Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів для підпорядкованих закладів освіти Інгулецького району .
Очікувана вартість
47 062,08 UAH
UA-2020-11-11-000199-c 84b5ca46b73646fabf38f2add3b30213
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саковська Ніна Іванівна

+380564947375 ing_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Місцезнаходження: 50026, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1
Контактна особа: Саковська Ніна Іванівна
+380564947375
ing_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 осіб
Ціна за одиницю: 47062.08UAH з ПДВ
Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів для підпорядкованих закладів освіти Інгулецького району .
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг здійснюється шляхом безготівкових розрахунків , перерахування відповідних сум на поточний рахунок Перевізника згідно актів наданих послуг.Ціна наданих послуг встановлюється за одну годину роботи відповідно до Калькуляції Перевізника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

11 листопада 2020 09:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шерехов Вадим Володимирович
#2523316039
Переможець 47 062,08
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 09:17

Документи

11 листопада 2020 09:17
Електронний підпис
11 листопада 2020 09:15
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 14:42
додаткова угода 2 від 31.12.20.pdf зміни до договору
11 січня 2021 14:41
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 09:21
Договір 221 укладений
11 листопада 2020 09:19
Договір 221 укладений
11 листопада 2020 09:19
Договір 221 укладений
11 листопада 2020 09:19
Договір 221 укладений
11 листопада 2020 09:19

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів для підпорядкованих закладів освіти Інгулецького району . 45 осіб 47 062,08
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.6.1. розділу 6 "Термін дії Договору " та викласти у новій редакції : "Договір вступає в силу з моменту його підписання та діє з 17.02.2020 року до 31.12.2021 року"
Номер договору про закупівлю: 221
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів для підпорядкованих закладів освіти Інгулецького району . 45 осіб 47 062,08
UAH з ПДВ