Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із створення та поширення інформаційних продуктів (розміщення інформації) в Інтернеті та у засобах масової інформації (на радіо) на території України
Очікувана вартість
4 415 000,00 UAH
UA-2020-11-11-002499-b 60046f201ba0447c99efc2ae923c27a3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кеда Юрій

380444843157 seisupc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 41798218
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Прорізна, будинок 2
Контактна особа: Кеда Юрій
380444843157
seisupc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2020 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 27 листопада 2020 15:35
Очікувана вартість: 4 415 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 075,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Послуги із створення та поширення інформаційних продуктів (розміщення інформації) в Інтернеті та у засобах масової інформації (на радіо) на території України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2020 13:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 13:04
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-31-000047 ● e11360180a404b39b348fdeb884ece23
  • Статус: завершено ● Дата: 09 березня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 грудня 2020 12:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.12.2020 № 377

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
45 UA-2020-11-11-002499-b 11.11.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»


Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-06 09:49:48

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги із створення та поширення інформаційних продуктів (розміщення інформації) в Інтернеті та у засобах масової інформації (на радіо) на території України (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-11-002499-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1.Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином вами здійснена оцінка відповідності тендерної пропозиції ФОП Шторгін Алєся Олегівна вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації щодо подання проекту договору, який повинен бути заповнений стороною учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, зважаючи на те, що ФОП Шторгін Алєся Олегівна у складі своєї тендерної пропозиції надала проект договору, який містить не заповнене поле в частині найменування послуг у додатку 1 до договору?
3. З якої причини укладений з ФОП Шторгін Алєся Олегівна договір від 11.12.2020 № 11/12/20-2 (далі – Договір) містить додаток № 4 «Замовлення» який не передбачений проектом договору наданого в складі тендерної пропозиції ФОП Шторгін Алєся Олегівна, відповідно до вимог додатку 6 «Проект договору» тендерної документації?
Крім того, просимо надати копії підтверджуючих документів стосовно затвердження в установленому порядку видатків на закупівлю, враховуючи, що вами укладено додаткову угоду від 31.12.2020 № 1 до Договору, в частині продовження строку його дії.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-13 16:32:17

Пояснення на запит Держаудитслужби від 06.01.2020 в межах моніторингу закупівлі

На виконання Плану заходів Міністерства культури та інформаційної політики у сфері захисту національного інформаційного простору на 2020 рік, затвердженого наказом Міністерства культури, молоді та спорту України від 15.01.2020 №118 (у редакції наказу Міністерства культури та інформаційної політики України від 5 травня 2020 року № 1706 зі змінами, внесеними наказом Міністерства культури та інформаційної політики від 22 жовтня 2020 року №2220), та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» 11.11.2020 Державним підприємством «Центр захисту інформаційного простору України» (надалі – Замовник) було оприлюднене у інформаційно-телекомунікаційній системі «Prozorro» оголошення про проведення відкритих торгів про закупівлю Послуг із створення та поширення інформаційних продуктів (розміщення інформації) в Інтернеті та у засобах масової інформації (на радіо) на території України («Рекламні та маркетингові послуги» згідно ДК 021:2015 коду 79340000-9), номер оголошення: UA-2020-11-11-002499-b.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався Замовником з урахуванням закупівель аналогічних послуг згідно:
- Договору №11/05/20-1 від 11.05.2020, укладеного за результатами відкритих торгів на закупівлю Послуг із створення та поширення інформаційних продуктів (розміщення інформації) в Інтернеті (Рекламні та маркетингові послуги ДК 021:2015 – 79340000-9) (номер оголошення UA-2020-03-17-002949-a);
- Договору №19/11/18-1 від 19.11.2018, укладеного за результатами відкритих торгів на закупівлю Послуг із створення та поширення інформаційних продуктів (розміщення інформації) в Інтернеті (Рекламні та маркетингові послуги ДК 021:2015 – 79340000-9) (номер оголошення UA-2018-10-06-000039-c);
- Договору № 06/11/19-1 від 6.11.2019, укладеного за результатами відкритих торгів на закупівлю Послуг із створення та поширення інформаційних продуктів (розміщення та розповсюдження інформації) у вітчизняних засобах масової інформації (на радіо) впродовж орієнтовного періоду листопад-грудень 2019 року («Рекламні та маркетингові послуги» згідно ДК 021:2015 коду 79340000-9) (номер оголошення UA-2019-10-05-000023-c);
- Договору № 04/12/18-5 від 04.12.2018, укладеного за результатами відкритих торгів на закупівлю Послуг із створення та поширення інформаційних продуктів (розміщення та розповсюдження інформації) у вітчизняних засобах масової інформації (на радіо) (Рекламні та маркетингові послуги ДК 021:2015 – 79340000-9) ) (номер оголошення UA-2018-11-07-001698-b).
2. У складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав проєкт договору про закупівлю, який містить заповнені поля в частині його місцезнаходження та банківських реквізитів, що повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Водночас, Учасник не заповнив поля з номером, датою договору, предметом закупівлі, реквізитів Замовника, ціни договору та банківської гарантії виконання договору, що не вимагалося умовами тендерної документації. При цьому після визначення переможця закупівлі та до моменту укладення договору з ним, передує процедура заповнення Замовником усіх істотних умов договору, в т.ч. дати, номеру договору, реквізитів Замовника, інших обов’язкових умов договору, які не зазначаються на стадії проведення процедури закупівлі послуг і не можуть бути зазначені Учасником у проекті договору про закупівлю з причин відсутності такої інформації в Учасника.

3. Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Укладення з переможцем торгів за результатами процедури закупівлі послуг договору про закупівлю з додатком № 4 «Замовлення» не змінює змісту тендерної пропозиції Учасника - переможця та істотних умов договору про закупівлю, передбаченого вимогами тендерної документації.
4. Паспорти бюджетних програм головного розпорядника затверджуються спільним наказом головного розпорядника та Мінфіну протягом 45 днів від дня набрання чинності законом про Державний бюджет України.
Укладення додаткової угоди №1 від 31.12.2020 до Договору 11/12/20-1 про надання послуг від 11.12.2020 здійснено на підставі п.п. 10.3, 11.1 Договору та у відповідності до частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою продовження строку дії Договору на період, достатній для проведення аналогічної процедури закупівлі у 2021 році, що повністю відповідає вимогам Закону, умовам Договору та їм не суперечить.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 02 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2020 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШТОГРІН АЛЄСЯ ОЛЕГІВНА" 4 349 820,00
UAH з ПДВ
4 327 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕД ХОК КОМ'ЮНІКЕЙШНЗ" 4 388 640,00
UAH з ПДВ
4 348 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 16:29
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:25
довідка п12.pdf
10 грудня 2020 16:25
довідка ч2.pdf
10 грудня 2020 16:25
зменшення.pdf
10 грудня 2020 16:25
МВС.pdf
26 листопада 2020 18:57
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:56
лист_пояснення.pdf
26 листопада 2020 18:30
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:28
Хіт.pdf
26 листопада 2020 18:28
укр_радіо.pdf
26 листопада 2020 18:28
техвимоги.pdf
26 листопада 2020 18:28
техбаза.pdf
26 листопада 2020 18:28
ст17.pdf
26 листопада 2020 18:28
сертифікати.pdf
26 листопада 2020 18:28
Руское.pdf
26 листопада 2020 18:28
Рокс.pdf
26 листопада 2020 18:28
Релакс.pdf
26 листопада 2020 18:28
пропозиція.pdf
26 листопада 2020 18:28
проект.pdf
26 листопада 2020 18:28
працівники.pdf
26 листопада 2020 18:28
персональні_дані.pdf
26 листопада 2020 18:28
перелік.pdf
26 листопада 2020 18:28
Наше_радіо.pdf
26 листопада 2020 18:28
Мелодія.pdf
26 листопада 2020 18:28
Максимум.pdf
26 листопада 2020 18:28
Люкс_ФМ_ФОП_Штогрiн.pdf
26 листопада 2020 18:28
лист_пояснення.pdf
26 листопада 2020 18:28
кпр12_копія_дог.pdf
26 листопада 2020 18:28
Кісфм.pdf
26 листопада 2020 18:28
ІПН_Штогрін.pdf
26 листопада 2020 18:28
згода_з_умовами_дог.pdf
26 листопада 2020 18:28
Джаз.pdf
26 листопада 2020 18:28
дані_тнс.pdf
26 листопада 2020 18:28
витяг_податок.pdf
26 листопада 2020 18:28
витяг_єдр.pdf
26 листопада 2020 18:28
виписка.pdf
26 листопада 2020 18:28
ID_shtogrin.pdf

Публічні документи

26 листопада 2020 16:02
Електронний підпис
26 листопада 2020 15:30
Штатний розклад.pdf
26 листопада 2020 15:30
Цінова пропозиція.pdf
26 листопада 2020 15:30
Трудова Панасюк О.В..pdf
26 листопада 2020 15:30
Трудова Кучинський А.А..pdf
26 листопада 2020 15:30
Трудова Горенко Т.О..pdf
26 листопада 2020 15:30
Трудова Возна І.П..pdf
26 листопада 2020 15:30
Технічні вимоги.pdf
26 листопада 2020 15:30
Наказ на директора.pdf
26 листопада 2020 15:30
Довідка захист довкілля.pdf
26 листопада 2020 15:30
Довідка антикорупційна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШТОГРІН АЛЄСЯ ОЛЕГІВНА"

ТОВ "ЕД ХОК КОМ'ЮНІКЕЙШНЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШТОГРІН АЛЄСЯ ОЛЕГІВНА"
#3139409129
Переможець 4 327 000,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 15:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2020 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШТОГРІН АЛЄСЯ ОЛЕГІВНА"
#3139409129
4 327 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2021 12:15
ДУ№3.pdf зміни до договору
30 квітня 2021 12:14
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 14:22
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 14:22
ДУ№2.pdf зміни до договору
31 березня 2021 14:21
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 16:56
ДУ№1.pdf зміни до договору
04 січня 2021 16:55
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 10:03
Договір.pdf укладений
14 грудня 2020 10:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 11/12/20-2
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 11/12/20-2
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 11/12/20-2
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML