Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
екран захисний настільний із полікарбонату для філій Миколаївського обласного центру зайнятості
Очікувана вартість
112 500,00 UAH
UA-2020-11-11-007309-a ● d7925af5d3df43ba8855e3407bd958e7
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Миколаївський обласний центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 03491441 |
Вебсайт: | http://www.dcz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Нікольська, буд. 68 |
Контактна особа: |
Тетяна Салова +380512371394 gosp@ocz-mk.gov.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2020 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2020 08:30 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2020 11:04 |
Очікувана вартість: | 112 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 562,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби
Товар закуповується відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 № 225 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України».
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
125 штуки
екран захисний настільний із полікарбонату для філій Миколаївського обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54001, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, вул. Нікольська 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2020
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Покупець здійснює 100% передоплату в безготівковому порядку на розрахунковий рахунок Продавця згідно з наданим рахунком, протягом 10-ти банківських днів при наявності фінансування. Передачу Товару здійснити до 29.12.2020 року після отримання Продавцем коштів на розрахунковий рахунок. | Аванс | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2020 15:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2020 15:00 |
Додаток_4_пропозиція учасника.docx | |
11 листопада 2020 15:00 |
лист-згода_зразок.docx | |
11 листопада 2020 15:00 |
Додаток_5_проект договора.doc | |
11 листопада 2020 15:00 |
Додаток_3_аналог_договора.docx | |
11 листопада 2020 15:00 |
Додаток_1_технічні характеристики.docx | |
11 листопада 2020 15:00 |
Додаток_2_перелік документів_новий.docx | |
11 листопада 2020 15:00 |
ОГОЛОШЕННЯ_.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-11-007309-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСКАР ГРУП", Код ЄДРПОУ:38868777
Дата подання: 26 листопада 2020 17:35
Вимога
Вимога
№76 від 26.11.2020
Голові тендерного комітету
Миколаївського обласного центру зайнятості
Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч.3 статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Керуючись ч.4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно ч.6.2 Порядку здійснення допорогових закупівель Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися принципу добросовісної конкуренція серед учасників.
Ми, ТОВ «Оскар Груп», учасник закупівлі код ДК 021:2015: 19520000-7 «Пластмасові вироби» (екран захисний настільний із полікарбонату для філій Миколаївського обласного центру зайнятості), зазначаємо про невідповідність тендерної пропозиції ФОП Заryменнова Свiтлана Йосипiвна, а саме:
Згідно вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження тендерної документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель згідно технічних вимог оформлення документацій вимагалося надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист довільної форми щодо погодження з проектом договору, наведеного в Додатку №5 до оголошення про проведення тендеру, або ж заповнену форму договору із проставленими печаткою та підписом, як знак погодження із істотними умовами договору. ФОП Загуменнова С.Й. не надала у скалді своєї пропозиції ні гарантійного листа, ні заповненого договору, як підтвердження свої годи із умовами Замовника, а отже ФОП Загуменнова С.Й. не згідна із умовами договору.
Окрім цього, сертифікат якості, що був наданий ФОП Заryменнова Свiтлана Йосипiвна має крайній термін дії до 03.12.2020г. Згідно із умовами тендеру, крайній термін поставки до 29.12.2020 р. Таким чином, на монолітний полікарбонат, з якого будуть виготовлені захисні екрани на момент поставки вже не матиме підтвердження щодо належної якості.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що Згідно із ЗУ «Про публічні закупівлі», учасник, якого визнано переможцем, має на протязі 24 годин надати оновлену цінову пропозицію, згідно яких були завершіені тендерні торги, як підтвердження поставки товару по даній ціновій пропозиції. ФОП Загуменнова С.Й. не подала оновлену цінову пропозицію. А отже, не підтвердила свою згоду на поставку товару на визначених умовах.
Не зважаючи на все вище указане, тендерним комітетом Миколаївського обласного центру зайнятості переможцем було визнано учасника ФОП Заryменнова Свiтлана Йосипiвна.
