Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 24450000-3 - Агрохімічна продукція (дезінфікуючий засіб для всіх видів поверхонь)
Очікувана вартість
1 639 700,00 UAH
UA-2020-11-11-000121-b 06c24407c38f4955a3db6d951a14c17a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Толок Анастасія Геннадіївна

380442423706 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Толок Анастасія Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2020 08:42
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 грудня 2020 13:09
Очікувана вартість: 1 639 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 198,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1624 штуки
ДК 021:2015: 24450000-3 - Агрохімічна продукція (дезінфікуючий засіб для всіх видів поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2020 13:54
ТД поверхні зміни.doc
11 грудня 2020 13:52
перелік зм дезінфекція поверхні 11.12.docx
11 листопада 2020 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2020 13:54
ТД поверхні зміни.doc
11 листопада 2020 08:43
ТД агрохімічна продукція остання редакція(1).doc
11 грудня 2020 13:52
перелік зм дезінфекція поверхні 11.12.docx
11 листопада 2020 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 16 листопада 2020 11:18
Дата відповіді: 18 листопада 2020 09:11
Вимагаємо виключити обов’язкову наявність ЧАС з технических характеристик предмету закупівлі вказаних у тендерній документації
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику, ЧАС (четвертинно-амонійна сполука) широко застосовується як діюча речовина в антисептичних засобах, та засобах для дезінфекції поверхонь. В поєднанні зі спиртом, ЧАС посилює антимікробну дію засобу та є безпечною як для шкіри, що обробляється так і для поверхонь. Засоби з такими діючими речовинами тривалий час закуповуються замовниками різних профілів і зарекомендували себе як безпечні та ефективні у використанні. Варто зазначати, що замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам. З метою отримання засобів, що повністю задовольняють потребу наших підпорядкованих закладів засобах широкого спектру дії щодо різноманітних інфекцій для запобігання інфікування учнів, вихованців закладів та персоналу, Замовником при складанні медико-технічних вимог було детально зазначено характеристики товару. Дякуємо за питання.
Документація
Дата подання: 16 листопада 2020 11:19
Дата відповіді: 18 листопада 2020 09:12
Надайте пояснення чи буде підставою для відхилення, якщо у складі препарату наявність ізопропілового спирту буде запропонована у кількості 55,0 ± 3,0%
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику, Додатком №1 Тендерної документації встановлені детальні медико-технічні вимоги до предмету закупівлі. Замовник буде розглядати всі подані пропозиції учасників, в тому числі і засоби, що містять 55,00±3,0% ізопропілового спирту. Дякуємо за питання.
Вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 16 листопада 2020 11:21
Дата відповіді: 18 листопада 2020 09:13
Просимо надати пояснення щодо внесення дискримінаційних вимог щодо обов’язкової наявності у складі засобу алкілдиметилбензиламоній хлориду.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику, алкілдиметилбензиламоній хлорид (ЧАС або четвертинно-амонійна сполука) широко застосовується як діюча речовина в антисептичних засобах та засобах для дезінфекції поверхонь. В поєднанні зі спиртом, ЧАС посилює антимікробну дію засобу та є безпечною як для шкіри, що обробляється так і для поверхонь. Засоби з такими діючими речовинами тривалий час закуповуються замовниками різних профілів і зарекомендували себе як безпечні та ефективні у використанні. Варто зазначати, що замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам. З метою отримання засобів, що повністю задовольняють потребу наших підпорядкованих закладів засобах широкого спектру дії щодо різноманітних інфекцій для запобігання інфікування учнів, вихованців закладів та персоналу, тендерним комітетом при складанні медико-технічних вимог було детально зазначено характеристики товару.
За нашими даними на ринку України наявні десятки засобів для дезінфекції поверхонь та шкіри, що мають в складі ізопропіловий спирт та ЧАС. В цьому можна пересвідчитись проаналізувавши реєстр дезінфекційних засобів, що розміщений на сайті МОЗ України за посиланням https://moz.gov.ua/vidkriti-dani. Дякуємо за питання.
технічні характеристики
Дата подання: 16 листопада 2020 11:22
Дата відповіді: 18 листопада 2020 10:37
В технічних характеристиках засобу зазначено необхідність температури зберігання в діапазоні від мінус 40°С до плюс 35 С°. Поясніть будь ласка, де планується зберігання засобу та за яких умов враховуючи, що клімат у місті Київ є помірно-континентальний, із м'якою зимою і теплим літом. Середньомісячні температури січня −3,5 °C, липня +20,5 °C.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику, враховуючи складну епідеміологічну ситуацію, що склалась в країні, ми прагнемо закупити ефективні та якісні засоби для дезінфекції. Широкий діапазон температури зберігання свідчить про стабільність сполук в засобах і антимікробну активність на протязі тривалого часу. Ми маємо бути впевнені, що через місяць чи півроку засоби будуть ефективними та не змінять своїх споживчих якостей. Дякуємо за питання.
срок діїї препарату
Дата подання: 16 листопада 2020 11:27
Дата відповіді: 18 листопада 2020 10:36
Надайте обґрунтоване пояснення щодо необхідності терміну придатності засобу не менше 5 років. Ви плануєте використовувати препарат впродовж 5 років та бюджетний запит на закупівлю цього засобу сформовано на період 5 років та закупівлі у наступні періоди проводити не планується?
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику, враховуючи складну епідеміологічну ситуацію, що склалась в країні, ми прагнемо закупити ефективні та якісні засоби для дезінфекції. Термін зберігання в 5 років від дати виробництва свідчить про надійність технології виробництва, стабільність складу сполук, які входять до формули засобів. Знову ж таки, цей термін зберігання забезпечує і гарантує виробник. Ми маємо бути впевнені, що через місяць, півроку чи рік засоби будуть ефективними та не змінять своїх споживчих якостей. Для дотримання вимог протиепідемічного режиму в частині протидії виникненню спалахів інфекції, проводиться зміна дезінфікуючих засобів, а тому дезінфікуючі засоби закуплені в цьому році можуть бути використані і пізніше, тому встановлення вимог щодо терміну придатності засобів - не менше 5 років з дати виготовлення є необхідною умовою та не може бути виключена з опису технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі вищезазначених дезінфекційних засобів. Зміни призвели б до неминучого зниження якісних вимог до засобів. Дякуємо за звернення.
загальне
Дата подання: 16 листопада 2020 14:15
Дата відповіді: 18 листопада 2020 12:12
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не можуть передбачатися в документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови. Крім того, замовникам слід ураховувати, що закупівлі здійснюються за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, замовники самостійно встановлюють вимоги у документації конкурсних торгів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів, встановлених у статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. Зважаючи на вищеозначене, вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги до предмета закупівлі, зокрема склад засобу з чітко визначеними хімічними елементами та кількості, встановлений термін придатності не менш 5 років, пролонговану дію препарату не менше 5 годин тощо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т. ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується.
Таким чином замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. З метою отримання дезінфекційного засобу, що повністю задовольняє потребу наших закладів в препараті широкого спектру дії щодо різноманітних інфекцій для запобігання інфікування вихованців та працівників, тендерним комітетом при складанні медико-технічних вимог було детально зазначено характеристики товару. В державному реєстрі дезінфекційних засобів, що є у відкритому доступі, містяться дані про, як мінімум, три засоби різних виробників з такими характеристиками. За таких обставин Ваше твердження щодо дискримінаційних вимог є безпідставним. Крім того, засоби, з технічними характеристиками, що зазначені в Додатку №1 Тендерної документації продаються широким колом продавців (постачальників). Дякуємо за звернення.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-11-000121-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Ткач Володимир Миколайович, Код ЄДРПОУ:3255308150
Дата подання: 20 листопада 2020 12:10
Скарга на умови тендерної документації
ФОП Ткач В.М. не погоджується з умовами тендерної документації замовника. Детально у файлі: Скарга.pdf
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 листопада 2020 18:42
рішення від 24.11.2020 №21738 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2020 18:42
рішення від 03.12.2020 №22448.pdf
Дата публікації: 08 грудня 2020 21:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення No22448-р/пк-пз від 03.12.2020 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником внесені відповідні зміни
Дата виконання рішення замовником: 11 грудня 2020 15:43

Документи подані скаржником

20 листопада 2020 11:17
Скарга.pdf
20 листопада 2020 11:17
Виписка.pdf

Документи подані замовником

30 листопада 2020 14:29
дези лист 1.pdf
30 листопада 2020 14:30
дези лист.docx
30 листопада 2020 14:30
НОР експрес.pdf
30 листопада 2020 14:30
свід Еконорм.pdf
30 листопада 2020 14:30
інстр еконорм.pdf
30 листопада 2020 14:30
пор табл.docx
30 листопада 2020 14:30
Висн СЕС еконорм.pdf
30 листопада 2020 14:30
сертиф якості МДМ.pdf
30 листопада 2020 14:30
1606727697915096(2)висн СЕС.pdf
30 листопада 2020 14:30
серт якост дезком.pdf
30 листопада 2020 14:30
висн НОР експр.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТРАСТ МЕДІКАЛ ГРУП" 1 162 900,00
UAH з ПДВ
1 162 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" 1 490 637,00
UAH з ПДВ
1 490 637,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ “МІКОНТ” 1 639 699,98
UAH з ПДВ
1 639 699,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 14:40
Електронний підпис
25 листопада 2020 14:39
Цінова пропозиція.pdf
25 листопада 2020 14:39
Технічна пропозиція.pdf
25 листопада 2020 14:39
ст 17.pdf
25 листопада 2020 14:39
Проект договору.pdf
25 листопада 2020 14:39
Кваліфікаційна частина.pdf
25 листопада 2020 14:39
Інші довідки.pdf

Публічні документи

12 грудня 2020 11:55
Електронний підпис
24 листопада 2020 15:36
СТАТУТ.pdf
24 листопада 2020 15:36
Рішення засновника.PDF
24 листопада 2020 15:36
Опис до Статуту.PDF
24 листопада 2020 15:36
копія паспорту і коду.pdf
24 листопада 2020 15:36
Відомості ЄДР.pdf
24 листопада 2020 15:36
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
24 листопада 2020 15:36
Виписка з ЄДРПОУ.PDF

Публічні документи

16 грудня 2020 18:37
Електронний підпис
16 грудня 2020 18:35
41. копія Статут.pdf
16 грудня 2020 18:34
41. Статут.pdf
16 грудня 2020 18:34
43. копія Баланс за 2019.pdf
16 грудня 2020 18:34
42. Баланс за 2019.pdf
16 грудня 2020 18:34
Специфікація.pdf
16 грудня 2020 18:34
2 ТУ.pdf
16 грудня 2020 18:33
3 СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ.pdf
16 грудня 2020 18:33
Довідка.pdf
16 грудня 2020 18:33
4 Інструкція.pdf
16 грудня 2020 18:33
2 Висновок.pdf
16 грудня 2020 18:33
1 Лист.pdf
16 грудня 2020 18:33
Гарантійний лист.pdf
16 грудня 2020 18:33
56. Лист про ціну.pdf
16 грудня 2020 18:33
55. ст. 17 (2).pdf
16 грудня 2020 18:33
55. ст. 17.pdf
16 грудня 2020 18:33
54. лист-гарантія ст.17 (2).pdf
16 грудня 2020 18:33
54. лист-гарантія ст.17.pdf
16 грудня 2020 18:33
53. Лист фіз особи.pdf
16 грудня 2020 18:33
49. Лист єдиний податок.pdf
16 грудня 2020 18:33
48. Лист нерезиденти.pdf
16 грудня 2020 18:33
47. копія Виписка ЄДР.pdf
16 грудня 2020 18:33
46. Виписка ЄДР.pdf
16 грудня 2020 18:33
44. Витяг ЄДР 09.12.2020.pdf
16 грудня 2020 18:33
40. Рішення №30-01.pdf
16 грудня 2020 18:33
40. копія Рішення №30-01.pdf
16 грудня 2020 18:33
39. Протокол №3-П.pdf
16 грудня 2020 18:33
38. копія Протокол №2-П.pdf
16 грудня 2020 18:33
39. копія Протокол №3-П.pdf
16 грудня 2020 18:33
38. Протокол №2-П.pdf
16 грудня 2020 18:33
37. копія Протокол №1-П.pdf
16 грудня 2020 18:33
37. Протокол №1-П.pdf
16 грудня 2020 18:33
34. Наказ №01К19-2П.pdf
16 грудня 2020 18:33
35. копія Наказ№ 2-Н.pdf
16 грудня 2020 18:33
33. копія Наказ №01К19-2.pdf
16 грудня 2020 18:33
33. Наказ №01К19-2.pdf
16 грудня 2020 18:33
34. копія Наказ №01К19-2П.pdf
16 грудня 2020 18:33
30. копія Опис 3.pdf
16 грудня 2020 18:33
29. Опис 2.pdf
16 грудня 2020 18:33
30. Опис 3.pdf
16 грудня 2020 18:33
29. копія Опис 2.pdf
16 грудня 2020 18:33
27. копія Витяг ПДВ.pdf
16 грудня 2020 18:33
28. копія Опис 1.pdf
16 грудня 2020 18:33
28. Опис 1.pdf
16 грудня 2020 18:33
26. Витяг ПДВ.pdf
16 грудня 2020 18:33
09. Договір погоджений.pdf
16 грудня 2020 18:33
05. Лист санкції.pdf
16 грудня 2020 18:33
02. Видаткова.pdf
16 грудня 2020 18:32
03. Довідка ст.17.pdf
16 грудня 2020 18:32
04. Довідка ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТРАСТ МЕДІКАЛ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП"

ТОВ “МІКОНТ”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТРАСТ МЕДІКАЛ ГРУП"
#42060051
Відхилено 1 162 900,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 16:55
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП"
#43527454
Відхилено 1 490 637,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 16:59
ТОВ “МІКОНТ”
#40653457
Відхилено 1 639 699,98
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 17:05

Документи

29 грудня 2020 16:54
Електронний підпис
29 грудня 2020 16:54
медік.pdf

Документи

29 грудня 2020 16:58
Електронний підпис
29 грудня 2020 16:58
Гренланд.pdf

Документи

29 грудня 2020 17:04
Електронний підпис
29 грудня 2020 17:03
мик.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
29 грудня 2020 17:05
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі