Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо забезпечення харчування підопічних закладу
Catering services for the wards of the institution
Очікувана вартість
13 110 435,00 UAH
UA-2020-11-11-011185-a d2c414f49f5b48babefe0f503a447514
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Володимирович Сокол

+380981242197 zakupki.ddi2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КЗ"Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат№2"ДОР"
Код ЄДРПОУ: 03188234
Місцезнаходження: 51600, Україна , Дніпропетровська область обл., м.Верхньодніпровськ, вул.Упорна 1а
Контактна особа: Валерій Володимирович Сокол
+380981242197
zakupki.ddi2@ukr.net
Додаткові контактні особи: Завгородній Олександр Володимирович Zavhorodniy Oleksandr Volodymyrovych
+380672715785
zakupki.ddi2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KZ"Verhedneprovsky detskiy dom-interhat № 2"DOR"
National ID: 03188234
Contact point: Valeriy Volodymyrovych Sokol
+380981242197
zakupki.ddi2@ukr.net
Additional contacts: Завгородній Олександр Володимирович Zavhorodniy Oleksandr Volodymyrovych
+380672715785
zakupki.ddi2@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 листопада 2020 20:27
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 29 грудня 2020 13:56
Очікувана вартість: 13 110 435,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65 552,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 260000 UAH
Publication date: 11 листопада 2020 20:27
Enquiries until: 06 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 12 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 грудня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 13 110 435 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 65 552 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Scope of the procurement
Вимоги до надання послуг визначені в тендерній документації.

Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову завірені учасником.
Розгорнути Згорнути
Requirements for the provision of services are defined in the tender documents.

All information is posted in the electronic procurement system in the Ukrainian language, except when the use of letters and symbols of the Ukrainian language leads to their distortion (in particular, but not limited to Internet addresses, e-mail addresses, trademarks (marks for goods and services), generally accepted international terms). The tender proposal and all documents stipulated by the requirements of the tender documentation and its appendices shall be drawn up in the Ukrainian language. Documents or copies of documents (which are provided by the requirements of the tender documentation and appendices to it) provided by the Bidder as part of the tender proposal, presented in other languages, must be provided together with their authentic translation into Ukrainian certified by the Bidder.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги щодо забезпечення харчування підопічних закладу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51600, Україна, Дніпропетровська область, м.Верхньодніпровськ, вулиця Упорна,1а
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Catering services for the wards of the institution
CPV: 55510000-8
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
1 послуга
Послуги щодо забезпечення харчування підопічних закладу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51610, Україна, Дніпропетровська область, село Мишурин Ріг, Верхньодніпровського району, вулиця Зелена, 2а
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Catering services for the wards of the institution
CPV: 55510000-8
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 грудня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 20:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2020 15:51
Змінена Тендерна документація харчування 2021 від 08_12_2020.docx
03 грудня 2020 17:02
Змінена Тендерна документація харчування 2021.docx
11 листопада 2020 20:27
Тендерна документація харчування 2021.doc
08 грудня 2020 15:51
ПЕРЕЛІК ЗМІН харчування від 08_12_2020.docx
03 грудня 2020 17:02
ПЕРЕЛІК ЗМІН харчування.docx
03 грудня 2020 17:02
Зміний ДОДАТОК 6 проект договору харчування 2021.docx
11 листопада 2020 20:27
ДОДАТОК 6 проект договору харчування 2021.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 грудня 2020
UA-2020-11-11-011185-ad2c414f49f5b48babefe0f503a447514
Найменування: КЗ"Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат№2"ДОР"
Код ЄДРПОУ: 03188234
Місцезнаходження: 51600, Україна, Дніпропетровська область обл., м.Верхньодніпровськ, вул.Упорна 1а
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 грудня 2020 16:23
ТОВ «ЛІКЕА» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей в документах учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» у тендерній пропозиції. 1. Згідно із розділом І п. 7.3. Тендерної документації передбачено, що 7.3. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову завірені учасником. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.. У складі тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОРЕЗЕРВ 5» надано трудові книжки працівників, які містить у собі інформацію складену іноземною мовою. Переклад зазначених документів на українську мову у складі тендерної пропозиції відсутній. Керуючись п. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» для усунення виявлених невідповідностей пропонується ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надати переклад трудових книжок працівників на українську мову. 2. Згідно додатку 2 до Тендерної документації п. 1 передбачена вимога про надання учасником «Експлуатаційній дозвіл на потужності (об’єкти) із виробництва готових страв, які будуть поставлятися до місця надання послуг, виданий на ім’я виробника готових страв або Рішення про реєстрацію потужностей на виробництво готових страв, видане на ім’я виробника готових страв». У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» відсутній зазначений документ про реєстрацію потужностей на виробництво готових страв. Керуючись п. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» для усунення виявлених невідповідностей пропонується ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надати документ про реєстрацію потужностей на виробництво готових страв, виданий на ім’я виробника. 3. Згідно додатку 2 до Тендерної документації п. 3 передбачена вимога про надання учасником «Оригіналу укладеного договору та оригіналу відгуку предметом якого є: надання послуг їдалень або послуг з організації харчування або постачання готових до вживання страв з закладами, установами. Відгук повинен містити дату та вихідний номер, інформацію про Виконавця (Постачальника) (найменування, ідентифікаційний код), номер та дату договору, суму виконання, чи виконаний договір повністю, контактні дані особи Замовника.» У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» відсутній відгук, який відповідає вищезазначеним вимогам, а саме відсутній ідентифікаційний код Виконавця (Постачальника). Керуючись п. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» для усунення виявлених невідповідностей пропонується ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надати відгук про виконання аналогічного договору, який відповідає вимогам Тендерної документації.

Документи

16 грудня 2020 00:02
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

19 грудня 2020 15:49
Електронний підпис
19 грудня 2020 15:48
відгук з кодом ЄДРПОУ.pdf
19 грудня 2020 15:46
ТРУДОВІ ПЕРЕКЛАД.PDF
19 грудня 2020 15:45
відгук з кодом ЄДРПОУ.pdf
14 грудня 2020 09:48
Електронний підпис
14 грудня 2020 09:47
МЕДКНИГА ЩЕРБІЙ.pdf
13 грудня 2020 14:23
Електронний підпис
13 грудня 2020 14:22
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
13 грудня 2020 14:22
довідка про наявн авто.PDF
13 грудня 2020 14:22
довідка про мтб.pdf
12 грудня 2020 12:56
Електронний підпис
11 грудня 2020 15:58
Електронний підпис
11 грудня 2020 15:57
пояснення звіт 1 ДФ.PDF
11 грудня 2020 15:57
ЮДІНА 6 НАССР НА СКЛАД.rar
11 грудня 2020 15:57
ШТАТНИЙ РОЗКЛАД.pdf
11 грудня 2020 15:57
Фінзвітність за 2019 рік.PDF
11 грудня 2020 15:57
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.rar
11 грудня 2020 15:57
трудові.rar
11 грудня 2020 15:57
ТЕХНІЧНІ УМОВИ.pdf
11 грудня 2020 15:57
техзавдання.PDF
11 грудня 2020 15:57
список постачальників.PDF
11 грудня 2020 15:57
сертифікати якості.pdf
11 грудня 2020 15:57
реєстр документів.PDF
11 грудня 2020 15:57
проект договору.PDF
11 грудня 2020 15:57
персональні дані.PDF
11 грудня 2020 15:57
МЕДКНИГИ.rar
11 грудня 2020 15:57
ЛИСТ ПРО ПЕРЕЛІК СТРАВ.PDF
11 грудня 2020 15:57
лист вивез ТПВ.PDF
11 грудня 2020 15:57
КПР нові Статутні.rar
11 грудня 2020 15:57
КОПІЯ СВІДОЦТВА ПДВ.PDF
11 грудня 2020 15:57
захист довкілля.PDF
11 грудня 2020 15:57
довідка про рахунки.PDF
11 грудня 2020 15:57
гарант лист викон ТЗ.PDF
11 грудня 2020 15:57
ВИТЯГ З ЄДР.PDF
11 грудня 2020 15:57
ВИПИСКА.pdf
11 грудня 2020 15:57
банківська гарантія.rar
11 грудня 2020 15:57
ISO 22000 2019.PDF
11 грудня 2020 15:57
ISO 22000 2007.rar
11 грудня 2020 15:57
ISO 14001-2015.pdf
11 грудня 2020 15:57
ISO 9001 2015.rar
11 грудня 2020 15:57
1 ДФ 3 квартал.rar
11 грудня 2020 15:57
зведена ст. 17.PDF
11 грудня 2020 15:57
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
11 грудня 2020 15:57
ДОК-ТИ НА ПРИМІЩ ЮДІНА.rar
11 грудня 2020 15:57
ДОВІДКА ПРО НАЯВН АВТО.PDF
11 грудня 2020 15:57
ДОВІДКА ПРО МТБ.PDF

