Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт станції «Нивки» Святошинсько-Броварської лінії метрополітену. Проєктні роботи, код 45453000-7 за ДК 021:2015 «Капітальний ремонт і реставрація»
Очікувана вартість
7 023 333,33 UAH
UA-2020-11-11-000872-c 7a8d9f58b53444ae8584059142cb1c51
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сас Валентина Іванівна

380442385892 V.Sas@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Сас Валентина Іванівна
380442385892
V.Sas@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2020 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 17:00
Початок аукціону: 03 грудня 2020 11:34
Очікувана вартість: 7 023 333,33 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт станції "Нивки" Святошинсько-Броварської лінії метрополітену. Проєктні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт За розроблену затверджувальну частину проєктної документації, проведення її експертизи та передачі Замовнику затверджувальної частини проєктної документації у 4 (чотирьох) примірниках разом з оригіналом експертного звіту (позитивного), розрахунок здійснюється на підставі підписаного Сторонами Акта здавання-приймання виконаних робіт за відповідним етапом, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати його підписання Сторонами. За розроблену проєктну документацію (робоча документація), та передачі Замовнику проєктної документації (робочої документації) у 4 (чотирьох) примірниках, розрахунок здійснюється на підставі підписаного Сторонами Акта здавання-приймання виконаних робіт за відповідним етапом, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати його підписання Сторонами. Остаточний розрахунок здійснюється Замовником після передачі йому Підрядником проєктної документації відповідно до п. 5.8 цього Договору, на підставі підписаного Сторонами Акта здавання-приймання виконаних робіт за кінцевим етапом протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати його підписання Сторонами. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 11:58
Повідомлення учасникам.doc
24 листопада 2020 11:58
Додаток 4.docx
24 листопада 2020 11:58
ТД зі змінами.doc
11 листопада 2020 10:53
Додаток 8.docx
11 листопада 2020 10:53
Додаток 5.docx
11 листопада 2020 10:53
Додаток 6.docx
11 листопада 2020 10:53
Додаток 7.docx
11 листопада 2020 10:53
Додаток 2.docx
11 листопада 2020 10:53
Додаток 3.docx
11 листопада 2020 10:53
Додаток 1.docx
24 листопада 2020 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 11:58
Повідомлення учасникам.doc
24 листопада 2020 11:58
Додаток 4.docx
11 листопада 2020 10:53
Додаток 4.docx
24 листопада 2020 11:58
ТД зі змінами.doc
11 листопада 2020 10:53
ТД.doc
11 листопада 2020 10:53
Додаток 8.docx
11 листопада 2020 10:53
Додаток 5.docx
11 листопада 2020 10:53
Додаток 6.docx
11 листопада 2020 10:53
Додаток 7.docx
11 листопада 2020 10:53
Додаток 2.docx
11 листопада 2020 10:53
Додаток 3.docx
11 листопада 2020 10:53
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КБ"ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА" 4 500 000,00
UAH з ПДВ
3 699 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КИЇВМЕТРОПРОЕКТ" 5 498 000,00
UAH з ПДВ
3 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОЕР-СІСТЕМ ГРУП" 5 550 120,00
UAH з ПДВ
5 550 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 16:06
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:02
Цінова пропозиція.PDF
02 грудня 2020 16:02
6.1 паспорт директора.pdf
02 грудня 2020 16:02
4.3 Відгук.pdf
02 грудня 2020 16:02
3.1 Сертифікати разом.pdf
02 грудня 2020 16:02
умови пропозиції.pdf

Публічні документи

30 листопада 2020 16:33
Рейтинг.zip
30 листопада 2020 16:33
Лiцензiя.zip
30 листопада 2020 16:33
Довiренiсть_Рижий.zip
30 листопада 2020 16:33
Гарантия_8377.zip
30 листопада 2020 16:33
8 Протокол.pdf
30 листопада 2020 16:33
7 Наказ Директор.pdf
30 листопада 2020 16:33
3 Наявність працівників.pdf
30 листопада 2020 16:33
2 Наявність МТБ.pdf
30 листопада 2020 16:33
10 Гарантійний лист.pdf
30 листопада 2020 16:33
1 Умови пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КБ"ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА"

ТОВ "КИЇВМЕТРОПРОЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОЕР-СІСТЕМ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КБ"ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА"
#30390020
Переможець 3 699 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 13:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2020 13:50

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «КБ «ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА» (далі – учасник), яку за результатом оцінки електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації, встановлено наступне. 1. Замовником у підпункті 5.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону…» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та у пункті 4 Додатку 4 до тендерної документації, встановлено вимоги щодо наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що підтверджується наданням: - довідки про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) із зазначенням найменування та адреси контрагента, номера, дати, предмета договору (контракту) та реквізитів контрагента для зв’язку; - викопіювання з договору(-ів), що наведено(-і) в довідці про виконання аналогічного (-их) договору(-ів), в частині номера, дати та предмета договору (контракту), реквізитів сторін, а також копію експертного звіту (позитивного) на розроблену проектну документацію відповідно до цього договору(-ів). На виконання даної вимоги учасником в електронній системі закупівель розміщено (завантажено) довідку про виконання аналогічного договору від 01.12.2020 №290/3, договір від 27.10.2017 №27/10, в пункті 1.3 якого зазначено «Зміст, обсяги, склад робіт (проектної документації), назва 13 станцій метрополітену…) та експертні звіти в неповному обсязі. Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону Замовник пропонує учаснику виправити вищезазначені невідповідності.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 13:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КБ"ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА"
#30390020
3 699 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2023 14:23
Звіт про виконання договору закупівлі 676-ДБМ-20.pdf укладений
23 жовтня 2023 14:23
Звіт про виконання договору закупівлі 676-ДБМ-20.pdf укладений
23 жовтня 2023 14:23
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2022 18:22
ДУ 6 від 28.10.2022 до договору від 29.12.2020 №676-ДБМ-20_ТОВ ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА.pdf зміни до договору
02 листопада 2022 18:22
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2022 12:56
ДУ 5 до договору від 29.12.2020 №676-ДБМ-20_ ТОВ КБ ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА.pdf зміни до договору
30 серпня 2022 12:56
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2022 13:52
ДУ 4 від 08.02.2022 до договору 676-ДБМ-20.pdf зміни до договору
08 лютого 2022 13:51
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2021 14:06
ДУ 3 від 08.11.2021 до Договору №676-ДБМ-20.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 14:05
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 18:19
ДУ 2 від 30.07.2021 до Договору 676-ДБМ-20 (1).pdf зміни до договору
02 серпня 2021 18:19
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2021 09:01
ДУ 1 від 22.04.2021 до Договору 676-ДБМ-20 (1).pdf зміни до договору
26 квітня 2021 09:01
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:54
676-ДБМ-20 від 29.12.2020 _ТОВ «КБ «ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА».pdf укладений
30 грудня 2020 16:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись пунктами 5.1, 5.4 розділу 5, пунктом 10.2 розділу 10 та пунктами 12.3, 12.4 розділу 12 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: продовжити строк дії договору до 31.12.2021.
Номер договору про закупівлю: 676-ДБМ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись пунктами 5.7, 10.2, 12.3, 12,4 Договору в зв’язку з виробничою необхідністю, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 08.02.2022, відкоригувати календарний план виконання робіт та продовжити строк дії Договору до 28.02.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 676-ДБМ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись пунктами 5.7, 10.2, 12.3, 12,4 Договору в зв’язку з виробничою необхідністю, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 08.05.2022, відкоригувати календарний план виконання робіт та продовжити строк дії Договору до 28.05.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 676-ДБМ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись пунктами 5.7, 10.2, 12.3, 12,4 Договору, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 08.11.2022, відкоригувати календарний план виконання робіт та продовжити строк дії Договору до 30.12.2022.
Номер договору про закупівлю: 676-ДБМ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та керуючись пунктами 5.7, 10.2, 12.3, 12.4 Договору Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору про закупівлю до 31.12.2022 та строк надання послуг - 28.12.2022
Номер договору про закупівлю: 676-ДБМ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи необхідність при проєктуванні об’єкту метрополітену врахувати заходи доступності та фізичної безбар’єрності транспортної інфраструктури, а також передбачити розміщення громадських санітарних вузлів на станції метрополітену на виконання доручень Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.10.2022 №5404/5445 щодо рішення Київської міської ради від 08.09.2022 №5404/5445 «Про забезпечення фізичної безбар’єрності транспортної інфраструктури міста Києва шляхом облаштування регульованих та інженерно обладнаних наземних пішохідних переходів» та від 14.10.2022 №053/12455 пункт 5 Витягу з протоколу №4/19 від 28.09.2022 щодо підтримки електронної петиції №11137 «Про облаштування на всіх станціях метро безкоштовного туалету» та лист Підрядника від 25.10.2022 №281, керуючись пунктом 5.7 розділу 5 «ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ РОБІТ» Договору, пунктом 10.2 розділу 10 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» Договору та пунктами 12.3, 12.4 розділу 12 «ІНШІ УМОВИ» Договору, на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та строк дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 676-ДБМ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2020 — 22 жовтня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Відповідно до пункту 6.2.2 розділу 6 Договору, розірвати Договір в односторонньому порядку