Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби різні, 2 лота)
Очікувана вартість
4 406 605,90 UAH
UA-2020-11-11-003572-c deba665e37b94860a225f56ced07fdfe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2020 19:19
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 18:00
Очікувана вартість: 4 406 605,90 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)

Тендерна документація

11 листопада 2020 19:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 19:19
Оголошення про заплановану закупівлю.pdf
11 листопада 2020 19:19
ТД ліки.pdf
11 листопада 2020 19:19
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника).pdf
11 листопада 2020 19:19
Додаток 4 (Проект договору).pdf
11 листопада 2020 19:19
Додаток 3 (Документи після акцепту).pdf
11 листопада 2020 19:19
Додаток 2 (Технічні вимоги).pdf
11 листопада 2020 19:19
Додаток 1 (Кваліфікація).pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-11-003572-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Сона-фарм", Код ЄДРПОУ:32657310
Дата подання: 09 грудня 2020 17:30
Вимога по ч.3 ст. 31
Фактичний строк дії наданої банківської гарантії складає 91 день, що відповідає вимогам тендерної документації. Беручи до уваги, що Протокол засідання Тендерного комітету від 07.12.2020 № 661 не містить інших підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СОНА-ФАРМ», відповідно до ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі", вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
У разі відсутності додаткової інформації про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, просимо переглянути та скасувати рішення про відхилення пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СОНА-ФАРМ», подану на закупівлю: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби різні, 2 лота), ідентифікатор UA-2020-11-11-003572-c, за лотом № 1, оскільки підстави для відхилення відсутні
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 грудня 2020 16:21
Відповідно до вимог тендерної документації на закупівлю: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби різні, 2 лота), ідентифікатор UA-2020-11-11-003572-c, учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції:
- вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія (документ в електронній формі, що містить електронний цифровий підпис), що оформлена відповідно до вимог ст. 560 - 569 Цивільного кодексу України та постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в 5 національній та іноземних валютах»;
- розмір забезпечення тендерної пропозиції: лот 1 - 131 400,00 грн (Сто тридцять одна тисяча чотириста гривень 00 копiйок); лот 2 - 700,00 грн (Сiмсот гривень 00 копiйок) (визначається Замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону);
- строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СОНА-ФАРМ», поданої учасником за лотом № 1, міститься банківська гарантія Акціонерного товариства «Райффайзен Банк Аваль» від 23.11.2020 № GRI0599KV20, згідно з якою дата закінчення дії гарантії «27 лютого 2021 року».
Відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Дата розкриття тендерних пропозицій - 30.11.2020. Отже, перебіг строку дії забезпечення тендерної пропозиції починається з 01.12.2020.
Таким чином, строк дії банківської гарантії товариства з обмеженою відповідальністю «СОНА-ФАРМ» складає 89 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Отже, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «СОНА-ФАРМ» за лотом № 1 не відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 1 - 33600000-6 Фармацевтична продукція - Кладрибін (Cladribine), 10 мг, таб., капс., драже - 49 од.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 4 380 591,18 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 21 902,96 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 131400 UAH

Аукціон

Початок: 30 листопада 2020 13:05
Закінчення: 30 листопада 2020 13:26
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

49 од
лот 1 - 33600000-6 Фармацевтична продукція - Кладрибін (Cladribine), 10 мг, таб., капс., драже - 49 од. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Cladribine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Сона-фарм" 4 379 121,18
UAH з ПДВ
4 355 601,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БаДМ" 4 380 591,18
UAH з ПДВ
4 358 688,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2020 14:58
ТЧ 2.pdf
27 листопада 2020 14:58
ТЧ 1 та виконаний договір.pdf
27 листопада 2020 14:58
Кваліфікаційні ктритерії.pdf
27 листопада 2020 14:58
GRI0599KV20.pdf

Публічні документи

14 грудня 2020 14:17
Електронний підпис
11 грудня 2020 11:02
Електронний підпис
11 грудня 2020 10:35
ЦП переможця.pdf
27 листопада 2020 11:50
Електронний підпис
27 листопада 2020 11:27
ТЧ.pdf
27 листопада 2020 11:27
Підписаний_gar6978.pdf
27 листопада 2020 11:27
КЧ_p129-192.pdf
27 листопада 2020 11:27
КЧ_p065-128.pdf
27 листопада 2020 11:27
КЧ_p001-064.pdf
27 листопада 2020 11:27
Licenziya_PrivatBank_Zavirena.pdf
27 листопада 2020 11:27
Dovirenist_Kovalenko_Zavirena.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Сона-фарм"

ТОВ "БаДМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Сона-фарм"
#32657310
Відхилено 4 355 601,18
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 18:34
ТОВ "БаДМ"
#31816235
Переможець 4 358 688,22
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 16:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ"
#31816235
4 358 688,22
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 14:55
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:03
Додаткова угода 3 до Договору _281.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:36
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 17:30
Додаткова угода 1 до договору 281.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 17:22
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 13:47
Договір 281 укладений
22 грудня 2020 13:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п.п.5 п.1.3 Договору № 281 про закупівлю товарів за державні кошти від 22 .12.2020 року.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 49 од.
Номер договору про закупівлю: 281
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 8 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умов підпункту 8 пункту 1.3 Договору № 281 про закупівлю товарів за державні кошти від « 22 » грудня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 281
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 358 687,20
UAH (в тому числі ПДВ 285 147,76 UAH)