Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

На заміну інженерних мереж ХВП в житловому будинку № 16 на вул. Булгакова в Святошинському районі м. Києва (ДК 021:2015: 45332000-3 – Водопровідні роботи та влаштування водостоків)
Очікувана вартість
139 237,00 UAH
UA-2020-11-10-004806-b 443d0a5458e44facb8e7de3367b23b2b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цірюк Анастасія Юріївна

380444541690 a_tsiryuk@my.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА"
Код ЄДРПОУ: 39607507
Місцезнаходження: 03134, Україна , Київська обл., КИЕВ, вул. Симиренка, 17
Контактна особа: Цірюк Анастасія Юріївна
380444541690
a_tsiryuk@my.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2020 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2020 19:00
Очікувана вартість: 139 237,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 177,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


На заміну інженерних мереж ХВП в житловому будинку № 16 на вул. Булгакова в Святошинському районі м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
На заміну інженерних мереж ХВП в житловому будинку № 16 на вул. Булгакова в Святошинському районі м. Києва (ДК 021:2015: 45332000-3 – Водопровідні роботи та влаштування водостоків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45332000-3 — Водопровідні роботи та влаштування водостоків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 365 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 листопада 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 16:13
588.1 Оголошення вул.Булгакова. 16 (водовідведення) спрощена.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2020 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ""Тамерлан-1"" 139 000,00
UAH з ПДВ
139 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю ""Тамерлан-1""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю ""Тамерлан-1""
#39485450
Переможець 139 000,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 15:55

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2020 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ""Тамерлан-1""
#39485450
139 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 червня 2022 16:34
Додаткова угода (Булгакова, 16).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:12
Договір 495 (Булгакова, 16).pdf укладений
30 листопада 2020 11:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг та викласти пункт 12.1. Розділу 12 «ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ» в наступній редакції: «12.1. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до 01.02.2021 року.».
Номер договору про закупівлю: 495
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 01 лютого 2021
Сума оплати за договором: 138 939,60
UAH (в тому числі ПДВ 23 156,60 UAH)