Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання проектних робіт з отриманням позитивного звіту експертизи, відповідно до вимог чинного законодавства по об’єкту: «Реконструкція корпусу Комунального підприємства «Полтавський обласний клінічний медичній кардіоваскулярний центр Полтавської обласної ради» в м. Полтава по вул. Макаренка, 1 А.» Проект та робоча документація.
Очікувана вартість
1 979 616,00 UAH
UA-2020-11-11-010084-a 550dfe5bca8645bda06c33b4fb0a0c86
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Погорілий

+380532560227 yurotdeldkb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1
Контактна особа: Ігор Погорілий
+380532560227
yurotdeldkb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Голова тендерного комітету Слободян О.О., повідомив що 04.12.2013 року між ПАТ «Український зональний науково-дослідний і проектний інститут по цивільному будівництву» та Полтавським обласним клінічним кардіологічним диспансером було укладено договір № 09П-13 на виконання проектних робіт, предметом вказаного договору є «Виконання проектних робіт: Реконструкція Полтавського обласного клінічного кардіологічного диспансеру по вул. Макаренко 1А, 1Б в м. Полтава. Ескізний проект корпусу інтервенційної кардіології та реабілітації ». На виконання вищезазначеного договору було виготовлено проектну-кошторисну документації.
Управлінням капітального будівництва (далі- Департамент) отримано листа від ПАТ «Український зональний науково-дослідний і проектний інститут по цивільному будівництву» № 01-60 від 31.01.2017 року, яким було передано право на здійснення авторського нагляду та коригування проектно-кошторисної документації по реконструкції кардіодиспансеру проектній організацій визначений Управлінням капітального будівництва (Департамент) , яка має сертифікованих фахівців.
Між Управлінням капітального будівництва Полтавської обласної державної адміністрації та ДП «Державний проектний інститут містобудування «Міськбудпроект» (м. Полтава)» укладено договір підряду № 111-17 від 21.03.2017 року на проектні роботи за об’єктом: «Реконструкція Полтавського обласного клінічного кардіологічного диспансеру по вул. Макаренко 1А, 1Б в м. Полтава корпус інтенсивної кардіології та реабілітації. Оздоблення та утеплення існуючого корпусу кардіодиспансеру. Проект. Робоча. документація».
25 квітня 2018 року між Департаментом будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації та ДП «Державний проектний інститут містобудування «Міськбудпроект» (м. Полтава)» було укладено договір предмету якого є: «Коригування проектної та робочої документації з отриманням позитивного звіту експертизи по об’єкту: «Реконструкція Полтавського обласного кардіологічного диспансеру по вул. Макаренка, 1А, 1Б в м. Полтава корпус інтервенційної кардіології та реабілітації. Коригування.»
Враховуючи вищевикладене необхідно укласти договір на виконання проектних робіт з отриманням позитивного звіту експертизи, відповідно до вимог чинного законодавства по об’єкту: «Реконструкція корпусу Комунального підприємства «Полтавський обласний клінічний медичній кардіоваскулярний центр Полтавської обласної ради» в м. Полтава по вул. Макаренка, 1 А.» Проект та робоча документація.
При виборі процедури закупівлі було встановлено, що право інтелектуальної власності (авторське право) на проект належить ДП «Державний проектний інститут містобудування «Міськбудпроект» (м. Полтава)».
Частиною 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Згідно ч.2 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлю застосовується замовником як виняток у тому числі існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання.
Виходячи із зазначеного необхідно провести саме переговорну процедуру закупівлі робіт по виконанню проектних робіт з отриманням позитивного звіту експертизи, відповідно до вимог чинного законодавства по об’єкту: «Реконструкція корпусу Комунального підприємства «Полтавський обласний клінічний медичній кардіоваскулярний центр Полтавської обласної ради» в м. Полтава по вул. Макаренка, 1 А.» Проект та робоча документація.
Так як право на здійснення проектно-кошторисної документації по вказаному об’єкту належить ДП «Державний проектний інститут містобудування «Міськбудпроект» (м. Полтава)» є необхідність запросити уповноваженого представника вищевказаного підприємства для здійснення переговорної процедури.
Голова тендерного комітету запропонував направити запрошення на 11.11.2020 року.
Очікувана вартість предмету закупівлі становить 1 979 616,00 грн. відповідно до листа с розрахунками кошторисної вартості предмету закупівлі наданого ДП «Державний проектний інститут містобудування «Міськбудпроект» (м. Полтава)».
Враховуючи зазначене та керуючись ст. 4 Закону, для проведення вищевказаної процедури закупівлі потрібно включити її в річний план роботи тендерного комітету на 2020 рік.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2020 17:58
Оскарження наміру укласти договір: 22 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання проектних робіт з отриманням позитивного звіту експертизи, відповідно до вимог чинного законодавства по об’єкту: «Реконструкція корпусу Комунального підприємства «Полтавський обласний клінічний медичній кардіоваскулярний центр Полтавської обласної ради» в м. Полтава по вул. Макаренка, 1 А.» Проект та робоча документація.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2021
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування є кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

11 листопада 2020 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ "МІСЬКБУДПРОЕКТ" (М.ПОЛТАВА)"
#02497967
Переможець 1 979 616,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 17:58

Документи

11 листопада 2020 17:58
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:57
135.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 17:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ "МІСЬКБУДПРОЕКТ" (М.ПОЛТАВА)"
#02497967
1 979 616,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 листопада 2020 17:58
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:57
135.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2022 15:54
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2022 11:18
ДУ№6.pdf зміни до договору
15 липня 2022 11:16
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 08:40
ДУ 5 Кардіо.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 08:39
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 17:13
ДУ 3 Кардіоваскулярний.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 17:12
ДУ 3 35-20.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 11:31
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2021 14:42
Д.У. 2 кардіоваскулярний.PDF зміни до договору
04 червня 2021 14:39
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 14:32
горстрой.PDF укладений
23 листопада 2020 14:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» домовилися внести зміни до п. 2.1 Розділу 2 Договору
Номер договору про закупівлю: 35-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" домовилися внести зміни до п. 2.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 35-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовилися внести зміни до п. п. 2.1., 2.3. Розділу 2 та п. 3.1. Розділу 3 Договору
Номер договору про закупівлю: 35-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.2.1. Розділу 2 Договору
Номер договору про закупівлю: 35-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 879 616,00
UAH (в тому числі ПДВ 313 269,33 UAH)