Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція центрального стерилізаційного відділення КП "Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради" по вул. Миколи Дмитрієва, 7-а, м. Полтава
Очікувана вартість
9 269 740,00 UAH
UA-2020-11-10-003558-a 662c6ae82a2d4b86a2abc5ec7c795d8b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Миколаївна Кольба

+380532609579
+380532609579
pokod.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради»
Код ЄДРПОУ: 02008951
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7а
Контактна особа: Наталія Миколаївна Кольба
+380532609579,+380532609579
pokod.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2020 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 18:00
Початок аукціону: 04 грудня 2020 15:43
Очікувана вартість: 9 269 740,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46 348,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 46300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція центрального стерилізаційного відділення
КП "Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер
Полтавської обласної ради" по вул. Миколи Дмитрієва, 7-а, м. Полтава
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Миколи Дмитрієва,7 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на банківський рахунок Підрядника за фактично виконані Роботи – на протязі 10-ти банківських днів з моменту підписання Замовником документів про обсяги виконаних Робіт та їх вартість (актів приймання виконаних підрядних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних підрядних робіт за формою КБ-3). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 16:40
Перелік змін.pdf
25 листопада 2020 16:40
ТД нова редакція.doc
25 листопада 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 16:40
Перелік змін.pdf
25 листопада 2020 16:40
ТД нова редакція.doc
10 листопада 2020 16:36
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 13 листопада 2020 10:12
Дата відповіді: 18 листопада 2020 15:42
Доброго дня. Згідно підпункту 3 пункту 6 Додатку 3 тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати розрахунок договірної ціни. Договірна ціна повинна бути твердою. В той же час проектом Договору передбачено, що договірна ціна є динамічною та може переглядатися Сторонами. То ж договірна ціна є динамічною чи твердою? Чи не буде дана обставина підставою для скасування тендеру після проведення аукціону?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації допущено технічну помилку (описку). Договірна ціна є динамічною. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Щодо надання згоди на обробку персональних даних
Дата подання: 13 листопада 2020 16:42
Дата відповіді: 18 листопада 2020 15:43
Умовами тендерної документації передбачено надання учасником листа-згоди на обробку персональних даних фізичної особи відповідно до Закону України "Про захист персональних даних", які будуть розголошені на виконання Тендерної документації. Чи необхідно надавати листи-згоди від кожного працівника учасника, які вказуються у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно ст.2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. А значить лист-згода повинна подаватися від імені фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-10-003558-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:40093478
Дата подання: 21 грудня 2020 16:57
Щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "МАРК СТРОЙ" та неправомірного прийняття рішення про визначення переможцем ТОВ "ДОБРОБУТ - ІНВЕСТ"
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій №186 від 16.12.2020 року Тендерним комітетом комунального підприємства «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради» (далі – Замовник) відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «МАРК СТРОЙ» за процедурою закупівлі: «Реконструкція центрального стерилізаційного відділення КП "Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради" по вул. Миколи Дмитрієва, 7-а, м. Полтава», з підстав не відповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій №189 від 17.12.2020 року Замовником вирішено визначити переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ДОБРОБУТ-ІНВЕСТ».
ТОВ «МАРК СТРОЙ» вважає недостатньою аргументацію викладену у протоколі від 16.12.2020 року та керуючись частиною 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» звертається з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції, зокрема, технічній специфікації, а також чому Замовником прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ «ДОБРОБУТ-ІНВЕСТ» при тому, що їх тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пунктом 1 передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм та завантаження файлів, зокрема, з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації). Пунктом 6 Розділу 3 також визначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначена у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Згідно Додатку 3 до тендерної документації у складі пропозиції Учасник повинен надати з поміж інших документів, зокрема, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обгрунтуванням ( але ні умовами тендерної документації ні Додатком 3 до тендерної документації Замовник не вказує, яке має бути обгрунтування).
ТОВ «МАРК СТРОЙ», згідно вище вказаних умов тендерної документації у складі тендерної пропозиції надало відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку в якому зазначено, що ми будемо постачати стерилізатор паровий NC 100 NUVE (Туреччина) в кількості 1 штука( що констатує Замовник у протоколі), що повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Але враховуючи той факт, що Замовником не конкретизовано яке має бути обгрунтування до відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку ТОВ «МАРК СТРОЙ» вирішено в якості обгрунтування надати сертифікати відповідності та інші підтверджуючі документи на матеріали та обладнання. То ж яку саме умову тендерної документації порушило ТОВ «МАРК СТРОЙ», яке надало сертифікат відповідності №UA.TR.101-24-2015 на стерилізатори, які не відповідають технічним характеристикам до Стерилізатора парового NC 100 NUVE (Туреччина), якщо у кошторисах(подання яких прямо вимагалося умовами тендерної документації) Товариство вказує, що буде поставляти Стерилізатор паровий NC 100 NUVE (Туреччина)?
Як вже зазначалося, згідно Додатку 3 до тендерної документації у складі пропозиції Учасник повинен надати відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обгрунтуванням. При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ДОБРОБУД-ІНВЕСТ» Замовником прийнято рішення про відповідність їх тендерної пропозиції умовам тендерної документації. При цьому, ТОВ «ДОБРОБУД –ІНВЕСТ» надало у складі своєї пропозиції відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку без жодного обгрунтування, чим порушено абз.2 п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому, просимо Замовника надати додаткову інформацію чому ним прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ «ДОБРОБУД – ІНВЕСТ», якщо ним не надано обгрунтування відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, враховуючи той факт, що ТОВ «МАРК СТРОЙ» було відхилено саме за помилку в наданому в якості обгрунтування до відомості ресурсів сертифікату на стерилізатор паровий?

Розділом 1 Кваліфікаційні критерії до Учасника торгів Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що Учасник на підтвердження обсягу річного доходу за останній звітний період (2019 рік), на суму не менше очікуваної вартості даної процедури закупівлі надає копії форм фінансової звітності (балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів з відмітками про прийняття органом Держстату або Державної податкової служби або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності. Пунктом 5 розділу 3 тендерної документації передбачено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників-юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У такому разі Учасником необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають неподання відповідних документів.
ТОВ «ДОБРОБУТ-ІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції не надано звіт про рух грошових коштів та не надано довідки з посиланням на законодавчі підстави не надання таких документів чим порушено абз.2 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому, просимо надати пояснення чому Замовник прийняв рішення про намір укласти договір з ТОВ «ДОБРОБУТ-ІНВЕСТ», якщо останнім не виконано умови тендерної документації?

Підпунктом 2 пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації вимагалося, що Учасник у складі пропозиції повинен надати, зокрема, кваліфікаційні сертифікати ( якщо передбачене виконання видів робіт відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію). Пунктом 5 розділу 3 тендерної документації передбачено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників-юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У такому разі Учасником необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають неподання відповідних документів. Акцентуємо Вашу увагу, що умовами тендерної документації вимагалося надання саме кваліфікаційних сертифікатів, а не посвідчень про проходження навчань.
Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. №554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури» визначено коло відповідальних виконавців, які проходять професійну атестацію з подальшим отриманням кваліфікаційних сертифікатів. ТОВ «ДОБРОБУТ-ІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надало скан копії посвідчень на працівників про проходження навчань з охорони праці з певних видів робіт, що не відноситься до кваліфікаційних сертифікатів в розумінні вказаної постанови.
ТОВ «ДОБРОБУТ-ІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції не надано кваліфікаційні сертифікати та не надано довідки з посиланням на законодавчі підстави не надання таких документів, що не відповідає умовам тендерної документації, чим порушено абз.2 п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, просимо Замовника додатково пояснити чому ним прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ «ДОБРОБУТ-ІНВЕСТ», якщо їх тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації?
Звертаємо увагу Замовника на те, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРК СТРОЙ» надало у складі пропозиції всі необхідні документи та розрахунки згідно умов тендерної документації. Підстави, які наводить Замовник щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «МАРК СТРОЙ» в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 16.12.2020 року є не обґрунтовані та свідчать про некомпетентність замовника або про відстоювання інтересів іншого учасника.
Виходячи з вищевикладеного, з метою захисту своїх прав, усунення допущених порушень, звертаємось до Замовника відкритих торгів з вимогою скасування протоколу №186 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАРК СТРОЙ» від 16.12.2020 та протоколу №189 від 17.12.2020 року про визначення переможцем процедури закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ДОБРОБУТ-ІНВЕСТ». У випадку не задоволення вимоги, ТОВ «МАРК СТРОЙ» буде вимушене звернутись за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України з відповідним оскарженням проведеної закупілі «Реконструкція центрального стерилізаційного відділення КП "Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради" по вул. Миколи Дмитрієва, 7-а, м. Полтава».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 грудня 2020 15:33
Відповідь на вимогу викладена в листі що додається

Документи подані скаржником

21 грудня 2020 16:57
Вимога Замовнику.PDF

Документи

24 грудня 2020 15:33
Відповідь на вимогу.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-10-003558-a.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:40093478
Незаконне прийняте рішення тендерним комітетом
Викладено у скарзі, що додається
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-11-10-003558-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:40093478
Дата подання: 24 грудня 2020 17:55
Незаконне прийняте рішення тендерним комітетом
Викладено у скарзі, що додається
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 грудня 2020 10:28
рішення від 28.12.2020 №23945+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2020 10:28
рішення від 22.01.2021 №1129.pdf
Дата публікації: 27 січня 2021 21:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник скасував рішення про визначення переможцем ТОВ "ДОБРОБУД-ІНВЕСТ"
Дата виконання рішення замовником: 18 лютого 2021 11:31

Документи подані скаржником

24 грудня 2020 16:29
Скарга.PDF

Документи подані скаржником

24 грудня 2020 16:45
Скарга.PDF
24 грудня 2020 16:45
Скарга.docx

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-10-000001 ● e02e8379a4554a21947accefb7fe0812
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 березня 2021 10:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
09.03.2021 № 103
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 09.03.2021 № 103

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-11-10-003558-a, 10.11.2020, інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-03-23 15:47:36

Звернення за роз'ясненням

зміст звернення викладений в листі що додається

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2021-03-25 18:29:15

Відповідь на звернення за роз'ясненням щодо висновку

Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області у відповідь на звернення замовника від 23.03.2021 за роз’ясненням щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Комунального підприємства «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради» № UA-2020-11-10-003558-a повідомляє, що усуненням порушень, встановлених моніторингом, в разі укладення договору буде його розірвання; в разі не укладення договору – відміна процедури закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень викладені в файлі, що додається

2021-03-25 20:14:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 02 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР" 7 511 908,49
UAH з ПДВ
7 511 908,49
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" 8 688 596,31
UAH з ПДВ
8 688 596,31
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ" 8 869 703,10
UAH з ПДВ
8 869 703,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАГРУП" 9 120 307,60
UAH з ПДВ
9 120 307,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 17:58
r_328_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.PDF
03 грудня 2020 17:55
Електронний підпис
03 грудня 2020 17:54
r_328_ДЦ_відом_до_зведССР.PDF
03 грудня 2020 17:51
Електронний підпис
03 грудня 2020 17:50
r_328_ДЦ_ЛС1_2-1-2.PDF
03 грудня 2020 17:50
r_328_ДЦ_ДЦ.PDF
03 грудня 2020 17:50
r_328_ДЦ_ССР.PDF
03 грудня 2020 17:50
r_328_ДЦ_прибССР.PDF
03 грудня 2020 17:50
RE_ Re_4_.zip
03 грудня 2020 17:50
r_328_ДЦпоясн_ДЦ.PDF
03 грудня 2020 17:50
r_328_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.PDF
03 грудня 2020 17:50
Баланс_фін звіт 2019.pdf
03 грудня 2020 17:50
4.Паспорт мій_код.pdf
03 грудня 2020 17:50
r_328_ДЦ_ВРЛС_2-1-2.PDF
03 грудня 2020 17:50
Технічне_завдання.PDF
03 грудня 2020 17:50
r_328_ДЦадмін_ССР.PDF
03 грудня 2020 17:50
Опис до статуту.pdf
03 грудня 2020 17:50
9.Статистика.pdf
03 грудня 2020 17:50
r_328_ДЦ_ЛС1_2-1-1.PDF
03 грудня 2020 17:50
r_328_ДЦрозр_ДЦ.PDF
03 грудня 2020 17:50
_ТЕНДЕРНА_ПРОПОЗИЦІЯ_.PDF
03 грудня 2020 17:50
6.Витяг з ПДВ.pdf
03 грудня 2020 17:50
ДОГОВІР.PDF

Публічні документи

03 грудня 2020 15:51
Електронний підпис
03 грудня 2020 15:24
Електронний підпис
03 грудня 2020 15:20
Гарантія.rar
03 грудня 2020 15:19
Листи -згоди від банку.pdf
03 грудня 2020 15:19
Аналогічний договір.pdf
03 грудня 2020 15:18
Сертифікати ч. 6.pdf
03 грудня 2020 15:17
Сертифікати ч. 5.pdf
03 грудня 2020 15:15
Кошторисна ч. 4.pdf
03 грудня 2020 15:14
Кошторисна частина ч. 3.pdf

