Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3:2014 «Поточний (аварійний) ремонт підлоги в ЗЗСО № 221 за адресою вул.Кудряшова 12/14 м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)».
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2020-11-11-001747-b 69bf5b5873364aacb54e10f69c556984
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Толок Анастасія Геннадіївна

380442423706 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Толок Анастасія Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2020 11:40
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 20 листопада 2020 11:16
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДБН А.2.2-3:2014 «Поточний (аварійний) ремонт підлоги в ЗЗСО № 221 за адресою вул.Кудряшова 12/14 м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2020 11:41
Умови закупівлі підлога 221.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-11-001747-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ІНТЕРСТАТУС", Код ЄДРПОУ:41168601
Дата подання: 27 листопада 2020 16:21
Вимога Оскарження рішення замовника про дискваліфікацію ТОВ «ІНТЕРСТАТУС»
Вимога
Оскарження рішення замовника про дискваліфікацію ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» по закупівлі UA-2020-11-11-001747-b ДБН А.2.2-3:2014 «Поточний (аварійний) ремонт підлоги в ЗЗСО № 221 за адресою вул.Кудряшова 12/14 м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» не погоджується з рішенням замовника від 24.11.2020р. без номеру протоколу з наступних підстав:
Замовник відхилив пропозицію ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» аргументувавши це відсутністю декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці зареєстрованої відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ, згідно з постановою КМУ №1107 від 26.10.2011р. зі змінами внесеними від 7 лютого 2018 р.№48, в тому числі роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра., та відсутністю інформації на працівників з Правил пожежної безпеки. Хотілося б нагадати для яких видів робіт потрібна декларація відповідності матеріально-технічної бази: ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1107-2011-%D0%BF/print1443786191302633#Text)
Дивовижний факт вимагання цих документів для виконання таких робіт як ремонт полів та укладання лінолеуму у кабінеті школи, тобто роботи на висоті 1.3 метра та мають пожежну небезпеку.( Також дивує той факт що замовником вимагалось для виконання робіт довідка з такими робітниками як « електрослюсаря, маляра, лицювальника –плиточника, муляра», які жодним чином не відносяться для виконання замовлених робіт .

Враховуючи викладене, вважаємо, що ТОВ«ІНТЕРСТАТУС» виконала усі умови закупівлі, а рішення Замовника є не законним, а дії уповноваженої особи як упереджені та не об’єктивними. Вимагаємо Замовника скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» та переглянути пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 03 грудня 2020 09:30
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2020-11-11-001747-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ІНТЕРСТАТУС", Код ЄДРПОУ:41168601
Дата подання: 27 листопада 2020 16:23
Вимога Оскарження рішення замовника про визначення переможця ТОВ "Рітейлбуд" по закупівлі UA-2020-11-11-001747-b ДБН А.2.2-3:2014 «Поточний (аварійний) ремонт підлоги в ЗЗСО № 221 за адресою вул.Кудряшова 12/14 м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
Вимога
Оскарження рішення замовника про визначення переможця ТОВ "Рітейлбуд" по закупівлі UA-2020-11-11-001747-b ДБН А.2.2-3:2014 «Поточний (аварійний) ремонт підлоги в ЗЗСО № 221 за адресою вул.Кудряшова 12/14 м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» не погоджується з рішенням замовника від 24.11.2020р. без номеру протоколу з наступних підстав:
Замовник вимагає від учасників надати довідку:
« На працівників, інформація про яких наведена в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, необхідно надати видані уповноваженою організацією протокол/витяг з протоколу з перевірки знань з питань охорони праці, зокрема:

- з Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98) (ПБЕЕС);
- з Правил будови електроустановок, Електрообладнання спеціальних установок (НПАОП 40.1-1.32-01) (ПЕЕЗ)
- з Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС);
- з Правил експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01) (ПЕЕЗ);
-з Правила пожежної безпеки;
- НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»

ТОВ "Рітейлбуд" надає копію протоколу засідання самого ТОВ "Рітейлбуд" а не уповноваженою організацією як вимагає замовник .

Нагадаємо : що за аналогічне було дискваліфіковано ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» .

Враховуючи вищевикладене, вважаємо рішення Замовника таким, що не відповідає його ж умовам проведення закупівлі, та вимагаємо скасувати прийняте рішення про визначення переможця . ТОВ "Рітейлбуд" дискваліфікувати.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 03 грудня 2020 09:30
Причина: cancelled

Документи подані скаржником

27 листопада 2020 16:21
ВимогаСЗШ№221 .pdf

Документи подані скаржником

27 листопада 2020 16:23
Вимога№2 СЗШ№221 .pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2020 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРСТАТУС" 161 696,52
UAH з ПДВ
161 696,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Рітейлбуд" 173 305,00
UAH з ПДВ
173 305,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕМКОНТ 194 856,00
UAH з ПДВ
194 856,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2020 18:38
Електронний підпис
19 листопада 2020 16:33
1)Кошторис.rar
19 листопада 2020 11:51
Електронний підпис
19 листопада 2020 11:49
2. Довідка про працівників.pdf

Публічні документи

19 листопада 2020 19:45
Електронний підпис
19 листопада 2020 19:45
Електронний підпис
19 листопада 2020 19:36
4.8. Проект договору.pdf
19 листопада 2020 19:36
7. Копія Ліцензії АВК.pdf
19 листопада 2020 19:35
4.7.Пропозиція..pdf
19 листопада 2020 19:35
4.5. Копія Ліцензії.pdf
19 листопада 2020 19:35
4.4.2. Договір №240 від 07.09.2020р..pdf

Публічні документи

19 листопада 2020 04:30
Електронний підпис
19 листопада 2020 04:09
35 витяг з ПДВ.pdf
19 листопада 2020 04:09
34 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
19 листопада 2020 04:09
33 обгрунтування ціни.pdf
19 листопада 2020 04:09
32 тех вимоги.pdf
19 листопада 2020 04:09
31 лист гарантія.pdf
19 листопада 2020 04:09
30 лист погодження.pdf
19 листопада 2020 04:09
28 Копія статуту.pdf
19 листопада 2020 04:09
27 довідка про статут.pdf
19 листопада 2020 04:09
25 документи на підписанта.pdf
19 листопада 2020 04:09
23 цінова пропозиція.pdf
19 листопада 2020 04:09
22 Декларація відповідності.pdf
19 листопада 2020 04:09
21 Ліцензія 2.pdf
19 листопада 2020 04:09
20 Ліцензія 1.pdf
19 листопада 2020 04:09
19 Ліцензія.pdf
19 листопада 2020 04:09
18 ан договір 3.pdf
19 листопада 2020 04:09
17 ан договір 2.pdf
19 листопада 2020 04:09
16 ан договір 1.pdf
19 листопада 2020 04:09
15 довідка ан договір.pdf
19 листопада 2020 04:09
14 кошторис.pdf
19 листопада 2020 04:09
11 Договора оренди техніки.pdf
19 листопада 2020 04:09
10 Договір оренди складу.pdf
19 листопада 2020 04:09
9 дод угода оренда офісу.pdf
19 листопада 2020 04:09
8 Договір оренди офісу.pdf
19 листопада 2020 04:09
6 довідка про обладнання.pdf
19 листопада 2020 04:09
5 страховка кошторисника.pdf
19 листопада 2020 04:09
2 довідка про працівників.pdf
19 листопада 2020 04:09
1 довідка погодження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕРСТАТУС"

ТОВ "Рітейлбуд"

ТОВ РЕМКОНТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕРСТАТУС"
#41168601
Відхилено 161 696,52
UAH з ПДВ
25 листопада 2020 13:23
ТОВ "Рітейлбуд"
#35838184
Рішення скасоване 173 305,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 09:30
ТОВ "Рітейлбуд"
#35838184
Переможець 173 305,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 09:44

Документи

25 листопада 2020 13:22
SCAN_20201125_132003011.pdf

Документи

25 листопада 2020 13:26
SCAN_20201125_132415144.pdf

Документи

03 грудня 2020 09:44
SCAN_20201203_094327147.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2020 09:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Рітейлбуд"
#35838184
173 305,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2020 09:44
SCAN_20201203_094327147.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
1-340.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 09:53
340.pdf укладений
08 грудня 2020 09:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 340
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 173 305,00
UAH