Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі (покрівля і горище) Комунального закладу "Центр охорони та досліджень пам`яток археології" Полтавської обласної ради
Очікувана вартість
1 328 400,00 UAH
UA-2020-11-11-009808-a 2106c9563ccf490892b741b00d3f9c8a
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яковенко Едуард Іванович

+380506000407 super_cpram_prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР ОХОРОНИ ТА ДОСЛІДЖЕНЬ ПАМ'ЯТОК АРХЕОЛОГІЇ" ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 21043367
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Стрітенська,37
Контактна особа: Яковенко Едуард Іванович
+380506000407
super_cpram_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2020 08:00
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2020 23:00
Початок аукціону: 25 листопада 2020 14:36
Очікувана вартість: 1 328 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 642,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6642 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі (покрівля і горище) Комунального закладу "Центр охорони та досліджень пам`яток археології" Полтавської обласної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Стрітенська,37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2020 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 11:50
оголошення.pdf
17 листопада 2020 11:41
протокол.pdf
17 листопада 2020 11:39
додаток 1.pdf
16 листопада 2020 14:23
протокол 2.pdf
16 листопада 2020 14:22
Локальний кошторис 2-1-2 (Додаток 1).rtf
11 листопада 2020 16:44
Додаток 4.pdf
11 листопада 2020 16:44
Додаток 3.pdf
11 листопада 2020 16:44
Додаток 2.pdf
11 листопада 2020 16:44
Додаток 7.pdf
11 листопада 2020 16:44
Додаток 5.pdf
11 листопада 2020 16:44
Додаток 6.pdf
17 листопада 2020 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 11:50
оголошення.pdf
17 листопада 2020 11:37
оголошення.pdf
11 листопада 2020 16:50
оголошення.pdf
11 листопада 2020 16:44
Оголошення.pdf
17 листопада 2020 11:41
протокол.pdf
17 листопада 2020 11:39
додаток 1.pdf
16 листопада 2020 14:16
додаток 1.pdf
11 листопада 2020 16:44
Додаток 1.pdf
16 листопада 2020 14:23
протокол 2.pdf
16 листопада 2020 14:22
Локальний кошторис 2-1-2 (Додаток 1).rtf
11 листопада 2020 16:44
Додаток 4.pdf
11 листопада 2020 16:44
Додаток 3.pdf
11 листопада 2020 16:44
Додаток 2.pdf
11 листопада 2020 16:44
Додаток 7.pdf
11 листопада 2020 16:44
Додаток 5.pdf
11 листопада 2020 16:44
Додаток 6.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про відсутність відомості ресурсів
Дата подання: 12 листопада 2020 09:35
Дата відповіді: 13 листопада 2020 15:51
Доброго дня! Для розрахунку ціни пропозиції учасника, замовник має нажати підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником та відомість ресурсів до неї відповідно до норм пункту 6.2 розділу 6 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. А тому, просимо дозавантажити до Оголошення про закупівлю відомість ресурсів, що надасть змогу учасникам розрахувати та підготувати пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до норм пункту 6.2 розділу 6 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію.
Щодо наявності інженера-проектувальника
Дата подання: 12 листопада 2020 09:42
Дата відповіді: 13 листопада 2020 16:15
Обгрунтуйте вимогу Оголошення щодо наявності в учасника інженера - проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості). Чим зумовлена необхідність в наявності інженера - проектувальника на підприємстві для виконання робіт з реконструкції по проекту, який з огляду на суму закупівлі, вже пройшов експертизу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для виконання робіт з реконструкції по проекту необхідна наявність в учасників закупівлі кваліфікованих кадрів з досвідом роботи.
Відповідно до закону України про публічні закупівлі Замовник має право вимагати і іншу інформацію.
Роз'яснення щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 12 листопада 2020 16:14
Дата відповіді: 13 листопада 2020 16:33
Чи достатнім буде надання Учасником у складі тендерної пропозиції на працівників, яких плануємо залучити до виконання робіт посвідчень про проходження навчань з охорони праці виданих комісією підприємства, яка уповноважена згідно п.3.9. НПАОП 0.00-4.12-05 “Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою" здійснювати навчання та перевірку знань з питань охорони праці? Чи необхідно надавати підтверджуючі документи на засоби малої механізації, які не відносяться до основних засобів, які учасник планує використовувати під час виконання робіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник має надати скановані копії посвідчень встановленого зразка працівників, які пройшли навчання з питань охорони праці шляхом завантаження сканованих копій таких посвідчень щодо всіх працівників, яких планується залучати до виконання робіт по даному предмету закупівлі. Надати підтверджуючі документи про наявність обладнання згідно зразка А Додатку 3.
