Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3:2014 «Поточний (аварійний) ремонт приміщення в ЗЗСО №149 вул. І.Світличного, 1 м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)».
Очікувана вартість
194 500,00 UAH
UA-2020-11-11-004977-b 206c17ce9b7544129cbdeb18899cbdf5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Толок Анастасія Геннадіївна

380442423706 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Толок Анастасія Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2020 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 20 листопада 2020 14:25
Очікувана вартість: 194 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 972,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДБН А.2.2-3:2014 «Поточний (аварійний) ремонт приміщення в ЗЗСО №149 вул. І.Світличного, 1 м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-11-004977-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С, Код ЄДРПОУ:21614309
Дата подання: 26 листопада 2020 18:56
Неправомірна дискваліфікація
Вами відхилено нашу пропозицію на підставі відсутності страхового полісу страхування циві-льно-правової відповідальності перед третіми особами при здійснені професійної діяльності.
Проте, в складі пропозиції надано документ, що підтверджує страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійснені професійної діяльності, а саме: Договір доб-ровільного страхування відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяль-ності Серії 220/02 № 1648 від 02.04.2020р. (знаходиться в файлі - 2 Копія договору страхуван-ня.PDF), який повністю відповідає вимогам ст.16 Закону України "Про страхування". Термін дії та застрахований ліміт відповідальності прописано в тексті Договору, та не потребує додаткового складання Страховогу полісу до цього Договору з вказуванням таких даних.
Згідно ст.16 ЗУ "Про страхування" договір страхування - це письмова угода між страхувальни-ком і страховиком, згідно з якою страховик бере на себе зобов’язання у разі настання страхового випадку здійснити страхову виплату страхувальнику або іншій особі, визначеній у договорі страху-вання страхувальником, на користь якої укладено договір страхування (подати допомогу, виконати послугу тощо), а страхувальник зобов’язується сплачувати страхові платежі у визначені строки та виконувати інші умови договору.
Договори страхування укладаються відповідно до правил страхування.
Договір страхування повинен містити:
назву документа;
назву та адресу страховика;
прізвище, ім’я, по батькові або назву страхувальника та застрахованої особи, їх адреси та дати народження;
прізвище, ім’я, по батькові, дату народження або назву вигодонабувача та його адресу;
зазначення предмета договору страхування;
розмір страхової суми за договором страхування іншим, ніж договір страхування життя;
розмір страхової суми та (або) розміри страхових виплат за договором страхування життя;
перелік страхових випадків;
розміри страхових внесків (платежів, премій) і строки їх сплати;
страховий тариф (страховий тариф не визначається для страхових випадків, для яких не встановлюється страхова сума);
строк дії договору;
порядок зміни і припинення дії договору;
умови здійснення страхової виплати;
причини відмови у страховій виплаті;
права та обов’язки сторін і відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов до-говору;
інші умови за згодою сторін;
підписи сторін.

Згідно ст.18 ЗУ "Про страхування" Факт укладання договору страхування може посвідчуватися страховим свідоцтвом (полісом, сертифікатом), що є формою договору страхування.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2020 16:34
Шановний Учаснику, уповноваженою особою розглянуто Вашу вимогу та повідомляємо наступне:
Відповідно до умов проведення спрощеної закупівлі передбачено надавання підтвердження наявності відповідної кваліфікованих, зокрема: “сертифікований інженер-проектувальник в частині кошторисної документації з кваліфікаційним сертифікатом та свідоцтвом про підвищення кваліфікації з страхуванням цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (копія договору страхування та страхового полісу)”.
Також, умовами закупівлі передбачено надання Учасниками копії договору страхування та страхового полісу. Учасником ТОВ ТПФ "ТЕРР було надано копію договору страхування, але не надано копію/оригінал страхового полісу, що не відповідає вимогам Замовника та є підставою для відхилення відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Щодо пропозиції ТОВ “РЕМКОНТ”, учасником надано документи що відповідають умовам закупівлі.
Що оформлення документації, повідомляємо, що умовами проведення спрощеної закупівлі не передбачено завіряння копій документів згідно стандарту ДСТУ 4163-2003, таким чином відсутність дати на документах не є підставою вважати копії не належним чином завіреними та такими, що не відповідають вимогам оголошення.
Отже, підстави для задоволення скарги - відсутні.
Дякуємо за участь в закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-11-11-004977-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С, Код ЄДРПОУ:21614309
Дата подання: 26 листопада 2020 19:41
Невідповідність документації вимогам закупівлі
Наводимо перелік невідповідностей документації ТОВ "Ремконт" вимогам Умов закупівлі Замовника
1. В складі пропозиції ТОВ "Ремконт" надав декларацію вiдповiдностi матерiально-технiчної бази вимогам законодавства з питань охорони працi. Дата реєстрації декларації – 17.07.2019. Також в складі пропозиції ТОВ "Ремконт" надані копії посвідчень та протоколів про проходження навчання з ОП працівників підприємства. Більшість протоколів датовано початком 2020р.
Декларація не має строку дії, проте Декларація підлягає перереєстрації у випадку зміни інформації, що вказана в Деклара-ції. Оскільки працівники проходили навчання в 2020р. ТОВ "Ремконт" мав перереєструвати декларацію з новою інформацією про проходження навчання працівниками. Таким чином чином декларація надана ТОВ "Ремконт" не є дійсною.
2. В Умовах закупівлі зазначено, що копії документів повинні бути належним чином завірені.
Правила засвідчення копій документів, визначені Національним стандартом України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003», затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 ороку № 55. Зокрема копія набуває юридичної сили лише в разі її засвідчення в установленому порядку. Напис про засвідчення копії складається зі слів «Згідно з оригіналом» назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії.
Копії документів надані в складі пропозиції ТОВ "Ремконт" не завірені належним чином, а саме не містять дати засвідчення копії.
3. В складі пропозиції ТОВ "Ремконт" надав копію договору страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності інженера-проектувальника. Страхувальником в даному договорі є фізична особа Омелянчик Олена Михайлівна (інженер-проектувальник). ТОВ "Ремконт" не зазначено жодною із сторін договору страхування. Копію договору страхування повинна була завірити, в першу чергу, саме Омелянчик О.М., потім "Ремконт", як учасник, який подає пропозицію, згідно з вимогами Умов закупівлі. Підпис Омелянчик О.М. на копії документу відсутній.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2020 17:06
Шановний Учаснику, уповноваженою особою розглянуто Вашу вимогу та повідомляємо наступне.
Учасником ТОВ “Ремконт” надано документи відповідно до умов проведення спрощеної закупівлі.
Що оформлення документації, повідомляємо, що умовами проведення спрощеної закупівлі не передбачено завіряння копій документів згідно стандарту ДСТУ 4163-2003, таким чином відсутність дати на документах не є підставою вважати копії не належним чином завіреними та такими, що не відповідають вимогам оголошення.
Договір страхування цивільно-правової відповідальності інженера-проектуальника Омелянчик О.М. належним чином оформлений та не повинен містити як сторону учасника процедури ТОВ “Ремконт”. Щодо підписів на документі - учасник надав завірені копії як роботодавець відповідної особи з метою участі та проходження оцінки пропозиції у спрощеній закупівлі. Взаємовідносини між Омелянчик О.М. та ТОВ “Ремконт” є підтвердженими.
Отже, підстави для задоволення скарги - відсутні.
Дякуємо за участь в закупівлі.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2020 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С 174 581,74
UAH з ПДВ
174 581,74
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕМКОНТ 191 384,40
UAH з ПДВ
191 384,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2020 19:02
Електронний підпис
19 листопада 2020 18:55
8 Проект договору.pdf
19 листопада 2020 18:55
7 Форма пропозиція.pdf
19 листопада 2020 18:55
5 Копія декларації.PDF
19 листопада 2020 18:55
5 Довідка ліцензія.pdf
19 листопада 2020 18:55
4 Договір і акти Пітерська.pdf
19 листопада 2020 18:55
4 Договір і акти Гавела 2019.pdf
19 листопада 2020 18:55
4 Договір і акти Гавела 2017.PDF
19 листопада 2020 18:55
4 Довідка аналог договори.pdf
19 листопада 2020 18:55
2 Накази.pdf
19 листопада 2020 18:55
2 Довідка працівники.pdf
19 листопада 2020 18:55
13 Довідка захист довкілля.pdf
19 листопада 2020 18:55
10 Довідка довіреність.pdf

Публічні документи

19 листопада 2020 02:36
Електронний підпис
19 листопада 2020 01:42
35 витяг з ПДВ.pdf
19 листопада 2020 01:42
34 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
19 листопада 2020 01:42
33 обгрунтування ціни.pdf
19 листопада 2020 01:42
32 тех вимоги.pdf
19 листопада 2020 01:42
31 лист гарантія.pdf
19 листопада 2020 01:42
30 лист погодження.pdf
19 листопада 2020 01:42
28 Копія статуту.pdf
19 листопада 2020 01:42
27 довідка про статут.pdf
19 листопада 2020 01:42
25 документи на підписанта.pdf
19 листопада 2020 01:14
23 цінова пропозиція.pdf
19 листопада 2020 01:14
22 Декларація відповідності.pdf
19 листопада 2020 01:14
21 Ліцензія 2.pdf
19 листопада 2020 01:14
20 Ліцензія 1.pdf
19 листопада 2020 01:14
19 Ліцензія.pdf
19 листопада 2020 01:14
18 ан договір 3.pdf
19 листопада 2020 01:14
17 ан договір 2.pdf
19 листопада 2020 01:14
16 ан договір 1.pdf
19 листопада 2020 01:14
15 довідка ан договір.pdf
19 листопада 2020 01:14
14 кошторис.pdf
19 листопада 2020 01:14
11 Договора оренди техніки.pdf
19 листопада 2020 01:14
10 Договір оренди складу.pdf
19 листопада 2020 01:14
9 дод угода оренда офісу.pdf
19 листопада 2020 01:14
8 Договір оренди офісу.pdf
19 листопада 2020 01:14
6 довідка про обладнання.pdf
19 листопада 2020 01:14
5 страховка кошторисника.pdf
19 листопада 2020 01:14
2 довідка про працівників.pdf
19 листопада 2020 01:14
1 довідка погодження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С

ТОВ РЕМКОНТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С
#21614309
Відхилено 174 581,74
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 10:32
ТОВ РЕМКОНТ
#31779471
Переможець 191 384,40
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 10:43

Документи

24 листопада 2020 10:32
відхил 149.pdf

Документи

24 листопада 2020 10:42
перемож 149.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2020 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РЕМКОНТ
#31779471
191 384,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 листопада 2020 10:42
перемож 149.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:26
2-348.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:26
1-348.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 17:20
348.pdf укладений
09 грудня 2020 13:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 348
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 348
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML