Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради» |
Код ЄДРПОУ: | 02008951 |
Місцезнаходження: | 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7а |
Контактна особа: |
Наталія Миколаївна Кольба +380532609579,+380532609579 pokod.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2020 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2020 15:43 |
Очікувана вартість: | 9 269 740,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 348,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 46300 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
КП "Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер
Полтавської обласної ради" по вул. Миколи Дмитрієва, 7-а, м. Полтава
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на банківський рахунок Підрядника за фактично виконані Роботи – на протязі 10-ти банківських днів з моменту підписання Замовником документів про обсяги виконаних Робіт та їх вартість (актів приймання виконаних підрядних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних підрядних робіт за формою КБ-3). | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2020 16:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2020 16:40 |
Перелік змін.pdf | |
25 листопада 2020 16:40 |
ТД нова редакція.doc |
25 листопада 2020 16:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 листопада 2020 16:40 |
Перелік змін.pdf
|
|||
25 листопада 2020 16:40 |
ТД нова редакція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій №189 від 17.12.2020 року Замовником вирішено визначити переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ДОБРОБУТ-ІНВЕСТ».
ТОВ «МАРК СТРОЙ» вважає недостатньою аргументацію викладену у протоколі від 16.12.2020 року та керуючись частиною 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» звертається з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції, зокрема, технічній специфікації, а також чому Замовником прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ «ДОБРОБУТ-ІНВЕСТ» при тому, що їх тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пунктом 1 передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм та завантаження файлів, зокрема, з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації). Пунктом 6 Розділу 3 також визначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначена у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Згідно Додатку 3 до тендерної документації у складі пропозиції Учасник повинен надати з поміж інших документів, зокрема, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обгрунтуванням ( але ні умовами тендерної документації ні Додатком 3 до тендерної документації Замовник не вказує, яке має бути обгрунтування).
ТОВ «МАРК СТРОЙ», згідно вище вказаних умов тендерної документації у складі тендерної пропозиції надало відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку в якому зазначено, що ми будемо постачати стерилізатор паровий NC 100 NUVE (Туреччина) в кількості 1 штука( що констатує Замовник у протоколі), що повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Але враховуючи той факт, що Замовником не конкретизовано яке має бути обгрунтування до відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку ТОВ «МАРК СТРОЙ» вирішено в якості обгрунтування надати сертифікати відповідності та інші підтверджуючі документи на матеріали та обладнання. То ж яку саме умову тендерної документації порушило ТОВ «МАРК СТРОЙ», яке надало сертифікат відповідності №UA.TR.101-24-2015 на стерилізатори, які не відповідають технічним характеристикам до Стерилізатора парового NC 100 NUVE (Туреччина), якщо у кошторисах(подання яких прямо вимагалося умовами тендерної документації) Товариство вказує, що буде поставляти Стерилізатор паровий NC 100 NUVE (Туреччина)?
Як вже зазначалося, згідно Додатку 3 до тендерної документації у складі пропозиції Учасник повинен надати відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обгрунтуванням. При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ДОБРОБУД-ІНВЕСТ» Замовником прийнято рішення про відповідність їх тендерної пропозиції умовам тендерної документації. При цьому, ТОВ «ДОБРОБУД –ІНВЕСТ» надало у складі своєї пропозиції відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку без жодного обгрунтування, чим порушено абз.2 п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому, просимо Замовника надати додаткову інформацію чому ним прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ «ДОБРОБУД – ІНВЕСТ», якщо ним не надано обгрунтування відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, враховуючи той факт, що ТОВ «МАРК СТРОЙ» було відхилено саме за помилку в наданому в якості обгрунтування до відомості ресурсів сертифікату на стерилізатор паровий?
Розділом 1 Кваліфікаційні критерії до Учасника торгів Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що Учасник на підтвердження обсягу річного доходу за останній звітний період (2019 рік), на суму не менше очікуваної вартості даної процедури закупівлі надає копії форм фінансової звітності (балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів з відмітками про прийняття органом Держстату або Державної податкової служби або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності. Пунктом 5 розділу 3 тендерної документації передбачено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників-юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У такому разі Учасником необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають неподання відповідних документів.
ТОВ «ДОБРОБУТ-ІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції не надано звіт про рух грошових коштів та не надано довідки з посиланням на законодавчі підстави не надання таких документів чим порушено абз.2 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому, просимо надати пояснення чому Замовник прийняв рішення про намір укласти договір з ТОВ «ДОБРОБУТ-ІНВЕСТ», якщо останнім не виконано умови тендерної документації?
Підпунктом 2 пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації вимагалося, що Учасник у складі пропозиції повинен надати, зокрема, кваліфікаційні сертифікати ( якщо передбачене виконання видів робіт відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію). Пунктом 5 розділу 3 тендерної документації передбачено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників-юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У такому разі Учасником необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають неподання відповідних документів. Акцентуємо Вашу увагу, що умовами тендерної документації вимагалося надання саме кваліфікаційних сертифікатів, а не посвідчень про проходження навчань.
Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. №554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури» визначено коло відповідальних виконавців, які проходять професійну атестацію з подальшим отриманням кваліфікаційних сертифікатів. ТОВ «ДОБРОБУТ-ІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надало скан копії посвідчень на працівників про проходження навчань з охорони праці з певних видів робіт, що не відноситься до кваліфікаційних сертифікатів в розумінні вказаної постанови.
ТОВ «ДОБРОБУТ-ІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції не надано кваліфікаційні сертифікати та не надано довідки з посиланням на законодавчі підстави не надання таких документів, що не відповідає умовам тендерної документації, чим порушено абз.2 п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, просимо Замовника додатково пояснити чому ним прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ «ДОБРОБУТ-ІНВЕСТ», якщо їх тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації?
Звертаємо увагу Замовника на те, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРК СТРОЙ» надало у складі пропозиції всі необхідні документи та розрахунки згідно умов тендерної документації. Підстави, які наводить Замовник щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «МАРК СТРОЙ» в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 16.12.2020 року є не обґрунтовані та свідчать про некомпетентність замовника або про відстоювання інтересів іншого учасника.
Виходячи з вищевикладеного, з метою захисту своїх прав, усунення допущених порушень, звертаємось до Замовника відкритих торгів з вимогою скасування протоколу №186 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАРК СТРОЙ» від 16.12.2020 та протоколу №189 від 17.12.2020 року про визначення переможцем процедури закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ДОБРОБУТ-ІНВЕСТ». У випадку не задоволення вимоги, ТОВ «МАРК СТРОЙ» буде вимушене звернутись за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України з відповідним оскарженням проведеної закупілі «Реконструкція центрального стерилізаційного відділення КП "Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради" по вул. Миколи Дмитрієва, 7-а, м. Полтава».
Скарги до процедури
Дата подання: 24 грудня 2020 17:55
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-10-000001 ● e02e8379a4554a21947accefb7fe0812
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2021 10:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.03.2021 № 103
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 09.03.2021 № 103
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-11-10-003558-a, 10.11.2020, інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-03-23 15:47:36
Звернення за роз'ясненням
зміст звернення викладений в листі що додається
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2021-03-25 18:29:15
Відповідь на звернення за роз'ясненням щодо висновку
Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області у відповідь на звернення замовника від 23.03.2021 за роз’ясненням щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Комунального підприємства «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради» № UA-2020-11-10-003558-a повідомляє, що усуненням порушень, встановлених моніторингом, в разі укладення договору буде його розірвання; в разі не укладення договору – відміна процедури закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень викладені в файлі, що додається
2021-03-25 20:14:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР" |
7 511 908,49
UAH з ПДВ
|
7 511 908,49
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" |
8 688 596,31
UAH з ПДВ
|
8 688 596,31
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ" |
8 869 703,10
UAH з ПДВ
|
8 869 703,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАГРУП" |
9 120 307,60
UAH з ПДВ
|
9 120 307,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР" #25845497 |
Рішення скасоване |
7 511 908,49
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2021 16:25
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" #40093478 |
Рішення скасоване |
8 688 596,31
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2021 16:25
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ" #41267243 |
Рішення скасоване |
8 869 703,10
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2021 16:25
|
|
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР" #25845497 |
Відхилено |
7 511 908,49
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2021 14:22
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" #40093478 |
Відхилено |
8 688 596,31
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2021 14:36
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ" #41267243 |
Переможець |
8 869 703,10
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2021 16:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 лютого 2021 14:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2022 14:07
|
Додаткова угода №4.pdf | укладений |
27 травня 2022 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 09:48
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 09:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2021 12:24
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
21 липня 2021 12:21
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 17:21
|
Договір №21-0029 ТОВ Добробуд-Інвест.pdf | укладений |
13 квітня 2021 17:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з затримкою фінансування витрат Замовника по договору № 21-0029 від 13.04.21 р. Сторони керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015р. №922-VIIІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019) та підпунктом 2.2.2 Договору дійшли згоди внести зміни до Додатку №2, Додатку №3 до договору № 21-0029 від 13 квітня 2021 року на виконання робіт по об’єкту: Реконструкція центрального стерилізаційного відділення КП "Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради" по вул. Миколи Дмитрієва, 7-а у м. Полтава та викласти їх в новій редакції - Додаток №1 та Додаток №2 до Додаткової угоди №2 до договору № 21-0029 від 13 квітня 2021 р. Керуючись ст. 631 Цивільного Кодексу України сторони прийшли згоди, що умови даної додаткової угоди поширюють дію на відносини, що фактично склалися між сторонами з 29.06.21 р. |
Номер договору про закупівлю: | 21-0029 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з затримкою фінансування витрат Замовника по договору № 21-0029 від 13.04.21 р. Сторони керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015р. №922-VIIІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019) та підпунктом 2.2.2 Договору дійшли згоди продовжити термін дії договору та строк виконання зобов’язань та внести наступні зміни до Договору: п. 12.2. Договору викласти в наступній редакції: «12.2. Строк цього Договору починає свій перебіг у момент, визначений у п. 12.1. цього Договору та закінчується «31» грудня 2022 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.»; Додаток №2, Додаток №3 до договору № 21-0029 від 13 квітня 2021 року на виконання робіт по об’єкту: Реконструкція центрального стерилізаційного відділення КП "Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради" по вул. Миколи Дмитрієва, 7-а у м. Полтава викласти їх в новій редакції - Додаток №1 та Додаток №2 до Додаткової угоди №3 до договору № 21-0029 від 13 квітня 2021 р. |
Номер договору про закупівлю: | 21-0029 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |