17:42
ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ (1).docx
03 лютого 2021 17:43
Витяг ПДВ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-08-000025 ● 36c8fd355ddd407c8a98f069d29a0f4a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 липня 2021 16:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.07.2021 Одеса № 374

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 08.07.2021.

Начальник Наталія СТОЯНОВА

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.07.2021 № 374

Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 2 3 4
1. UA-2020-11-12-002284-b 12.11.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-12 11:48:06

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення, інформації та документів із наступних питань:
- Як Замовник може пояснити невиконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.02.2021 № 2821-р/пк-пз, яке є обов’язковим для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються та оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі за тим самим предметом закупівлі, тією самою очікуваною вартістю та тими самими технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі (інформація про закупівлю оприлюднена за номером ID: UA-2021-05-07-007787-b)?
- Чи оскаржував Замовник у судовому порядку рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.02.2021 № 2821-р/пк-пз протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель? У разі оскарження зазначеного рішення просимо надати номер справи.
- Чи відповідають умовам сьогодення наявність фінансування вказаної процедури закупівлі?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-14 14:24:39

відповідь на запит

Відповідно до абз. 2 ч. 22 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. В свою чергу ч. 23 ст. 18 Закону встановлює, що рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Відтак, Замовник не погоджуючись з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.02.2021 № 2821-р/пк-пз, розпочав його оскарження в Окружному адміністративному суді міста Київ, шляхом подання позовної заяви від 10.03. 2021 р. Так, 28.04.2021 р. було відкрито провадження. Даній справі було присвоєно номер 640/8003/21.
Оскільки судове провадження є довготривалим процесом, що здатен значною мірою затягнути перебіг процедури закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-43 Кордон Молдови-Фараонівка-Сарата-Дивізія - /Т-16-10/, км 18+310 – км 35+100 (45233142-6 — Ремонт доріг)» № UA-2020-11-12-002284-b, Замовник, вбачаючи відсутність законодавчо встановлених заборон та з метою реалізації плану проведення вищезгаданої закупівлі, потреба у якій наявна на 2021 рік, прийняв рішення про повторне оголошення відповідної процедури закупівлі.
Наявність фінансування відповідає умовам сьогодення.

Надання інформації про усунення порушення замовником

порушення усунуто, детально викладено в протоколі, що додається

2021-07-29 16:33:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 06 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

UA-2020-11-12-002284-b5f8706087eec4728892cf8bf2ba4f672
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Березівкаагрошляхбуд Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 січня 2021 08:33
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

13 січня 2021 17:25
Електронний підпис
13 січня 2021 17:24
Виписка 21957.pdf
12 січня 2021 11:04
Електронний підпис
11 грудня 2020 15:52
Електронний підпис
11 грудня 2020 15:50
сертифікат ISO.pdf
11 грудня 2020 15:50
проект договору.pdf
11 грудня 2020 15:50
Виписка 21957.pdf
11 грудня 2020 15:50
_ліцензія Банку.pdf
11 грудня 2020 15:50
_довіреність Мороз.pdf
11 грудня 2020 15:50
_витяг з наказу Мороз.pdf
11 грудня 2020 15:50
штатні працівники.pdf
11 грудня 2020 15:50
свідоцтво лабораторія.pdf
11 грудня 2020 15:50
ІТР та лаборант.pdf
11 грудня 2020 15:50
дорожні робітники.pdf
11 грудня 2020 15:50
документи на завод.pdf
11 грудня 2020 15:50
водії та механізатори.pdf
11 грудня 2020 15:50
власна мат-тех база.pdf
11 грудня 2020 15:50
відгуки.pdf
11 грудня 2020 15:50
аналог договор 53П.pdf
11 грудня 2020 15:50
аналог договор 27П.pdf
11 грудня 2020 15:50
аналог договір 74К.pdf
11 грудня 2020 15:50
аналог договір 25П.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У копії договору №7 від 07.02.2021, наданої на підтвердження наявності техніки, зазначеної у п. 15 та 19 відповідної довідки, відсутнє зазначення марок та моделей техніки, що залучається; 2) На підтвердження наявності залученої техніки не надано свідоцтв про реєстрацію права власності на вказану у довідці техніку. 2. Посилання на вимоги тендерних документацій щодо яких виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п. 1.1.1. розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації (далі ТД), якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на таку, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), подаються посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); 2) Відповідно до п. 1.1.1. розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД, в підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог п. 1.1.1. розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД – у договорі №7 від 07.02.2021 вказати марку та модель техніки, зазначеної під пунктами 15 та 19 довідки про наявність обладнання; 2) На виконання вимог п. 1.1.1. розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД – на підтвердження наявності залученої техніки надати посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів;