Відповідно до закону України про публічні закупівлі Замовник має право вимагати і іншу інформацію
Завантаження документів в форматі Word
Дата подання: 13 листопада 2020 13:00
Дата відповіді: 16 листопада 2020 14:47
Чи може Замовник дозавантажити всі додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в форматі Word, для більш зручного процесу підготовки тендерної документації Учасниками.
Відповідь: В форматі Word дозавантажений Додаток 1 ( локальний кошторис 2-1-2 ) для більш зручного процесу підготовки документації учасникам.
Клас наслідків
Дата подання: 17 листопада 2020 16:09
Дата відповіді: 17 листопада 2020 16:24
Який клас наслідків згідно проектної документації?
Відповідь: Клас наслідків СС1
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-11-009808-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АРМАНД 77", Код ЄДРПОУ:41421815
Дата подання: 03 грудня 2020 11:02
Неправомірні дії Замовника
ТОВ «АРМАНД 77» не погоджується з прийнятим рішенням Замовника щодо відхилення наданої тендерної пропозиції та рішенням щодо визначенням переможцем ПП "ЕЛІТ - БУД".
Зокрема першою з підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРМАНД 77» є те, що Учасник не надав у складі пропозиції документального підтвердження наявності на підприємстві щонайменше одного інженера-проектувальника з виданим відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційного сертифікату – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості.
Слід зазначити, що наявність інженера-проектувальника із наявним сертифікатом – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості взагалі не має відношення до предмету закупівлі, а саме по об’єкту: «Реконструкція будівлі (покрівля і горище) Комунального закладу «Центр охорони та досліджень пам’яток археології» Полтавської обласної ради по вул. Стрітенська, 37,
м. Полтава (ДК 021:2015:45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)» так як даний кваліфікований працівник необхідний в частині розроблення проектної документації, а ні як до виконання будівельних робіт! Такий співробітник необхідний при розробленні проектної документації та при проведенні авторського нагляду.
ТОВ «АРМАНД 77» надано Свідоцтво №00759 інженера-проектувальника від 19.04.2019 року отриманого в зв’язку з вимогою про проходження навчання архітектурно-будівельної атестаційної комісії та є продовженням кваліфікаційного сертифікату Серії АР №006644, який виданий архітектурно-будівельною атестаційною комісією відповідно до вимог чинного законодавства.
Цю інформацію можна перевірити на офіційному сайті архітектурно-будівельної атестаційної комісії (http://vugip.org.ua/), Так свідоцтво №00759 інженера проектувальника згідно примітки (спеціалізація) вказано «КС»( кошторисна справа).
В наданому ПП «ЕЛІТ - БУД» кваліфікаційному сертифікату згідно вказаного сайту також в примітках (спеціалізація) вказано «КС» (кошторисна справа).
Тому дані сертифікати є аналогічними.
Крім того, в наданій сканованій копії кваліфікаційного сертифікату серії АР №007077 виданий Нікора О.І. очевидні ознаки підробки, зокрема:
1. Текст «механічного опору та стійкості» несиметричний відносно основного тексту та надрукований шрифтом іншого розміру.
2. Розділовий знак «кома» після слів «кошторисна документація» поставлена вручну.
Слід зазначити, що в сертифікатах, якими підтверджується інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості в примітках (спеціалізація) має зазначатися абревіатура «МС» (механічна справа).
Другою з підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРМАНД 77» є те, що Учасник не надав у складі пропозиції лист-згоду про те, що усі роботи виконуються з матеріалів Учасника; будівельні матеріали, вироби і конструкції, що будуть використовуватись Учасником при наданні послуг мають бути належної якості; Замовник має право вимагати під час виконання робіт копії сертифікатів відповідності або копії іншого документального підтвердження якості та безпечності (у передбачених законодавством випадках) на основні матеріали, необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі згідно Додатку 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Рішенням уповноваженої особи від 16 жовтня 2020 року Яковенко Е.І. затверджено оголошення про проведення спрощеної закупівлі та опубліковано в електронній системі публічних закупівель України ProZorro 11 листопада 2020 року в 16:44 та 16:50.
Однак, Замовником з власної ініціативи неодноразово вносились зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, про що свідчать протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою №2, а саме: 16 листопада 2020 року в 14:23, 17 листопада в 11:41. Згідно абзацу 5 ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІIІ (зі змінами) (далі – Закон), Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів, у порядку, передбаченому в ст. 10 Закону.
Згідно останніх вимог, які розміщені в новій редакції оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в якому чітко Замовником було встановлено вимогу щодо інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: «Учасник у складі пропозиції надає інформацію та документи, що підтверджують її відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі установленим Замовником згідно Додатку 1».
Також, Додатком 1 в новій редакції, опублікованого 17 листопада 2020 року в 11:39, відсутня вимога що до надання Учасником у складі пропозиції лист-згоду, який є вищезазначеною підставою для відхилення поданої пропозиції ТОВ «АРМАНД 77».
Таким чином, у складі пропозиції ТОВ «АРМАНД 77» надано всі необхідні документи, що підтверджують відповідність установленим Замовником вимогам до предмета закупівлі.
Крім того, звертаємо увагу Замовника, що згідно Додатку 3 до оголошення, Учасник повинен надати документи, що підтверджують відповідність його пропозиції кваліфікаційним критеріям, а саме надати кольорові скан копії з оригіналів всіх технічних паспортів/свідоцтв про державну реєстрацію транспортих засобів, які включені до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на балансі Учасника. Порушуючи зазначену вимогу, ПП "ЕЛІТ - БУД" надає завірені копії технічних паспортів, без надання ґрунтовних пояснень, що є підставою для відхилення пропозиції ПП "ЕЛІТ - БУД".
Отже, з метою захисту своїх прав, усунення допущених порушень, звертаємось до Замовника спрощеної закупівлі з вимогою скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ «АРМАНД 77», а також про визначення переможцем пропозицію ПП "ЕЛІТ - БУД" та винести рішення про визнання ТОВ «АРМАНД 77» переможцем даної закупівлі. Просимо діяти замовника згідно з Законом України « Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІIІ (зі змінами), дотримуватись всіх принципів, зазначених статтею 3 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2020 13:26
Відмовлено в задоволенні
Учасник спрощеної закупівлі - ТОВ « АРМАНД 77» у складі своєї пропозиції не надав документального підтвердження наявності на підприємстві щонайменше одного інженера-проектувальника з виданим відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційного сертифікату – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості відповідно до вимоги п.п.2.4. п.2 таблиці 1, зазначеного в Додатку 3 Оголошення про спрощену закупівлю.
Відповідно до положень частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.
Зауваження, щодо необхідності наявності кваліфікованого працівника в Учасника для виконання робіт по предмету закупівлі «Реконструкція будівлі (покрівля і горище) Комунального закладу «Центр охорони та досліджень пам’яток археології» Полтавської обласної ради по вул. Стрітенська, 37, м. Полтава (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)» розглядається в період уточнення інформації до початку періоду подання пропозицій учасниками в порядку у порядку встановленому частиною 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». В означений період жодних зауважень, щодо означеного пункту умови спрощеної закупівлі на адресу Замовника та в електронну систему не надходило.
Відповідно до означеного факту, наявність кваліфікованого працівника в Учасника для виконання робіт по предмету закупівлі «Реконструкція будівлі (покрівля і горище) Комунального закладу «Центр охорони та досліджень пам’яток археології» Полтавської обласної ради по вул. Стрітенська, 37, м. Полтава (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)» є необхідною умовою для участі в спрощеній закупівлі.
Керуючись п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник прийняв рішення про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «АРМАНД 77» поданої в межах спрощеної закупівлі «Реконструкція будівлі (покрівля і горище) Комунального закладу «Центр охорони та досліджень пам’яток археології» Полтавської обласної ради по вул. Стрітенська, 37, м. Полтава (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)».

