Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 послуги з поточного ремонту об'єктів зливної каналізації, дощоприймальних колодязів
Очікувана вартість
313 266,17 UAH
UA-2020-11-11-010455-a dd4ad320f8794959bd871acb424e062d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворська

+380567441126 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567441126
departamentblag@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2020 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 27 листопада 2020 12:00
Очікувана вартість: 313 266,17 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 132,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90470000-2: Послуги з чищення каналізаційних колекторів


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником (такі, як довідки складені в довільній формі) повинні бути викладені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 послуги з поточного ремонту об'єктів зливної каналізації, дощоприймальних колодязів (ДК 021:2015: 90470000-2 Послуги з чищення каналізаційних колекторів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90470000-2 — Послуги з чищення каналізаційних колекторів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2020 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 17:34
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПЕНТАГОН-ЮА" 307 123,79
UAH з ПДВ
307 123,79
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАРТНЕР ПРОД" 310 102,74
UAH з ПДВ
310 102,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 10:18
Електронний підпис
30 листопада 2020 10:18
Довідки переможця.pdf
26 листопада 2020 21:36
Електронний підпис
26 листопада 2020 21:33
Довідки банк від 25.11.2020 року.pdf
26 листопада 2020 21:33
53. Аналог дог, відгук, акти.pdf
26 листопада 2020 21:33
44. Анnикорупційна программа.pdf
26 листопада 2020 21:33
28. Довідка про працівників.pdf
26 листопада 2020 21:33
29. Довідка про МТБ.pdf
26 листопада 2020 21:33
25-27 Довідки.pdf
26 листопада 2020 21:33
22. Довідка про правочин.pdf
26 листопада 2020 21:33
7-21. Довідки.pdf
26 листопада 2020 21:33
4-5. Довідки.pdf
26 листопада 2020 21:33
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 листопада 2020 17:09
Електронний підпис
26 листопада 2020 17:04
2-33 Довідки.pdf
26 листопада 2020 17:04
1.Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПЕНТАГОН-ЮА"

ТОВ "ПАРТНЕР ПРОД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПЕНТАГОН-ЮА"
#42098640
Переможець 307 123,79
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 16:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2020 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПЕНТАГОН-ЮА"
#42098640
307 123,79
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 15:37
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 14:22
Ду 2 08.12-3.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 12:53
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 13:42
Ду 1 08.12-3.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 12:02
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 12:14
08.12-3.pdf укладений
09 грудня 2020 10:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 08/12-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 08/12-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 290 243,38
UAH (в тому числі ПДВ 48 373,90 UAH)