Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Програмно-технічний засіб інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами»
Очікувана вартість
4 000 600,00 UAH
UA-2020-11-10-005162-a a40797d6bc014b41be686067c5ea22d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Яковлева

+380442000883 h.yakovleva@nazk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Код ЄДРПОУ: 40381452
Вебсайт: https://nazk.gov.ua/
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
Контактна особа: Галина Яковлева
+380442000883
h.yakovleva@nazk.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2020 23:16
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 27 листопада 2020 13:58
Очікувана вартість: 4 000 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 003,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 120000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи


Строк поставки товару: не пізніше 60 календарних днів з дати підписання договору про закупівлю. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: 120 000 грн (сто двадцять тисяч гривень 00 копійок), забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у формі електронної банківської гарантії, строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, включаючи день кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Більш детально у тендерній документації.
Відповідальні за проведення процедури закупівлі:
- з питань оформлення тендерних пропозицій – Яковлева Галина Олександрівна, радник Патронатної служби НАЗК, тел.: (044) 200-08-83, e-mail: h.yakovleva@nazk.gov.ua.
- з питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Брижатюк Тарас Миколайович, керівник відділу захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах, тел.: (044) 200-08-28, e-mail: t.bryzhatiuk@nazk.gov.ua.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Програмно-технічний засіб інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 07.08.2020 № 341/20 «Про затвердження Положення щодо здійснення Національним агентством з питань запобігання корупції в поточному бюджетному періоді попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду», Замовник здійснює у 2020 році попередню оплату Товару у розмірі 100% від загальної вартості Товару, яка визначена в Протоколі погодження договірної ціни протягом 10 (десяти) календарних днів після підписання Сторонами цього Договору строком на 60 (шістдесят) календарних днів на небюджетний рахунок, відкритий на ім'я Продавця в органі Державної казначейської служби України. Аванс 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 23:16
Тендерна документація.docx
10 листопада 2020 23:16
Проєкт договору.docx
11 листопада 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 23:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 23:16
Тендерна документація.docx
10 листопада 2020 23:16
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 13 листопада 2020 14:44
Дата відповіді: 18 листопада 2020 20:15
Пунктом 1 додатку 1 до тендерної документації за предметом закупівлі, зокрема, визначено, що під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на поставку (продаж) товару аналогічного предмету цієї закупівлі (постачання програмно-технічних засобів для інформаційно-телекомунікаційних систем). В договорі повинно міститися конкретне посилання на те, що програмно-технічні засоби закуповуються для інформаційно-телекомунікаційної системи. Разом з цим, слід зазначити що вимога щодо визначення у аналогічному договорі обов’язковість посилання на мету закупівлі, а саме те, що програмно-технічні засоби закуповуються для інформаційно-телекомунікаційної системи є дискримінаційною та такою, що значно звужує потенційне коло учасників, а також є необґрунтованим при дослідженні наявності аналогічного досвіду. Так, відповідно до законодавства господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених Господарським Кодексом України, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів. Статті 180 ГКУ та 638 та 712 ЦВК регламентують, що є істотними умовами договору та такими які в обов’язковому порядку мають бути погодженні сторонами. Обов’язковість зазначення мети здійснення конкретної закупівлі у договорі не передбачена законодавством. Тому виникає питання, чим відрізняється досвід постачання програмно-технічних засобів для інформаційно-телекомунікаційної системи, від досвіду аналогічного постачання тих самих програмно-технічних засобів, наприклад, для побудови Центру обробки даних? Отже, враховуючи вищевикладене, звертаємось до Вас із проханням виключити дану дискримінаційну вимогу стосовно зазначення мети здійснення закупівлі. Або у разі відмови у внесенні змін надати роз’яснення у чому ж таки полягають ці принципові відмінності. Оскільки складається враження, що Замовник вже дослідив документи (особливо в частині підтвердження наявності «аналогічного» досвіду) свого потенційного переможця та навмисно визначив завідомо дискримінаційні та необґрунтовані вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини другої статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Зокрема додатком 1 до тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників установленим кваліфікаційним критеріям, а саме: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ договору (договорів); Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Щодо кваліфікаційного критерію “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)” слід зазначити, що Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів та інших положень, закріплених у статті 5 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, з урахуванням положень статті 5 Закону.
Звертаємо увагу, що ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ є програмно-технічний засіб ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ.
Згідно з положеннями п.п. 6.3.6 п. 6 розділу VI проекту договору про закупівлю товару (додаток 5 до Тендерної документації) Продавець зобов’язаний здійснити монтаж та пусконалагодження програмно-технічного засобу інформаційно-телекомунікаційної системи.
Враховуючи визначення терміну “інформаційно-телекомунікаційна система” (відповідно до Закону України “Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах” інформаційно-телекомунікаційна система – це сукупність інформаційних та телекомунікаційних систем, які у процесі обробки інформації діють як єдине ціле, а інформаційна (автоматизована) система, у свою чергу, являє собою організаційно-технічну систему, в якій реалізується технологія обробки інформації з використанням технічних і програмних засобів), всі компоненти програмно-технічного засобу інформаційно-телекомунікаційної системи після монтажу та пусконалагодження мають бути сумісними між собою та функціонувати як єдине ціле (єдина система).
В свою чергу, виходячи з аналізу практики застосування термінів та словосполучень, центр обробки даних (ЦОД) є сукупністю спланованих певним чином територій, зовнішніх майданчиків (анклавів), будівель, приміщень, зі встановленими інженерними системами забезпечення та обслуговуючим персоналом, що утворюють загальний фізичний простір і технологічне середовище для розміщення комп'ютерів, електронних та інших засобів прийому, передачі, обробки, зберігання інформації і забезпечують задану ступінь доступності (готовності), розміщеного обладнання в заданому режимі функціонування.
З огляду на викладене, програмно-технічні засоби інформаційно-телекомунікаційної системи та безпосередньо центру обробки даних не можуть ототожнюватись.
Таким чином вимога Замовника щодо аналогічного договору, в якому повинно міститися конкретне посилання на те, що програмно-технічні засоби закуповуються для інформаційно-телекомунікаційної системи є цілком обґрунтованою, та такою що відповідає специфіці предмета закупівлі а також статті 5 Закону.
Необхідність внесення змін у тендерну документацію відсутня.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-10-005162-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР", Код ЄДРПОУ:37210479
Дата подання: 08 грудня 2020 13:55
Щодо відхилення тендерної пропозиції
ВИМОГА
про надання додаткової інформації
10 листопада 2020 року за посиланням Програмно-технічний засіб інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами» | ProZorro розміщено оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-11-10-005162-а, у якості замовника проведення торгів визначене Національне агентство з питань запобігання корупції; назва предмета закупівлі: програмно-технічний засіб інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами».
З метою прийняття участі у проведенні відкритих торгів ТОВ «АЛТАЮР» звернулось із відповідною пропозицією.
Одночасно, із пропозиціями щодо проведення відкритих торгів звернулись ще три підприємства: ТОВ «Віннком Україна», ДП «Українські спеціальні системи» та ТОВ «НЕТВЕЙТ».
Слід зазначити, що очікувана вартість закупівлі Замовником визначена у розмірі 4 000 600 грн. 00 коп.
Юридичні особи, які зареєструвалися для участі у тендері, запропонували наступні цінові пропозиції:
1. ТОВ «АЛТАЮР», 3млн. 768тис. грн
2. ТОВ «НЕТВЕЙВ», 3млн. 771тис. 496 грн 80 коп.
3. ДП «Українські спеціальні системи», 3млн. 850тис. грн
4. ТОВ «Віннком Україна», 3млн. 999тис. 600 грн
Із наведеної інформації вбачається, що найкращу пропозицію надала саме компанія «АЛТАЮР», тож беручи до уваги норми Закону України «Про публічні закупівлі», саме вказана компанія мала бути визнана Національним агентством з питань запобігання корупції переможцем тендеру та, відповідно, із нею мав бути укладений договір про закупівлю.