Документи

Публічні документи

05 січня 2021 12:44
Електронний підпис
05 січня 2021 12:42
Розрахунок
05 січня 2021 12:42
Калькуляція
05 січня 2021 12:42
Тендерна пропозиція
11 грудня 2020 17:51
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:51
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:45
Лiцензiя.zip
11 грудня 2020 17:45
Довiренiсть_Рижий.zip
11 грудня 2020 17:45
Гарантiя_8948.zip
11 грудня 2020 17:45
Субпідрядник.pdf
11 грудня 2020 17:45
Гарантійний лист тара.pdf
11 грудня 2020 17:45
Проект договору.pdf
11 грудня 2020 17:45
Довідка про розуміння .pdf
11 грудня 2020 17:45
Копія опису.pdf
11 грудня 2020 17:45
Статут.pdf
11 грудня 2020 17:45
Лист згода.pdf
11 грудня 2020 17:45
Тендерна пропозиція.pdf
11 грудня 2020 17:45
Рейтинг.zip
11 грудня 2020 17:45
Гарантійний лист.pdf
11 грудня 2020 17:45
Перелік готових страв.pdf
11 грудня 2020 17:45
Орієнтовне меню.pdf
11 грудня 2020 17:45
Оригінал відгуку.pdf

Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 10:17
Електронний підпис
15 грудня 2020 10:16
Електронний підпис
15 грудня 2020 10:16
Електронний підпис
15 грудня 2020 10:10
Інші документи.zip
14 грудня 2020 11:08
Електронний підпис
14 грудня 2020 11:08
Електронний підпис
14 грудня 2020 10:44
Додаток 2 МТБ 2.zip
14 грудня 2020 10:44
Додаток 2 Медкнижки 1.zip
14 грудня 2020 10:44
Додаток 3 Продовження.zip
14 грудня 2020 10:44
Додаток 2 МТБ 1.zip
14 грудня 2020 10:44
Додаток 2 Медкнижки 2.zip
14 грудня 2020 10:44
Додаток 2 Досвід акти.zip
14 грудня 2020 10:44
Додаток 5.zip
14 грудня 2020 10:44
Додаток 2 Працівники.zip
14 грудня 2020 10:44
ЦП, калькуляц.pdf
14 грудня 2020 10:44
Реєстр документів.pdf

Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 20:01
Електронний підпис
15 грудня 2020 20:01
Електронний підпис
15 грудня 2020 19:56
8.1 Банківська гарантія.7z
15 грудня 2020 19:56
7.4 Лист щодо статуту.pdf
15 грудня 2020 19:56
5.1 Тендерна пропозиція.pdf
15 грудня 2020 19:55
3.5 ІПН директора.pdf
15 грудня 2020 19:55
3.4 Паспорт директора.pdf
15 грудня 2020 19:55
1.24 Штатний розклад.pdf
15 грудня 2020 19:54
8.1 Банківська гарантія.pdf
15 грудня 2020 19:54
7.3 Статут підприємства.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

ТОВ «ЛІКЕА»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2020 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ЛІКЕА» 13 030 500,00
UAH
12 964 854,75
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП" 13 036 029,75
UAH
12 970 470,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" 13 107 150,00
UAH
13 107 150,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 січня 2021 12:44
Електронний підпис
05 січня 2021 12:42
Розрахунок
05 січня 2021 12:42
Калькуляція
05 січня 2021 12:42
Тендерна пропозиція
11 грудня 2020 17:51
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:51
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:45
Лiцензiя.zip
11 грудня 2020 17:45
Довiренiсть_Рижий.zip
11 грудня 2020 17:45
Гарантiя_8948.zip
11 грудня 2020 17:45
Субпідрядник.pdf
11 грудня 2020 17:45
Гарантійний лист тара.pdf
11 грудня 2020 17:45
Проект договору.pdf
11 грудня 2020 17:45
Довідка про розуміння .pdf
11 грудня 2020 17:45
Копія опису.pdf
11 грудня 2020 17:45
Статут.pdf
11 грудня 2020 17:45
Лист згода.pdf
11 грудня 2020 17:45
Тендерна пропозиція.pdf
11 грудня 2020 17:45
Рейтинг.zip
11 грудня 2020 17:45
Гарантійний лист.pdf
11 грудня 2020 17:45
Перелік готових страв.pdf
11 грудня 2020 17:45
Орієнтовне меню.pdf
11 грудня 2020 17:45
Оригінал відгуку.pdf

Публічні документи

15 грудня 2020 10:17
Електронний підпис
15 грудня 2020 10:16
Електронний підпис
15 грудня 2020 10:16
Електронний підпис
15 грудня 2020 10:10
Інші документи.zip
14 грудня 2020 11:08
Електронний підпис
14 грудня 2020 11:08
Електронний підпис
14 грудня 2020 10:44
Додаток 2 МТБ 2.zip
14 грудня 2020 10:44
Додаток 2 Медкнижки 1.zip
14 грудня 2020 10:44
Додаток 3 Продовження.zip
14 грудня 2020 10:44
Додаток 2 МТБ 1.zip
14 грудня 2020 10:44
Додаток 2 Медкнижки 2.zip
14 грудня 2020 10:44
Додаток 2 Досвід акти.zip
14 грудня 2020 10:44
Додаток 5.zip
14 грудня 2020 10:44
Додаток 2 Працівники.zip
14 грудня 2020 10:44
ЦП, калькуляц.pdf
14 грудня 2020 10:44
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

15 грудня 2020 20:01
Електронний підпис
15 грудня 2020 20:01
Електронний підпис
15 грудня 2020 19:56
8.1 Банківська гарантія.7z
15 грудня 2020 19:56
7.4 Лист щодо статуту.pdf
15 грудня 2020 19:56
5.1 Тендерна пропозиція.pdf
15 грудня 2020 19:55
3.5 ІПН директора.pdf
15 грудня 2020 19:55
3.4 Паспорт директора.pdf
15 грудня 2020 19:55
1.24 Штатний розклад.pdf
15 грудня 2020 19:54
8.1 Банківська гарантія.pdf
15 грудня 2020 19:54
7.3 Статут підприємства.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ЛІКЕА»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ЛІКЕА»
#43356209
Переможець 12 964 854,75
UAH
29 грудня 2020 16:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2020 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ЛІКЕА»
#43356209
12 964 854,75
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2022 20:16
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2022 14:21
ДУ №8 від 28.02.2022р. до Договору №3 від 14.01.2021р..pdf зміни до договору
28 лютого 2022 14:19
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2022 15:56
ДУ №7 від 19.01.2022р. до Договору №3 від 14.01.2021р..pdf зміни до договору
19 січня 2022 15:55
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 11:48
ДУ №6 від 30.12.2021р до договору №3 від 14.01.2021 р.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 11:47
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 11:45
ДУ №5 від 30.12.2021р до договору №3 від 14.01.2021 р.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 11:43
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2021 15:32
ДУ №4 від 19.07.2021р. до Договору №3 від 14.01.2021р..docx зміни до договору
19 липня 2021 15:32
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2021 16:09
Дод угода №3 від 23.06.2021р до договору №3 від 14.01.2021р.docx зміни до договору
23 червня 2021 16:08
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 15:35
ДУ 2 до договору 3 від 14.01.2021.pdf зміни до договору
22 січня 2021 15:34
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 17:00
ДУ№1 дог.№3 від14.01.2021.docx зміни до договору
14 січня 2021 16:55
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 16:45
Дог.№3 від 14.01.2021.docx укладений
14 січня 2021 11:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 3.2 Договору про надання послуг № 3 від 14.01.2021 та у звя’зку зі зміною кількості дітей по віковим категоріям з 01.07.2021 року сторони Договору прийшли до згоди зменшити обсяги та загальну суму Договору на суму 6,18грн. (шість гривень 18 коп.) без ПДВ та пункт 3.1. Договору викласти у новій редакції: 3.1. Ціна цього Договору становить 10 893 485,66 грн. (десять мільйонів вісімсот девяносто три тисячі чотириста вісімдесят п’ять грн. 66 коп.) без ПДВ. 2. Усі інші вимоги по Договору, що не зазначені у даній додатковій угоді, залишаються незмінними. 3. Додаток 1 до договору № 3 від 14.01.2021 року викласти у новій редакції, який набирає чинності з дати підписання цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сума цієї додаткової становить 1 125 292,84 грн.( Один мiльйон сто двадцять п’ять тисяч двісті дев’яносто дві гривнi 84 коп.) , без ПДВ. 2. Строк надання послуг за цією додатковою угодою визначається сторонами з 01.01.2022 року по 28.02.2022 року у кількості визначеній згідно розрахунку вартості харчування, що є невід`ємною частиною цієї додаткової угоди Додаток 1. 3. Послуги Виконавцем надаються на умовах Договору з урахуванням цієї додаткової угоди. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з дати її підписання обома сторонами Договору, діє до 28.02.2022 року, укладена українською мовою, у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли взаємної згоди зменшити суму Додаткової угоди № 7 від 19 січня 2022 року на 100724,62 грн. (сто тисяч сімсот двадцять чотири грн. 62 коп.) без ПДВ та викласти п. 1 Додаткової угоди № 7 від 19 січня 2022 року в новій редакції: «1. Сума цієї додаткової угоди становить 1 024 568,22 грн. (один мільйон двадцять чотири тисячі п’ятсот шістдесят вісім грн. 22 коп.) без ПДВ.» 2. Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни у Додаток 1 до Додаткової угоди № 7 від 19 січня 2022 року до Договору про надання послуг № 3 від 14.01.2021 року та викласти його в новій редакції, який є невід’ємною частиною додаткової угоди. 3. Послуги Виконавцем надаються на умовах Договору з урахуванням цієї додаткової угоди. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з дня її підписання і діє до 28.02.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 11 536 761,17
UAH