Згідно ч.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35 виключними підставами дискваліфікації є:
• пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
• Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Враховуючи викладене, керуючись Конституцією України , Закону України «Про
публічні закупівлі», умовами документації та з метою забезпечення ефективного, прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції, вимагаємо:
-Дискваліфікувати учасника ФОП Заryменнова Свiтлана Йосипiвна
- Перейти на розгляд пропозиції наступного учасника
Розгорнути
Згорнути
№76 від 26.11.2020
Голові тендерного комітету
Миколаївського обласного центру зайнятості
Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч.3 статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Керуючись ч.4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно ч.6.2 Порядку здійснення допорогових закупівель Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися принципу добросовісної конкуренція серед учасників.
Ми, ТОВ «Оскар Груп», учасник закупівлі код ДК 021:2015: 19520000-7 «Пластмасові вироби» (екран захисний настільний із полікарбонату для філій Миколаївського обласного центру зайнятості), зазначаємо про невідповідність тендерної пропозиції ФОП Заryменнова Свiтлана Йосипiвна, а саме:
Згідно вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження тендерної документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель згідно технічних вимог оформлення документацій вимагалося надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист довільної форми щодо погодження з проектом договору, наведеного в Додатку №5 до оголошення про проведення тендеру, або ж заповнену форму договору із проставленими печаткою та підписом, як знак погодження із істотними умовами договору. ФОП Загуменнова С.Й. не надала у скалді своєї пропозиції ні гарантійного листа, ні заповненого договору, як підтвердження свої годи із умовами Замовника, а отже ФОП Загуменнова С.Й. не згідна із умовами договору.
Окрім цього, сертифікат якості, що був наданий ФОП Заryменнова Свiтлана Йосипiвна має крайній термін дії до 03.12.2020г. Згідно із умовами тендеру, крайній термін поставки до 29.12.2020 р. Таким чином, на монолітний полікарбонат, з якого будуть виготовлені захисні екрани на момент поставки вже не матиме підтвердження щодо належної якості.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що Згідно із ЗУ «Про публічні закупівлі», учасник, якого визнано переможцем, має на протязі 24 годин надати оновлену цінову пропозицію, згідно яких були завершіені тендерні торги, як підтвердження поставки товару по даній ціновій пропозиції. ФОП Загуменнова С.Й. не подала оновлену цінову пропозицію. А отже, не підтвердила свою згоду на поставку товару на визначених умовах.
Не зважаючи на все вище указане, тендерним комітетом Миколаївського обласного центру зайнятості переможцем було визнано учасника ФОП Заryменнова Свiтлана Йосипiвна.
Згідно ч.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35 виключними підставами дискваліфікації є:
• пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
• Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Враховуючи викладене, керуючись Конституцією України , Закону України «Про
публічні закупівлі», умовами документації та з метою забезпечення ефективного, прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції, вимагаємо:
-Дискваліфікувати учасника ФОП Заryменнова Свiтлана Йосипiвна
- Перейти на розгляд пропозиції наступного учасника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 листопада 2020 15:21
Не задовільнити вимогу
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2020 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Загуменнова Світлана Йосипівна |
107 500,00
UAH з ПДВ
|
95 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АРТ-КОМФОРТ |
111 000,00
UAH з ПДВ
|
96 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСКАР ГРУП" |
112 200,00
UAH з ПДВ
|
99 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРАК ПАРТС ГРУП 2013" |
106 635,00
UAH з ПДВ
|
101 580,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОТЕМ ГРУПП" |
112 500,00
UAH з ПДВ
|
101 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Загуменнова Світлана Йосипівна #2699902360 |
Переможець |
95 900,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2020 11:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 12:49
|
накладна_договір_356_екрани.pdf | укладений |
04 січня 2021 12:48
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2020 15:25
|
договір_356_екрани.pdf | укладений |
30 листопада 2020 14:11
|