Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ШГВ20П-054 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних ТЗ)
SHGV20P-054 50110000-9 Repair and maintenance services of motor vehicles and associated equipment (Services in repair and maintenance service of freight vehicles)
Очікувана вартість
997 057,60 UAH
UA-2020-11-10-006866-c 6f3610bbcadd4150a60b941d44ed591b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кривошей

+380675775883 yuliia.kryvoshei@shgpu.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Шебелинкагазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 00153146
Місцезнаходження: 64250, Україна , Харківська область обл., смт. Донець, вул. Стадіонна, 9
Контактна особа: Юлія Кривошей
+380675775883
yuliia.kryvoshei@shgpu.com.ua
Додаткові контактні особи: Бабич Максим Аркадійович
+380574992486
maksym.babich@shgpu.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: PJSC Ukrgasvydobuvannya
National ID: 00153146
Contact point: Julia Krivoshey
+380675775883
yuliia.kryvoshei@shgpu.com.ua
Additional contacts: Бабич Максим Аркадійович
+380574992486
maksym.babich@shgpu.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 листопада 2020 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 17:00
Початок аукціону: 11 січня 2021 13:21
Очікувана вартість: 997 057,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,20%
Publication date: 10 листопада 2020 14:42
Enquiries until: 01 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 07 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 грудня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 997 058 UAH including VAT
Minimal lowering step: 12 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації
Language (s) in which tender proposals should be prepared: Ukrainian language. Terms of providing security for tender proposals: in accordance with the documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
50114000-7 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів (Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних ТЗ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64250, Україна, Харківська область, На території Виконавця, На території Виконавця
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

50114000-7 - Repair and maintenance services of trucks (Services in repair and maintenance service of freight vehicles)
CPV: 50110000-9
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-10-006866-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІР СЕРВІС ПОЛТАВА", Код ЄДРПОУ:40996061
Дата подання: 06 січня 2021 13:26
Просимо переглянути рішення та допустити до участі в аукціоні
Доброго дня! Товариством з обмеженою відповідальністю «ТІР СЕРВІС ПОЛТАВА» було подано тендерну пропозицію для участі в закупівлі ШГВ20П-054 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних ТЗ), документи якої перевірялися Замовником на етапі прекваліфікації, але пропозицію було відхилено у зв’язку з посиланням на відсутність інформації та документів, що підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатку №3 до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу на те, що у складі нашої тендерної пропозиції було надано гарантійний лист №169 від 08.12.2020 р., де ми гарантуємо відповідність технічним вимогам і якісним характеристикам та основним умовам, які будуть включені до договору про закупівлю, викладеним замовником у додатку №3 тендерної документації. З огляду на вищевикладене, просимо Вас переглянути своє рішення та допустити до участі в аукціоні ТОВ «ТІР СЕРВІС ПОЛТАВА».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 січня 2021 14:09
Відповідно до тендерної документації по процедурі закупівлі ШГВ20П-054 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних ТЗ) Вам необхідно було завантажити згідно Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій п. 1.3: Інформацію та документи, що підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатку №3 до цієї тендерної документації, що Вами зроблено не було.
Те що Вами було надано гарантійний лист №169 від 08.12.2020 вимагалося Розділом ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій п. 1.6: Інші документи, що визначені в додатку №2.1 до цієї тендерної документації.

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-12-28-000061 ● a91ac0c90ac54608a3cdaa77c95bdae0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2021 19:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

28.12.2021 568
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 28.12.2021 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 28.12.2021 № 568

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

34 UA-2020-11-10-006866-c 10.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-12-29 18:17:38

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ШГВ20П-054 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних ТЗ)
SHGV20P-054 50110000-9 Repair and maintenance services of motor vehicles and associated equipment (Services in repair and maintenance service of freight vehicles)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-11-10-006866-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) по предмету закупівлі ШГВ20П-054 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних ТЗ), ідентифікатор закупівлі № UA-2020-11-10-006866-c, повідомляємо наступне: Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ» встановлено, що відповідно до вимог підпункту 1.4 пункту 1 розділу III тендерної документації від учасника вимагався Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5 цієї тендерної документації. Так, на виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ» надано файл «Додаток 5 Питальник щодо ЕСП.pdf». Проте, в зазначеному Опитувальнику щодо екологічно-соціальної політики учасників не зазначено інформацію визначену пунктом 4.3 додатку № 5 тендерної документації. Вважаємо, що завантажений Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ» містить повну інформацію та відповідає вимогам підпункту 1.5 пункту 1 розділу III тендерної документації. Також учасником надано інформацію зазначену в визначену пунктом 3.10 додатку № 5 тендерної документації окрім абзац 3 «Чи має учасник дозвіл на здійснення операцій у сфері поводження з відходами або чи подавав Декларацію про відходи? (Дозвіл та/або Декларація)». Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Харківське авторемонтне підприємство №3» встановлено, що відповідно до вимог підпункту 1.4 пункту 1 розділу III тендерної документації від учасника вимагався Опитувальника щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5 цієї тендерної документації. Так, на виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «Харківське авторемонтне підприємство №3» надано файл «Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики.pdf». Проте, в зазначеному Опитувальнику щодо екологічно-соціальної політики учасників не зазначено інформацію визначену пунктами 1.7, 2.1, 2.2, 2.4, 2.5, 3.5, 3.10, 3.11, 3.12, 3.13, 4.1, 4.2 та 4.3 додатку № 5 тендерної документації. Вважаємо, що завантажений Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників ТОВ «Харківське авторемонтне підприємство №3» містить повну інформацію та відповідає вимогам підпункту 1.5 пункту 1 розділу III тендерної документації. Також учасником надано інформацію зазначену в визначену пунктом 3.10 додатку № 5 тендерної документації окрім абзац 3 «Чи має учасник дозвіл на здійснення операцій у сфері поводження з відходами або чи подавав Декларацію про відходи? (Дозвіл та/або Декларація)». Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ОНІКС" встановлено, що відповідно до вимог підпункту 1.4 пункту 1 розділу III тендерної документації від учасника вимагався Опитувальника щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5 цієї тендерної документації. Так, на виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ "ОНІКС" надано файл «4.000 Додаток 5 екологія.pdf». Проте, в зазначеному Опитувальнику щодо екологічно-соціальної політики учасників не зазначено інформацію визначену пунктами 2.2, 2.4, 3.4, 3.5, 3.6, 3.10, 3.12 та 3.13 додатку № 5 тендерної документації. Вважаємо, що завантажений Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників ТОВ "ОНІКС" містить повну інформацію та відповідає вимогам підпункту 1.5 пункту 1 розділу III тендерної документації. Також учасником надано інформацію зазначену в визначену пунктом 3.10 додатку № 5 тендерної документації окрім абзац 3 «Чи має учасник дозвіл на здійснення операцій у сфері поводження з відходами або чи подавав Декларацію про відходи? (Дозвіл та/або Декларація)». Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ПП «УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР» встановлено, що відповідно до вимог підпункту 1.4 пункту 1 розділу III тендерної документації від учасника вимагався Опитувальника щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5 цієї тендерної документації. Так, на виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ПП «УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР» надано файл «Документи пропозиції.pdf». Проте, в зазначеному Опитувальнику щодо екологічно-соціальної політики учасників не зазначено інформацію визначену пунктами 2.2, 3.10 та п. 4.2 додатку № 5 тендерної документації. Вважаємо, що завантажений Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників ПП «УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР» містить повну інформацію та відповідає вимогам підпункту 1.5 пункту 1 розділу III тендерної документації. Також учасником надано інформацію зазначену в визначену пунктом 3.10 додатку № 5 тендерної документації окрім абзац 3 «Чи має учасник дозвіл на здійснення операцій у сфері поводження з відходами або чи подавав Декларацію про відходи? (Дозвіл та/або Декларація)». Відповідно до вимог підпункту 1.5 пункту 1 розділу III тендерної документації учасники завантажують: «Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5 цієї тендерної документації». Тендерною документацією не вимагалося заповненого в повному обсязі із обов’язковим зазначенням інформації в усіх пунктах Опитувальника щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5. Крім того, зазначена в Опитувальнику щодо екологічно-соціальної політики учасників інформація не підтверджує технічних характеристик предмета закупівлі та інші вимоги до предмета закупівлі, та включена до тендерної документації виключно з інформативною метою згідно внутрішніх нормативних документів Товариства. Згідно з п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості, як опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до тендерної документації цієї процедури закупівлі передбачено, що наявність у тендерній пропозиції учасника формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення його тендерної пропозиції. Отже, вважаємо що зазначені в висновку Північно-Східного офісу Держаудитслужби невідповідності в Опитувальниках щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку № 5 тендерної документації ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ», ТОВ «Харківське авторемонтне підприємство №3», ТОВ «ОНІКС», ПП «УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР» є несуттєвими, такими що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на її зміст. Окремо зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, вимога про наявність Опитувальника щодо екологічно-соціальної політики учасників законодавством не передбачена. Звертаємо увагу, що згідно абзацу другого пункту 1 частини першої статті 33 Закону відхиленню підлягає пропозиція, яка не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Оскільки наявність Опитувальника щодо екологічно-соціальної політики учасників не передбачена законодавством підстави для відхилення пропозиції учасника відсутні. На підставі вищевикладеного, у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозицій ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ», ТОВ «Харківське авторемонтне підприємство №3», ТОВ «ОНІКС», ПП «УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР» з підстав встановлених абзацом третім пункту 1 частини першої статті 31 Закону. З урахуванням викладеного, в діях Замовника відсутні порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, у зв’язку із чим відсутні підстави для вжиття заходів щодо розірвання укладеного договору ПП «УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР» №42-МАН/22 від 16.03.2021 року.

2022-01-11 15:43:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 січня 2022

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі
Дата публікації: 18 січня 2022
Номер відкриття провадження: 520/1067/22
Дата відкриття провадження: 24 січня 2022

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 січня 2021
UA-2020-11-10-006866-c6f3610bbcadd4150a60b941d44ed591b
Найменування: АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Шебелинкагазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 00153146
Місцезнаходження: 64250, Україна, Харківська область обл., смт. Донець, вул. Стадіонна, 9
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ОНІКС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2020 08:24
ТОВ "ХАРП №3" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 грудня 2020 10:04
Дочірне підприємство "АвтоМАЗ-Україна" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІР СЕРВІС ПОЛТАВА" Документи
Відхилено
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 грудня 2020 11:44
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, наданих учасником Відповідальний підрозділ Відділ головного механіка Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних ТЗ) ID закупівлі UA-2020-11-10-006866-c Назва, код ЄДРПОУ учасника процедури закупівлі ТОВ "ОНІКС" 32724088 Перелік виявлених невідповідностей В довідці про аналогічний договір відсутня наступна інформація: - ЄДРПОУ замовника Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності, Додаток 1 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель», пункт 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)» Учасник в складі своєї пропозиції має надати наступні документи: - довідку/лист в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) про надання послуг з ремонту і технічного обслуговування вантажних ТЗ за підписом керівника учасника, з зазначенням наступної інформації: назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, предмет договору, дата укладення та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи, роль учасника (генеральний підрядник, субпідрядник), тощо. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей довідку/лист в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) про надання послуг з ремонту і технічного обслуговування вантажних ТЗ за підписом керівника учасника, з зазначенням наступної інформації: назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, предмет договору, дата укладення та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи, роль учасника (генеральний підрядник, субпідрядник), тощо.

Документи

Публічні документи

23 лютого 2021 16:32
Відмова про участь.PDF
28 грудня 2020 10:01
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:03
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:03
Електронний підпис
08 грудня 2020 15:52
5.200 Структура Оникс.pdf
08 грудня 2020 15:52
4.000 Додаток 5 екологія.PDF
08 грудня 2020 15:52
1.132 Відгук ДОЛФІ.pdf
08 грудня 2020 15:52
6.130 Витяг платника ПДВ.PDF
08 грудня 2020 15:52
6.110 Статут ТОВ ОНІКС.PDF
08 грудня 2020 15:52
1.133 Відгук СІНЕРГІЯ.pdf
08 грудня 2020 15:52
1.131 Відгук Вітек.PDF
08 грудня 2020 15:52
1.123 Договір СИНЕРГИЯ.PDF
08 грудня 2020 15:52
1.122 Договір ДОЛФІ.PDF
08 грудня 2020 15:52
1.121 Договір ВІТЕК.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідальний підрозділ Відділ головного механіка Предмет закупівлі Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних ТЗ) ID закупівлі UA-2020-11-10-006866-c Код закупівлі згідно з класифікатором 50110000-9 Назва, код ЄДРПОУ учасника процедури закупівлі ТОВ "Харківське авторемонтне підприємство №3" 31064295 Перелік виявлених невідповідностей В довідці про аналогічний договір відсутня наступна інформація: - адреса замовника, -дата укладення та строк дії договору, - статус виконання, - наявність претензійної роботи, - роль учасника (генеральний підрядник, субпідрядник) Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності, Додаток 1 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель», пункт 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)» Учасник в складі своєї пропозиції має надати наступні документи: - довідку/лист в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) про надання послуг з ремонту і технічного обслуговування вантажних ТЗ за підписом керівника учасника, з зазначенням наступної інформації: назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, предмет договору, дата укладення та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи, роль учасника (генеральний підрядник, субпідрядник), тощо Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей довідку/лист в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) про надання послуг з ремонту і технічного обслуговування вантажних ТЗ за підписом керівника учасника, з зазначенням наступної інформації: назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, предмет договору, дата укладення та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи, роль учасника (генеральний підрядник, субпідрядник), тощо.

Документи

11 грудня 2020 17:04
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

23 грудня 2020 15:14
Електронний підпис
23 грудня 2020 15:14
Електронний підпис
10 грудня 2020 12:16
Електронний підпис
10 грудня 2020 12:16
Електронний підпис
10 грудня 2020 12:15
Лист відгук.pdf
10 грудня 2020 12:15
Статут (повністю).pdf
10 грудня 2020 12:15
Опитувальник додаток 6.pdf
10 грудня 2020 12:15
Протокол створення.pdf
10 грудня 2020 12:15
Аналогічний договір Т.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 13:59
Електронний підпис
11 грудня 2020 13:59
Статут (новий).pdf.p7s
11 грудня 2020 13:59
Статут (новий).pdf
11 грудня 2020 13:59
опитувальник.pdf.p7s
11 грудня 2020 13:59
опитувальник.pdf
11 грудня 2020 13:59
Лист про право підпису.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей В довідці про виконання аналогічних договорів, в скан-копії договору, в скан-копії відгуку надано інформацію, щодо досвіду виконання договорів, які не відповідають предмету закупівлі. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності, Додаток 1 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель», пункт 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)» Учасник в складі своєї пропозиції має надати наступні документи: - довідку/лист в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) про надання послуг з ремонту і технічного обслуговування вантажних ТЗ за підписом керівника учасника, з зазначенням наступної інформації: назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, предмет договору, дата укладення та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи, роль учасника (генеральний підрядник, субпідрядник), тощо. - скан-копії договору(-ів) із додатками, що підтверджують виконання аналогічного(-их) договору(-ів). -скан-копії відгуку(-ів) від підприємства – замовника за договором, копія якого надається для підтвердження виконання аналогічного договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - довідку/лист в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) про надання послуг з ремонту і технічного обслуговування вантажних ТЗ за підписом керівника учасника, з зазначенням наступної інформації: назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, предмет договору, дата укладення та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи, роль учасника (генеральний підрядник, субпідрядник), тощо. - скан-копії договору(-ів) із додатками, що підтверджують виконання аналогічного(-их) договору(-ів). -скан-копії відгуку(-ів) від підприємства – замовника за договором, копія якого надається для підтвердження виконання аналогічного договору.

Документи

Публічні документи

10 березня 2021 14:36
Електронний підпис
10 березня 2021 14:35
Dogovor.pdf
09 березня 2021 16:06
Електронний підпис
09 березня 2021 16:06
dogovir.pdf
09 березня 2021 15:20
Електронний підпис
09 березня 2021 15:19
перемога підписант.pdf
09 березня 2021 15:18
3.pdf
09 березня 2021 15:18
Паспорт та іпн.pdf
09 березня 2021 15:18
Статут завірений.pdf
09 березня 2021 15:18
Рішення завірене.pdf
09 березня 2021 15:18
4.pdf
09 березня 2021 15:18
1.pdf
09 березня 2021 15:18
перемога.pdf
09 березня 2021 15:18
Договор УРЦ.pdf
09 березня 2021 15:17
підписант.pdf
09 березня 2021 15:17
2.pdf
29 грудня 2020 17:41
Електронний підпис
29 грудня 2020 16:58
виправлене.pdf
29 грудня 2020 16:58
АД 2.pdf
11 грудня 2020 16:35
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:35
Електронний підпис
11 грудня 2020 15:43
Документи пропозиції.pdf
11 грудня 2020 15:43
опитувальник.pdf
11 грудня 2020 15:43
наказ завірений.pdf
11 грудня 2020 15:43
Паспорт та іпн.pdf
11 грудня 2020 15:43
Статут завірений.pdf
11 грудня 2020 15:43
Устав УРЦ (pdf.io).pdf
11 грудня 2020 15:43
Рішення завірене.pdf
11 грудня 2020 15:43
Витяг ПДВ.pdf
11 грудня 2020 15:43
Витяг ЄДР.pdf
11 грудня 2020 15:43
Аналог 2.pdf
11 грудня 2020 15:43
Баланс.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОНІКС"

ТОВ "ХАРП №3"

Дочірне підприємство "АвтоМАЗ-Україна"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІР СЕРВІС ПОЛТАВА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 січня 2021 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ" 796 056,00
UAH з ПДВ
599 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Харківське авторемонтне підприємство №3" 899 001,00
UAH з ПДВ
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Дочірне підприємство "АвтоМАЗ-Україна" 870 000,00
UAH з ПДВ
794 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОНІКС" 993 522,00
UAH з ПДВ
930 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР" 933 000,00
UAH з ПДВ
933 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 15:14
Електронний підпис
23 грудня 2020 15:14
Електронний підпис
10 грудня 2020 12:16
Електронний підпис
10 грудня 2020 12:16
Електронний підпис
10 грудня 2020 12:15
Лист відгук.pdf
10 грудня 2020 12:15
Статут (повністю).pdf
10 грудня 2020 12:15
Опитувальник додаток 6.pdf
10 грудня 2020 12:15
Протокол створення.pdf
10 грудня 2020 12:15
Аналогічний договір Т.pdf

Публічні документи

23 лютого 2021 16:32
Відмова про участь.PDF
28 грудня 2020 10:01
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:03
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:03
Електронний підпис
08 грудня 2020 15:52
5.200 Структура Оникс.pdf
08 грудня 2020 15:52
4.000 Додаток 5 екологія.PDF
08 грудня 2020 15:52
1.132 Відгук ДОЛФІ.pdf
08 грудня 2020 15:52
6.130 Витяг платника ПДВ.PDF
08 грудня 2020 15:52
6.110 Статут ТОВ ОНІКС.PDF
08 грудня 2020 15:52
1.133 Відгук СІНЕРГІЯ.pdf
08 грудня 2020 15:52
1.131 Відгук Вітек.PDF
08 грудня 2020 15:52
1.123 Договір СИНЕРГИЯ.PDF
08 грудня 2020 15:52
1.122 Договір ДОЛФІ.PDF
08 грудня 2020 15:52
1.121 Договір ВІТЕК.pdf

Публічні документи

10 березня 2021 14:36
Електронний підпис
10 березня 2021 14:35
Dogovor.pdf
09 березня 2021 16:06
Електронний підпис
09 березня 2021 16:06
dogovir.pdf
09 березня 2021 15:20
Електронний підпис
09 березня 2021 15:19
перемога підписант.pdf
09 березня 2021 15:18
3.pdf
09 березня 2021 15:18
Паспорт та іпн.pdf
09 березня 2021 15:18
Статут завірений.pdf
09 березня 2021 15:18
Рішення завірене.pdf
09 березня 2021 15:18
4.pdf
09 березня 2021 15:18
1.pdf
09 березня 2021 15:18
перемога.pdf
09 березня 2021 15:18
Договор УРЦ.pdf
09 березня 2021 15:17
підписант.pdf
09 березня 2021 15:17
2.pdf
29 грудня 2020 17:41
Електронний підпис
29 грудня 2020 16:58
виправлене.pdf
29 грудня 2020 16:58
АД 2.pdf
11 грудня 2020 16:35
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:35
Електронний підпис
11 грудня 2020 15:43
Документи пропозиції.pdf
11 грудня 2020 15:43
опитувальник.pdf
11 грудня 2020 15:43
наказ завірений.pdf
11 грудня 2020 15:43
Паспорт та іпн.pdf
11 грудня 2020 15:43
Статут завірений.pdf
11 грудня 2020 15:43
Устав УРЦ (pdf.io).pdf
11 грудня 2020 15:43
Рішення завірене.pdf
11 грудня 2020 15:43
Витяг ПДВ.pdf
11 грудня 2020 15:43
Витяг ЄДР.pdf
11 грудня 2020 15:43
Аналог 2.pdf
11 грудня 2020 15:43
Баланс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ"

ТОВ "ХАРП №3"

Дочірне підприємство "АвтоМАЗ-Україна"

ТОВ "ОНІКС"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ"
#37091926
Рішення скасоване 599 999,00
UAH з ПДВ
26 січня 2021 15:26
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ"
#37091926
Відхилено 599 999,00
UAH з ПДВ
26 січня 2021 15:47
Товариство з обмеженою відповідальністю "Харківське авторемонтне підприємство №3"
#31064295
Рішення скасоване 600 000,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2021 15:07
Товариство з обмеженою відповідальністю "Харківське авторемонтне підприємство №3"
#31064295
Відхилено 600 000,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2021 15:25
Дочірне підприємство "АвтоМАЗ-Україна"
#32376626
Рішення скасоване 794 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2021 16:54
Дочірне підприємство "АвтоМАЗ-Україна"
#32376626
Відхилено 794 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2021 17:07
ТОВ "ОНІКС"
#32724088
Рішення скасоване 930 000,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2021 16:28
ТОВ "ОНІКС"
#32724088
Відхилено 930 000,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2021 17:45
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР"
#40404935
Переможець 933 000,00
UAH з ПДВ
02 березня 2021 14:08

Документи

26 січня 2021 15:47
Електронний підпис

Документи

09 лютого 2021 15:25
Електронний підпис
09 лютого 2021 15:08
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

18 лютого 2021 17:07
Електронний підпис

Документи

25 лютого 2021 17:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2021 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР"
#40404935
933 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 серпня 2023 13:45
Доп.Угода№1 від 28.07.23р..pdf укладений
01 серпня 2023 13:37
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 14:46
Договір 42-МАН_22.pdf укладений
16 березня 2021 14:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 572 082,62
UAH (в тому числі ПДВ 95 347,10 UAH)
Причини розірвання договору: Додаткова Угода №1 від 28.07.23р.