Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

екран захисний настільний із полікарбонату для філій Миколаївського обласного центру зайнятості
Очікувана вартість
112 500,00 UAH
UA-2020-11-11-007309-a d7925af5d3df43ba8855e3407bd958e7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Салова

+380512371394 gosp@ocz-mk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївський обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 03491441
Вебсайт: http://www.dcz.gov.ua
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Нікольська, буд. 68
Контактна особа: Тетяна Салова
+380512371394
gosp@ocz-mk.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2020 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2020 08:30
Початок аукціону: 23 листопада 2020 11:04
Очікувана вартість: 112 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 562,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби


Товар закуповується відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 № 225 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
125 штуки
екран захисний настільний із полікарбонату для філій Миколаївського обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, вул. Нікольська 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2020
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Покупець здійснює 100% передоплату в безготівковому порядку на розрахунковий рахунок Продавця згідно з наданим рахунком, протягом 10-ти банківських днів при наявності фінансування. Передачу Товару здійснити до 29.12.2020 року після отримання Продавцем коштів на розрахунковий рахунок. Аванс 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 15:00
Додаток_4_пропозиція учасника.docx
11 листопада 2020 15:00
лист-згода_зразок.docx
11 листопада 2020 15:00
Додаток_5_проект договора.doc
11 листопада 2020 15:00
Додаток_3_аналог_договора.docx
11 листопада 2020 15:00
Додаток_1_технічні характеристики.docx
11 листопада 2020 15:00
Додаток_2_перелік документів_новий.docx
11 листопада 2020 15:00
ОГОЛОШЕННЯ_.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-11-007309-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСКАР ГРУП", Код ЄДРПОУ:38868777
Дата подання: 26 листопада 2020 17:35
Вимога
Вимога

№76 від 26.11.2020


Голові тендерного комітету
Миколаївського обласного центру зайнятості

Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч.3 статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Керуючись ч.4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно ч.6.2 Порядку здійснення допорогових закупівель Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися принципу добросовісної конкуренція серед учасників.
Ми, ТОВ «Оскар Груп», учасник закупівлі код ДК 021:2015: 19520000-7 «Пластмасові вироби» (екран захисний настільний із полікарбонату для філій Миколаївського обласного центру зайнятості), зазначаємо про невідповідність тендерної пропозиції ФОП Заryменнова Свiтлана Йосипiвна, а саме:
Згідно вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження тендерної документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель згідно технічних вимог оформлення документацій вимагалося надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист довільної форми щодо погодження з проектом договору, наведеного в Додатку №5 до оголошення про проведення тендеру, або ж заповнену форму договору із проставленими печаткою та підписом, як знак погодження із істотними умовами договору. ФОП Загуменнова С.Й. не надала у скалді своєї пропозиції ні гарантійного листа, ні заповненого договору, як підтвердження свої годи із умовами Замовника, а отже ФОП Загуменнова С.Й. не згідна із умовами договору.
Окрім цього, сертифікат якості, що був наданий ФОП Заryменнова Свiтлана Йосипiвна має крайній термін дії до 03.12.2020г. Згідно із умовами тендеру, крайній термін поставки до 29.12.2020 р. Таким чином, на монолітний полікарбонат, з якого будуть виготовлені захисні екрани на момент поставки вже не матиме підтвердження щодо належної якості.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що Згідно із ЗУ «Про публічні закупівлі», учасник, якого визнано переможцем, має на протязі 24 годин надати оновлену цінову пропозицію, згідно яких були завершіені тендерні торги, як підтвердження поставки товару по даній ціновій пропозиції. ФОП Загуменнова С.Й. не подала оновлену цінову пропозицію. А отже, не підтвердила свою згоду на поставку товару на визначених умовах.
Не зважаючи на все вище указане, тендерним комітетом Миколаївського обласного центру зайнятості переможцем було визнано учасника ФОП Заryменнова Свiтлана Йосипiвна.

Згідно ч.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35 виключними підставами дискваліфікації є:
• пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
• Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Враховуючи викладене, керуючись Конституцією України , Закону України «Про
публічні закупівлі», умовами документації та з метою забезпечення ефективного, прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції, вимагаємо:
-Дискваліфікувати учасника ФОП Заryменнова Свiтлана Йосипiвна
- Перейти на розгляд пропозиції наступного учасника
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 листопада 2020 15:21
Не задовільнити вимогу

Документи подані скаржником

26 листопада 2020 17:35
Вимога1.pdf

Документи

27 листопада 2020 15:21
Протокол_101.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2020 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Загуменнова Світлана Йосипівна 107 500,00
UAH з ПДВ
95 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АРТ-КОМФОРТ 111 000,00
UAH з ПДВ
96 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСКАР ГРУП" 112 200,00
UAH з ПДВ
99 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАК ПАРТС ГРУП 2013" 106 635,00
UAH з ПДВ
101 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОТЕМ ГРУПП" 112 500,00
UAH з ПДВ
101 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2020 18:59
Електронний підпис
19 листопада 2020 18:56
Сертифікат на полікарбонат.pdf
19 листопада 2020 18:56
захист_довкілля.pdf
19 листопада 2020 18:56
Довідка_санкції.pdf
19 листопада 2020 18:56
гарантійний_лист.pdf
19 листопада 2020 18:56
обробка_персональних_даних.pdf
19 листопада 2020 18:56
Витяг_реєстр_Загуменнова.pdf
19 листопада 2020 18:56
Паспорт_ІПН_Загуменнова.pdf
19 листопада 2020 18:56
Цінова_пропозиція.pdf

Публічні документи

19 листопада 2020 15:54
Електронний підпис
19 листопада 2020 15:52
8. Цінова пропозиція.pdf
19 листопада 2020 15:52
4.2. Свідоцтво платника ПДВ.pdf
19 листопада 2020 15:52
3. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
19 листопада 2020 15:52
2. Статут ТОВ АРТ-КОМФОРТ.pdf

Публічні документи

17 листопада 2020 19:05
Електронний підпис
17 листопада 2020 19:05
Електронний підпис
17 листопада 2020 17:17
ТехХарактеристика 10 мм МПК.pdf
17 листопада 2020 17:17
Статут.PDF
17 листопада 2020 17:17
Сертификат відповідності.PDF
17 листопада 2020 17:17
Протоколи до Статуту.PDF
17 листопада 2020 17:17
Опис до Статуту.PDF
17 листопада 2020 17:17
Витяг з ЄДР 2020.PDF
17 листопада 2020 17:17
Свiдоцтво_ПДВ.pdf
17 листопада 2020 17:17
Протокол по Петренку.PDF
17 листопада 2020 17:17
Приказ на Петренка.PDF
17 листопада 2020 17:17
Пропоз.pdf
17 листопада 2020 17:17
Лист_згод_обор_перс_дан.pdf
17 листопада 2020 17:17
Договор.pdf
17 листопада 2020 17:17
Дов_повноваж.pdf
17 листопада 2020 17:17
Дов_відсут_санкц.pdf
17 листопада 2020 17:17
Дов_аналог_договор.pdf

Публічні документи

19 листопада 2020 17:19
Електронний підпис
19 листопада 2020 17:17
14. Уставні документи.pdf
19 листопада 2020 17:17
13. Документ на матеріал.pdf
19 листопада 2020 17:17
12. Довідка про учасника.pdf
19 листопада 2020 17:17
11. Довідка про ліцензування.pdf
19 листопада 2020 17:17
9. Гарантійний лист.pdf
19 листопада 2020 17:17
8. Пропозиція.pdf
19 листопада 2020 17:17
6. Гарантійний лист.pdf
19 листопада 2020 17:17
5. Лист-згода.pdf
19 листопада 2020 17:17
4. Довідка.pdf
19 листопада 2020 17:17
3. Довідка щодо повноважень.pdf

Публічні документи

19 листопада 2020 13:58
статут.PDF
19 листопада 2020 13:58
Опис_2.PDF
19 листопада 2020 13:58
Наказ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Загуменнова Світлана Йосипівна

ТОВ АРТ-КОМФОРТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСКАР ГРУП"

ТОВ "ТРАК ПАРТС ГРУП 2013"

ТОВ "ТОТЕМ ГРУПП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Загуменнова Світлана Йосипівна
#2699902360
Переможець 95 900,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 11:38

Документи

24 листопада 2020 11:38
Електронний підпис
24 листопада 2020 11:36
Протокол_97_екрани.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2020 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Загуменнова Світлана Йосипівна
#2699902360
95 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 листопада 2020 11:38
Електронний підпис
24 листопада 2020 11:36
Протокол_97_екрани.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:49
накладна_договір_356_екрани.pdf укладений
04 січня 2021 12:48
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 15:25
договір_356_екрани.pdf укладений
30 листопада 2020 14:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 95 900,00
UAH