Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
472 000,00 UAH
UA-2020-11-11-004034-b a1b6703df07640e8a5f0fa511bc24705
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Замирайло Наталія Василівна

380677140372 stepanki.rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СТЕПАНКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04408844
Місцезнаходження: 19632, Україна , Черкаська обл., село Степанки, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 124
Контактна особа: Замирайло Наталія Василівна
380677140372
stepanki.rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2020 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 27 листопада 2020 11:21
Очікувана вартість: 472 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 720,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 штуки
Ноутбук Dell Inspiron 3593 (3593Fi38S2IUHD-LBK) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19632, Україна, Черкаська область, село Степанки, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
4 штуки
Ноутбук HP 250 G7 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19632, Україна, Черкаська область, село Степанки, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 робочих днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 16:39
ТД_ноутбук_2_нова редакція.docx
16 листопада 2020 16:39
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
11 листопада 2020 15:28
ТД_ноутбук_2.docx
16 листопада 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 16:39
ТД_ноутбук_2_нова редакція.docx
16 листопада 2020 16:39
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
11 листопада 2020 15:28
ТД_ноутбук_2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 16 листопада 2020 17:04
Дата відповіді: 18 листопада 2020 09:58
Шановний тендерний комітет! Чи розглядаєте Ви в якості еквівалента ноутбуки з більш потужними сучасними процесорами Core i3 10-го покоління, що вже не мають фіксованої частоти, працюють в діапазоні частот 1.2-3.4GHz, який включає в тому числі вказану частоту 2.1GHz? Адже частота процесора це не 100% показник його потужності та обчислювальної швидкості.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п. 1.3. розділу «Загальні положення» тендерної документації – «Еквівалент товару або його складової частини» - вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частини, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовник згідно вимог тендерної документації. Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені Замовником у п.1.2. додатку № 1 до тендерної документації (Технічне завдання щодо предмету закупівлі.)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-11-004034-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
Дата подання: 12 листопада 2020 16:19
Дискримінація
1. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується вказанням конкретного виробника і моделі предмету закупівлі, а саме: Ноутбук Dell Inspiron 3593 (3593Fi38S2IUHD-LBK), Ноутбук HP 250 G7. Тим самим Замовник порушив принципи публічних закупівель викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо тому, що всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція щонайменше двох виробників згідно практики Антимонопольного комітету України. Такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників. Вимагаємо прибрати із тендерної документації зазначених конкретних виробників і моделі продукції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 листопада 2020 16:35
Дякуємо за повідомлення. Зміни внесено
Номер вимоги: UA-2020-11-11-004034-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
Дата подання: 12 листопада 2020 16:30
Невідповідність наказу МОН
Звертаємо вашу увагу на дотримання Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440 при складанні тендерної документації. Не зазначивши вимоги до предмету закупівлі, як того вимагають вищезазначені Накази, ви отримаєте пропозиції учасників, які мають технічні характеристики значно гірші ніж того вимагають норми до обладнання для закладів освіти. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440.

1) У Наказі МОН № 1440 зазначено вимогу до ноутбуків, які повинні бути з матрицею типу IPS. У Тендерній документації Замовником не зазначено дану вимогу до ноутбука, таким чином ви отримаєте пропозиції учасників, значно гірші ніж того вимагає чинне законодавство, що призведе до порушення вимог щодо предметів закупівлі для закладів освіти.
2) У Наказі МОН № 1440 зазначено вимоги до ноутбуків: «не менше ніж 2 порти USB Type A версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 порт USB Type C версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 Ethernet-порт (RJ-45); не менше ніж 1 порт VGA, або DVI, або HDMI, або mini-HDMI. Замовником вказано невідповідну Наказу № 1440 кількість зовнішніх інтерфейсів, що не відповідає вимогам Наказу МОН № 1440.
3) У Наказі МОН № 1440 зазначено вимоги до пакету програмних засобів офісного призначення, а саме: «преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС; наявність україномовної підтримки від виробника на території України». В Тендерній документації Замовником взагалі не вказано будь яких вимог щодо програмних засобів офісного призначення. Отже Замовник вимагає значно гірші характеристики до предмету закупівлі ніж зазначено в Наказі МОН № 1440.
Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 листопада 2020 16:35
Дякуємо за повідомлення. Зміни внесено
Номер вимоги: UA-2020-11-11-004034-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ „АВТОКЕЙСЕРВІС”, Код ЄДРПОУ:38606130
Дата подання: 12 листопада 2020 16:33
Технічні характеристики
Шановний замовнику, Рекомендуємо в тендерній документації встановити вимогу надання Авторизаційного листа від виробника або його офіційного представника в Україні щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару та номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro для запобігання ризиків постачання контрафактної продукції, що ввезена на територію України незаконним шляхом, а також постачання неякісної продукції.
Оскільки закупівля здійснюється для закладів освіти, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства у сфері освіти, оскільки не можна допустити ситуацію коли діти будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію. Саме для підтвердження безпеки і відповідності предмету закупівлі встановленим вимогам законодавства Замовник повинен встановити відповідні вимоги згідно чинного законодавства. Зокрема надання Авторизаційного листа від виробника – це важливе свідчення надійності виробника з екологічних і санітарно-епідеміологічних норм, запобігання ризиків постачання контрафактної продукції, що ввезеної на територію України незаконним шляхом, а також запобігання постачання неякісної продукції. Також цей документи підтверджує, що всі компоненти, які використовуються при виробництві не несуть шкоди для екології, довкілля та безпосередньо користувачам в освітніх закладах.
Для Замовника важливо бути впевненим у якості та законності предмету закупівлі і таким чином, Замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України та з діючими гарантійними зобов’язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника обладнання. Таким чином Замовник буде впевнений, що постачальник поставить продукцію, яка відповідає рекомендаціям, встановленим Міністерством освіти і науки України до комп’ютерного та мультимедійного обладнання, зокрема відповідає вимогам Наказів МОН України №704 і № 1440.
Авторизаційний лист від виробника надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшує рівень ризику поставки неякісних, фальсифікованих чи контрабандних товарів (адже виробник або імпортер надаючи такого авторизаційного/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, яке він виробляє або завозить). Право Замовника передбачено ч. 3 ст.22 ЗУ «про публічні закупівлі», а саме «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити», то ж дана вимога є перш за все, документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки необхідного товару.
Також звертаємо вашу увагу, що наявні рішення, Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (наприклад Рішення АМКУ №10459-р/пк-пз від 10.10.2018 та багато інших).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 листопада 2020 16:35
Дякуємо за повідомлення. Зміни внесено
Номер вимоги: UA-2020-11-11-004034-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:43176766
Дата подання: 03 грудня 2020 15:35
Неправомірне визнання переможця
Шановний замовнику, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ІН-ТЕК», якого ви обрали переможцем, не відповідає вимогам технічних характеристик Додатку 1 до тендерної документації.
У Додатку 1 до Тендерної документації (Технічне завдання щодо предмету закупівлі) в технічних характеристиках до ноутбуків Замовником вимагається:
«Процесор Intel Pentium, або кращий, із базовою частотою роботи не менш ніж 2.1 Ггц»
Учасник, ТОВ «ІН-ТЕК», у складі своєї Тендерної пропозиції, надав файл «7.Технічна специфікація» в якому пропонує Ноутбук Lenovo ThinkBook 15-IIL (20SMS0UP00) і зазначає наступні характеристики процесора:
«Процесор Intel Core i3 із маскимальною частотою роботи до 3.4 ГГц (в тому числі 2.1 Ггц)».
Учасник, ТОВ «ІН-ТЕК» навмисно не зазначив у своїй пропозиції базову частоту запропонованого процесора, оскільки вона не відповідає вимогам встановленим замовником до технічних характеристик предмету закупівлі.
Відповідно до інформації від ТОВ «Леново Юкрейн», зазначеній у файлі «11.Інформаційний лист Виробника» (Вих. №2569/-1 від 18.11.2020), який ТОВ «ІН-ТЕК» надає у складі своєї пропозиції, запропонований Ноутбук Lenovo ThinkBook 15-IIL (20SMS0UP00) комплектується процесором Intel Core i3-1005G1.
Згідно інформації на офіційному сайті виробника, яку можна перевірити за даним посиланням https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/196588/intel-core-i3-1005g1-processor-4m-cache-up-to-3-40-ghz.html, процесор Intel Core i3-1005G1 має базову частоту 1,2 GHz, а замовник вимагає базову частоту процесора не менше ніж 2.1 GHz.
Таким чином, учасник ТОВ «ІН-ТЕК» запропонував товар з гіршими технічними характеристиками ніж вимагається у Додатку 1 до Тендерної документації, намагався спотворити дані і ввести в оману замовника.
Враховуючи наведене, учасник ТОВ «ІН-ТЕК» зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону, а також тендерна пропозиція учасника ТОВ «ІН-ТЕК» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, учасник процедури закупівлі, зокрема зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону та, зокрема, тендерна пропозиція учасника, зокрема, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, у Замовника наявні, визначені законодавством, підстави для відхилення Пропозиції ТОВ «ІН-ТЕК», визначені абзацом 4 пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацом 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
Шановний замовнику, вимагаємо: 1) скасувати своє рішення про визнання переможцем ТОВ «ІН-ТЕК»; 2) відхилити пропозицію ТОВ «ІН-ТЕК» згідно абзацу 4 пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону; 3) приступити до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції, а саме пропозиції ТОВ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ".
Якщо дана вимога не буде задоволена, ми будемо змушені звернутись до з листами про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до Черкаської обласної ради, Державної аудиторської служби України, Антимонопольного комітету України з вимогою перевірки закупівлі, а також відповідальних осіб причетних до прийняття рішень про закупівлю продукції, що не відповідає вимогам. Також буде надано відгук до Моніторингового порталу DoZorro, що в свою чергу призведе до незалежної перевірки громадськими організаціями та активістами.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 грудня 2020 10:35
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є здійснення відкритих торгів, в яких має змогу прийняти участь будь-який учасник, який відповідає критеріям для поставки товару та має наяв-ність відповідних документів, дозволів.
Відповідно до п.15 ч.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», найбільш економічно ви-гідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропо-зицій відповідно до статті 29 цього Закону та відповідає всім критеріям.
Відповідно до п.3 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації можуть бу-ти у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних харак-теристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розу-мівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть міс-тити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні поз-начення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, перед-бачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними єв-ропейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Відповідно до п.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель
та з дотриманням законодавства.
Тому, у разі якщо у тендерній документації встановлені вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, замовник самостійно визначає відповідність запропонованого еквіваленту та-ким вимогам.
У п. 1.3 Тендерної документації зазначено наступне:
«Еквівалент товару або його складової частини - вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частини, що виражається в наявності однозначних співвідношень між техніч-ними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовник згідно вимог цієї документації.»
В Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні ха-рактеристики предмета закупівлі» викладені вимоги до технічних характеристик предмету заку-півлі. Ноутбук повинен мати «Процесор Intel Pentium, або кращий, із базовою частотою роботи не менш ніж 2.1 Ггц».
Учасник ТОВ «ІН-ТЕК» запропонував ноутбук Lenovo ThinkBook 15-IIL (20SMS0UP00) та надав Інформаційний лист від офіційного представництва Виробника вих. №2569/-1 від 18.11.2020, в якому зазначені технічні характеристики ноутбука.
У складі пропозиції Учасник ТОВ «ІН-ТЕК» надає довідку «Технічна специфікація предмету заку-півлі», в якій вказує характеристики процесора ноутбука: «Intel Core i3 із максимальною частотою роботи до 3,4 GHz (в тому числі 2.1 GHz)». В цій довідці Учасник ТОВ «ІН-ТЕК» підтверджує ві-дповідність вимогам Тендерної документації, зазначає запропоновану модель ноутбука як «еквіва-лент».
Згідно Інформаційного листа Виробника, наданого у складі пропозиції Учасника ТОВ «ІН-ТЕК», конфігурація ноутбука Lenovo ThinkBook 15-IIL (20SMS0UP00) має процесор Intel Core i3-1005G1_2C_4MB 10-го покоління, з частотою до 3.4GHz.
Надані технічні характеристики в Технічній специфікації Учасника співпадають з технічними ха-рактеристиками, наданими Виробником ноутбуків. Отже інформація в пропозиції Учасника ТОВ «ІН-ТЕК» є достовірною.
Відповідно до градації процесорів виробництва Intel процесор Intel Core i3 10-го покоління має більшу розрахункову потужність ніж Pentium, працює в діапазоні робочих частот, в якому знахо-диться частота 2.1 GHz, за деякими показниками перевищує характеристики процесора Pentium. Це підтверджується на сайті виробника процесорів:
https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/compare.html?productIds=189310,196588,197888
Такий принцип роботи процесора не суперечить вимогам Тендерної документації.
Отже запропонований учасником ТОВ «ІН-ТЕК» ноутбук має процесор, за сукупними показни-ками кращий, ніж вимагається, що відповідає вимогам Додатку 1 до Тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, технічні показники пропозиції учасника ТОВ «ІН-ТЕК» відповідають встановленим вимогам.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ІН-ТЕК» відповідає вимогам тендерної документації.
Метою проведення електронних закупівель є забезпечення ефективного використання бюджетних коштів Замовника. Замовник обирає переможцем учасника, керуючись принципами максимальної економії та ефективності.
Пропозиція обраного переможцем Учасника ТОВ «ІН-ТЕК» є найбільш економічно вигідною пропозицією з усіх, які були подані, при відповідності вимогам Тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-11-004034-b.c5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:43176766
Дата подання: 09 грудня 2020 13:19
Неправомірне визнання переможця
Неправомірне визнання переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 грудня 2020 11:29
Рішення від 11.12.2020 №22972 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 грудня 2020 11:29
Рішення від 18.12.2020 №23460.pdf
Дата публікації: 23 грудня 2020 21:36

Документи подані скаржником

08 грудня 2020 10:12
Протокол.pdf

Документи подані замовником

16 грудня 2020 16:47
Пояснення по скарзі.docx
16 грудня 2020 16:47
Пояснення по скарзі.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2020 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІН-ТЕК 404 728,20
UAH з ПДВ
404 728,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ" 471 990,00
UAH з ПДВ
471 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАНДУЧКА ПАВЛО КОСТЯНТИНОВИЧ 471 999,60
UAH з ПДВ
471 999,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 12:02
Електронний підпис
03 грудня 2020 11:59
Документи переможця
26 листопада 2020 21:34
Електронний підпис
26 листопада 2020 21:31
20.Проект договору.pdf
26 листопада 2020 21:31
18.Витяг ПДВ.pdf
26 листопада 2020 21:31
17.Документи Статут.pdf
26 листопада 2020 21:31
16.Витяг_USR_1006743969.pdf
26 листопада 2020 21:31
15.Документи повноваження.pdf
26 листопада 2020 21:31
14.Довідка повноваження.pdf
26 листопада 2020 21:31
13.Захист довкілля.pdf
26 листопада 2020 21:31
9.Довідка про наявність СЦ.pdf
26 листопада 2020 21:31
8.Пояснювальна записка.pdf
26 листопада 2020 21:31
7.Технічна специфікація.pdf
26 листопада 2020 21:31
5.Довідка працівники.pdf
26 листопада 2020 21:31
4.Довідка МТБ.pdf
26 листопада 2020 21:31
3.Відгук Замовника.pdf

Публічні документи

20 листопада 2020 10:47
Електронний підпис
20 листопада 2020 10:46
1. Технічна документація.pdf.p7s
20 листопада 2020 10:46
1. Технічна документація.pdf
20 листопада 2020 10:46
3. Кваліфікаційні документи.pdf
20 листопада 2020 10:46
2. Проект договору.pdf
20 листопада 2020 10:46
2. Проект договору.pdf.p7s

Публічні документи

17 листопада 2020 17:26
Електронний підпис
17 листопада 2020 17:26
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІН-ТЕК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАНДУЧКА ПАВЛО КОСТЯНТИНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІН-ТЕК
#39715750
Переможець 404 728,20
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 15:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2020 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІН-ТЕК
#39715750
404 728,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 11:06
ДУ 1_ком.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:57
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 10:45
Договір.pdf укладений
28 грудня 2020 10:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання договору
Номер договору про закупівлю: 777
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 404 728,20
UAH (в тому числі ПДВ 67 454,70 UAH)