Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

72260000-5 Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням Програмний продукт в рамках реалізації об’єкту «Впровадження Технологічного порталу»
72260000-5 Software services Software product within the framework implementation of "the Technological Portal Implementation"
Очікувана вартість
36 765 190,00 UAH
UA-2020-11-11-003531-c 665046897e0d4cbcbe2b5eee668d4c8b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучеєв Роман Миколайович

(044) 2491018 el_zak@ua.energy

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Кучеєв Роман Миколайович
(044) 2491018
el_zak@ua.energy
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
National ID: 00100227
Contact point: Kucheiev Roman Mykolayovych
(044) 2491018
el_zak@ua.energy

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 листопада 2020 18:37
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2020 12:00
Початок аукціону: 23 грудня 2020 14:45
Очікувана вартість: 36 765 190,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 367 651,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 735300 UAH
Publication date: 11 листопада 2020 18:37
Enquiries until: 02 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 08 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 грудня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 36 765 190 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 367 652 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Scope of the procurement
Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів у зв’язку із відсутністю технічної можливості і міститься у тендерній документації.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації.
Назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі:
Програмний продукт в рамках реалізації об’єкту «Впровадження Технологічного порталу», 72260000-5 – Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням
Розгорнути Згорнути
Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів у зв’язку із відсутністю технічної можливості і міститься у тендерній документації.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації.
Назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі:
Програмний продукт в рамках реалізації об’єкту «Впровадження Технологічного порталу», 72260000-5 – Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
72260000-5 Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням Програмний продукт в рамках реалізації об’єкту «Впровадження Технологічного порталу»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, Київська область, Київ, вул. Симона Петлюри, 25
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

72260000-5 Software services Software product within the framework implementation of "the Technological Portal Implementation"
CPV: 72260000-5
Період постачання: по 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розмір часткової попередньої оплати (Авансу) становить не більше 20% (двадцять відсотків) від ціни Договору. Аванс сплачується Замовником протягом 25 банківських днів з дати отримання від Виконавця рахунку на Аванс, а якщо Аванс перевищує суму 1 000 000,00 грн., то також за умови надання Виконавцем (не пізніше дати передачі зазначеного в цьому підпункті рахунку) оригіналу безвідкличної і безумовної банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу. У разі ненадання Виконавцем рахунку протягом 7 (семи) банківських днів (після набрання Договором чинності) для здійснення Замовником попередньої оплати (Авансу) у визначений в Договорі строк, вважається, що Виконавець відмовився від порядку розрахунків на умовах авансового платежу. У такому разі, відповідні положення Договору щодо сплати попередньої оплати не застосовуються до взаємовідносин між Сторонами, а розрахунки за Договором здійснюються на умовах 100% післяоплати. Аванс 25 Банківські 20
Iнша подія Подальша оплата здійснюється Замовником, (після погашення Виконавцем (згідно з підписаним (-и) Замовником актом (-ами) всієї суми Авансу у разі сплати такого Авансу), поетапно, протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Замовником акту приймання-передачі ПЗ (етапу) (далі – Акт) згідно з Календарним планом та за наданим Виконавцем (після підписання Замовником Акту) Рахунком, після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог ст. 201 Податкового кодексу України. Пiсляоплата 25 Банківські 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2020 18:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 18:34
ТД_01_095522_Впровадження_Технологічного_порталу.docx
11 листопада 2020 18:34
ТД_01_095522_Впровадження_Технологічного_порталу.docx.p7s

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-07-27-000005 ● 8a51a0b55c284605a724e7e7eb6cc4f4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2022 13:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


27.07.2022 № 155

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-11-11-003531-c 11.11.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-08-03 11:37:30

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг, пов'язаних з програмним забезпеченням Програмний продукт в рамках реалізації об’єкту «Впровадження Технологічного порталу» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-11-003531-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Чи перераховано аванс переможцю торгів дочірньому підприємству «ІНДАСОФТ-УКРАЇНА» (далі – ДП «ІНДАСОФТ-УКРАЇНА») відповідно до умов пункту 3.2.1 договору від 14.01.2021 № 01-095522-20 (далі – Договір)?
У разі перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «БК ЄВРОДОР» надати документальне підтвердження його використання відповідно до умов Договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 17 серпня 2022
Кінцевий строк оскарження: 01 вересня 2022

Порушення виявлено

  1. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. З огляду на це повідомляємо, що Замовником у строк визначений чинним Законом, оскаржено висновок про результати моніторингу закупівлі до суду та додано документ, що підтверджує факт оскарження.
Дата публікації: 01 вересня 2022
Номер відкриття провадження: 16.09.2022 окружним адміністративним судом м. Києва відкрито провадження в адміністративній справі № 640/14462/22. 20.09.2022 Замовником отримано ухвалу про відкриття провадження. У даній ухвалі не зазначено номер провадження, дана інформація відсутня також відсутня в ЄДРСР та на сайті Судової влади України. З огляду на це, Замовник публікує інформацію про відкриття провадження без зазначення номеру провадження.
Дата відкриття провадження: 16 вересня 2022

Документи:

  • UA-M-2022-08-29-000039 ● 9fb54411b10e421e87d0672ee6ce9a93
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 серпня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2022 11:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


26.08.2022 № 183

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-11-11-003531-c 11.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-07 11:47:53

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг пов’язаних з програмним забезпеченням (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-11-003531-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі дочірнім підприємством «Індасофт – Україна» умов пункту 13.2 договору від 14.01.2021 № 01-095522-20 в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії в розмірі 1 807 500,00 грн.
2. Просимо надати інформацію та документи щодо виконання умов пунктів 3.2 та 3.3 договору від 14.01.2021 № 01-095522-20 в частині надання послуг та здійснення оплати за надані послуги (акт приймання-передачі наданих послуг, платіжні доручення та інші документи).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-09-12 17:31:37

Надання пояснень на запит Держаудитслужби України

Замовник надає узагальнену відповідь на запити Державної аудиторської служби України від 03.08.2022 та 07.09.2022 та інформує, що відповідь на запит від 03.08.2022 не було надано своєчасно у зв’язку з недосконалістю технічного завдання адміністратора системи закупівель, що у свою чергу призвело до неналежного повідомлення замовника про подання ДАСУ запиту та неможливості надати на нього відповідь у строки встановлені Законом України «Про публічні закупівлі».

1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Постановою НКРЕКП від 06.05.2020 № 907 (зі змінами від 30.12.2020 № 2830) схвалено Інвестиційну програму НЕК «УКРЕНЕРГО» на 2020 рік.
Даною Постановою затверджено впровадження технологічного порталу для модернізації програмного та апаратного забезпечення диспетчерського управління і збору даних в рамках підготовки до синхронізації об’єднаної енергосистеми України з об’єднанням енергетичних систем держав-членів Європейського Союзу.
Технічний портал – це система, яка базується на аналізі та обробці великої кількості різноманітних даних диспетчерського напряму. Система уніфікує роботу більше 400 програмних продуктів компанії. Це єдине сховище даних, що поєднує історичні дані з поточними, інтегрує дані з різноманітних джерел, забезпечує стабільність, незмінність у часі,мінімалізує збитковість інформації, забезпечує спільний доступ до даних.
Реалізацію проєкту заплановано на 2020-2023рр. Введення об'єкта в експлуатацію заплановано в 2023 році.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені технічним завданням, розробленим технічними спеціалістами Дирекції інформаційних технологій НЕК «Укренерго» з урахуванням завдань, визначених Постановою НКРЕКП від 06.05.2020 № 907 (зі змінами від 30.12.2020 № 2830).
Очікувана вартість визначена з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», з урахуванням отриманих комерційних пропозицій постачальників конкретних послуг відповідно до технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі відповідно до переліків обладнання, матеріалів, робіт та послуг, які були подані НЕК «Укренерго» на розгляд до НКРЕКП для затвердження Інвестиційної програми. Вартість виконання послуг відповідно до найменшої комерційної пропозиції ДП "Інда Софт-Україна" становить 36 765,19 тис грн.

2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня.
Відповідно до п. 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Постанову доповнено вищезазначеним пунктом згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710». Дата набрання чинності Постановою № 1266 – 19.12.2020.
Враховуючи, той факт, що закупівля була оприлюднена 11.11.2020, а пункт 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» набрав чинності 19.12.2020, у Замовника був відсутній обов’язок та правові підстави для оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на власному веб-сайті.

3. Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі дочірнім підприємством «Індасофт – Україна» умов пункту 6 розділу VI тендерної документації та пункту 13.2 договору від 14.01.2021 № 01-095522-20 в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії в розмірі 1 807 500,00 грн.
На виконання п. 6 розд. VI тендерної документації та п. 13.2. Договору № 01-095522-20 від 14.01.2020 ДП «ІНДАСОФТ-УКРАЇНА» було надано гарантію виконання зобов’язань № 367-21 від 12.01.2021 в розмірі 1 807 250,00 грн. Скан-копію гарантії виконання зобов’язань додаємо до даної відповіді.

4. Просимо надати інформацію та документи щодо виконання умов пунктів 3.2 та 3.3 договору від 14.01.2021 № 01-095522-20 в частині надання послуг та здійснення оплати за надані послуги (акт приймання-передачі наданих послуг, платіжні доручення та інші документи). У разі перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «БК ЄВРОДОР» надати документальне підтвердження його використання відповідно до умов Договору.
Згідно п. 3.2.1. Договору № 01-095522-20 від 14.01.2020 аванс сплачується Замовником протягом 25 банківських днів з дати отримання від Виконавця рахунку на Аванс, а якщо Аванс перевищує суму 1 000 000,00 грн, то також за умови надання Виконавцем (не пізніше дати передачі зазначеного в цьому підпункті рахунку) оригіналу безвідкличної і безумовної банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу (на паперовому носії та за формою згідно з Додатком № 4 до Договору)
У разі ненадання Виконавцем рахунку протягом 7 (семи) банківських днів (після набрання Договором чинності) для здійснення Замовником попередньої оплати (Авансу) у визначений в Договорі строк, вважається, що Виконавець відмовився від порядку розрахунків на умовах авансового платежу. У такому разі, відповідні положення Договору щодо сплати попередньої оплати не застосовуються до взаємовідносин між Сторонами, а розрахунки за Договором здійснюються на умовах 100% післяоплати у строк та в порядку, передбаченому п. 3.2.2. Договору.
Згідно п. 3.2.2. Договору подальша оплата здійснюється Замовником, (після погашення Виконавцем (згідно з підписаним (-и) Замовником актом (-ами) всієї суми Авансу у разі сплати такого Авансу), поетапно, протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Замовником акту приймання-передачі ПЗ (етапу) (далі – Акт) згідно з Календарним планом (Додаток № 3 до Договору) та за наданим Виконавцем (після підписання Замовником Акту) Рахунком, після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог ст. 201 Податкового кодексу України.
З огляду на вищевикладене, повідомляємо, що Виконавець відмовився від порядку розрахунків на умовах авансового платежу та розрахунки за Договором здійснюються на умовах 100% післяоплати.
18.01.2021 між НЕК «Укренерго» та ДП «ІНДАСОФТ-Україна» було підписано Акт приймання-передачі програмного забезпечення № 1 на суму 11 539 000,00 грн.
Оплату переданого ПЗ було здійснено 20.01.2021 на підставі Акту № 1 та виставлених рахунків № 3 від 18.01.2021 на суму 7 228 980,00 грн та № 4 від 18.01.2021 на суму 4 310 020,00 грн.
29.01.2021 між НЕК «Укренерго» та ДП «ІНДАСОФТ-Україна» підписано Акт приймання-передачі послуг з технічної підтримки програмного забезпечення № 2 на суму 17 346 000,00 грн.
Оплату наданих послуг було здійснено 02.04.2021 на підставі Акту № 2 та виставленого рахунку № 11 від 29.01.2021.
Скан-копії Актів та рахунків додаємо до даної відповіді.

Додатки:
1. Гарантія виконання зобов’язань № 367-21 від 12.01.2021.
2. Акт приймання-передачі програмного забезпечення № 1 від 18.01.2021.
3. Рахунок № 3 від 18.01.2021.
4. Рахунок № 4 від 18.01.2021.
5. Акт приймання-передачі послуг з технічної підтримки програмного забезпечення № 2 від 29.01.2021.
6. Рахунок № 11 від 29.01.2021.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 27 вересня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 грудня 2020
UA-2020-11-11-003531-c665046897e0d4cbcbe2b5eee668d4c8b
Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська область обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Учасник Документи Рішення
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ІНДАСОФТ -УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БІ ПІТРОН ЧЕРКАСИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

06 січня 2021 19:16
public_doc.pdf
06 січня 2021 19:16
public_doc.p7s
30 грудня 2020 08:40
Dovidka_20353528190720292056.pdf
30 грудня 2020 08:40
Dovidka_20353528190720292056.pdf.p7s
30 грудня 2020 08:40
public_doc.pdf
30 грудня 2020 08:40
public_doc.p7s
11 грудня 2020 13:32
Електронний підпис
11 грудня 2020 13:32
Електронний підпис

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ІНДАСОФТ -УКРАЇНА"

ТОВ "БІ ПІТРОН ЧЕРКАСИ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2020 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ІНДАСОФТ -УКРАЇНА" 36 590 000,00
UAH
36 145 000,00
UAH
Документи
ТОВ "БІ ПІТРОН ЧЕРКАСИ" 36 690 000,00
UAH
36 195 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 січня 2021 19:16
public_doc.pdf
06 січня 2021 19:16
public_doc.p7s
30 грудня 2020 08:40
Dovidka_20353528190720292056.pdf
30 грудня 2020 08:40
Dovidka_20353528190720292056.pdf.p7s
30 грудня 2020 08:40
public_doc.pdf
30 грудня 2020 08:40
public_doc.p7s
11 грудня 2020 13:32
Електронний підпис
11 грудня 2020 13:32
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ІНДАСОФТ -УКРАЇНА"

ТОВ "БІ ПІТРОН ЧЕРКАСИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ІНДАСОФТ -УКРАЇНА"
#32706598
Переможець 36 145 000,00
UAH
29 грудня 2020 15:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2020 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ІНДАСОФТ -УКРАЇНА"
#32706598
36 145 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 липня 2023 09:57
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2023 10:04
ДУ_№2_24.03.2023_Індасофт.pdf зміни до договору
28 березня 2023 10:04
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 18:44
ДУ1_до_договору_01-095522-20 (1).pdf зміни до договору
29 січня 2021 18:43
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 16:30
Договір 01-095522-20.pdf укладений
15 січня 2021 16:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі згідно з п .3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 01-095522-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з припиненням з 1 січня 2023 року дії тимчасового періоду звільнення від оподаткування ПДВ операцій з програмною продукцією згідно з п. 26-1 Підрозділу 2 Розділу XX Податкового кодексу України, зменшенням обсягів закупівлі, керуючись розділом 12 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 01-095522-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2021 — 07 лютого 2024
Сума оплати за договором: 32 334 897,50
UAH (в тому числі ПДВ 574 982,92 UAH)