Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 41798218 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Прорізна, будинок 2 |
Контактна особа: |
Кеда Юрій 380444843157 seisupc@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2020 13:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2020 15:35 |
Очікувана вартість: | 4 415 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 075,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2020 13:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2020 13:04 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-31-000047 ● e11360180a404b39b348fdeb884ece23
- Статус: завершено ● Дата: 09 березня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 грудня 2020 12:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.12.2020 № 377
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
45 UA-2020-11-11-002499-b 11.11.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-06 09:49:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги із створення та поширення інформаційних продуктів (розміщення інформації) в Інтернеті та у засобах масової інформації (на радіо) на території України (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-11-002499-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1.Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином вами здійснена оцінка відповідності тендерної пропозиції ФОП Шторгін Алєся Олегівна вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації щодо подання проекту договору, який повинен бути заповнений стороною учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, зважаючи на те, що ФОП Шторгін Алєся Олегівна у складі своєї тендерної пропозиції надала проект договору, який містить не заповнене поле в частині найменування послуг у додатку 1 до договору?
3. З якої причини укладений з ФОП Шторгін Алєся Олегівна договір від 11.12.2020 № 11/12/20-2 (далі – Договір) містить додаток № 4 «Замовлення» який не передбачений проектом договору наданого в складі тендерної пропозиції ФОП Шторгін Алєся Олегівна, відповідно до вимог додатку 6 «Проект договору» тендерної документації?
Крім того, просимо надати копії підтверджуючих документів стосовно затвердження в установленому порядку видатків на закупівлю, враховуючи, що вами укладено додаткову угоду від 31.12.2020 № 1 до Договору, в частині продовження строку його дії.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-13 16:32:17
Пояснення на запит Держаудитслужби від 06.01.2020 в межах моніторингу закупівлі
На виконання Плану заходів Міністерства культури та інформаційної політики у сфері захисту національного інформаційного простору на 2020 рік, затвердженого наказом Міністерства культури, молоді та спорту України від 15.01.2020 №118 (у редакції наказу Міністерства культури та інформаційної політики України від 5 травня 2020 року № 1706 зі змінами, внесеними наказом Міністерства культури та інформаційної політики від 22 жовтня 2020 року №2220), та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» 11.11.2020 Державним підприємством «Центр захисту інформаційного простору України» (надалі – Замовник) було оприлюднене у інформаційно-телекомунікаційній системі «Prozorro» оголошення про проведення відкритих торгів про закупівлю Послуг із створення та поширення інформаційних продуктів (розміщення інформації) в Інтернеті та у засобах масової інформації (на радіо) на території України («Рекламні та маркетингові послуги» згідно ДК 021:2015 коду 79340000-9), номер оголошення: UA-2020-11-11-002499-b.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався Замовником з урахуванням закупівель аналогічних послуг згідно:
- Договору №11/05/20-1 від 11.05.2020, укладеного за результатами відкритих торгів на закупівлю Послуг із створення та поширення інформаційних продуктів (розміщення інформації) в Інтернеті (Рекламні та маркетингові послуги ДК 021:2015 – 79340000-9) (номер оголошення UA-2020-03-17-002949-a);
- Договору №19/11/18-1 від 19.11.2018, укладеного за результатами відкритих торгів на закупівлю Послуг із створення та поширення інформаційних продуктів (розміщення інформації) в Інтернеті (Рекламні та маркетингові послуги ДК 021:2015 – 79340000-9) (номер оголошення UA-2018-10-06-000039-c);
- Договору № 06/11/19-1 від 6.11.2019, укладеного за результатами відкритих торгів на закупівлю Послуг із створення та поширення інформаційних продуктів (розміщення та розповсюдження інформації) у вітчизняних засобах масової інформації (на радіо) впродовж орієнтовного періоду листопад-грудень 2019 року («Рекламні та маркетингові послуги» згідно ДК 021:2015 коду 79340000-9) (номер оголошення UA-2019-10-05-000023-c);
- Договору № 04/12/18-5 від 04.12.2018, укладеного за результатами відкритих торгів на закупівлю Послуг із створення та поширення інформаційних продуктів (розміщення та розповсюдження інформації) у вітчизняних засобах масової інформації (на радіо) (Рекламні та маркетингові послуги ДК 021:2015 – 79340000-9) ) (номер оголошення UA-2018-11-07-001698-b).
2. У складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав проєкт договору про закупівлю, який містить заповнені поля в частині його місцезнаходження та банківських реквізитів, що повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Водночас, Учасник не заповнив поля з номером, датою договору, предметом закупівлі, реквізитів Замовника, ціни договору та банківської гарантії виконання договору, що не вимагалося умовами тендерної документації. При цьому після визначення переможця закупівлі та до моменту укладення договору з ним, передує процедура заповнення Замовником усіх істотних умов договору, в т.ч. дати, номеру договору, реквізитів Замовника, інших обов’язкових умов договору, які не зазначаються на стадії проведення процедури закупівлі послуг і не можуть бути зазначені Учасником у проекті договору про закупівлю з причин відсутності такої інформації в Учасника.
3. Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Укладення з переможцем торгів за результатами процедури закупівлі послуг договору про закупівлю з додатком № 4 «Замовлення» не змінює змісту тендерної пропозиції Учасника - переможця та істотних умов договору про закупівлю, передбаченого вимогами тендерної документації.
4. Паспорти бюджетних програм головного розпорядника затверджуються спільним наказом головного розпорядника та Мінфіну протягом 45 днів від дня набрання чинності законом про Державний бюджет України.
Укладення додаткової угоди №1 від 31.12.2020 до Договору 11/12/20-1 про надання послуг від 11.12.2020 здійснено на підставі п.п. 10.3, 11.1 Договору та у відповідності до частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою продовження строку дії Договору на період, достатній для проведення аналогічної процедури закупівлі у 2021 році, що повністю відповідає вимогам Закону, умовам Договору та їм не суперечить.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 лютого 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШТОГРІН АЛЄСЯ ОЛЕГІВНА" #3139409129 |
Переможець |
4 327 000,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2020 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2021 12:15
|
ДУ№3.pdf | зміни до договору |
30 квітня 2021 12:14
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 14:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2021 14:22
|
ДУ№2.pdf | зміни до договору |
31 березня 2021 14:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2021 16:56
|
ДУ№1.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2020 10:03
|
Договір.pdf | укладений |
14 грудня 2020 10:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 11/12/20-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 11/12/20-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 11/12/20-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |