Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О080288 Василівка - Дніпрорудне - /Р-37/, км 5+795 - км 13+300, км 26+567 - км 29+642 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
services from the current average repair motor road О080288 Vasylivka - Dniprorudne - /R-37/, km 5+795 – km 13+300, km 26+567 - km 29+642 (45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power transmission lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Очікувана вартість
94 534 082,00 UAH
UA-2020-11-11-003128-c 362dc5e0b9cb4b60b071d18b9196061d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Кошик

+380612128877 dpmdzo-tdv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області"
Код ЄДРПОУ: 42698149
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька область обл., м.Запоріжжя, Олександрівський район, вул. Поштова, 159Б
Контактна особа: Олександра Кошик
+380612128877
dpmdzo-tdv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "LOKAL ROADS OF THE ZAPORIZHZHIA REGION"
National ID: 42698149
Contact point: Olexandra Koshik
+380612128877
dpmdzo-tdv@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 листопада 2020 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 09:00
Початок аукціону: 28 січня 2021 11:59
Початок аукціону: 28 січня 2021 11:59
Очікувана вартість: 94 534 082,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 473 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2836000 UAH
Publication date: 11 листопада 2020 16:27
Enquiries until: 04 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 10 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 грудня 2020 09:00
Planned auction date: 28 січня 2021 11:59

Information

Estimated total value: 94 534 082 UAH including VAT
Minimal lowering step: 473 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О080288 Василівка - Дніпрорудне - /Р-37/, км 5+795 - км 13+300, км 26+567 - км 29+642 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

services from the current average repair motor road О080288 Vasylivka - Dniprorudne - /R-37/, km 5+795 – km 13+300, km 26+567 - km 29+642 (45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power transmission lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 01 вересня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку - Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги згідно з «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3). Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2020 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2020 09:10
НР2Проєкт договору ВАСИЛІВКА ОПУБ.doc
04 грудня 2020 09:10
НР2 ТД ВАСИЛІВКА ОПУБ.docx
04 грудня 2020 09:10
Кошторисна документація Василівка.rar
04 грудня 2020 09:08
Перелик змин Василівка2 ОПУБ.doc
01 грудня 2020 13:56
Перелик змин Василівка.doc
11 листопада 2020 16:30
Оголошення ПСР ВасилівкаАНЛГ.doc
11 листопада 2020 16:30
Оголошення ПСР ВасилівкаУКР.doc
04 грудня 2020 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2020 09:10
НР2Проєкт договору ВАСИЛІВКА ОПУБ.doc
01 грудня 2020 13:57
НРПроєкт договору ВАСИЛІВКА.doc
11 листопада 2020 16:30
Проєкт договору ВАСИЛІВКА ОПУБ.doc
04 грудня 2020 09:10
НР2 ТД ВАСИЛІВКА ОПУБ.docx
01 грудня 2020 13:57
НР ТД ВАСИЛІВКА.docx
11 листопада 2020 16:30
ТД ВАСИЛІВКА ОПУБ.docx
04 грудня 2020 09:10
Кошторисна документація Василівка.rar
01 грудня 2020 13:57
Кошторисна документація Василівка.rar
11 листопада 2020 16:30
Кошторисна документація Василівка.rar
04 грудня 2020 09:08
Перелик змин Василівка2 ОПУБ.doc
01 грудня 2020 13:56
Перелик змин Василівка.doc
11 листопада 2020 16:30
Оголошення ПСР ВасилівкаАНЛГ.doc
11 листопада 2020 16:30
Оголошення ПСР ВасилівкаУКР.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-11-003128-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 24 грудня 2020 16:11
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2020 21:45
рішення від 28.12.2020 № 23905 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2020 21:45
рішення від 12.01.2021 № 389.pdf
Дата публікації: 15 січня 2021 20:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням тендерного комітету від 22.01.2021 №8 скасовано рішення тендерного комітету від 22.12.2020 №6 про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Данко" за процедурою закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О080288 Василівка - Дніпрорудне - /Р-37/, км 5+795 - км 13+300, км 26+567 - км 29+642 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Дата виконання рішення замовником: 22 січня 2021 09:54
Номер скарги: UA-2020-11-11-003128-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 05 березня 2021 17:47
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 березня 2021 21:54
рішення від 11.03.2021 № 4728 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 21:54
рішення від 02.04.2021№6777.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2021 16:33

Документи подані скаржником

24 грудня 2020 16:47
2.1.3 Лист від орендодавця

Документи подані замовником

22 січня 2021 09:53
Протокол 8 від 22 01 2021.pdf

Документи подані скаржником

30 березня 2021 14:46
Сметная документация-1
30 березня 2021 14:47
Сметная документация 2