27 листопада 2020 року на виконання вимог законодавства здійснено розкриття тендерних пропозицій, що підтверджується Протоколом розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2020-11-10-005162-а.
Відповідно до інформації, яка міститься у зазначеному Протоколі, пропозиція ТОВ «АЛТАЮР» відхилена посилаючись на наступне: «учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з ч.15 ст.29 Закону. Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з ч.15 ст.29 Закону».
Таким чином, рішенням тендерного комітету Національного агентства з питань запобігання корупції від 03 грудня 2020 року № 210 тендерну пропозицію учасника компанії «АЛТАЮР» відхилено з огляду на подання, начебто, недостовірної інформації у тендерній пропозиції.
Не погоджуючись із прийнятим Національним агентством з питань запобігання корупції рішенням, ТОВ «АЛТАЮР» вважає за необхідне звернутися на Вашу адресу із вимогою про надання додаткової інформації.
Подаючи вимогу ТОВ «АЛТАЮР» керується ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Так, відхиляючи пропозицію ТОВ «АЛТАЮР», Національне агентство з питань запобігання корупції посилається на те, що на думку останнього ТОВ «АЛТАЮР» зазначено недостовірну інформацію щодо наявності гарантії та сервісної підтримки від виробника. При цьому, НАЗК посилається на те, що у тендерній документації містилася вимога, а саме: «Гарантія від виробника не менше 36 місяців, починаючи з дня підписання уповноваженими представниками Сторін відповідного Акту про здійснення монтажу та пусконалагодження та з фіксованим часом доставки запчастин – на наступний робочий день».
Із зазначеного приводу ТОВ «АЛТАЮР» повідомляє, що маючи на меті прийняття участі у тендері, компанія запропонувала закупити обладнання виробництва DellEMC та повідомила, що забезпечить наявність вищезгаданої гарантії від виробника.
Натомість, Національне агентство з питань запобігання корупції стверджує, що звернулось до ТОВ «Делл Україна» для «підтвердження повноважень учасників тендеру щодо гарантійної підтримки обладнання Dell Technologies на території України». У відповідь, як зазначає НАЗК, вони отримали лист наступного змісту: «Постачання обладнання DellEMC на території України здійснюється через уповноважених корпорації Dell Technologies – DELL EMC PARTNER, які отримали спеціальну авторизацію згідно з правилами партнерської програми DELL EMC PARTNER PROGRAM». Також у листі, як повідомляє НАЗК, інформується, що «Умовою розповсюдження офіційної гарантії від виробника на обладнання DellEMC є звернення DELL EMC PARTNER до офіційних дистриб’юторів DellEMC в Україні та отримання комерційної пропозиції на постачання обладнання». Більше того, НАЗК запитує і отримує від ТОВ «Делл Україна» наступну інформацію: «Комерційні пропозиції на постачання обладнання, що є предметом закупівлі № UA-2020-11-10-005162-а отримали виключно ТОВ «НЕТВЕЙВ», ТОВ «ВІННКОМ Україна» та ДП «Українські спеціальні системи».
Резюмуючи наведене вбачається, що підставами невідповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації пропозиції ТОВ «АЛТАЮР» є:
- офіційна гарантія DellEMC поширюється лише на тих, хто придбав обладнання DellEMC в результаті отримання комерційної пропозиції від офіційних дистриб’юторів DellEMC;
- зазначені пропозиції, в рамках проведення вищеназваного тендеру, згідно відповіді ТОВ «Делл Україна», надані лише трьом іншим учасникам;
- у ТОВ «АЛТАЮР» не могло бути гарантії та сервісної підтримки від виробника.
Тобто, саме наведені обставини, на думку Національного агентства з питань запобігання корупції – є порушенням процедури закупівлі та, відповідно, останнє виключає можливість задоволення пропозиції ТОВ «АЛТАЮР».
Не погоджуючись із зазначеними посиланнями та вважаючи, що рішення Національного агентства з питань запобігання корупції є необґрунтованою та, фактично, порушує права ТОВ «АЛТАЮР» на укладання договору про закупівлю, товариство акцентує увагу на наступному:
- по-перше, технічна документація тендеру не вимагає надання гарантій (як документів) безпосередньо, адже, відповідно до вимог діючого законодавства та звичаїв ділового обороту, гарантію можливо отримати лише в разі придбання того чи іншого товару. Таким чином, надання гарантій «наперед» не є можливим, оскільки гарантія надається виключно в результаті укладання відповідних договорів та виникнення у сторін цивільно-правових відносин;
- по-друге, НАЗК зазначає, що з метою отримання інформації щодо «гарантування» звертається до ТОВ «Делл Україна». Наведене звернення ТОВ «АЛТАЮР» вважає безпідставним у зв’язку із тим, що умови тендеру не містили вимоги поставити обладнання саме виробництва DellEMC та тим, що умови тендеру не містять обов’язку в частині придбання або отримання гарантій саме через ТОВ «Делл Україна»;
- по-третє, відповідно до умов тендеру його учасник не позбавлений можливості придбати обладнання у інших власників, які, у свою чергу, могли придбати його раніше у ТОВ «Делл Україна», тобто, мають відповідні гарантії. Таким чином, НАЗК відхиляє пропозицію ТОВ «АЛТАЮР» на підставі не повністю з’ясованих обставин, чим порушує права останнього.
Враховуючи наведені обставини, беручи до уваги дотримання ТОВ «АЛТАЮР» усіх вимог законодавства, дотримання вимог щодо формування та подання тендерної пропозиції, товариство вважає, що відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛТАЮР» є безпідставним.
Таким чином, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» -
ПРОСИМО:
1. Надати додаткову обґрунтовану інформацію щодо підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛТАЮР», яка подана на розгляд в межах проведення відкритих торгів UA-2020-11-10-005162-а.
2. Скасувати рішення тендерного комітету Національного агентства з питань запобігання корупції від 03 грудня 2020 року № 210 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛТАЮР».
3. Скасувати рішення тендерного комітету Національного агентства з питань запобігання корупції щодо визначення ТОВ «НЕТВЕЙВ» переможцем процедури закупівлі за предметом Програмно-технічний засіб інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами» та укладання договору про закупівлю.
4. Визнати ТОВ «АЛТАЮР» переможцем процедури закупівлі за предметом Програмно-технічний засіб інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами» та укласти договір про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2020 16:17
Відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Враховуючи наведене Національне агентство з питань запобігання корупції звернулося листом від 01.12.2020 № 05-04/63711/20 до ТОВ «Делл Україна» (локальний підрозділ корпорації Dell Technologies, DellEMC) для отримання інформації про підтвердження повноважень учасників зазначеної процедури закупівлі щодо гарантійної підтримки обладнання виробника Dell Technologies на території України.
У відповідь на звернення було отримано лист від ТОВ «Делл Україна» від 02.12.2020 (вх. від 03.12.2020 № 07/71784/20), (далі – Лист), у якому зазначено, що постачання обладнання DellEMC на території України здійснюється через уповноважених корпорації Dell Technologies – DELL EMC PARTNER, які отримали спеціальну авторизацію згідно правил партнерської програми DELL EMC PARTNER PROGRAM.
Також у Листі зазначено, що умовою розповсюдження офіційної гарантії виробника на обладнання DellEMC, є звернення DELL EMC PARTNER до офіційних дистриб’юторів DellEMC в Україні та отримання комерційної пропозиції на постачання обладнання DellEMC.
Відповідно до Листа, за інформацією від офіційних дистриб’юторів DellEMC в Україні, станом на 02.12.2020 комерційні пропозиції на постачання обладнання, що є предметом закупівлі UA-2020-11-10-005162-a отримали виключно такі учасники закупівлі:
ТОВ Віннком Україна;
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРАЇНСЬКІ СПЕЦІАЛЬНІ СИСТЕМИ»;
ТОВ «НЕТВЕЙВ».
Таким чином Листом підтверджено повноваження щодо гарантії та сервісної підтримки від виробника обладнання Dell Technologies на території України лише для вказаних учасників процедури закупівлі.
Таким чином, ТОВ «АЛТАЮР» у своїй тендерній пропозиції зазначив недостовірну інформацію щодо наявності гарантії та сервісної підтримки від виробника, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Відповідно до абз. 4 п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Національним агентством з питань запобігання корупції було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АЛТАЮР» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у зв’язку із зазначенням учасником у його тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з ч. 5 ст. 29 цього Закону.
Враховуючи викладене додатково повідомляємо.
По-перше згідно з вимогами Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» (далі – Додаток 3) передбачені вимоги до компонентів програмно-технічного засобу інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами» щодо гарантії від виробника та сервісного обслуговування, зокрема:
«Гарантія від виробника не менше 36 місяців, починаючи з дня підписання уповноваженими представниками Сторін відповідного Акту про здійснення монтажу та пусконалагодження та з фіксованим часом доставки запчастин – на наступний робочий день.
Термін сервісного обслуговування/підтримки не менше 36 місяців (від виробника) за місцем експлуатації в режимі 24/7/365.».
Кожен виробник визначає свою модель роботи на території України та умови щодо забезпечення гарантії від виробника. Це, зокрема, запобігає «сірому імпорту», захисту Замовника від непідтримуваних виробником конфігурацій, надання йому належної гарантійної підтримки тощо.
Звертаємо увагу, що Додатком 3 передбачена саме гарантія від виробника не менше 36 місяців, а умовою розповсюдження офіційної гарантії виробника на обладнання DellEMC, є звернення DELL EMC PARTNER до офіційних дистриб’юторів DellEMC в Україні та отримання комерційної пропозиції на постачання обладнання DellEMC.
По-друге повідомляємо, що всіма учасниками закупівлі за предметом Програмно-технічний засіб інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами» (код 48810000-9 «Інформаційні системи» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), UA-2020-11-10-005162-a, у своїх тендерних пропозиціях запропонували компоненти програмно-технічного засобу інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами» виробництва DellEMC. Саме тому Національне агентство з питань запобігання корупції з метою отримання інформації звернулось до ТОВ «Делл Україна».
По-третє предметом закупівлі є Програмно-технічний засіб інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами», всі компоненти якого після монтажу та пусконалагодження (що, зокрема, передбачене проектом договору – додаток 5 до тендерної документації) мають бути сумісними між собою та функціонувати як єдине ціле (єдина система).
Як було зазначено вище, звернення DELL EMC PARTNER до офіційних дистриб’юторів DellEMC в Україні та отримання комерційної пропозиції на постачання обладнання DellEMC є підтвердженням виробника про те, що комерційна пропозиція видана зазначеному партнеру через офіційний канал постачання в Україні та була створена в системі Dell Technologies, має правильну конфігурацію, офіційну гарантію і підтвердження наявності необхідної кількості компонентів в запропоновані терміни постачання.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-10-005162-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР", Код ЄДРПОУ:37210479
Дата подання: 11 грудня 2020 17:19
Щодо відхилення тендеоної пропозиції
Органу оскарження: Антимонопольний комітет України вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03056, МСП-03680, Україна Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛТАЮР» проспект Валерія Лобановського, 56/21, офіс 8.4 м. Київ, 03037, Україна Замовник: Національне агентство з питань запобігання корупції 01103, м. Київ, бульвар Дружби народів, 28 Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, що оприлюднене в електронній системі закупівель: UA-2020-11-10-005162-a Вих. № 344-2020 від 11.12.2020 року СКАРГА на рішення замовника Національного агентства з питань запобігання корупції про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛТАЮР» Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛТАЮР», далі за текстом – «Учасник», 27.11.2020 року приймало участь у процедурі відкритих торгів, яку було оголошено Національним агентством з питань запобігання корупції, далі за текстом – «Замовник», щодо закупівлі «Програмно-технічний засіб інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами» (код 48810000-9 «Інформаційні системи» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-10-005162-a). Одночасно, із пропозиціями щодо проведення відкритих торгів звернулись ще три підприємства: ТОВ «Віннком Україна», ДП «Українські спеціальні системи» та ТОВ «НЕТВЕЙТ». Слід зазначити, що очікувана вартість закупівлі Замовником визначена у розмірі 4 000 600 грн. 00 коп. Юридичні особи, які зареєструвалися для участі у тендері, запропонували наступні цінові пропозиції: 1. ТОВ «АЛТАЮР», 3млн. 768тис. грн 2. ТОВ «НЕТВЕЙВ», 3млн. 771тис. 496 грн 80 коп. 3. ДП «Українські спеціальні системи», 3млн. 850тис. грн 4. ТОВ «Віннком Україна», 3млн. 999тис. 600 грн Із наведеної інформації вбачається, що найкращу пропозицію надала саме компанія «АЛТАЮР», тож беручи до уваги норми Закону України «Про публічні закупівлі», саме вказана компанія мала бути визнана Національним агентством з питань запобігання корупції переможцем тендеру та, відповідно, із нею мав бути укладений договір про закупівлю. Але згідно протоколу № 210 розгляду тендерних пропозицій від 03.12.2020 року на закупівлю «Програмно-технічний засіб інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами» (код 48810000-9 «Інформаційні системи» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)», пропозицію ТОВ «АЛТАЮР» відхилено, посилаючись на наступне: «учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з ч.15 ст.29 Закону. Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з ч.15 ст.29 Закону». Так, відхиляючи пропозицію ТОВ «АЛТАЮР», Національне агентство з питань запобігання корупції посилається на те, що на думку останнього ТОВ «АЛТАЮР» зазначено недостовірну інформацію щодо наявності гарантії та сервісної підтримки від виробника. При цьому, НАЗК посилається на те, що у тендерній документації містилася вимога, а саме: «Гарантія від виробника не менше 36 місяців, починаючи з дня підписання уповноваженими представниками Сторін відповідного Акту про здійснення монтажу та пусконалагодження та з фіксованим часом доставки запчастин – на наступний робочий день». Із зазначеного приводу ТОВ «АЛТАЮР» повідомляє, що маючи на меті прийняття участі у тендері, компанія запропонувала закупити обладнання виробництва DellEMC та повідомила, що забезпечить наявність вищезгаданої гарантії від виробника. Натомість, Національне агентство з питань запобігання корупції стверджує, що звернулось до ТОВ «Делл Україна» для «підтвердження повноважень учасників тендеру щодо гарантійної підтримки обладнання Dell Technologies на території України». У відповідь, як зазначає НАЗК, вони отримали лист наступного змісту: «Постачання обладнання DellEMC на території України здійснюється через уповноважених корпорації Dell Technologies – DELL EMC PARTNER, які отримали спеціальну авторизацію згідно з правилами партнерської програми DELL EMC PARTNER PROGRAM». Також у листі, як повідомляє НАЗК, інформується, що «Умовою розповсюдження офіційної гарантії від виробника на обладнання DellEMC є звернення DELL EMC PARTNER до офіційних дистриб’юторів DellEMC в Україні та отримання комерційної пропозиції на постачання обладнання». Більше того, НАЗК запитує і отримує від ТОВ «Делл Україна» наступну інформацію: «Комерційні пропозиції на постачання обладнання, що є предметом закупівлі № UA-2020-11-10-005162-а отримали виключно ТОВ «НЕТВЕЙВ», ТОВ «ВІННКОМ Україна» та ДП «Українські спеціальні системи». Резюмуючи наведене вбачається, що підставами невідповідності вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВ «АЛТАЮР» є: - офіційна гарантія DellEMC поширюється лише на тих, хто придбав обладнання DellEMC в результаті отримання комерційної пропозиції від офіційних дистриб’юторів DellEMC; - зазначені пропозиції, в рамках проведення вищеназваного тендеру, згідно відповіді ТОВ «Делл Україна», надані лише трьом іншим учасникам; - у ТОВ «АЛТАЮР» не могло бути гарантії та сервісної підтримки від виробника. Тобто, саме наведені обставини, на думку Національного агентства з питань запобігання корупції – є порушенням процедури закупівлі та, відповідно, останнє виключає можливість задоволення пропозиції ТОВ «АЛТАЮР». Не погоджуючись із зазначеними посиланнями та вважаючи, що рішення Національного агентства з питань запобігання корупції є необґрунтованою та, фактично, порушує права ТОВ «АЛТАЮР» на укладання договору про закупівлю, товариство акцентує увагу на наступному: - по-перше, технічна документація тендеру не вимагає надання гарантій (як документів) безпосередньо, адже, відповідно до вимог діючого законодавства та звичаїв ділового обороту, гарантію можливо отримати лише в разі придбання того чи іншого товару. Таким чином, надання гарантій «наперед» не є можливим, оскільки гарантія надається виключно в результаті укладання відповідних договорів та виникнення у сторін цивільно-правових відносин; - по-друге, НАЗК зазначає, що з метою отримання інформації щодо «гарантування» звертається до ТОВ «Делл Україна». Наведене звернення ТОВ «АЛТАЮР» вважає безпідставним у зв’язку із тим, що умови тендеру не містили вимоги поставити обладнання саме виробництва DellEMC та тим, що умови тендеру не містять обов’язку в частині придбання або отримання гарантій саме через ТОВ «Делл Україна»; - по-третє, відповідно до умов тендеру його учасник не позбавлений можливості придбати обладнання у інших власників, які, у свою чергу, могли придбати його раніше у ТОВ «Делл Україна», тобто, мають відповідні гарантії. Таким чином, НАЗК відхиляє пропозицію ТОВ «АЛТАЮР» на підставі не повністю з’ясованих обставин, чим порушує права останнього. Враховуючи наведені обставини, беручи до уваги дотримання ТОВ «АЛТАЮР» усіх вимог законодавства, дотримання вимог щодо формування та подання тендерної пропозиції, товариство вважає, що відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛТАЮР» є необґрунтованим, безпідставним та підлягає скасуванню. З урахуванням вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Зобов’язати замовника Національне агентство з питань запобігання корупції вжити заходи для усунення допущених порушень Закону України «Про публічні закупівлі» щодо закупівлі «Програмно-технічний засіб інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами» (код 48810000-9 «Інформаційні системи» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-10-005162-a). 2. Зобов’язати замовника Національне агентство з питань запобігання корупції скасувати рішення щодо визначення ТОВ «НЕТВЕЙВ» переможцем процедури закупівлі «Програмно-технічний засіб інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами» (код 48810000-9 «Інформаційні системи» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-10-005162-a та укладання з ним договору про закупівлю. 3. Зобов’язати замовника Національне агентство з питань запобігання корупції скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛТАЮР» на закупівлю «Програмно-технічний засіб інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами» (код 48810000-9 «Інформаційні системи» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-10-005162-a) та визнати Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛТАЮР» переможцем торгів.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 грудня 2020 11:55
рішення від 15.12.2020 № 23129 +лист замовнику.pdf
Дата публікації: 16 грудня 2020 11:55
рішення від 21.12.2020 № 23543.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2020 21:07

Документи подані скаржником

11 грудня 2020 16:01
Скарга АМКУ НАЗК 11.12.2020.pdf

Документи подані замовником

18 грудня 2020 16:42
Лист від 01.12.2020 05-04_63711_20.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2020 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР" 3 900 000,00
UAH з ПДВ
3 768 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НЕТВЕЙВ" 3 989 599,80
UAH з ПДВ
3 771 496,80
UAH з ПДВ
Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКІ СПЕЦІАЛЬНІ СИСТЕМИ" 3 985 000,00
UAH з ПДВ
3 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Віннком Україна 3 999 600,00
UAH з ПДВ
3 999 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2020 09:21
Електронний підпис
26 листопада 2020 09:21
Технічна специфікація.pdf
26 листопада 2020 09:21
Тендерна пропозиція.pdf
26 листопада 2020 09:21
_ліцензія Банку.pdf
26 листопада 2020 09:21
_довіреність Мороз.pdf
26 листопада 2020 09:21
_витяг з наказу Мороз.pdf
26 листопада 2020 09:21
21796 ТОВ АЛТАЮР p7s.zip

Публічні документи

24 грудня 2020 17:30
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:23
22177 Нетвейв p7s.7z
23 грудня 2020 15:41
Електронний підпис
23 грудня 2020 15:36
Протокол №18 від 10.11.2020.PDF
23 грудня 2020 15:36
Протокол №17 від 06.11.2020.pdf
23 грудня 2020 15:36
3.Ліцензія від 09.10.2019р..pdf
10 грудня 2020 23:30
Електронний підпис
10 грудня 2020 23:21
Сидоренко Ю.В..pdf
10 грудня 2020 23:21
Довідка.zip
10 грудня 2020 23:21
Довідка (1).zip
10 грудня 2020 23:21
public_doc.pdf
10 грудня 2020 23:21
public_doc.p7s
26 листопада 2020 09:17
Електронний підпис
26 листопада 2020 09:14
NETWAVE_MAF_24November2020.pdf
26 листопада 2020 09:14
Кваліфікаційна частина №2.pdf
26 листопада 2020 09:14
Кваліфікаційна частина №1.pdf
26 листопада 2020 09:14
21760 ТОВ НЕТВЕЙВ p7s.zip
26 листопада 2020 09:14
21. Технчіна частина.pdf
26 листопада 2020 09:14
6. Тендерна пропозиція.pdf
26 листопада 2020 09:14
_ліцензія Банку.pdf
26 листопада 2020 09:14
_довіреність Мороз.pdf
26 листопада 2020 09:14
_витяг з наказу Мороз.pdf

Публічні документи

25 листопада 2020 18:39
Електронний підпис
25 листопада 2020 18:27
рішення про обмеження.pdf
25 листопада 2020 18:27
Лист_гарантія ст 17.pdf
25 листопада 2020 18:27
Лист про субпідрядників.pdf
25 листопада 2020 18:27
Копія Статуту.pdf
25 листопада 2020 18:27
Копія Витягу.pdf
25 листопада 2020 18:27
доки уповноваженої особи.pdf
25 листопада 2020 18:27
Відгук.pdf
25 листопада 2020 18:27
Баланс 2019.pdf
25 листопада 2020 18:27
баланс 9 міс 2020.pdf
25 листопада 2020 18:27
банківська гарантія.7z
25 листопада 2020 18:27
Авторизаційний лист.PDF
25 листопада 2020 18:27
Технічне завдання.pdf
25 листопада 2020 18:27
КП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР"

ТОВ "НЕТВЕЙВ"

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКІ СПЕЦІАЛЬНІ СИСТЕМИ"

ТОВ Віннком Україна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР"
#37210479
Відхилено 3 768 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 22:06
ТОВ "НЕТВЕЙВ"
#37470306
Переможець 3 771 496,80
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 15:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НЕТВЕЙВ"
#37470306
3 771 496,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 09:45
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2021 19:43
174_20_ду1.pdf зміни до договору
15 лютого 2021 19:42
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 12:10
Договір 174_20.pdf укладений
29 грудня 2020 12:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3 частини п'ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 174/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 771 496,80
UAH (в тому числі ПДВ 628 582,80 UAH)