Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний ремонт існуючої системи постачання кисню на 3-му поверсі корпусу стаціонару КНП «Міська комунальна лікарня №3» ТМР»
Очікувана вартість
172 832,00 UAH
UA-2020-11-11-009580-a 6f84b7c3eeee4d3d889aa221a4f0f07d
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Николишин Ганна Павлівна

+380352550901 tmkl3@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська комунальна лікарня №3" Тернопільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02001334
Місцезнаходження: 46027, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Волинська 40
Контактна особа: Николишин Ганна Павлівна
+380352550901
tmkl3@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50420000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання


«Поточний ремонт існуючої системи постачання кисню на 3-му поверсі корпусу стаціонару КНП «Міська комунальна лікарня №3» ТМР» Закупівля відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII зі змінами, внесеними згідно Закону України від 17.03.2020 року № 530-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)», Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України та Переліку товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України, затверджених Постановою КМУ «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» від 20.03.2020 р. № 225 зі змінами та доповненнями. КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР)-ФУРСЕЄВ СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ, УКРАЇНА , ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛ., М.ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ, ВУЛ.ПІЛОТСЬКА, БУД.1, КВ.2. КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР)-ЗАЛЮБОВСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ФРАНЦОВИЧ, УКРАЇНА , ХМЕЛЬНИЦЬКА ОЮЛ., М.КРАСИЛІВ, ПРОВУЛ.ЦІОЛКОВСЬКОГО, БУД.4.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт існуючої системи постачання кисню на 3-му поверсі корпусу стаціонару КНП «Міська комунальна лікарня №3» ТМР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46027, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Волинська, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Аванс 5 Робочі 50
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 50

Тендерна документація

11 листопада 2020 16:38
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХОВП" Медтехніка"
#37098104
Переможець 172 832,00
UAH
11 листопада 2020 16:54

Документи

11 листопада 2020 16:53
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 16:59
Договір укладений
11 листопада 2020 16:55
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 17:10
Виконання укладений
01 лютого 2021 17:06
Виконання укладений
01 лютого 2021 17:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 172 832,00
UAH