Документи подані замовником

15 березня 2021 16:33
Додатки до Пояснень.rar
22 березня 2021 15:07
Зауваження Замовника.pdf
25 березня 2021 16:19
Пояснення на скаргу 2.pdf
25 березня 2021 16:21
Додатки до Пояснень2.rar

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 січня 2021
UA-2020-11-11-003128-c362dc5e0b9cb4b60b071d18b9196061d
Найменування: Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області"
Код ЄДРПОУ: 42698149
Місцезнаходження: 69095, Україна, Запорізька область обл., м.Запоріжжя, Олександрівський район, вул. Поштова, 159Б
Учасник Документи Рішення Додатково
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 грудня 2020 16:28
ТОВ Данко Документи
Рішення скасоване
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 грудня 2020 16:31
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ БІГ СІТІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Данко Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Відповідно до положень частини 16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» Учаснику – Дочірньому іноземному підприємству «ДНІПРОДОР» необхідно усунути невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону у процедурі відкритих торгів на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О080288 Василівка - Дніпрорудне - /Р-37/, км 5+795 - км 13+300, км 26+567 - км 29+642 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Стосовно «Інформаційної довідки про наявність обладнання (машин та механізмів)» від 11.12.2020 №6023 (далі - Довідка): - по поз.9 Довідки зазначені реєстраційні номери обладнання як Т9264ДТ та Т9263ДТ, проте свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів надані на обладнання з реєстраційними номерами Т9264ДП та Т9263ДП; - по поз. 30 Довідки зазначено реєстраційний номер обладнання як АЕ4023АА, проте відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та інших документів щодо цього обладнання реєстраційний номер цього обладнання АЕ4023АХ; - по поз. 31 Довідки зазначено що бульдозер ДТ-75 залучено на підставі договору про надання послуг №22-04/2020 від 22.04.2020, який укладено Учасником з ПАТ «Мережа-сервіс», однак в складі тендерної пропозиції до копії договору №22-04/2020 від 22.04.2020 додано копію Додатку №1 до договору №23-04/2020 від 23.04.2020, в якому йдеться саме про бульдозер ДТ-75. Крім того, в листі-підтвердженні від власника цього обладнання (ПАТ «Мережа-сервіс») щодо не заперечення використання бульдозера ДТ-75, йдеться про обладнання з реєстраційним номером Т4422ДТ; - по поз. 33 зазначено реєстраційний номер обладнання АА67-83, проте надано свідоцтво на транспортний засіб з реєстраційним номером АА6783РА, також в Довідці заначено, що рік випуску цього обладнання 2016, а відповідно до свідоцтва рік випуску - 2015 рік; - по поз. 35 Довідки зазначено тип (марка) обладнання DR-660, проте у наданій інвентарній картці зазначено інше найменування обладнання, а саме DР-660. - по поз. 39 Довідки зазначено про обладнання «Установка 26дношарова (на тракторі) ЕТЦ-1607», проте в складі тендерної пропозиції надано інвентарну картку на «Установку однобарову ЕТЦ-1607 (на тракторі)». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 1 пункту 1 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Надати оновлену «Інформаційну довідку про наявність обладнання (машин та механізмів)» у відповідності до вимог підпункту 1 пункту 1 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» та надати всі підтверджуючі документи та інформацію, передбачені п.п.1 п.1 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям», які не були надані цим учасником у складі його тендерної пропозиції.

Документи

22 грудня 2020 13:46
Електронний підпис

Публічні документи

03 березня 2021 14:24
Електронний підпис
03 березня 2021 14:22
Документи Переможця.rar
19 грудня 2020 11:17
Електронний підпис
19 грудня 2020 11:17
Електронний підпис
19 грудня 2020 11:13
4. лист - підтвердження.PDF
19 грудня 2020 11:13
1. Лист-пояснення.pdf
14 грудня 2020 08:25
Електронний підпис
14 грудня 2020 08:25
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:01
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:01
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:55
43 Банківська гарантія.zip
11 грудня 2020 16:55
30 Транспортна схема.pdf
11 грудня 2020 16:55
16 копія статуту.pdf
11 грудня 2020 16:55
12 копія відгуку.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Відповідно до положень частини 16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» Учаснику – Товариству з обмеженою відповідальністю «ДАНКО» необхідно усунути невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону у процедурі відкритих торгів на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О080288 Василівка - Дніпрорудне - /Р-37/, км 5+795 - км 13+300, км 26+567 - км 29+642 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 В рядку 14 «Інформаційної довідки про наявність обладнання (машин та механізмів)» від 07.12.2020 №1463/13 зазначено інформацію про наявність автогудронатора «IVECO TECTOR L170E21H» з реєстраційним номером АА6237ТН, проте в тендерній пропозиції не надано свідоцтво про реєстрацію цього транспортного засобу. Також, в тендерній пропозиції міститься свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на спеціалізовану вантажну цистерну (автогудронатор) «IVECO TECTOR МL170E21H», реєстраційний номер АА6237ТЕ. 1.2. В складі тендерної пропозиції Учасником надано копію договору на надання науково-технічних послуг (виконання робіт) від 27.12.2019 №27-12-19, укладеного Учасником з ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Дорожній випробувально-технічний центр», що суперечить інформації, наданій в довідці від 07.12.2020 №1463/10, в якій зазначено про наявність договору з Національним транспортним університетом щодо надання науково-технічних послуг з супроводу забезпечення якості виконання робіт. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 1 пункту 1 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації. 2.2 Підпункт 3 пункту 1 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1 Надати оновлену «Інформаційну довідку про наявність обладнання (машин та механізмів)» у відповідності до вимог підпункту 1 пункту 1 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» та надати всі підтверджуючі документи та інформацію, передбачені п.п.1 п.1 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям», які не були надані цим учасником у складі його тендерної пропозиції. 3.2 Надати оновлену «Інформаційну довідку про наявність чи залучення випробувальної дорожньої лабораторії» у відповідності до вимог підпункту 3 пункту 1 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям», або надати копію відповідного договору на залучення відповідної випробувальної дорожньої лабораторії та копію відповідного документу стосовно атестації (сертифікації, тощо) лабораторії з додатком, де вказано об’єкти випробувань/ вимірювань та назви випробувань/вимірювань та/або характеристики (параметри), що визначаються, які мають відповідати видам послуг (робіт), передбачених предметом закупівлі.

Документи

22 грудня 2020 13:48
Електронний підпис

Публічні документи

23 лютого 2021 18:16
Електронний підпис
06 лютого 2021 16:41
Електронний підпис
06 лютого 2021 16:40
Документи переможця
19 грудня 2020 14:21
Електронний підпис
19 грудня 2020 14:21
Електронний підпис
12 грудня 2020 20:48
Електронний підпис
12 грудня 2020 20:47
Електронний підпис
12 грудня 2020 20:46
тех пдф.rar
12 грудня 2020 20:46
квал частина_3.rar
12 грудня 2020 20:46
квал частина_2.rar
12 грудня 2020 20:46
квал частина_1.rar

Документи

22 грудня 2020 13:49
Електронний підпис

Публічні документи

13 грудня 2020 14:48
Електронний підпис
13 грудня 2020 14:48
Електронний підпис
13 грудня 2020 14:42
Гарантія ецп (2).zip
13 грудня 2020 14:42
17. Лист щодо ліцензії.pdf
13 грудня 2020 14:42
15.1. Проект договору.pdf
13 грудня 2020 14:42
15. Погодж. з проек.дог..pdf
13 грудня 2020 14:42
13. Щодо дійсн. пропоз.pdf
13 грудня 2020 14:42
12. Щодо ціни пропоз.pdf
13 грудня 2020 14:42
9. Копія Статуту.pdf
13 грудня 2020 14:42
8.2.2. Рішення єдин.учасн.pdf
13 грудня 2020 14:42
7.7. Транспортна схема.pdf
13 грудня 2020 14:42
7.5. Копія атест. виробн.pdf
13 грудня 2020 14:42
7.3. Календарний план.pdf
13 грудня 2020 14:42
7.2. Гарантійний лист.pdf
13 грудня 2020 14:42
7.1. Техн.специф.pdf
13 грудня 2020 14:42
5.3. Копії форм КБ3 та КБ2.pdf
13 грудня 2020 14:42
5.2. Копії відгуків.pdf
13 грудня 2020 14:42
5.1. Копії аналог.дог.pdf
13 грудня 2020 14:42
3.2. Копія дог. лаборат..pdf
13 грудня 2020 14:42
3.1. копія св-ва лаборат..pdf
13 грудня 2020 14:42
2.1. Копії дог. на МТБ.pdf
13 грудня 2020 14:42
2. Інфор.щодо МТБ.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

22 грудня 2020 13:54
Електронний підпис

Публічні документи

13 грудня 2020 20:29
Електронний підпис
13 грудня 2020 20:28
5. Інші документи.pdf
13 грудня 2020 20:28
4. Сертифікати ISO.pdf
13 грудня 2020 20:28
3. Витяги з реєстрів.pdf
13 грудня 2020 20:28
24. Довідки з банків.pdf
13 грудня 2020 20:28
20. Додаток 5 - Договір.pdf

