Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
72260000-5 Software services Software product within the framework implementation of "the Technological Portal Implementation"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Кучеєв Роман Миколайович (044) 2491018 el_zak@ua.energy |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
National ID: | 00100227 |
Contact point: |
Kucheiev Roman Mykolayovych (044) 2491018 el_zak@ua.energy |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2020 18:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2020 14:45 |
Очікувана вартість: | 36 765 190,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 367 651,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 735300 UAH |
Publication date: | 11 листопада 2020 18:37 |
Enquiries until: | 02 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 грудня 2020 12:00 |
Information
Estimated total value: | 36 765 190 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 367 652 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації.
Назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі:
Програмний продукт в рамках реалізації об’єкту «Впровадження Технологічного порталу», 72260000-5 – Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації.
Назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі:
Програмний продукт в рамках реалізації об’єкту «Впровадження Технологічного порталу», 72260000-5 – Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розмір часткової попередньої оплати (Авансу) становить не більше 20% (двадцять відсотків) від ціни Договору. Аванс сплачується Замовником протягом 25 банківських днів з дати отримання від Виконавця рахунку на Аванс, а якщо Аванс перевищує суму 1 000 000,00 грн., то також за умови надання Виконавцем (не пізніше дати передачі зазначеного в цьому підпункті рахунку) оригіналу безвідкличної і безумовної банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу. У разі ненадання Виконавцем рахунку протягом 7 (семи) банківських днів (після набрання Договором чинності) для здійснення Замовником попередньої оплати (Авансу) у визначений в Договорі строк, вважається, що Виконавець відмовився від порядку розрахунків на умовах авансового платежу. У такому разі, відповідні положення Договору щодо сплати попередньої оплати не застосовуються до взаємовідносин між Сторонами, а розрахунки за Договором здійснюються на умовах 100% післяоплати. | Аванс | 25 | Банківські | 20 |
Iнша подія | Подальша оплата здійснюється Замовником, (після погашення Виконавцем (згідно з підписаним (-и) Замовником актом (-ами) всієї суми Авансу у разі сплати такого Авансу), поетапно, протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Замовником акту приймання-передачі ПЗ (етапу) (далі – Акт) згідно з Календарним планом та за наданим Виконавцем (після підписання Замовником Акту) Рахунком, після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог ст. 201 Податкового кодексу України. | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2020 18:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2020 18:34 |
ТД_01_095522_Впровадження_Технологічного_порталу.docx | |
11 листопада 2020 18:34 |
ТД_01_095522_Впровадження_Технологічного_порталу.docx.p7s |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-27-000005 ● 8a51a0b55c284605a724e7e7eb6cc4f4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2022 13:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.07.2022 № 155
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-11-11-003531-c 11.11.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-03 11:37:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг, пов'язаних з програмним забезпеченням Програмний продукт в рамках реалізації об’єкту «Впровадження Технологічного порталу» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-11-003531-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Чи перераховано аванс переможцю торгів дочірньому підприємству «ІНДАСОФТ-УКРАЇНА» (далі – ДП «ІНДАСОФТ-УКРАЇНА») відповідно до умов пункту 3.2.1 договору від 14.01.2021 № 01-095522-20 (далі – Договір)?
У разі перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «БК ЄВРОДОР» надати документальне підтвердження його використання відповідно до умов Договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. З огляду на це повідомляємо, що Замовником у строк визначений чинним Законом, оскаржено висновок про результати моніторингу закупівлі до суду та додано документ, що підтверджує факт оскарження. |
Дата публікації: | 01 вересня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 16.09.2022 окружним адміністративним судом м. Києва відкрито провадження в адміністративній справі № 640/14462/22. 20.09.2022 Замовником отримано ухвалу про відкриття провадження. У даній ухвалі не зазначено номер провадження, дана інформація відсутня також відсутня в ЄДРСР та на сайті Судової влади України. З огляду на це, Замовник публікує інформацію про відкриття провадження без зазначення номеру провадження. |
Дата відкриття провадження: | 16 вересня 2022 |
Документи:
21 вересня 2022 13:26
|
Електронний підпис |
01 вересня 2022 14:21
|
Підтвердження подання позовної заяви.jpg |
- UA-M-2022-08-29-000039 ● 9fb54411b10e421e87d0672ee6ce9a93
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2022 11:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.08.2022 № 183
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-11-11-003531-c 11.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-07 11:47:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг пов’язаних з програмним забезпеченням (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-11-003531-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі дочірнім підприємством «Індасофт – Україна» умов пункту 13.2 договору від 14.01.2021 № 01-095522-20 в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії в розмірі 1 807 500,00 грн.
2. Просимо надати інформацію та документи щодо виконання умов пунктів 3.2 та 3.3 договору від 14.01.2021 № 01-095522-20 в частині надання послуг та здійснення оплати за надані послуги (акт приймання-передачі наданих послуг, платіжні доручення та інші документи).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-12 17:31:37
Надання пояснень на запит Держаудитслужби України
Замовник надає узагальнену відповідь на запити Державної аудиторської служби України від 03.08.2022 та 07.09.2022 та інформує, що відповідь на запит від 03.08.2022 не було надано своєчасно у зв’язку з недосконалістю технічного завдання адміністратора системи закупівель, що у свою чергу призвело до неналежного повідомлення замовника про подання ДАСУ запиту та неможливості надати на нього відповідь у строки встановлені Законом України «Про публічні закупівлі».
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Постановою НКРЕКП від 06.05.2020 № 907 (зі змінами від 30.12.2020 № 2830) схвалено Інвестиційну програму НЕК «УКРЕНЕРГО» на 2020 рік.
Даною Постановою затверджено впровадження технологічного порталу для модернізації програмного та апаратного забезпечення диспетчерського управління і збору даних в рамках підготовки до синхронізації об’єднаної енергосистеми України з об’єднанням енергетичних систем держав-членів Європейського Союзу.
Технічний портал – це система, яка базується на аналізі та обробці великої кількості різноманітних даних диспетчерського напряму. Система уніфікує роботу більше 400 програмних продуктів компанії. Це єдине сховище даних, що поєднує історичні дані з поточними, інтегрує дані з різноманітних джерел, забезпечує стабільність, незмінність у часі,мінімалізує збитковість інформації, забезпечує спільний доступ до даних.
Реалізацію проєкту заплановано на 2020-2023рр. Введення об'єкта в експлуатацію заплановано в 2023 році.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені технічним завданням, розробленим технічними спеціалістами Дирекції інформаційних технологій НЕК «Укренерго» з урахуванням завдань, визначених Постановою НКРЕКП від 06.05.2020 № 907 (зі змінами від 30.12.2020 № 2830).
Очікувана вартість визначена з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», з урахуванням отриманих комерційних пропозицій постачальників конкретних послуг відповідно до технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі відповідно до переліків обладнання, матеріалів, робіт та послуг, які були подані НЕК «Укренерго» на розгляд до НКРЕКП для затвердження Інвестиційної програми. Вартість виконання послуг відповідно до найменшої комерційної пропозиції ДП "Інда Софт-Україна" становить 36 765,19 тис грн.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня.
Відповідно до п. 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Постанову доповнено вищезазначеним пунктом згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710». Дата набрання чинності Постановою № 1266 – 19.12.2020.
Враховуючи, той факт, що закупівля була оприлюднена 11.11.2020, а пункт 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» набрав чинності 19.12.2020, у Замовника був відсутній обов’язок та правові підстави для оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на власному веб-сайті.
3. Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі дочірнім підприємством «Індасофт – Україна» умов пункту 6 розділу VI тендерної документації та пункту 13.2 договору від 14.01.2021 № 01-095522-20 в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії в розмірі 1 807 500,00 грн.
На виконання п. 6 розд. VI тендерної документації та п. 13.2. Договору № 01-095522-20 від 14.01.2020 ДП «ІНДАСОФТ-УКРАЇНА» було надано гарантію виконання зобов’язань № 367-21 від 12.01.2021 в розмірі 1 807 250,00 грн. Скан-копію гарантії виконання зобов’язань додаємо до даної відповіді.
4. Просимо надати інформацію та документи щодо виконання умов пунктів 3.2 та 3.3 договору від 14.01.2021 № 01-095522-20 в частині надання послуг та здійснення оплати за надані послуги (акт приймання-передачі наданих послуг, платіжні доручення та інші документи). У разі перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «БК ЄВРОДОР» надати документальне підтвердження його використання відповідно до умов Договору.