Публічні документи

02 березня 2021 13:18
Електронний підпис
02 березня 2021 13:17
документи 2.pdf
19 лютого 2021 15:54
Електронний підпис
25 грудня 2020 12:44
Електронний підпис
25 грудня 2020 12:38
Документи.pdf
03 грудня 2020 10:02
Електронний підпис
03 грудня 2020 10:01
Опис 27.05.2020.PDF
03 грудня 2020 10:01
Виписка 26.02.19.PDF
03 грудня 2020 10:01
Витяг із Статут1.7z
03 грудня 2020 10:01
Всі посвідчення 2020.pdf
03 грудня 2020 10:01
Наказ Фролова Ю.1.7Z
03 грудня 2020 10:01
Тендерна пропозиція 2.pdf
03 грудня 2020 10:01
Витяг ПДВ.PDF
03 грудня 2020 10:01
Протокол Н1.7Z
03 грудня 2020 10:01
Тендерна пропозиція 4.pdf
03 грудня 2020 10:00
Лист для клієнті1.7z
03 грудня 2020 10:00
Тендерна пропозиція 3.pdf
03 грудня 2020 10:00
Гарантія 11765-20.7z
03 грудня 2020 10:00
Тендерна пропозиція 5.pdf
03 грудня 2020 10:00
Сертифікати ІСО.PDF
03 грудня 2020 10:00
Статут 27.05.2020.PDF
03 грудня 2020 10:00
Банківська ліцензі1.7z
03 грудня 2020 10:00
Тендерна пропозиція 1.pdf
03 грудня 2020 10:00
Відгук.pdf

Публічні документи

03 грудня 2020 14:53
Електронний підпис
03 грудня 2020 14:52
Документи 4-5.pdf
03 грудня 2020 14:48
50_ДЦ_ОПРЛС_2-1-7.docx.p7s
03 грудня 2020 14:48
50_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.docx.p7s
03 грудня 2020 14:48
50_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.docx.p7s
03 грудня 2020 14:48
50_ДЦ_ССР_7.docx.p7s
03 грудня 2020 14:48
50_ДЦ_ОПРЛС_2-1-8.docx.p7s
03 грудня 2020 14:48
r_50_ДЦ_ДЦ.docx.p7s
03 грудня 2020 14:48
Документи.pdf
03 грудня 2020 14:47
50_ДЦ_ЛС2_2-1-6.docx.p7s
03 грудня 2020 14:47
50_ДЦ_ССР_5.docx.p7s
03 грудня 2020 14:47
50_ДЦ_ЛС1_2-1-5.docx.p7s
03 грудня 2020 14:47
50_ДЦ_ЛС1_2-1-2.docx.p7s
03 грудня 2020 14:47
50_ДЦ_ОПР.docx.p7s
03 грудня 2020 14:47
50_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.docx.p7s
03 грудня 2020 14:47
50_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.docx.p7s
03 грудня 2020 14:47
50_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.docx.p7s
03 грудня 2020 14:47
Банківська ліцензі1.7z
03 грудня 2020 14:47
50_ДЦ_ЛС2_2-1-7.docx.p7s
03 грудня 2020 14:47
50_ДЦ_ССР_4.docx.p7s
03 грудня 2020 14:47
Витяг із Статут1.7z
03 грудня 2020 14:47
50_ДЦ_ИВРЛС_7-1-1.docx.p7s
03 грудня 2020 14:47
Наказ Фролова Ю.1.7Z
03 грудня 2020 14:47
50_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.docx.p7s
03 грудня 2020 14:47
50_ДЦ_ЛС1_7-1-1.docx.p7s
03 грудня 2020 14:47
50_ДЦ_ЛС2_2-1-4.docx.p7s
03 грудня 2020 14:47
50_ДЦ_ЛС1_2-1-1.docx.p7s
03 грудня 2020 14:47
Протокол Н1.7Z
03 грудня 2020 14:47
50_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.docx.p7s
03 грудня 2020 14:47
50_ДЦ_СВР.docx.p7s
03 грудня 2020 14:47
50_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.docx.p7s
03 грудня 2020 14:47
50_ДЦ_ЛС1_2-1-3.docx.p7s
03 грудня 2020 14:47
50_ДЦ_ССР_8.docx.p7s
03 грудня 2020 14:47
50_ДЦ_ДЦ_4.docx.p7s
03 грудня 2020 14:47
50_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.docx.p7s
03 грудня 2020 14:47
50_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.docx.p7s
03 грудня 2020 14:47
Лист для клієнті1.7z
03 грудня 2020 14:47
50_ДЦ_ССР_9.docx.p7s
03 грудня 2020 14:47
50_ДЦ_ИВРЛС_2-1-5.docx.p7s
03 грудня 2020 14:47
50_ДЦ_ЛС2_2-1-8.docx.p7s
03 грудня 2020 14:47
50_ДЦ_ДЦ_2.docx.p7s
03 грудня 2020 14:47
Гарантія 11780-20.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР"

ТОВ "МАРК СТРОЙ"

ТОВ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ"

ТОВ "АРМАГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР"
#25845497
Рішення скасоване 7 511 908,49
UAH з ПДВ
17 лютого 2021 16:25
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ"
#40093478
Рішення скасоване 8 688 596,31
UAH з ПДВ
17 лютого 2021 16:25
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ"
#41267243
Рішення скасоване 8 869 703,10
UAH з ПДВ
17 лютого 2021 16:25
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР"
#25845497
Відхилено 7 511 908,49
UAH з ПДВ
19 лютого 2021 14:22
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ"
#40093478
Відхилено 8 688 596,31
UAH з ПДВ
19 лютого 2021 14:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ"
#41267243
Переможець 8 869 703,10
UAH з ПДВ
24 лютого 2021 16:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 лютого 2021 14:39

Документи

10 грудня 2020 16:45
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:43
Протокол №178.pdf

Документи

16 грудня 2020 15:18
Електронний підпис
16 грудня 2020 15:16
Протокол №186.pdf

Документи

19 лютого 2021 14:22
Електронний підпис
19 лютого 2021 14:21
Протокол №29.pdf

Документи

19 лютого 2021 14:36
Електронний підпис
19 лютого 2021 14:35
Протокол №30.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) пропозиція не містить звіту про рух грошових коштів, як і довідки у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають неподання відповідних документів 2) пропозиція не містить кваліфікаційних сертифікатів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом, необхідних для виконання робіт, вказаних у технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством, або довідки із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають неподання відповідних документів. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) ч. 1 Додатку 2 до тендерної документації (Підтвердження обсягу річного доходу за останній звітний період (2019 рік), на суму не менше очікуваної вартості даної процедури закупівлі, у вигляді копій форм фінансової звітності (балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів з відмітками про прийняття органом Держстату або Державної податкової служби або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності.) 2) п. 2 ч. 6 Додатку 3 до тендерної документації (Кваліфікаційні сертифікати (якщо передбачене виконання видів робіт відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними. (надається у випадку, якщо вказані роботи виконуються Учасником)) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) звіт про рух грошових коштів, як і довідки у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають неподання відповідних документів 2) кваліфікаційні сертифікати на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом, необхідних для виконання робіт, вказаних у технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством, або довідки із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають неподання відповідних документів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2021 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ"
#41267243
8 869 703,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2022 14:07
Додаткова угода №4.pdf укладений
27 травня 2022 14:06
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 09:48
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 09:42
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2021 12:24
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
21 липня 2021 12:21
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 17:21
Договір №21-0029 ТОВ Добробуд-Інвест.pdf укладений
13 квітня 2021 17:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою фінансування витрат Замовника по договору № 21-0029 від 13.04.21 р. Сторони керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015р. №922-VIIІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019) та підпунктом 2.2.2 Договору дійшли згоди внести зміни до Додатку №2, Додатку №3 до договору № 21-0029 від 13 квітня 2021 року на виконання робіт по об’єкту: Реконструкція центрального стерилізаційного відділення КП "Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради" по вул. Миколи Дмитрієва, 7-а у м. Полтава та викласти їх в новій редакції - Додаток №1 та Додаток №2 до Додаткової угоди №2 до договору № 21-0029 від 13 квітня 2021 р. Керуючись ст. 631 Цивільного Кодексу України сторони прийшли згоди, що умови даної додаткової угоди поширюють дію на відносини, що фактично склалися між сторонами з 29.06.21 р.
Номер договору про закупівлю: 21-0029
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою фінансування витрат Замовника по договору № 21-0029 від 13.04.21 р. Сторони керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015р. №922-VIIІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019) та підпунктом 2.2.2 Договору дійшли згоди продовжити термін дії договору та строк виконання зобов’язань та внести наступні зміни до Договору: п. 12.2. Договору викласти в наступній редакції: «12.2. Строк цього Договору починає свій перебіг у момент, визначений у п. 12.1. цього Договору та закінчується «31» грудня 2022 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.»; Додаток №2, Додаток №3 до договору № 21-0029 від 13 квітня 2021 року на виконання робіт по об’єкту: Реконструкція центрального стерилізаційного відділення КП "Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради" по вул. Миколи Дмитрієва, 7-а у м. Полтава викласти їх в новій редакції - Додаток №1 та Додаток №2 до Додаткової угоди №3 до договору № 21-0029 від 13 квітня 2021 р.
Номер договору про закупівлю: 21-0029
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2021 — 27 травня 2022
Сума оплати за договором: 8 869 703,10
UAH (в тому числі ПДВ 1 478 283,85 UAH)
Причини розірвання договору: ст. 652 Цивільного кодексу України