Документи

22 січня 2021 14:00
Електронний підпис

Публічні документи

23 лютого 2021 18:16
Електронний підпис
06 лютого 2021 16:41
Електронний підпис
06 лютого 2021 16:40
Документи переможця
19 грудня 2020 14:21
Електронний підпис
19 грудня 2020 14:21
Електронний підпис
12 грудня 2020 20:48
Електронний підпис
12 грудня 2020 20:47
Електронний підпис
12 грудня 2020 20:46
тех пдф.rar
12 грудня 2020 20:46
квал частина_3.rar
12 грудня 2020 20:46
квал частина_2.rar
12 грудня 2020 20:46
квал частина_1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"

ТОВ Данко

ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ БІГ СІТІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ТОВ Данко

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2021 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 87 860 000,00
UAH з ПДВ
87 860 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" 94 190 000,00
UAH з ПДВ
93 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ БІГ СІТІ" 93 988 800,00
UAH з ПДВ
93 988 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 лютого 2021 18:16
Електронний підпис
06 лютого 2021 16:41
Електронний підпис
06 лютого 2021 16:40
Документи переможця
19 грудня 2020 14:21
Електронний підпис
19 грудня 2020 14:21
Електронний підпис
12 грудня 2020 20:48
Електронний підпис
12 грудня 2020 20:47
Електронний підпис
12 грудня 2020 20:46
тех пдф.rar
12 грудня 2020 20:46
квал частина_3.rar
12 грудня 2020 20:46
квал частина_2.rar
12 грудня 2020 20:46
квал частина_1.rar

Публічні документи

03 березня 2021 14:24
Електронний підпис
03 березня 2021 14:22
Документи Переможця.rar
19 грудня 2020 11:17
Електронний підпис
19 грудня 2020 11:17
Електронний підпис
19 грудня 2020 11:13
4. лист - підтвердження.PDF
19 грудня 2020 11:13
1. Лист-пояснення.pdf
14 грудня 2020 08:25
Електронний підпис
14 грудня 2020 08:25
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:01
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:01
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:55
43 Банківська гарантія.zip
11 грудня 2020 16:55
30 Транспортна схема.pdf
11 грудня 2020 16:55
16 копія статуту.pdf
11 грудня 2020 16:55
12 копія відгуку.pdf

Публічні документи

13 грудня 2020 14:48
Електронний підпис
13 грудня 2020 14:48
Електронний підпис
13 грудня 2020 14:42
Гарантія ецп (2).zip
13 грудня 2020 14:42
17. Лист щодо ліцензії.pdf
13 грудня 2020 14:42
15.1. Проект договору.pdf
13 грудня 2020 14:42
15. Погодж. з проек.дог..pdf
13 грудня 2020 14:42
13. Щодо дійсн. пропоз.pdf
13 грудня 2020 14:42
12. Щодо ціни пропоз.pdf
13 грудня 2020 14:42
9. Копія Статуту.pdf
13 грудня 2020 14:42
8.2.2. Рішення єдин.учасн.pdf
13 грудня 2020 14:42
7.7. Транспортна схема.pdf
13 грудня 2020 14:42
7.5. Копія атест. виробн.pdf
13 грудня 2020 14:42
7.3. Календарний план.pdf
13 грудня 2020 14:42
7.2. Гарантійний лист.pdf
13 грудня 2020 14:42
7.1. Техн.специф.pdf
13 грудня 2020 14:42
5.3. Копії форм КБ3 та КБ2.pdf
13 грудня 2020 14:42
5.2. Копії відгуків.pdf
13 грудня 2020 14:42
5.1. Копії аналог.дог.pdf
13 грудня 2020 14:42
3.2. Копія дог. лаборат..pdf
13 грудня 2020 14:42
3.1. копія св-ва лаборат..pdf
13 грудня 2020 14:42
2.1. Копії дог. на МТБ.pdf
13 грудня 2020 14:42
2. Інфор.щодо МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"

ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ БІГ СІТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Данко
#32727466
Рішення скасоване 87 860 000,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2021 15:07
ТОВ Данко
#32727466
Відхилено 87 860 000,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2021 15:11
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"
#32835987
Переможець 93 500 000,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2021 16:28

Документи

25 лютого 2021 15:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2021 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"
#32835987
93 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 травня 2022 15:51
Електронний підпис укладений
08 листопада 2021 11:57
ДУ 4.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 11:57
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ4 ОПУБ.doc зміни до договору
08 листопада 2021 11:56
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2021 10:22
ДУ3 фін, аванс.pdf зміни до договору
11 жовтня 2021 10:21
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ3 ОПУБ.doc зміни до договору
11 жовтня 2021 10:21
Електронний підпис укладений
09 липня 2021 13:36
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУОПУБ.doc зміни до договору
09 липня 2021 13:35
ДУ2.pdf зміни до договору
09 липня 2021 13:34
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 09:02
ДУ 1.pdf зміни до договору
15 квітня 2021 09:01
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ1 ОПУБ.doc зміни до договору
15 квітня 2021 09:01
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 16:28
Договір 13 04 ПРВас.pdf укладений
14 квітня 2021 16:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з недостатнім фінансуванням послуг у 2021 році та на підставі положень п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з абз.3 п.5.1 та абз.2 п.11.1 договору №13/04-ПРВас від 13.04.2021 (далі Договір), а саме у зв’язку з продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, Сторони дійшли взаємної згоди внести такі зміни до Договору: - абз.1 п.5.1 Договору викласти у такій редакції: «5.1. Термін надання послуг: з дати укладання Договору по 01.04.2022.»; - абз.1 п.11.1 Договору викласти у такій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладання Договору і діє по 01.05.2022, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.»; - викласти Додаток 2 «Календарний план надання послуг» до Договору в новій редакції, що додається; - викласти Додаток 5 «План фінансування» до Договору в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 13/04-ПРВас
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): – відповідно до положень пункту 3.1 договору від 13.04.2021 № 13/04-ПРВас (далі Договір) Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 5 «План фінансування послуг» до Договору у новій редакції, що додається; – у зв’язку зі зміною платіжних реквізитів Замовника викласти його реквізити у Договорі у наступній редакції: «р/р UA128201720344311020107095750 МФО 820172, Держказначейська служба України, м. Київ».
Номер договору про закупівлю: 13/04-ПРВас
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Встановити, що обсяг фінансування у 2021 році по об’єкту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О080288 Василівка - Дніпрорудне - /Р-37/, км 5+795 - км 13+300, км 26+567 - км 29+642» згідно з Переліком об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2021 році, затвердженим розпорядженням голови Запорізької обласної державної адміністрації від 07.10.2021 №675, становить 74 454 000,00 грн. (сімдесят чотири мільйони чотириста п’ятдесят чотири тисячі гривень 00 копійок). 2. Затвердити Додаток 5 «План фінансування послуг» до договору від 13.04.2021 №13/04-ПРВас (далі - Договір) у новій редакції, що додається. 3. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1070 від 04.12.2019 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», наказу департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької обласної державної адміністрації «Про попередню оплату товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти на 2021 рік» від 01.07.2021 №40 зі змінами від 16.07.2021 та на підставі абз. 3 п. 4.1 Договору та листа Генпідрядника від 07.10.2021 №07-10-21/005, встановити, що розмір авансу для надання послуг по Договору становить 22 336 190,00 грн. (двадцять два мільйони триста тридцять шість тисяч сто дев’яносто гривень 00 коп.). Аванс надається строком по 01.12.2021.
Номер договору про закупівлю: 13/04-ПРВас
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Встановити, що обсяг фінансування у 2021 році по об’єкту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О080288 Василівка - Дніпрорудне - /Р-37/, км 5+795 - км 13+300, км 26+567 - км 29+642» згідно з Переліком об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2021 році, затвердженим розпорядженням голови Запорізької обласної державної адміністрації від 05.11.2021 №747, становить 93 500 000,00 грн. (дев’яносто три мільйони п’ятсот тисяч гривень 00 копійок). 2. Затвердити Додаток 5 «План фінансування послуг» до договору від 13.04.2021 №13/04-ПРВас (далі - Договір) у новій редакції, що додається. 3. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1070 від 04.12.2019 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», наказу департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької обласної державної адміністрації «Про попередню оплату товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти на 2021 рік» від 01.07.2021 №40 зі змінами від 16.07.2021 та на підставі абз. 3 п. 4.1 Договору та листа Генпідрядника від 05.11.2021 №05-11-21, встановити, що розмір авансу для надання послуг по Договору становить 3 000 000,00 грн. (три мільйони гривень 00 коп.). Аванс надається строком по 15.12.2021.
Номер договору про закупівлю: 13/04-ПРВас
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2021 — 01 травня 2022
Сума оплати за договором: 92 440 329,54
UAH (в тому числі ПДВ 15 406 721,59 UAH)