Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з утримання, прибирання об’єктів благоустрою зеленого господарства
Очікувана вартість
1 954 770,00 UAH
UA-2020-11-11-010940-a 60aa622b61c743aabf34d611e61c63f2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Мороз

+380663456876 tender_magrvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ПАРКІВ ТА РЕКРЕАЦІЇ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43037107
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Олексій Мороз
+380663456876
tender_magrvo@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2020 19:14
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 30 листопада 2020 11:02
Очікувана вартість: 1 954 770,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 773,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з утримання, прибирання об’єктів благоустрою зеленого господарства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг протягом 30 календарних днів безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2020 19:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 19:14
Тендерна документація.docx
11 листопада 2020 19:14
Проєкт_договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛА СТРАДА" 1 860 458,59
UAH з ПДВ
1 860 458,59
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПЕНТАГОН-ЮА" 1 907 614,30
UAH з ПДВ
1 907 614,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 14:52
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:50
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:28
довідка дпі.PDF
04 грудня 2020 14:28
довідки ст.17.PDF
04 грудня 2020 14:28
довідка МВС.PDF
27 листопада 2020 17:11
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:05
9.аналог.дог с.209-223.pdf
27 листопада 2020 17:05
8.2.техніка с._172-208.pdf
27 листопада 2020 17:05
8.1.техніка с.133-171.pdf
27 листопада 2020 17:05
7.Працівники с.105-132.pdf
27 листопада 2020 17:05
6.Пропозиція с.104.pdf
27 листопада 2020 17:05
5.тех.частина с.103.pdf
27 листопада 2020 17:05
2.Довідки (1), документи с.3-46.pdf
27 листопада 2020 17:05
1.Реєстр с.1-2.pdf

Публічні документи

25 листопада 2020 16:53
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:24
1.реєстр.pdf
25 листопада 2020 16:24
7.згода тех. хар-ки.pdf
25 листопада 2020 16:24
6.техніка.pdf
25 листопада 2020 16:24
5.працівники.pdf
25 листопада 2020 16:24
4.кваліфік.критерії ч.2.pdf
25 листопада 2020 16:24
3.кваліфік.критерії ч.1.pdf
25 листопада 2020 16:24
2.ТП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛА СТРАДА"

ТОВ "ПЕНТАГОН-ЮА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛА СТРАДА"
#43111599
Переможець 1 860 458,59
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 16:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2020 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛА СТРАДА"
#43111599
1 860 458,59
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 12:34
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:24
ДУ4_43.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:21
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:34
ДУ3_43.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:33
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:31
ДУ2_43.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:30
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 11:27
ДУ1_43.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 11:25
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 15:28
Договір_43.pdf укладений
15 грудня 2020 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 532 501,86
UAH (в тому числі ПДВ 88 750,31 UAH)