Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнер полупідземний для збору твердих побутових відходів
Очікувана вартість
633 420,00 UAH
UA-2020-11-12-001094-b 8e385166c8994876ac7ac23c3a687f14
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харечкіна Ольга Анатоліївна

+380536758545 tender1628@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628
Код ЄДРПОУ: 03351898
Вебсайт: http://katp1628.com/
Місцезнаходження: 39617, Україна , Полтавська обл., Кременчук, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО, будинок 48/75
Контактна особа: Харечкіна Ольга Анатоліївна
+380536758545
tender1628@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2020 11:57
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 16:00
Початок аукціону: 01 грудня 2020 11:37
Очікувана вартість: 633 420,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 334,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6334.2 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Контейнер полупідземний для збору твердих побутових відходів, кількість 6 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт.
Контейнер полупідземний для збору твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул.Горького, буд 48/75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44613800-8 — Контейнери для відходів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше 120 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Оплата за Товар здійснюється після отримання Товару. Строк здійснення оплати – по мірі надходження коштів із бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2020 11:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 11:54
Тендерна документація 12_11.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Елкопласт Україна 633 060,00
UAH з ПДВ
633 060,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВСМ ЕКОЛОДЖІ 633 420,00
UAH з ПДВ
633 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 16:04
Електронний підпис
07 грудня 2020 15:58
Документи переможця
07 грудня 2020 11:15
Електронний підпис
07 грудня 2020 11:12
Підтвердження ст 17
07 грудня 2020 11:12
Довідка УМВС
02 грудня 2020 09:20
Електронний підпис
02 грудня 2020 08:51
Виправлені документи
30 листопада 2020 15:09
Електронний підпис
30 листопада 2020 15:08
Довіреність.rar
30 листопада 2020 15:01
Банківська ліцензія.rar
30 листопада 2020 15:01
Гарантія 201072.rar
30 листопада 2020 15:01
Довіреність.rar
30 листопада 2020 15:01
Технічна частина.pdf
30 листопада 2020 15:01
Стаття 17.pdf
30 листопада 2020 15:01
Пропозиція.pdf
30 листопада 2020 15:01
Проєкт договору.pdf
30 листопада 2020 15:01
Копія Статуту.pdf
30 листопада 2020 15:01
Кваліфікаційні критерії ч1.pdf
30 листопада 2020 15:01
Кваліфікаційні критері ч2.pdf
30 листопада 2020 15:01
Документи на директора.pdf
30 листопада 2020 15:01
відгук 2pdf.pdf
30 листопада 2020 15:01
Довідка Укрексім банк.pdf
30 листопада 2020 15:01
Відгук 1.pdf
30 листопада 2020 15:01
Витяг з ПДВ.pdf
30 листопада 2020 15:01
Витяг 2020 .pdf

Публічні документи

30 листопада 2020 09:48
Електронний підпис
30 листопада 2020 09:45
Установчі ВСМ ЕКОЛОДЖІ.pdf
30 листопада 2020 09:45
Технічні вимоги.pdf
30 листопада 2020 09:45
Тендерна пропозиція.pdf
30 листопада 2020 09:45
Проект договору.pdf
30 листопада 2020 09:45
Інші довідки.pdf
30 листопада 2020 09:45
Довідка Інформація ст.17 .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Елкопласт Україна

ТОВ ВСМ ЕКОЛОДЖІ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Елкопласт Україна
#39191888
Переможець 633 060,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 15:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2020 14:49

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ в інформації та документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕЛКОПЛАСТ-УКРАЇНА» № оголошення UA-2020-11-12-001094-b від 01 грудня 2020 року м. Кременчук Я, Харечкіна Ольга Анатоліївна , уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель Кременчуцького комунального автотранспортного підприємства 1628, керуючись нормами п.35 ч.1 ст.1, ч.1 ст.4, ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі», розглядаючи тендерну пропозицію учасника ТОВ «Елкопласт-Україна» на відповідність вимогам тендерної документації, яка визначена найбільш економічно вигідною: - виявила невідповідність в інформації та документах тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. На підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» п.1 Додатку № 1 до тендерної документації - учасником надана Довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору ( не менше двох договорів), яка не містить номер телефону Замовника. Також на підтвердження виконання договорів у повному обсязі надано копії договорів №№ 03/08/20 від 03.08.20р. (Замовник ТОВ «Крамар-Еко»), 26/05-2020 від 26.05.2020р. (Замовник ТОВ «Сівертехбуд») – порушені вимоги тендерної документації Додатку № 1 п.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). - Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей: 1. Надати Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору ( не менше двох договорів) з інформацією яка містить : номер договору, дату укладання, строк дії договору, обсяг товару, найменування та номер телефону Замовника. 2. Надати оригінали договорів №№ 03/08/20 від 03.08.20р. (Замовник ТОВ «Крамар-Еко»), 26/05-2020 від 26.05.2020р. (Замовник ТОВ «Сівертехбуд»). Уповноважена особа Харечкіна О.А._________________________________

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2020 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Елкопласт Україна
#39191888
633 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:01
ДУ № 1 Елкопласт (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:00
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 15:28
Договір Елкопласт.pdf укладений
17 грудня 2020 15:28

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 листопада 2022 13:17
133 060,00 UAH UA338201720344361010100040924
КП "Кременчуцьке КАТП 1628"
UA483003460000026005018017701
ТОВ "Елкопласт-Україна"
Оплачений
24 листопада 2022 13:17
100 000,00 UAH UA338201720344361010100040924
КП "Кременчуцьке КАТП 1628"
UA483003460000026005018017701
ТОВ "Елкопласт-Україна"
Оплачений
30 грудня 2022 12:48
100 000,00 UAH UA338201720344361010100040924
КП "Кременчуцьке КАТП 1628"
UA483003460000026005018017701
ТОВ "Елкопласт-Україна"
Оплачений
30 грудня 2022 12:48
100 000,00 UAH UA338201720344361010100040924
КП "Кременчуцьке КАТП 1628"
UA483003460000026005018017701
ТОВ "Елкопласт-Україна"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 10.7 Договору про закупівлю товарів № 405 від 17.12.2020р. постачальник ТОВ «Елкопласт-Україна» та пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» , якою встановлено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, а сааме, продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлі, продовжити строк дії Договору про закупівлю товарів № 405 від 17.12.2020р. до 31 грудня 2021 року, шляхом укладання додаткової угоди до договору. Кількість товару після внесення змін є незмінною. Ціна Договору після внесення змін є незмінною. 2. Додаткову угоду № 1 від 31 грудня 2020 року до Договору про закупівлю товарів № 405 від 17.12.2020 року оприлюднити відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 405
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML