Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3:2014 «Поточний (аварійний) ремонт покрівлі в ЗДО 650 вул. Солом’янська, 19-А м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)».
Очікувана вартість
191 500,00 UAH
UA-2020-11-11-001640-b 6e59fa903d3f4bde86370ee124020962
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Толок Анастасія Геннадіївна

380442423706 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Толок Анастасія Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2020 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 20 листопада 2020 11:32
Очікувана вартість: 191 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 957,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДБН А.2.2-3:2014 «Поточний (аварійний) ремонт покрівлі в ЗДО 650 вул. Солом’янська, 19-А м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-11-001640-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С, Код ЄДРПОУ:21614309
Дата подання: 26 листопада 2020 18:57
Неправомірна дискваліфікація
Вами відхилено нашу пропозицію на підставі відсутності страхового полісу страхування циві-льно-правової відповідальності перед третіми особами при здійснені професійної діяльності.
Проте, в складі пропозиції надано документ, що підтверджує страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійснені професійної діяльності, а саме: Договір доб-ровільного страхування відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяль-ності Серії 220/02 № 1648 від 02.04.2020р. (знаходиться в файлі - 2 Копія договору страхуван-ня.PDF), який повністю відповідає вимогам ст.16 Закону України "Про страхування". Термін дії та застрахований ліміт відповідальності прописано в тексті Договору, та не потребує додаткового складання Страховогу полісу до цього Договору з вказуванням таких даних.
Згідно ст.16 ЗУ "Про страхування" договір страхування - це письмова угода між страхувальни-ком і страховиком, згідно з якою страховик бере на себе зобов’язання у разі настання страхового випадку здійснити страхову виплату страхувальнику або іншій особі, визначеній у договорі страху-вання страхувальником, на користь якої укладено договір страхування (подати допомогу, виконати послугу тощо), а страхувальник зобов’язується сплачувати страхові платежі у визначені строки та виконувати інші умови договору.
Договори страхування укладаються відповідно до правил страхування.
Договір страхування повинен містити:
назву документа;
назву та адресу страховика;
прізвище, ім’я, по батькові або назву страхувальника та застрахованої особи, їх адреси та дати народження;
прізвище, ім’я, по батькові, дату народження або назву вигодонабувача та його адресу;
зазначення предмета договору страхування;
розмір страхової суми за договором страхування іншим, ніж договір страхування життя;
розмір страхової суми та (або) розміри страхових виплат за договором страхування життя;
перелік страхових випадків;
розміри страхових внесків (платежів, премій) і строки їх сплати;
страховий тариф (страховий тариф не визначається для страхових випадків, для яких не встановлюється страхова сума);
строк дії договору;
порядок зміни і припинення дії договору;
умови здійснення страхової виплати;
причини відмови у страховій виплаті;
права та обов’язки сторін і відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов до-говору;
інші умови за згодою сторін;
підписи сторін.

Згідно ст.18 ЗУ "Про страхування" Факт укладання договору страхування може посвідчуватися страховим свідоцтвом (полісом, сертифікатом), що є формою договору страхування.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2020 16:09
Шановний Учаснику, уповноваженою особою розглянуто Вашу вимогу та повідомляємо наступне:
1. Відповідно до умов проведення спрощеної закупівлі передбачено надавання підтвердження наявності відповідної кваліфікованих, зокрема: “сертифікований інженер-проектувальник в частині кошторисної документації з кваліфікаційним сертифікатом та свідоцтвом про підвищення кваліфікації з страхуванням цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (копія договору страхування та страхового полісу)”.
Також, умовами закупівлі передбачено надання Учасниками копії договору страхування та страхового полісу. Учасником ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С було надано копію договору страхування, але не надано копію/оригінал страхового полісу, що не відповідає вимогам Замовника та є підставою для відхилення відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Щодо пропозиції ТОВ “Ред буд”, учасником надано документи що відповідають умовам закупівлі.
Що оформлення документації, повідомляємо, що умовами проведення спрощеної закупівлі не передбачено завіряння копій документів згідно стандарту ДСТУ 4163-2003, таким чином відсутність дати на документах не є підставою вважати копії не належним чином завіреними та такими, що не відповідають вимогам оголошення.
Отже, підстави для задоволення скарги - відсутні.
Дякуємо за участь в закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-11-11-001640-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С, Код ЄДРПОУ:21614309
Дата подання: 26 листопада 2020 19:10
Невідповідність документів пропозиції вимогам Замовника
Наводимо перелік невідповідностей документації ТОВ "Обслуговуюча компанія "Нове місто" вимогам Документації електронних торгів Замовника.
1. В довідці про виконання анагічних договорів (вих. №3 від 13.11.2020) ТОВ "Ред буд" зазначено договір субпідряду №325-пр/1020/3 від 02.09.2019р. між ТОВ "Ред буд" на капітальний ремонт покрівлі ЗОШ №60 за адресою: м. Київ, вул. Волгоградська,1/2.
Стосовно відомостей наведених в даній довідці звертаємо Вашу увагу на те, що:
- В п.4 Вимог до учасників в Умовах закупівлі зазначено, що аналогічними є договори, які відповідають аналогічним обсягам та предмету закупівлі. Предметом даної закувлі є поточний (аварійний) ремонт покрівлі. Договір зазначений в довідці ТОВ "Ред буд" не відповідає вимогам Замовника.
- 14.08.2019р. Управлінням житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації було проведено аукціон на закупівлю Капітального ремонту покрівлі ЗОШ № 60 за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Волгоградська, 1/2 (UA-2019-07-29-001963-b). Переможцем даної закупівлі було визнано пропозицію ТОВ "ІБК Плюс". В складі пропозиції ТОВ "ІБК Плюс" надало довідку вих. № 08-28 від 08.08.2019р., що субпідрядника до виконання даних робіт залучено не буде. Отже виникають сумніви в достовірності інформації наведеної в довідці ТОВ "Ред буд". В іншому випадку ТОВ "ІБК Плюс" надало неправдиву інформацію вскладі своєї пропозиції.
Крім того хочемо акцентувати Вашу увагу на інформацію стосовно діяльності, зокрема щодо ремонту закладів освіти ТОВ "Ред буд" наведену на офіційному сайті Dozorro ( https://dozorro.org/blog/zmova-na-pyatirku-yak-povyazani-kompaniyi-rozigruyut-zakupivli-kiyivskih-shkil?fbclid=IwAR06ALR5RcVCoLL4fICeJ k0yEhCAwkfFYfGBPqB6SLcmi-qBHWox5RN-HZk ) Далі наводимо витяг зі статті:"Під час підготовки матеріалу фахівці проєкту DOZORRO зв’язалися з Антоном Заікою, засновником компанії “Ред буд” та колишнім власником компанії “Торговий дім “Рін”. Чоловік вільно коментував роботу “ІБК плюс”, до якої не має формального зв’язку — це компанія його родича. Натомість після питання про зв’язок, заявив що не має до неї відношення. Та перепитав, чи дійсно заборонено розігрувати закупівлі між власними компаніями. “А це заборонено? Я ніколи власником чи субпідрядником “ІБК” не був. Я відповідаю, бо ми виконували роботи на субпідряді. І спільних номерів телефонів нема, то реєстр погано оновлюється”, — прокоментував зв’язок між компаніями Антон Заіка." Стаття датована 07.07.2020р.
2. Згідно вимог п.2 Вимог до учасників в Умовах закупівлі ТОВ "Ред буд" надало довідку (вих. №1 від 13.11.2020р.) щодо наявності працівників, в якій зазначені одні й тіж особи, які фігурують на різних посадах та з різним загальним стажем роботи/в т.ч. на підприємстві.
Зрозуміло, що працівник може суміщати посади на одному підприємстві, але стаж роботи у працівника не повен бути різним на різних посадах, оскільки вимагався стаж роботи в т.ч. на підприємстві, а не на посаді. Зокрема у Тутевича Сергія Петровича (№п/п 9 та 19) та Заїки Олександра Олександровича
(№п/п 7 та 18) різняться загальний стаж роботи/в т.ч. на підприємстві у відповідних рядках.
Також, для підтвердження трудових відносин ТОВ "Ред буд" надало накази про прийом на роботу пра-цівників. Питання виникають стосовно наказів на прийом на роботу Тутевича Сергія Петровича та Заїки Олександра Олександровича.
Стосовно Тутевича С.П. надано 3 накази на прийом на роботу, а саме: №3 від 07.12.2018р., №8 від 29.08.2019р. та №13 від 02.09.2019р. В кожному з наказів його приймають на роботу, як нового працівника і кожного разу на іншу посаду.
Стосовно Заїки О.О. надано 3 накази на прийом на роботу, а саме: №12 від 29.08.2019р., № 3 від 02.09.2019р.та №2 від 16.01.2020р. Також, в кожному з наказів його приймають на роботу як нового пра-цівника і кожного разу на іншу посаду.
3. В Умовах закупівлі зазначено, що копії документів повинні бути належним чином завірені.
Правила засвідчення копій документів, визначені Національним стандартом України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003», затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 ороку № 55. Зокрема копія набуває юридичної сили лише в разі її засвідчення в установленому порядку. Напис про засвідчення копії складається зі слів «Згідно з оригіналом» назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії.
Копії документів надані в складі пропозиції ТОВ "Ред буд" не завірені належним чином, а саме не містять дати засвідчення копії.
4. В складі пропозиції ТОВ "Ред буд" надав копію договору страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності інженера-проектувальника. Страхувальником в даному договорі є фізична особа Грищенко Наталія Олександрівна (інженер-проектувальник). ТОВ "Ред буд" не зазначено жодною із сторін договору страхування. Копію договору страхування повинна була завірити, в першу чергу, саме Грищенко Н. О., потім ТОВ "Ред буд", як учасник, який подає пропозицію, згідно з вимогами Умов закупівлі. Підпис Грищенко Н. О. на копії документу відсутній.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 26 листопада 2020 19:17
Причина: описка в документі
Номер вимоги: UA-2020-11-11-001640-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С, Код ЄДРПОУ:21614309
Дата подання: 26 листопада 2020 19:20
Невідповідність документів пропозиції вимогам Замовника
Наводимо перелік невідповідностей документації ТОВ "Ред буд" Умовам Закупівлі Замовника
1. В довідці про виконання анагічних договорів (вих. №3 від 13.11.2020) ТОВ "Ред буд" зазначено договір субпідряду №325-пр/1020/3 від 02.09.2019р. між ТОВ "Ред буд" на капітальний ремонт покрівлі ЗОШ №60 за адресою: м. Київ, вул. Волгоградська,1/2.
Стосовно відомостей наведених в даній довідці звертаємо Вашу увагу на те, що:
- В п.4 Вимог до учасників в Умовах закупівлі зазначено, що аналогічними є договори, які відповідають аналогічним обсягам та предмету закупівлі. Предметом даної закувлі є поточний (аварійний) ремонт покрівлі. Договір зазначений в довідці ТОВ "Ред буд" не відповідає вимогам Замовника.
- 14.08.2019р. Управлінням житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації було проведено аукціон на закупівлю Капітального ремонту покрівлі ЗОШ № 60 за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Волгоградська, 1/2 (UA-2019-07-29-001963-b). Переможцем даної закупівлі було визнано пропозицію ТОВ "ІБК Плюс". В складі пропозиції ТОВ "ІБК Плюс" надало довідку вих. № 08-28 від 08.08.2019р., що субпідрядника до виконання даних робіт залучено не буде. Отже виникають сумніви в достовірності інформації наведеної в довідці ТОВ "Ред буд". В іншому випадку ТОВ "ІБК Плюс" надало неправдиву інформацію вскладі своєї пропозиції.
Крім того хочемо акцентувати Вашу увагу на інформацію стосовно діяльності, зокрема щодо ремонту закладів освіти ТОВ "Ред буд" наведену на офіційному сайті Dozorro ( https://dozorro.org/blog/zmova-na-pyatirku-yak-povyazani-kompaniyi-rozigruyut-zakupivli-kiyivskih-shkil?fbclid=IwAR06ALR5RcVCoLL4fICeJ k0yEhCAwkfFYfGBPqB6SLcmi-qBHWox5RN-HZk ) Далі наводимо витяг зі статті:"Під час підготовки матеріалу фахівці проєкту DOZORRO зв’язалися з Антоном Заікою, засновником компанії “Ред буд” та колишнім власником компанії “Торговий дім “Рін”. Чоловік вільно коментував роботу “ІБК плюс”, до якої не має формального зв’язку — це компанія його родича. Натомість після питання про зв’язок, заявив що не має до неї відношення. Та перепитав, чи дійсно заборонено розігрувати закупівлі між власними компаніями. “А це заборонено? Я ніколи власником чи субпідрядником “ІБК” не був. Я відповідаю, бо ми виконували роботи на субпідряді. І спільних номерів телефонів нема, то реєстр погано оновлюється”, — прокоментував зв’язок між компаніями Антон Заіка." Стаття датована 07.07.2020р.
2. Згідно вимог п.2 Вимог до учасників в Умовах закупівлі ТОВ "Ред буд" надало довідку (вих. №1 від 13.11.2020р.) щодо наявності працівників, в якій зазначені одні й тіж особи, які фігурують на різних посадах та з різним загальним стажем роботи/в т.ч. на підприємстві.
Зрозуміло, що працівник може суміщати посади на одному підприємстві, але стаж роботи у працівника не повен бути різним на різних посадах, оскільки вимагався стаж роботи в т.ч. на підприємстві, а не на посаді. Зокрема у Тутевича Сергія Петровича (№п/п 9 та 19) та Заїки Олександра Олександровича
(№п/п 7 та 18) різняться загальний стаж роботи/в т.ч. на підприємстві у відповідних рядках.
Також, для підтвердження трудових відносин ТОВ "Ред буд" надало накази про прийом на роботу пра-цівників. Питання виникають стосовно наказів на прийом на роботу Тутевича Сергія Петровича та Заїки Олександра Олександровича.
Стосовно Тутевича С.П. надано 3 накази на прийом на роботу, а саме: №3 від 07.12.2018р., №8 від 29.08.2019р. та №13 від 02.09.2019р. В кожному з наказів його приймають на роботу, як нового працівника і кожного разу на іншу посаду.
Стосовно Заїки О.О. надано 3 накази на прийом на роботу, а саме: №12 від 29.08.2019р., № 3 від 02.09.2019р.та №2 від 16.01.2020р. Також, в кожному з наказів його приймають на роботу як нового пра-цівника і кожного разу на іншу посаду.
3. В Умовах закупівлі зазначено, що копії документів повинні бути належним чином завірені.
Правила засвідчення копій документів, визначені Національним стандартом України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003», затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 ороку № 55. Зокрема копія набуває юридичної сили лише в разі її засвідчення в установленому порядку. Напис про засвідчення копії складається зі слів «Згідно з оригіналом» назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії.
Копії документів надані в складі пропозиції ТОВ "Ред буд" не завірені належним чином, а саме не містять дати засвідчення копії.
4. В складі пропозиції ТОВ "Ред буд" надав копію договору страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності інженера-проектувальника. Страхувальником в даному договорі є фізична особа Грищенко Наталія Олександрівна (інженер-проектувальник). ТОВ "Ред буд" не зазначено жодною із сторін договору страхування. Копію договору страхування повинна була завірити, в першу чергу, саме Грищенко Н. О., потім ТОВ "Ред буд", як учасник, який подає пропозицію, згідно з вимогами Умов закупівлі. Підпис Грищенко Н. О. на копії документу відсутній.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2020 16:23
Шановний Учаснику, уповноваженою особою розглянуто Вашу вимогу та повідомляємо наступне:
1. Відповідно до умов проведення спрощеної закупівлі аналогічними є договори, які відповідають аналогічним обсягам та предмету закупівлі (враховуючи обсяги Замовника). Учасником надано аналогічний договір на ремонт покрівлі.
2. Замовник не оцінює внутрішні, в тому числі кадрові, документи учасника, на підтвердження наявності трудових відносин учасником було надано накази про призначення, а також відповідну звітність, тому у Замовника відсутні підстави вважати надану інформацію сумнівною.
3. Що оформлення документації, повідомляємо, що умовами проведення спрощеної закупівлі не передбачено завіряння копій документів згідно стандарту ДСТУ 4163-2003, таким чином відсутність дати на документах не є підставою вважати копії не належним чином завіреними та такими, що не відповідають вимогам оголошення.
4. Договір страхування цивільно-правової відповідальності інженера-проектуальника Грищенко Наталія Олександрівна належним чином оформлений та не повинен містити як сторону учасника процедури ТОВ “Ред буд”. Щодо підписів на документі - учасник надав завірені копії як роботодавець відповідної особи з метою участі та проходження оцінки пропозиції у спрощеній закупівлі. У Замовника відсутні зауваження до наданого договору. Взаємовідносини між Грищенко Н.О. та ТОВ “Ред буд” є підтвердженими.
Отже, підстави для задоволення скарги - відсутні.
Дякуємо за участь в закупівлі.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2020 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С 133 891,58
UAH з ПДВ
133 891,58
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕД БУД 190 599,04
UAH з ПДВ
190 599,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2020 15:16
Електронний підпис
19 листопада 2020 15:06
8 Форма пропозиція.pdf
19 листопада 2020 15:06
6 Довідка ліцензія.pdf
19 листопада 2020 15:06
4 Довідка аналог договори.pdf
19 листопада 2020 15:06
3 Довідка про наявність мтб .pdf
19 листопада 2020 15:06
2 Накази і дипломи.pdf
19 листопада 2020 15:06
2 Звіт 1-ДФ за 3й кв. 2020.PDF
19 листопада 2020 15:06
2 Довідка працівники.pdf
19 листопада 2020 15:06
14 Довідка захист довкілля.pdf
19 листопада 2020 15:06
13 Довідка довіреність.pdf
19 листопада 2020 15:06
11 Проект договору.pdf

Публічні документи

19 листопада 2020 11:06
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С

ТОВ РЕД БУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С
#21614309
Відхилено 133 891,58
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 10:37
ТОВ РЕД БУД
#42605206
Переможець 190 599,04
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 10:41

Документи

24 листопада 2020 10:37
відхил 650.pdf

Документи

24 листопада 2020 10:40
перемож 650.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2020 10:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РЕД БУД
#42605206
190 599,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 листопада 2020 10:40
перемож 650.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:05
1-3271.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:04
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:16
1-3271.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:16
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 11:13
327-1.pdf укладений
02 грудня 2020 09:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 327/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна помилка
Номер договору про закупівлю: 327/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 190 128,30
UAH (в тому числі ПДВ 25 021,38 UAH)