Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду ДНЗ № 200 за адресою : вул. Командарма Уборевича, 9-а у Святошинському районі м. Києва
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2020-11-11-009220-a 37c44d0851af4a55ad33a6a6eeaf215f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лобода Наталія Володимирівна

+380679901717 tender_107@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Лобода Наталія Володимирівна
+380679901717
tender_107@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2020 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 16:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2020 16:20
Початок аукціону: 25 листопада 2020 15:31
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт фасаду ДНЗ № 200
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт фасаду ДНЗ № 200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом виконання після підписання актів виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 16:16
додаток 5 Проект Договору 2020.docx
11 листопада 2020 16:16
Додаток 4 дефектний акт.rtf
11 листопада 2020 16:16
Оголошення 200.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-11-009220-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 02 грудня 2020 17:28
Вимога скасувати Рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника закупівлі
Відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 92 від «30» листопада 2020 р. Замовник відхилив тендерну пропозицію ПП «СПБТ» з такої підстави: «ПП СПБТ надано лист-пояснення про те, що отримання ліцензій на виконання робіт відповідно до дефектного акту не передбачено, посилаючись на постанову Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256, яка втратила чинність, тобто учасником не надано Ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками.». Перелік робіт на господарську діяльність з будівництва, що підлягають ліцензуванню визначався Постановою КМУ від 30 березня 2016 р. № 256, відсутній інший нормативний акт, який визначає перелік робіт на господарську діяльність з будівництва, що підлягають ліцензуванню. Відповідно до Постанови КМУ від 13 березня 2020 р. № 219 ДАБІ, як орган ліцензування виключено із Переліку органів ліцензування, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 № 609 та Постанова КМУ від 30 березня 2016р. № 256 втратила чинність, тобто відсутні підстави для отримання будівельної ліцензії. Станом на 27.11.2020 будівельні роботи не підлягають ліцензуванню, в тому числі роботи відповідно до Дефектного акту (Додаток № 4) до даної закупівлі. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати свою пропозицію, як таку що відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та скасувати ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 92 від «30» листопада 2020 р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 грудня 2020 08:56
Учасник повинен був надати роз'яснення із зазначенням законодавчих підстав для відсутності таких документів. Постанова Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 втратила чинність на підставі Постанови КМ № 219 від 13.03.2020. Учасник такого документу не надав.
Номер вимоги: UA-2020-11-11-009220-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 02 грудня 2020 17:28
Вимога скасувати Рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника закупівлі
Відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 92 від «30» листопада 2020 р. Замовник відхилив тендерну пропозицію ПП «СПБТ» з такої підстави: «Надано підсумкову відомість ресурсів, хоча умовами оголошення вимагалось надання відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.». Зміст Підсумкової відомості ресурсів не відрізняється від змісту відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку. Відповідно до пункту 36 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель». Відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» «Основними функціями уповноваженого органу є розроблення та затвердження переліку формальних помилок». Відповідно до частини третьої Переліку формальних помилок затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 формальною помилкою є: «Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.». Підсумкова відомість ресурсів має той самий зміст що й відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, крім додаткової інформації про суму за кожною позицією. Учасник ПП «СПБТ» надав у складі пропозиції документ зміст якого відповідає вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати свою пропозицію, як таку що відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та скасувати ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 92 від «30» листопада 2020 р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 грудня 2020 09:56
Відповідно до оголошення вимагалось: Кошторисна документація (розроблена в програмному комплексі АВК-5 та додатково в форматі imd та word), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) з попереднім накладенням КЕП (ЕЦП), у складі :
- Договірна ціна (динамічна) (визначається з урахуванням експертизи та служби замовника включаючи витрати на технічний нагляд 1,5 %)
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням експертизи та служби замовника включаючи витрати на технічний нагляд 1,5 %);
- Дефектний Акт;
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з посиланням на постачальників.
Учасник дану вимогу не виконав, а саме в частині: Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з посиланням на постачальників, яка відсутня в пропозиції учасника
Номер вимоги: UA-2020-11-11-009220-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 02 грудня 2020 17:29
Вимога скасувати Рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника закупівлі
Відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 92 від «30» листопада 2020 р. Замовник відхилив пропозицію ПП «СПБТ» з такої підстави: «Відсутні посилання на постачальників». Відповідно до пункту 14 додатку № 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі до даної закупівлі Учасник має надати: «Відомість ресурсів з посиланням на постачальників». Учасник ПП «СПБТ» надав у складі тендерної пропозиції Підсумкову відомість ресурсів у пункті 28 якої зазначено: «Кольоровий шов 2-5мм типу Ceresit СЕ 33СУПЕР». Тобто вказаний постачальник Ceresit. У Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відсутні вимоги щодо надання інформації про всіх постачальників. Учасник ПП «СПБТ» надав у складі тендерної пропозиції Відомість ресурсів з посиланням на постачальників. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати свою пропозицію, як таку що відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та скасувати ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 92 від «30» листопада 2020 р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 грудня 2020 09:59
Шановний учасник від Вас вимагалось: Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з посиланням на постачальників. Відповідно до Вашого документу: «Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв» розділ IV. Будівельні матеріали, вироби і Конструкції починаючи з 15 пункту закінчуючи 32 пунктом, не зазначено постачальників.
В пункті 28. Кольоровий шов 2-5мм типу Ceresit СЕ 33 СУПЕР, на який Ви посилаєтесь, вказана назву матеріалу та виробник/, а не постачальник.
Номер вимоги: UA-2020-11-11-009220-a.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 02 грудня 2020 17:29
Вимога скасувати Рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника закупівлі
Відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 92 від «30» листопада 2020 р. Замовник відхилив тендерну пропозицію ПП «СПБТ» з такої підстави: «Виявлено невідповідність у Дефектному акті, а саме п. 1 Розбирання облицювання стін з керамічних глазурованих плиток замість
385 м2 зазначено 465 м2.». Відповідно до пункту 36 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель». Відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» «Основними функціями уповноваженого органу є розроблення та затвердження переліку формальних помилок». Відповідно до частини третьої Переліку формальних помилок затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 формальною помилкою є: «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр)». У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати свою пропозицію, як таку що відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та скасувати ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 92 від «30» листопада 2020 р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 грудня 2020 10:02
Замовником зазначалось … «вартість пропозиції визначається з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані»…. Учасник не виконав вимогу в технічні частині, адже о*єм запропонованих робіт учасником відповідно до кошторисних розрахунків , не відповідає заявленим технічним вимогам Замовником.
Учасник подав:
1 Розбирання облицювання стiн з керамiчних
глазурованих плиток м2 465
Вимагалось:
1 Розбирання облицювання стiн з керамiчних
глазурованих плиток м2 485

Також повідомляємо, що такої інформації, відповідно до якої ви вимагаєте визнати свою пропозицію, як таку що відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та скасувати ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 92 від «30» листопада 2020 р. , а саме: «Виявлено невідповідність у Дефектному акті, а саме п. 1 Розбирання облицювання стін з керамічних глазурованих плиток замість
385 м2 зазначено 465 м2.». в протоколі № 92 від 30.11.2020 року не має.
Номер вимоги: UA-2020-11-11-009220-a.a5
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 02 грудня 2020 17:30
Вимога скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі
Відповідно до пункту 8 додатку № 1 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надається: «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання (власного чи орендованого) для виконання умов договору. Для підтвердження надати завірені належним чином копії договорів оренди (договір повинен бути чинний на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж 31 грудня 2020 року).». Учасник ТОВ БК Будцентр не надав у складі тендерної пропозиції жодної завіреної належним чином копії договору оренди на власні інструменти, механізми (пункти 1-21) відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати пропозицію Учасника ТОВ БК Будцентр як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 94 від «30» листопада 2020 р.).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 грудня 2020 09:08
ТОВ «БК БУДЦЕНТР» виконало вимогу щодо підтвердження МТБ, адже учасником подано видаткові накладні на власну МТБ. Договори оренди надаються тільки на орендовану МТБ.
Номер вимоги: UA-2020-11-11-009220-a.a6
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 02 грудня 2020 17:30
Вимога скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі
Відповідно до пункту 8 додатку № 1 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надається: «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання (власного чи орендованого) для виконання умов договору. Для підтвердження надати завірені належним чином копії договорів оренди (договір повинен бути чинний на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж 31 грудня 2020 року).». Учасник ТОВ БК Будцентр не надав у складі пропозиції завірені належним чином копії договорів оренди на наступні механізми: 14. Коток дорожній; 15. Трактор колісний; 16. МАЗ 5549; 17. ЗИЛ 432921; 18. Ескаватор JCB. Відповідно до «Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази»
Вих. № 27 від 19.11.2020 року зазначене вище обладнання орендоване/договір оренди. У складі пропозиції Учасника ТОВ БК Будцентр присутній договір надання послуг автотранспортом №25/ТР від «03» червня 2020 року, який не надає Учаснику ТОВ БК Будцентр право користування автотранспортом. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати пропозицію Учасника ТОВ БК Будцентр як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 94 від «30» листопада 2020 р.).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 грудня 2020 09:09
ТОВ «БК БУДЦЕНТР» виконало вимогу щодо підтвердження МТБ та надало відповідні підтверджуючі документи.
Номер вимоги: UA-2020-11-11-009220-a.a7
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 02 грудня 2020 17:30
Вимога скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі
Відповідно до пункту 2 додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі до даної закупівлі: «Учасник повинен надати у складі пропозиції довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника в закупівлі із зазначення посади, прізвища, ім’я та по батькові та переліку повноважень передбачених установчими документами/довіреністю.». ТОВ БК Будцентр не надав у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі із зазначенням переліку повноважень передбачених установчими документами/довіреністю, чим порушив вимоги п. 2 додатку № 1 Оголошення. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати пропозицію Учасника ТОВ БК Будцентр як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 94 від «30» листопада 2020 р.).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 грудня 2020 09:11
ТОВ «БК БУДЦЕНТР» виконало дану вимогу: Довідка № 1 від 19.11.2020 року; № 3 від 19.11.2020 року; № 17 від 19.11.2020 року; протоколи на повноваження і т.д..
Номер вимоги: UA-2020-11-11-009220-a.a8
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 02 грудня 2020 17:30
Вимога скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі
Відповідно до пункту 9 додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі до даної закупівлі учасником у складі тендерної пропозиції надається: «Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (завірена належним чином копія штатного розпису підприємства): - Наявність необхідних знань стосовно охорони праці підтверджується скан-копією посвідчень та\або протоколів чи витягів з протоколів засідання комісії, по перевірці знань правил з охорони праці інженерно-технічних працівників». Учасник ТОВ БК Будцентр не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження необхідних знань стосовно охорони праці на Баженова Ю. В. та Мархай Н. О. Надані у складі пропозиції протоколи перевірки знань з пожежної безпеки, з правил користування інструментом, виконання робіт підвищеної небезпеки не відповідають вимогам оголошення. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати пропозицію Учасника ТОВ БК Будцентр як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 94 від «30» листопада 2020 р.).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 грудня 2020 09:14
Вимагалось: Наявність необхідних знань стосовно охорони праці підтверджується скан-копією посвідчень та\або протоколів чи витягів з протоколів засідання комісії, по перевірці знань правил з охорони праці інженерно-технічних працівників: Баженов Ю.В. (пройшов перевірку знаннь) не інженерно-технічний працівник. Мархай Н.О. інженер з проектно-кошторисної роботи (не задіяна в ході виконання робіт). ТОВ «БК БУДЦЕНТР» виконало дану вимогу
Номер вимоги: UA-2020-11-11-009220-a.a9
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 02 грудня 2020 17:31
Вимога скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі
ідповідно до пункту 13 додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником у складі тендерної пропозиції надається: «Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці зареєстрованої відповідним органом Державної служби України з питань праці, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 зі змінами та доповненнями від 07.02.2018 № 48.». Учасник ТОВ БК Будцентр не надав у складі пропозиції Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці зареєстрованої відповідним органом Державної служби України з питань праці, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 зі змінами та доповненнями від 07.02.2018 № 48, чим порушив вимоги п. 13 додатку 1 Оголошення. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати пропозицію Учасника ТОВ БК Будцентр як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 94 від «30» листопада 2020 р.).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 грудня 2020 09:15
ТОВ БК Будцентр надали лист-пояснення щодо декларації та надали дозвіл на роботи підвищеної небезпеки.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2020 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СПБТ" 1 089 052,34
UAH з ПДВ
1 089 052,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК Будцентр 1 195 320,83
UAH з ПДВ
1 195 320,83
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2020 10:34
Електронний підпис
23 листопада 2020 10:34
Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
23 листопада 2020 10:34
Сертифікат ISO 45001 2018.pdf
23 листопада 2020 10:34
Пропозиція.pdf.p7s
23 листопада 2020 10:34
Пропозиція.pdf
23 листопада 2020 10:34
Проект договору.pdf
23 листопада 2020 10:34
Кошторисна документація.pdf.p7s
23 листопада 2020 10:34
Кошторисна документація.pdf
23 листопада 2020 10:34
Копія Статуту.pdf
23 листопада 2020 10:34
Копія паспорту.pdf
23 листопада 2020 10:34
Копія витягу з ЄДР.pdf
23 листопада 2020 10:34
Інші документи.pdf
23 листопада 2020 10:34
Довідка про субпідрядників.pdf
23 листопада 2020 10:34
Довідка про офшорні зони.pdf
23 листопада 2020 10:34
Довідка обстеження об'єкту.pdf
23 листопада 2020 10:34
Відомості про підприємство.pdf
23 листопада 2020 10:34
560.imd
23 листопада 2020 10:34
560_ДЦ_ССР_5.rtf
23 листопада 2020 10:34
560_ДЦ_ССР_4.rtf
23 листопада 2020 10:34
560_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
23 листопада 2020 10:34
560_ДЦ_ИВР.rtf
23 листопада 2020 10:34
560_ДЦ_ДЦ_3.rtf
23 листопада 2020 10:34
560_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf

Публічні документи

19 листопада 2020 14:06
Електронний підпис
19 листопада 2020 14:05
r_143_ДЦ_ССР.rtf
19 листопада 2020 14:05
r_143_ДЦ_ССР пс.rtf
19 листопада 2020 14:05
r_143_ДЦ_СВР.rtf
19 листопада 2020 14:05
r_143_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
19 листопада 2020 14:05
r_143_ДЦ_ДЦ.rtf
19 листопада 2020 14:05
r_143_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
19 листопада 2020 14:05
143.imd
19 листопада 2020 14:05
Штатний БК БУДЦЕНТР.pdf
19 листопада 2020 14:05
24 ІСо 1.PDF
19 листопада 2020 14:05
23 Дозвіл оригінал.pdf
19 листопада 2020 14:05
Статистика БК Будцентр.pdf
19 листопада 2020 14:04
18 повний КР 19.pdf
19 листопада 2020 14:04
мвс грек 17112020.pdf
19 листопада 2020 14:04
18 дод_уг_3-2.pdf
19 листопада 2020 14:04
18 дод_уг_ закриття факт-2.pdf
19 листопада 2020 14:04
18 Договір _ 13 2 частина_0001.pdf
19 листопада 2020 14:04
18 Договір 1 частина_0001.pdf
19 листопада 2020 14:04
ЕЦП.rar.zip
19 листопада 2020 14:04
18 Договір _ 13 подат.докум._0001.pdf
19 листопада 2020 14:04
18 дог 4 частина_0001.pdf
19 листопада 2020 14:04
18 дог 3 частина_0001.pdf
19 листопада 2020 14:04
14 Ліцензія АВК БУДЦЕНТР.pdf
19 листопада 2020 14:04
11 ліцензія БК БУДЦЕНТР.pdf
19 листопада 2020 14:04
акт огляду.jpg
19 листопада 2020 14:04
9 фінансовий звіт_0001.pdf
19 листопада 2020 14:04
7b23abd8-54ea-446e-9044-947e7af21e42.pdf
19 листопада 2020 14:04
5 Матеріально технічна база.pdf
19 листопада 2020 14:04
5 Договір субаренди_0001.pdf
19 листопада 2020 14:04
1 Статут.pdf
19 листопада 2020 14:04
1 повноваження директора.pdf
19 листопада 2020 14:04
1 Копія паспорту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СПБТ"

ТОВ БК Будцентр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СПБТ"
#39363972
Відхилено 1 089 052,34
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 12:41
ТОВ БК Будцентр
#41391461
Переможець 1 195 320,83
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 16:58

Документи

30 листопада 2020 12:41
Електронний підпис
30 листопада 2020 10:04
Протокол 92.pdf

Документи

30 листопада 2020 16:58
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:54
Протокол 94.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2020 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БК Будцентр
#41391461
1 195 320,83
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2020 16:58
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:54
Протокол 94.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 14:12
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 17:54
Додугода 1 до дог. 1411.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:52
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 14:57
Договір 1411.pdf укладений
18 грудня 2020 14:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 1411/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 168 542,72
UAH (в тому числі ПДВ 194 757,12 UAH)