Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ліквідації дерев по закладам освіти м.Торецьк Донецька обл.
Очікувана вартість
237 789,00 UAH
UA-2020-11-10-004537-b ● f2b61b0011e0473b9e5f1402b326aaa4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 02142827 |
Місцезнаходження: | 85200, Україна , Донецька обл., Торецьк, вул. Освіти, 8 |
Контактна особа: |
Забабон Оксана Вікторівна 380501554155 hozgrgoroo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2020 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2020 11:29 |
Очікувана вартість: | 237 789,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 377,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги
Послуги з ліквідації дерев по закладам освіти м.Торецьк Донецька обл.
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ліквідація дерев
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85200, Україна, Донецька область, Торецьк, заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2020
ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2020 16:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2020 16:02 |
Тендерна документація - ліквідація дерев.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-10-004537-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3266504459
Дата подання: 03 грудня 2020 09:58
Неправомірне визначення переможця
Фізична особа-підприємець Яловенко Олександр Олександрович (далі за текстом – Учасник) звертається до Вас з вимогою скасувати рішення Протокол №103 від 02.12.2020 р. засідання тендерного комітету міського управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк про обрання переможцем ТОВ «Бахмут Левстрой» (далі за текстом – Переможець) за закупівлею «Лісозаготівельні послуги» код по ДК 021:2015 – 77210000-5 (ліквідація дерев по закладам освіти м.Торецьк Донецької області) (id закупівлі - UA-2020-11-10-004537-b).
Я не погоджуюсь з даним рішенням, вважаю його помилковим, таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі» та вимоги тендерної документації, а також мої законні права та інтереси. Нижче наводжу аргументацію помилковості та необґрунтованості прийнятого замовником рішення.
Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації учасник повинен був у складі пропозиції надати Проект договору. В проекті договору Учасникам необхідно було заповнити всі пункти договору, окрім його номеру, дати укладання, загальної вартості договору та ціни за одиницю товару. Переможцем буд наданий у складі пропозиції проект договору, де був заповнений пункт загальна вартість договору, що суперечить вимогам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, вважаю, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Зважаючи на вищевикладене,
ВИМАГАЮ:
1. Скасувати рішення Протокол №103 від 02.12.2020 р. засідання тендерного комітету міського управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк про обрання переможцем закупівлі ТОВ «Бахмут Левстрой».
2. Відхилити пропозицію ТОВ «Бахмут Левстрой» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Перейти до розгляду наступної пропозиції за результатами аукціону.
В разі незадоволення моєї вимоги буду вимушений для захисту Закону та відстоювання своїх інтересів звернутися зі Скаргою до Органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Я не погоджуюсь з даним рішенням, вважаю його помилковим, таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі» та вимоги тендерної документації, а також мої законні права та інтереси. Нижче наводжу аргументацію помилковості та необґрунтованості прийнятого замовником рішення.
Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації учасник повинен був у складі пропозиції надати Проект договору. В проекті договору Учасникам необхідно було заповнити всі пункти договору, окрім його номеру, дати укладання, загальної вартості договору та ціни за одиницю товару. Переможцем буд наданий у складі пропозиції проект договору, де був заповнений пункт загальна вартість договору, що суперечить вимогам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, вважаю, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Зважаючи на вищевикладене,
ВИМАГАЮ:
1. Скасувати рішення Протокол №103 від 02.12.2020 р. засідання тендерного комітету міського управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк про обрання переможцем закупівлі ТОВ «Бахмут Левстрой».
2. Відхилити пропозицію ТОВ «Бахмут Левстрой» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Перейти до розгляду наступної пропозиції за результатами аукціону.
В разі незадоволення моєї вимоги буду вимушений для захисту Закону та відстоювання своїх інтересів звернутися зі Скаргою до Органу оскарження.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2020 08:56
Тендерний комітет міського управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області, повідомляє ФОП Яловенко Олександру Олександровичу наступне:
Обраний переможцем ТОВ «Бахмут Левстрой», (далі за текстом – Переможець) за закупівлею «Лісозаготівельні послуги» код по ДК 021:2015 – 77210000-5 (ліквідація дерев по закладам освіти м.Торецьк Донецької області) (id закупівлі - UA-2020-11-10-004537-b), не порушив Закон України «Про публічні закупівлі» та вимоги тендерної документації.
ФОП Яловенко Олександр Олександрович зазначив, що ТОВ «Бахмут Левстрой» порушив вимогу тендерної документації а саме: Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації учасник повинен був у складі пропозиції надати Проект договору. В проекті договору Учасникам необхідно було заповнити всі пункти договору, окрім його номеру, дати укладання, загальної вартості договору та ціни за одиницю товару. Повідомляємо наступне, зазначений припис є рекомендацією, а не вимогою, що жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції. І на підставі цього, тендерним комітетом було прийнято рішення розцінити це як формальну (не суттєву) помилку.
Варто зазначити, якщо Ви не згодні з рішенням тендерного комітету, Ви маєте право звернутися зі Скаргою до Органу оскарження.
Враховуюче вище викладене, повідомляємо що ТОВ «Бахмут Левстрой» не порушив Закони України «Про публічні закупівлі» та вимоги тендерної документації, та обраний переможцем закупівлі у законному порядку.
Обраний переможцем ТОВ «Бахмут Левстрой», (далі за текстом – Переможець) за закупівлею «Лісозаготівельні послуги» код по ДК 021:2015 – 77210000-5 (ліквідація дерев по закладам освіти м.Торецьк Донецької області) (id закупівлі - UA-2020-11-10-004537-b), не порушив Закон України «Про публічні закупівлі» та вимоги тендерної документації.
ФОП Яловенко Олександр Олександрович зазначив, що ТОВ «Бахмут Левстрой» порушив вимогу тендерної документації а саме: Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації учасник повинен був у складі пропозиції надати Проект договору. В проекті договору Учасникам необхідно було заповнити всі пункти договору, окрім його номеру, дати укладання, загальної вартості договору та ціни за одиницю товару. Повідомляємо наступне, зазначений припис є рекомендацією, а не вимогою, що жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції. І на підставі цього, тендерним комітетом було прийнято рішення розцінити це як формальну (не суттєву) помилку.
Варто зазначити, якщо Ви не згодні з рішенням тендерного комітету, Ви маєте право звернутися зі Скаргою до Органу оскарження.
Враховуюче вище викладене, повідомляємо що ТОВ «Бахмут Левстрой» не порушив Закони України «Про публічні закупівлі» та вимоги тендерної документації, та обраний переможцем закупівлі у законному порядку.
Номер вимоги: UA-2020-11-10-004537-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3266504459
Дата подання: 08 грудня 2020 13:24
Вимога
Шановний Замовнику! Дякую за відповідь на минулу вимогу. Але Ваша відповідь є, щонайменше, незрозумілою, нелогічною та такою, що ставить взагалі під сумнів вимоги тендерної документації та дискримінує усіх учасників закупівлі, окрім Переможця.
Цитата з тендерної документації закупівлі:
«Увага!!! В проекті договору Учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, окрім його номеру, дати укладання, загальної вартості договору та ціни за одиницю товару».
Тобто Замовник чітко зазначив без всяких але та «рекомендацій», як потрібно заповнювати проект договору учасниками. Ніщо не заважало переможцю виконати цю вимогу. Також цю помилку не можна віднести до формальних, несуттєвих помилок. Визнавши ТОВ «Бахмут Левстрой» переможцем закупівлі, Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Крім того, пропозиція Переможця містить ще декілька порушень вимог тендерної документації, зокрема, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасники повинні були надати інформаційну довідку у довільній формі, складену учасником торів, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування підприємств (організацій, установ), для яких ці закупівлі виконувались, із зазначенням їх адрес та контактних телефонів
ТОВ «Бахмут Левстрой» надало довідку без зазначення адрес замовників. Крім того, надані переможцем обидва аналогічні договори не містять обов’язкового реквізиту – дати укладання договорів. Крім того, один з договорів зовсім не містить актів виконаних робіт, а другий містить акти, але вони не оформлені належним чином – відсутнє посилання на номер та дату договору, до якого вони відносяться та відсутні дати, коли ці акти були підписані. Тобто переможець не надав «копії виконаних аналогічних договорів, що включають предмет закупівлі», як вимагалося умовами тендерної документації. Крім того, надані листи-відгуки не містять даних про договір, до якого вони видані, тобто і тут йде порушення вимог тендерної документації, оскільки вимагалось надати оригінали відгуків, від Замовників (Замовника) з якими було укладено договори (договір), що наведені у довідці. Таким чином, переможець не підтвердив наявність досвіду виконання аналогічного договору відповідно до умов тендерної документації. Крім того, наявні й інші підстави для відхилення пропозиції ТОВ «Бахмут Левстрой».
Тому прошу Замовника не порушавати Закон України «Про публічні закупівлі» та
ВИМАГАЮ:
1. Скасувати рішення Протокол №103 від 02.12.2020 р. засідання тендерного комітету міського управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк про обрання переможцем закупівлі ТОВ «Бахмут Левстрой».
2. Відхилити пропозицію ТОВ «Бахмут Левстрой» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Перейти до розгляду наступної пропозиції за результатами аукціону.
В разі незадоволення моєї вимоги буду вимушений для захисту Закону та відстоювання своїх інтересів звернутися зі Скаргою до Органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Цитата з тендерної документації закупівлі:
«Увага!!! В проекті договору Учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, окрім його номеру, дати укладання, загальної вартості договору та ціни за одиницю товару».
Тобто Замовник чітко зазначив без всяких але та «рекомендацій», як потрібно заповнювати проект договору учасниками. Ніщо не заважало переможцю виконати цю вимогу. Також цю помилку не можна віднести до формальних, несуттєвих помилок. Визнавши ТОВ «Бахмут Левстрой» переможцем закупівлі, Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Крім того, пропозиція Переможця містить ще декілька порушень вимог тендерної документації, зокрема, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасники повинні були надати інформаційну довідку у довільній формі, складену учасником торів, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування підприємств (організацій, установ), для яких ці закупівлі виконувались, із зазначенням їх адрес та контактних телефонів
ТОВ «Бахмут Левстрой» надало довідку без зазначення адрес замовників. Крім того, надані переможцем обидва аналогічні договори не містять обов’язкового реквізиту – дати укладання договорів. Крім того, один з договорів зовсім не містить актів виконаних робіт, а другий містить акти, але вони не оформлені належним чином – відсутнє посилання на номер та дату договору, до якого вони відносяться та відсутні дати, коли ці акти були підписані. Тобто переможець не надав «копії виконаних аналогічних договорів, що включають предмет закупівлі», як вимагалося умовами тендерної документації. Крім того, надані листи-відгуки не містять даних про договір, до якого вони видані, тобто і тут йде порушення вимог тендерної документації, оскільки вимагалось надати оригінали відгуків, від Замовників (Замовника) з якими було укладено договори (договір), що наведені у довідці. Таким чином, переможець не підтвердив наявність досвіду виконання аналогічного договору відповідно до умов тендерної документації. Крім того, наявні й інші підстави для відхилення пропозиції ТОВ «Бахмут Левстрой».
Тому прошу Замовника не порушавати Закон України «Про публічні закупівлі» та
ВИМАГАЮ:
1. Скасувати рішення Протокол №103 від 02.12.2020 р. засідання тендерного комітету міського управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк про обрання переможцем закупівлі ТОВ «Бахмут Левстрой».
2. Відхилити пропозицію ТОВ «Бахмут Левстрой» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Перейти до розгляду наступної пропозиції за результатами аукціону.
В разі незадоволення моєї вимоги буду вимушений для захисту Закону та відстоювання своїх інтересів звернутися зі Скаргою до Органу оскарження.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2020 16:28
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за таку увагу до нашої закупівлі! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Відповідно до частини 4 стаття 203 «Загальні вимоги, додержання яких є необхідним для чинності правочину» Цивільного кодексу України Закон передбачає вчинення правочинів в усній або письмовій формі (ст. 206 ЦК). Окремі правочини, вчинювані в письмовій формі, потребують нотаріального посвідчення, а також спеціальної державної реєстрації. Вимоги закону щодо необхідності вчинення правочинів у певній формі спрямовані сприяти фіксації волевиявлення суб'єкта правочину, що зрештою у разі судового спору забезпечить доказовість реального існування між сторонами відповідного правовідношення та реальність їхніх взаємних обов'язків та вимог. Форма правочинів визначається ЦК (статті 205, 206, 207, 208, 209) та іншими законодавчими актами, зокрема, Земельним кодексом України, Сімейним кодексом України, законами про приватизацію державного майна. Правові наслідки недотримання вимог щодо форми правочину встановлені статтями 218 - 220 ЦК. Також згідно зі статтею 207 «Вимоги до письмової форми правочину» ЦК Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований в одному або кількох документах (у тому числі електронних), у листах, телеграмах, якими обмінялися сторони.
Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою телетайпного, електронного або іншого технічного засобу зв'язку.
Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо він підписаний його стороною (сторонами).
Правочин, який вчиняє юридична особа, підписується особами, уповноваженими на це її установчими документами, довіреністю, законом або іншими актами цивільного законодавства.
А стаття 208 ЦК містить наступну інформацію « У письмовій формі належить вчиняти:
1) правочини між юридичними особами;
2) правочини між фізичною та юридичною особою, крім правочинів, передбачених частиною першою статті 206 цього Кодексу;
3) правочини фізичних осіб між собою на суму, що перевищує у двадцять і більше разів розмір неоподатковуваного мінімуму доходів громадян, крім правочинів, передбачених частиною першою статті 206 цього Кодексу;
4) інші правочини, щодо яких законом встановлена письмова форма.
Це засвідчує, що договір укладено відповідно до норм Цивільного кодексу України. Також варто відзначити, що тендерним комітетом була проведена робота щодо з’ясування правдивої інформації виконання аналогічних договір. Станом на теперішній час відсутні якісь сумніві щодо компетентності учасника.
Що стосується надання актів виконаних робіт, то в тендерній документації відсутнє конкретне посилання на вимогу надання актів виконаних робіт.
Відсутність адреси в довідці про виконання аналогічного договору, то дана інформація зазначена в реквізитах договору.
Наголошуємо що, при прийняті рішення, дотримувались Закону України «Про публічні закупівлі», на те порушували ст. 5 Закону, щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Відповідно до частини 4 стаття 203 «Загальні вимоги, додержання яких є необхідним для чинності правочину» Цивільного кодексу України Закон передбачає вчинення правочинів в усній або письмовій формі (ст. 206 ЦК). Окремі правочини, вчинювані в письмовій формі, потребують нотаріального посвідчення, а також спеціальної державної реєстрації. Вимоги закону щодо необхідності вчинення правочинів у певній формі спрямовані сприяти фіксації волевиявлення суб'єкта правочину, що зрештою у разі судового спору забезпечить доказовість реального існування між сторонами відповідного правовідношення та реальність їхніх взаємних обов'язків та вимог. Форма правочинів визначається ЦК (статті 205, 206, 207, 208, 209) та іншими законодавчими актами, зокрема, Земельним кодексом України, Сімейним кодексом України, законами про приватизацію державного майна. Правові наслідки недотримання вимог щодо форми правочину встановлені статтями 218 - 220 ЦК. Також згідно зі статтею 207 «Вимоги до письмової форми правочину» ЦК Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований в одному або кількох документах (у тому числі електронних), у листах, телеграмах, якими обмінялися сторони.
Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою телетайпного, електронного або іншого технічного засобу зв'язку.
Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо він підписаний його стороною (сторонами).
Правочин, який вчиняє юридична особа, підписується особами, уповноваженими на це її установчими документами, довіреністю, законом або іншими актами цивільного законодавства.
А стаття 208 ЦК містить наступну інформацію « У письмовій формі належить вчиняти:
1) правочини між юридичними особами;
2) правочини між фізичною та юридичною особою, крім правочинів, передбачених частиною першою статті 206 цього Кодексу;
3) правочини фізичних осіб між собою на суму, що перевищує у двадцять і більше разів розмір неоподатковуваного мінімуму доходів громадян, крім правочинів, передбачених частиною першою статті 206 цього Кодексу;
4) інші правочини, щодо яких законом встановлена письмова форма.
Це засвідчує, що договір укладено відповідно до норм Цивільного кодексу України. Також варто відзначити, що тендерним комітетом була проведена робота щодо з’ясування правдивої інформації виконання аналогічних договір. Станом на теперішній час відсутні якісь сумніві щодо компетентності учасника.
Що стосується надання актів виконаних робіт, то в тендерній документації відсутнє конкретне посилання на вимогу надання актів виконаних робіт.
Відсутність адреси в довідці про виконання аналогічного договору, то дана інформація зазначена в реквізитах договору.
Наголошуємо що, при прийняті рішення, дотримувались Закону України «Про публічні закупівлі», на те порушували ст. 5 Закону, щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2020 12:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БАХМУТ ЛЕВСТРОЙ" |
170 000,00
UAH з ПДВ
|
72 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ТРОМЗА СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" |
172 000,00
UAH з ПДВ
|
73 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
189 000,00
UAH з ПДВ
|
189 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ТКАЧОВА ОЛЕКСАНДРА ГРИГОРІВНА" |
198 757,00
UAH з ПДВ
|
198 757,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ІВАНІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
219 000,00
UAH з ПДВ
|
219 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" |
225 000,00
UAH з ПДВ
|
225 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАХМУТ ЛЕВСТРОЙ" #43611357 |
Переможець |
72 000,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2020 15:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 листопада 2020 15:40
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 листопада 2020 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2020 09:34
|
договір №22-т від 15.12.2020 р..pdf | укладений |
15 грудня 2020 09:34
|