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2020 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРМАНД 77" 1 062 696,00
UAH з ПДВ
1 062 696,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕЛЕОН" 1 295 340,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЕЛІТ - БУД" 1 306 168,80
UAH з ПДВ
1 295 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2020 22:03
Сканкопии.rar

Публічні документи

24 листопада 2020 21:02
Електронний підпис
24 листопада 2020 21:00
Пiдписаний_G1120-6685-GL_tender.pdf
24 листопада 2020 21:00
46. Лист відгук ЦРЛ.pdf
24 листопада 2020 21:00
45. Лист відгук Берислав.pdf
24 листопада 2020 21:00
44. Інформаційна довідка.pdf
24 листопада 2020 21:00
43. Лист гарантія.pdf
24 листопада 2020 21:00
42. Лист погодження.pdf
24 листопада 2020 21:00
40. Лист згода.pdf
24 листопада 2020 21:00
39. Довідка.pdf
24 листопада 2020 21:00
38. Гарантійний лист.pdf
24 листопада 2020 21:00
37. Відомості про учасника.pdf
24 листопада 2020 21:00
34. Паспорт керівника.pdf
24 листопада 2020 21:00
31. Проект договору.pdf
24 листопада 2020 21:00
30. Рішення засновника.pdf
24 листопада 2020 21:00
29. Технічне завдання.pdf
24 листопада 2020 21:00
28. Сертифікат кошторисника.pdf
24 листопада 2020 21:00
23. ДЦ в форматі ХІ.xls
24 листопада 2020 21:00
22. Машини і механізми ч.5.pdf
24 листопада 2020 21:00
21. Машини і механізми ч.4.pdf
24 листопада 2020 21:00
20. Машини і механізми ч.3.pdf
24 листопада 2020 21:00
19. Машини і механізми ч.2.pdf
24 листопада 2020 21:00
18. Машини і механізми ч.1.pdf
24 листопада 2020 21:00
16. Договр оренди техніки.pdf
24 листопада 2020 21:00
15. Аналогічний договір.pdf
24 листопада 2020 21:00
13. Календарний графік робіт.pdf
24 листопада 2020 21:00
12. Договірна ціна.pdf
24 листопада 2020 21:00
10. ст. 17 Закону України.pdf
24 листопада 2020 21:00
9. Цінова пропозиція.pdf
24 листопада 2020 21:00
8. Декларація МТБ.pdf
24 листопада 2020 21:00
7. Опис документів.pdf
24 листопада 2020 21:00
6. Ліцензія ПП ЕЛІТ - БУД.pdf
24 листопада 2020 21:00
5. Дозвола ПП ЕЛІТ - БУД.pdf
24 листопада 2020 21:00
4. Витяг НДС.pdf
24 листопада 2020 21:00
3. Виписка ПП ЕЛІТ - БУД.pdf
24 листопада 2020 21:00
2. Статут ПП ЕЛІТ - БУД ч.2.pdf
24 листопада 2020 21:00
1. Статут ПП ЕЛІТ - БУД ч.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРМАНД 77"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕЛЕОН"

ПП "ЕЛІТ - БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРМАНД 77"
#41421815
Відхилено 1 062 696,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 16:44
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕЛЕОН"
#32461297
Відхилено 1 200 000,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 16:51
ПП "ЕЛІТ - БУД"
#42421292
Рішення скасоване 1 295 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 13:29
ПП "ЕЛІТ - БУД"
#42421292
Відхилено 1 295 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 13:32

Документи

01 грудня 2020 16:43
отказ1.pdf

Документи

01 грудня 2020 16:50
протокол5.pdf
01 грудня 2020 16:46
отказ2.pdf

Документи

01 грудня 2020 16:53
протокол6.pdf
01 грудня 2020 16:51
переможець.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 грудня 2020 15:56
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Невідповідність докуменів, поданих учасниками в складі своїх пропозицій, вимогам Оголошення про спрощену закупівлю по предмету закупівлі "Реконструкція будівлі (покрівля і горище) Комунального закладу «Центр охорони та досліджень пам’яток археології» Полтавської обласної ради по вул. Стрітенська, 37, м. Полтава (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)" та неможливість усунення цих невідповідностей в рамках цієї закупівлі.