Документи

Публічні документи

25 січня 2021 15:11
Електронний підпис
25 січня 2021 15:10
Лист-пояснення.pdf
25 січня 2021 15:10
Коток CW34 Caterpillar 2(2).pdf
25 січня 2021 15:10
Коток CW34 Caterpillar 2(1).pdf
25 січня 2021 15:09
Коток CW34 Caterpillar 1(2).pdf
25 січня 2021 15:09
Коток CW34 Caterpillar 1(1).pdf
25 січня 2021 15:09
Коток CB64B Caterpillar 3(1).pdf
25 січня 2021 15:09
Коток СВ64В Caterpillar 3(2).pdf
25 січня 2021 15:09
Договір Scania 3(2).pdf
25 січня 2021 15:09
Договір Scania 3(1).pdf
25 січня 2021 15:09
Договір Scania 2(3).pdf
25 січня 2021 15:09
Договір Scania 2(2).pdf
25 січня 2021 15:09
Договір Scania 2(1).pdf
25 січня 2021 15:09
Договір Scania 1(2).pdf
25 січня 2021 15:09
Договір Scania 1(1).pdf
13 січня 2021 09:10
Електронний підпис
23 грудня 2020 16:33
Електронний підпис
23 грудня 2020 16:32
Транспортна схема.pdf
23 грудня 2020 16:32
5.2. Лабораторія.pdf
23 грудня 2020 16:32
5.1. Лабораторія.pdf
23 грудня 2020 16:32
5. Лабораторія.pdf
23 грудня 2020 16:32
4.4. Лист-відгук.pdf
23 грудня 2020 16:32
3.2. Лист-відгук.pdf
23 грудня 2020 16:32
2.7. Лист-відгук ДП СМАД.pdf
23 грудня 2020 16:31
1.1. Лист-відгук.pdf
12 грудня 2020 11:51
Електронний підпис
12 грудня 2020 11:50
Транспортна схема.pdf.p7s
12 грудня 2020 11:50
Транспортна схема.pdf
12 грудня 2020 11:50
Протокол на закупівлю.pdf
12 грудня 2020 11:50
Ліцензія.pdf.p7s
12 грудня 2020 11:50
Ліцензія.pdf
12 грудня 2020 11:50
Витяг ПДВ Паритет.pdf.p7s
12 грудня 2020 11:50
Витяг ПДВ Паритет.pdf
12 грудня 2020 11:50
Виписка (1).pdf.p7s
12 грудня 2020 11:50
Виписка (1).pdf
12 грудня 2020 11:50
5.2. Лабораторія.pdf.p7s
12 грудня 2020 11:50
5.2. Лабораторія.pdf
12 грудня 2020 11:50
5.1. Лабораторія.pdf.p7s
12 грудня 2020 11:50
5.1. Лабораторія.pdf
12 грудня 2020 11:50
5. Лабораторія.pdf.p7s
12 грудня 2020 11:50
5. Лабораторія.pdf
12 грудня 2020 11:50
4.4. Лист-відгук.pdf.p7s
12 грудня 2020 11:50
4.4. Лист-відгук.pdf
12 грудня 2020 11:50
3.2. Лист-відгук.pdf.p7s
12 грудня 2020 11:50
3.2. Лист-відгук.pdf
12 грудня 2020 11:50
2.7. Лист-відгук ДП СМАД.pdf
12 грудня 2020 11:50
1.1. Лист-відгук.pdf.p7s
12 грудня 2020 11:50
1.1. Лист-відгук.pdf