Згідно п. 3.2.1. Договору № 01-095522-20 від 14.01.2020 аванс сплачується Замовником протягом 25 банківських днів з дати отримання від Виконавця рахунку на Аванс, а якщо Аванс перевищує суму 1 000 000,00 грн, то також за умови надання Виконавцем (не пізніше дати передачі зазначеного в цьому підпункті рахунку) оригіналу безвідкличної і безумовної банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу (на паперовому носії та за формою згідно з Додатком № 4 до Договору)
У разі ненадання Виконавцем рахунку протягом 7 (семи) банківських днів (після набрання Договором чинності) для здійснення Замовником попередньої оплати (Авансу) у визначений в Договорі строк, вважається, що Виконавець відмовився від порядку розрахунків на умовах авансового платежу. У такому разі, відповідні положення Договору щодо сплати попередньої оплати не застосовуються до взаємовідносин між Сторонами, а розрахунки за Договором здійснюються на умовах 100% післяоплати у строк та в порядку, передбаченому п. 3.2.2. Договору.
Згідно п. 3.2.2. Договору подальша оплата здійснюється Замовником, (після погашення Виконавцем (згідно з підписаним (-и) Замовником актом (-ами) всієї суми Авансу у разі сплати такого Авансу), поетапно, протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Замовником акту приймання-передачі ПЗ (етапу) (далі – Акт) згідно з Календарним планом (Додаток № 3 до Договору) та за наданим Виконавцем (після підписання Замовником Акту) Рахунком, після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог ст. 201 Податкового кодексу України.
З огляду на вищевикладене, повідомляємо, що Виконавець відмовився від порядку розрахунків на умовах авансового платежу та розрахунки за Договором здійснюються на умовах 100% післяоплати.
18.01.2021 між НЕК «Укренерго» та ДП «ІНДАСОФТ-Україна» було підписано Акт приймання-передачі програмного забезпечення № 1 на суму 11 539 000,00 грн.
Оплату переданого ПЗ було здійснено 20.01.2021 на підставі Акту № 1 та виставлених рахунків № 3 від 18.01.2021 на суму 7 228 980,00 грн та № 4 від 18.01.2021 на суму 4 310 020,00 грн.
29.01.2021 між НЕК «Укренерго» та ДП «ІНДАСОФТ-Україна» підписано Акт приймання-передачі послуг з технічної підтримки програмного забезпечення № 2 на суму 17 346 000,00 грн.
Оплату наданих послуг було здійснено 02.04.2021 на підставі Акту № 2 та виставленого рахунку № 11 від 29.01.2021.
Скан-копії Актів та рахунків додаємо до даної відповіді.
Додатки:
1. Гарантія виконання зобов’язань № 367-21 від 12.01.2021.
2. Акт приймання-передачі програмного забезпечення № 1 від 18.01.2021.
3. Рахунок № 3 від 18.01.2021.
4. Рахунок № 4 від 18.01.2021.
5. Акт приймання-передачі послуг з технічної підтримки програмного забезпечення № 2 від 29.01.2021.
6. Рахунок № 11 від 29.01.2021.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 вересня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ІНДАСОФТ -УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "БІ ПІТРОН ЧЕРКАСИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ІНДАСОФТ -УКРАЇНА" #32706598 |
Переможець |
36 145 000,00
UAH
|
29 грудня 2020 15:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2023 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2023 10:04
|
ДУ_№2_24.03.2023_Індасофт.pdf | зміни до договору |
28 березня 2023 10:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2021 18:44
|
ДУ1_до_договору_01-095522-20 (1).pdf | зміни до договору |
29 січня 2021 18:43
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 16:30
|
Договір 01-095522-20.pdf | укладений |
15 січня 2021 16:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі згідно з п .3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». |
Номер договору про закупівлю: | 01-095522-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з припиненням з 1 січня 2023 року дії тимчасового періоду звільнення від оподаткування ПДВ операцій з програмною продукцією згідно з п. 26-1 Підрозділу 2 Розділу XX Податкового кодексу України, зменшенням обсягів закупівлі, керуючись розділом 12 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 01-095522-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |