Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)
Очікувана вартість
13 903,62 UAH
UA-2020-11-10-004421-b 33b1b82acbf54a108de11da08ebfd57e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Листрова Тетяна Володимирівна

khanenkomuseum@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний музей мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків
Код ЄДРПОУ: 02224301
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., Київ, вул. Терещенківська, 15-17
Контактна особа: Листрова Тетяна Володимирівна
khanenkomuseum@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


1. Папір А4 80г/м2 500 арк., Business XEROX 95 пач
2. Маркер перманентний, круглий наконечник 3мм, біл. 860 Granit 5 шт
3. Клейка стрічка двустороння прозора 12мм х 5м Juergen 20 рул
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 штуки
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Терещенківська, 15-17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі накладних протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

10 листопада 2020 15:46
Договiр №47_Канцелярські товари_ТОВ ТРІЄНС ЛТД.PDF
10 листопада 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРІЄНС ЛТД»
#39916171
Переможець 13 903,62
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 15:55

Документи

10 листопада 2020 15:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 13:18
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 15:59
Договiр №47_Канцелярські товари_ТОВ ТРІЄНС ЛТД.PDF укладений
10 листопада 2020 15:58
Договiр №47_Канцелярські товари_ТОВ ТРІЄНС ЛТД.PDF укладений
10 листопада 2020 15:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 903,62
UAH (в тому числі ПДВ 2 317,27 UAH)