Документи

Публічні документи

13 січня 2021 13:42
Електронний підпис
13 січня 2021 12:36
Електронний підпис
12 січня 2021 17:20
гар 1185 н.р.rar
23 грудня 2020 10:07
Електронний підпис
22 грудня 2020 18:46
ЦПУ на Лаборанта.pdf
22 грудня 2020 18:46
Транспортна схема.PDF
22 грудня 2020 18:46
Статут.PDF
22 грудня 2020 18:46
Скан витягу ПДВ.pdf
22 грудня 2020 18:46
Сертифікат ISO 9001.PDF
22 грудня 2020 18:46
Паспорт директора.pdf
22 грудня 2020 18:46
Опис.pdf
22 грудня 2020 18:46
Ліцензія.pdf
22 грудня 2020 18:46
Лист від ТФ Ескадор.PDF
22 грудня 2020 18:46
Лист від Рента Лізинг.PDF
22 грудня 2020 18:46
Лист від Ескадор.PDF
22 грудня 2020 18:46
Копія Атестату.pdf
22 грудня 2020 18:46
Копії тех.паспортів.PDF
22 грудня 2020 18:46
Копії наказів ТОВ РДС5.pdf
22 грудня 2020 18:46
Копії наказів ТОВ РДС3.pdf
22 грудня 2020 18:46
Копії наказів ТОВ РДС 2.pdf
22 грудня 2020 18:46
Копії наказів ТОВ РДС 1.pdf
22 грудня 2020 18:46
ІСО2.pdf
22 грудня 2020 18:46
ІСО1.pdf
22 грудня 2020 18:46
ІСО.pdf
22 грудня 2020 18:46
ІСО ще.pdf
22 грудня 2020 18:46
Договір на атестацію.pdf
22 грудня 2020 18:46
Договір Лабораторія.pdf
22 грудня 2020 18:46
Довідка про санкціїї.PDF
22 грудня 2020 18:46
Довідка про довкілля.PDF
22 грудня 2020 18:46
Довідка про АБЗ.PDF
22 грудня 2020 18:46
Довідка за ст 17.PDF
22 грудня 2020 18:46
Гарантійний лист.PDF
22 грудня 2020 18:46
гар 1185.rar
22 грудня 2020 18:46
Відомості ЄДРПОУ.pdf
22 грудня 2020 18:46
Витяг зі статуту.PDF
22 грудня 2020 18:46
КБ 9 дог №18-18П.PDF
22 грудня 2020 18:46
КБ 9 дог 20-18П.PDF
22 грудня 2020 18:46
КБ 8 дог №18-18П.PDF
22 грудня 2020 18:46
КБ 8 дог 20-18П.PDF
22 грудня 2020 18:46
КБ 8 дог 19-18П.PDF
22 грудня 2020 18:46
КБ 7 дог №18-18П.PDF
22 грудня 2020 18:46
КБ 7 дог 20-18П.PDF
22 грудня 2020 18:46
КБ 7 дог 19-18П.PDF
22 грудня 2020 18:46
КБ 6 дог №18-18П.PDF
22 грудня 2020 18:46
КБ 6 дог 20-18П.PDF
22 грудня 2020 18:46
КБ 6 дог 19-18П.PDF
22 грудня 2020 18:46
КБ 5 дог №18-18П.PDF
22 грудня 2020 18:46
КБ 5 дог 20-18П.PDF
22 грудня 2020 18:46
КБ 5 дог 19-18П.PDF
22 грудня 2020 18:46
КБ 4 дог №18-18П.PDF
22 грудня 2020 18:46
КБ 4 дог 20-18П.PDF
22 грудня 2020 18:46
КБ 4 дог 19-18П.PDF
22 грудня 2020 18:46
КБ 34П.PDF
22 грудня 2020 18:46
КБ 3 дог №18-18П.PDF
22 грудня 2020 18:46
КБ 3 дог 20-18П.PDF
22 грудня 2020 18:46
КБ 3 дог 19-18П.PDF
22 грудня 2020 18:46
КБ 2 дог №18-18П.PDF
22 грудня 2020 18:46
КБ 2 дог 20-18П.PDF
22 грудня 2020 18:46
КБ 2 дог 19-18П.PDF
22 грудня 2020 18:46
КБ 12 дог №18-18П.PDF
22 грудня 2020 18:46
КБ 11 дог №18-18П.PDF
22 грудня 2020 18:46
КБ 10 дог №18-18П.PDF
22 грудня 2020 18:46
КБ 10 дог 20-18П.PDF
22 грудня 2020 18:46
КБ 1 дог №18-18П.PDF
22 грудня 2020 18:46
КБ 1 дог 20-18П.PDF
22 грудня 2020 18:46
КБ 1 дог 19-18П.PDF
22 грудня 2020 18:46
Договір №20-18П.pdf
22 грудня 2020 18:46
Договір №19-18П.pdf
22 грудня 2020 18:46
Договір №18-18П.pdf
22 грудня 2020 18:46
Дог.№34П.PDF
22 грудня 2020 18:46
Відгук Вінниця.pdf
22 грудня 2020 18:46
Відгук від САД Одеса.PDF

Документи

Публічні документи

13 січня 2021 20:18
Електронний підпис
13 січня 2021 20:17
Виписка.pdf
13 січня 2021 20:17
22144 КОНСОРЦІУМ ВДК p7s.7z
13 січня 2021 20:17
Додатки ISO.pdf
13 січня 2021 20:17
Сертифікат ISO.pdf
13 січня 2021 20:17
ст.17 загальна.pdf
13 січня 2021 20:17
Довідка ліцензія 1.pdf
13 січня 2021 20:17
3.2 Пояснення ПДВ.pdf
13 січня 2021 20:17
5.1 Тех.завдання.pdf
13 січня 2021 20:17
Довідка об'єднання.pdf
13 січня 2021 20:17
Довідка довкілля.pdf
13 січня 2021 20:17
Довідка про санкції.pdf
13 січня 2021 20:17
120 днів.pdf
13 січня 2021 20:17
6.1 Проект Договору.pdf
13 січня 2021 20:17
5 част. Договір 107.pdf
13 січня 2021 20:17
договір 81 ч.1.pdf
13 січня 2021 20:17
догоір 81 ч.2.pdf
13 січня 2021 20:17
договір 81 ч.3.pdf
13 січня 2021 20:17
договір 81 ч.4.pdf
13 січня 2021 20:17
договір 81 ч.5.pdf
13 січня 2021 20:17
договір 81 ч.6.pdf
13 січня 2021 20:17
договір 81 ч.7.pdf
13 січня 2021 20:17
договір 81 ч.8.pdf
13 січня 2021 20:17
договір 82 ч.1.pdf
13 січня 2021 20:17
догоір 82 ч.2.pdf
13 січня 2021 20:17
договір 82 ч.3.pdf
13 січня 2021 20:17
договір 82 ч.4.pdf
13 січня 2021 20:17
договір 82 ч.5.pdf
13 січня 2021 20:17
договір 82 ч.6.pdf
13 січня 2021 20:17
договір 38 ч.2 .pdf
13 січня 2021 20:17
договір 38 ч.3.pdf
13 січня 2021 20:17
договір 38 ч.4.pdf
13 січня 2021 20:17
договір 38 ч.6.pdf
13 січня 2021 20:17
договір 38 ч.5.pdf
13 січня 2021 20:17
договір 38 ч.7.pdf
13 січня 2021 20:17
1 част. договір 107.pdf
13 січня 2021 20:17
2 част. Договір 107 .pdf
13 січня 2021 20:17
3 част. Договір 107 .pdf
13 січня 2021 20:17
4 част. Договір 107 pdf.pdf
13 січня 2021 20:17
6 част. договір 107.pdf
13 січня 2021 20:17
8 част. договір 107 .pdf
13 січня 2021 20:17
7част. договір 107 .pdf
13 січня 2021 20:17
9 част. договір 107 .pdf
13 січня 2021 20:17
документи геодезист.pdf
13 січня 2021 20:17
ІТР.ч1.pdf
13 січня 2021 20:17
ІТР ч.2.pdf
13 січня 2021 20:17
довідка працівники.pdf
13 січня 2021 20:17
1.1 Довідка МТБ.pdf
13 січня 2021 20:17
Довідка АБЗ.pdf
13 січня 2021 20:17
1.4.8 водії ч.2.pdf
13 січня 2021 20:17
1.4.8 водії ч.1.pdf
13 січня 2021 20:17
1.4.2 машиністи котка.pdf
13 січня 2021 20:17
1.4.3 бульдозеристи.pdf
13 січня 2021 20:17
договір 38 ч.1 .pdf
13 січня 2021 20:17
договір 38 ч.1.1.pdf
13 січня 2021 20:17
договір 82 ч.8.pdf
13 січня 2021 20:17
договір 82 ч.7.pdf

Документи

Публічні документи

14 січня 2021 09:13
Електронний підпис
14 січня 2021 09:13
5. Інші документи.pdf
14 січня 2021 09:13
1.3. Наявність досвіду.pdf
14 січня 2021 09:13
1.2.9. Водії.pdf
14 січня 2021 09:13
1.2.8. Машиністи ДТМ.pdf
14 січня 2021 09:13
1.2.7. Машиністи котка.pdf
14 січня 2021 09:13
1.2.1. ІТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ»

ТОВ "Автомагістраль-Південь"