Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(09111100-1 Вугілля ) (вугілля кам’яне)
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2020-11-11-002757-c ● ae35c7644b4042eca7834cc0a66e2c0b
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141472 |
Місцезнаходження: | 23600, Україна , Вінницька обл., місто Тульчин, вул. Миколи Леонтовича,1 |
Контактна особа: |
Камінський Віктор Володимирович +380433522246 OAgibalowa@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2020 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення тендерної пропозиції – Електронна банківська гарантія (гарантія повинна відповідати вимогам законодавчих та нормативно-правових актів) оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639). Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі – 10 000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлюється замовником відповідно до очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії на рахунках відкритих для внесення грошового покриття банку-гаранта, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове забезпечення (покриття) гарантії, повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту. Окрім цього, учасники закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції платіжне доручення, завізоване уповноваженим працівником банку, що підтверджує перерахування розміру покриття гарантії з рахунку учасника на рахунки відкриті для внесення грошового покриття банківської установи. Банківська гарантія оформлюється у обслуговуючому учасника банку. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Реквізити замовника: найменування замовника: Реквізити замовника: найменування замовника: Відділ освіти райдержадміністрації; місцезнаходження замовника: 23600, Україна, Вінницька обл., Тульчинський район, місто Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 1; код згідно з ЄДРПОУ: 02141472; Р/р UA318201720344250005000052484 УДКСУ в Вінницькій області, МФО - 820172.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 т
Вугілля кам’яне марки ДГ КОМ 13-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Вінницька область, доставка до ЗДО та ЗЗСО Тульчинського району, згідно заявки замовника, а саме: школа в селі Шуро-Копіївка (Тульчинський район, с.Шуро-Копіївка (25 км від міста Тульчин Вінницької області)); • школа в селі Михайлівка (Тульчинський район, с. Михайлівка (17 км від міста Тульчин Вінницької області)); • школа в селі Бортники (Тульчинський район, с. Бортники188 (17 км від міста Тульчин Вінницької області)); • школа в селі Копіївка (Тульчинський район, с. Копіївка (12 км від міста Тульчин Вінницької області)); • школа в селі Левківці (Тульчинський район, с. Левківці (35 км від міста Тульчин Вінницької області)); • школа в селі Сільниця (Тульчинський район, с. Сільниця (20 км від міста Тульчин Вінницької області)); • школа в селі Холодівка (Тульчинський район, с. Холодівка (11 км від міста Тульчин Вінницької області)); • садочок в селі Юрківка (Тульчинський район, с. Юрківка вул. (27 км від міста Тульчин • Вінницької області));
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2020 15:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2020 15:41 |
Додаток_5.docx | |
11 листопада 2020 15:41 |
Додаток_4.docx | |
11 листопада 2020 15:40 |
Додаток_3.docx | |
11 листопада 2020 15:40 |
Додаток_2.docx | |
11 листопада 2020 15:40 |
Додаток_1.docx | |
11 листопада 2020 15:40 |
Тендерна документація.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-11-11-002757-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ", Код ЄДРПОУ:43367095
Дата подання: 18 листопада 2020 14:31
Дата подання: 18 листопада 2020 14:31
Скарга
Скарга про порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 листопада 2020 17:00
рішення від 20.11.2020 №21576.pdf + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2020 16:59
інформація про резулятивну частину рішення від 01.12.2020 № 22252.pdf
Дата публікації: 02 грудня 2020 14:39
рішення від 01.12.2020 №22252.pdf
Дата публікації: 04 грудня 2020 21:03
Інформація про відміну
Дата відміни
27 листопада 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій