Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект мультимедійного обладнання для Костопільської ЗОШ № 3 І-ІІІ ступенів (кабінет географії) та Золотолинської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Очікувана вартість
104 100,00 UAH
UA-2020-11-10-003449-a 98afd6a5f0e84ca3a3d6c4b55e369c55
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Толочик Оксана Павлівна

+380365723154 osvitakost@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Костопільської райдержадміністрації Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 02145866
Місцезнаходження: 35000, Україна , Рівненська обл., місто Костопіль, вул. Незалежності, 7
Контактна особа: Толочик Оксана Павлівна
+380365723154
osvitakost@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2020 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2020 16:35
Початок аукціону: 27 листопада 2020 15:02
Очікувана вартість: 104 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Місцезнаходження: 35000, Рівненська обл, м. Костопіль, вул. Незалежності, 7. Категорія: Орган державної влади. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплекти
Комплект мультимедійного обладнання для Костопільської ЗОШ № 3 І-ІІІ ступенів (кабінет географії) та Золотолинської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35000, Україна, Рівненська область, м. Костопіль, с. Золотолин, Костопільська ЗОШ № 3, Золотолинська ЗОШ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару підписання накладної Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2020 10:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 10:12
Проєкт договору мультимедіа.doc
11 листопада 2020 10:12
Мультимедіа ТД.doc
11 листопада 2020 10:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 10:12
Проєкт договору мультимедіа.doc
11 листопада 2020 10:12
Мультимедіа ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 10 листопада 2020 18:15
Дата відповіді: 11 листопада 2020 10:09
Прохання завантажити тендерну документацію
Відповідь: Так
Тендер
Дата подання: 13 листопада 2020 12:36
Дата відповіді: 13 листопада 2020 15:53
Шановний Замовнику! Задля уникнення придбання нелегалізованого програмного забезпечення , рекомендуємо Вам додати такі вимоги щодо спеціалізованого програмного забезпечення: 1.Авторизаційні листи від розробника або офіційного дистрибютора базового та спеціалізованого програмного забезпечення з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви програмного забезпечення. 2.Для підтвердження функціональності та всіх вищеперелічених характеристик надати посилання для скачування пробної версії спеціалізованого програмного забезпечення та посилання на офіційний сайт виробника програмного забезпечення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дуже вдячні за рекомендації, але не вважаємо за потрібне вносити зміни у ТД
уточнення
Дата подання: 13 листопада 2020 12:43
Дата відповіді: 13 листопада 2020 15:38
чи потрібен вам монтаж та встановлення?
Відповідь: В розділі V ТД у п. 2 Інша інформація зазначено, що Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення про поставку товару, передбаченого тендерною документацією. Ціна включає витрати на завантаження, транспортування, розвантаження, збір та встановлення (у разі якщо товар в розібраному вигляді), налаштування, сплату митних тарифів, податків, гарантійне обслуговування, наявність документів що підтверджують якість товару, тощо.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-10-003449-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 13 листопада 2020 12:31
Вимога
Шановний Замовнику!
У п.4 Додатку 1 до Оголошення Ви вказуєте, що Учасники повинні надати:
"Технічний паспорт на виріб"
Повідомляємо Вам, що Технічні паспорти у паперовому вигляді йдуть лише у комплекті з Товаром. В електронному вигляді Виробники не надають Технічних паспортів на все обладнання.
Тому для більшості учасників, які не є виробниками Інтерактивних док, проекторів, акустичних систем, джерел безперебійного живлення, отримати такі Технічні паспорти НЕможливо.
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога не передбачена чинним законодавство як обов'язкова при проведенні державних закупівель. Тому вимога про надання Технічних паспортів є дискримінаційною, порушує принципи здійснення державних закупівель та обмежує коло потенційних учасників.
Отже, наполягаємо на видаленні дискримінаційної вимоги, що міститься у п.4 Додатку 1 Оголошення
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 листопада 2020 15:30
У тендерній документації на закупівлю Комплект мультимедійного обладнання (ДК 021:2015: 32322000-6 - Мультимедійне обладнання) встановлені вимоги відповідно до наказу МОН від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.05.2020 за № 410/34693. п.4. вищевказаного наказу передбачено, що засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в навчальних кабінетах і STEM-лабораторіях, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковими методичними матеріалами для різних видів робіт відповідно до освітніх та навчальних програм. Отже, надання технічного паспорта і україномовної інструкції у складі тендерної пропозиції на пропонований товар є обов’язком Учасника на законних підставах, а не дискримінаційними вимогами.
Номер вимоги: UA-2020-11-10-003449-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 02 грудня 2020 17:13
Оскарження
Шановний замовник!
Щодо фактичних обставин по справі
Під час проведеної Вами процедури закупівлі інтерактивного обладнання 27.11.2020 року було оголошено переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС".
Однак тендерна пропозиція ТОВ "ІНТЕР СИСТЕМС" не невідповідає вимогам ТД, Закону України “Про публічні закупівлі” (далі Закону), та наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 13.03.2019, за наступних підстав.
1) Декларація про відповідність вимогам технічних регламентів на запропонований товар,а саме проектор EPSON EB-530 , є простроченим.
2) У Додатку 1 до тендерної документації п.3 була вимога надати Україномовну інструкцію про використання та зберігання .
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕР СИСТЕМС» надав інструкцію користування на проектор EPSON EB-530 на російській мові ,а не україномовну.
По третє , Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення з такими вимогами як:
для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту;
сумісне з операційною системою комп'ютера вчителя;
має функцію автоматичного оновлення;
наявність бібліотеки 3D моделей - не менше 1500 зразків;
наявність функції збільшення моделей до мікроскопічного рівня;
підтримка функції віртуальної реальності;
можливість перегляду 3D моделей у віртуальному музеї за допомогою VR;
має можливість прямої роботи з web середовищем; весь внутрішній контент – україномовний
Базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проектора з короткофокусним об'єктивом
для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту; сумісне з операційною системою комп'ютера вчителя; підтримує імпорт створених файлів різних форматів; є можливість змінювати об’єкт (рухати, клонувати, перевертати, змінювати розмір, блокувати, редагувати, робити прозорим) за допомогою стандартних засобів програмного забезпечення;
інструмент запису екрана повинен мати можливість записати (зберегти) весь робочий стіл, обрану зону або обране вікно;
підтримує українську мову; має функцію автоматичного оновлення

Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕР СИСТЕМС» надав одне і те саме програмне забезпечення INTECH TOUCH BOARD , як спеціалізоване так і базове , але це програмне забезпечення не відповідає вимогам спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення, в цьому ви можете впевнитись за цим посиланням https://inter-systems.kiev.ua/categories/interaktivnye-doski-intech/programne-zabezpechennya-intech-touch-board.html
Це програмне забезпечення не має таких можливостей ,як:
наявність бібліотеки 3D моделей - не менше 1500 зразків;
наявність функції збільшення моделей до мікроскопічного рівня;
підтримка функції віртуальної реальності;
можливість перегляду 3D моделей у віртуальному музеї за допомогою VR.

Тому рішення щодо визнання учасника ТОВ "ІНТЕР СИСТЕМС" переможцем ставить під питання об'єктивне оцінювання Замовником всіх пропозицій, вказує на упереджене ставлення до учасників.
Щодо правового обгрунтування
Відповідно до п. 3 розділу загальні положення наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 13.03.2019, до п.п. 15, 30 ч. 1 ст. 1 Закону:
- переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації
- тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно з ч. 1 ст. 2 далі Закону під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом.
Згідно зі ст. 3 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Не відхиливши Пропозиції ТОВ "ІНТЕР СИСТЕМС" Замовник порушив вимоги законодавства про публічні закупівлі, відповідно до якої Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Зазначені дії Замовника є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону, зокрема, об’єктивна та неупереджена оцінка.
На підставі вищевикладеного наполягаємо дискваліфікувати учасника ТОВ "ІНТЕР СИСТЕМС" та перейти до розгляду наступних тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 грудня 2020 15:03
«Шановний Учасник! Вашу скаргу щодо дискваліфікації переможця процедури відкритих торгів Комплект мультимедійного обладнання для Костопільської ЗОШ № 3 І-ІІІ ступенів (кабінет географії) та Золотолинської ЗОШ І-ІІІ ступенів Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-10-003449-a не буде задоволено з таких підстав:
1. Декларація про відповідність вимогам технічних регламентів на запропонований проектор EPSON EB-530, що надана Учасником торгів, не містить строку чинності. Більше того, термін дії декларації може обмежити лише декларант з власних міркувань;
2. Надання інструкції про використання та зберігання на проектор EPSON EB-530 російською мовою жодним чином не впливає на зміст пропозиції, технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника. Більше того, на час розляду Вашої скарги Учасником завантажено в систему україномовну Інструкцію (Інструкція проектор Epson.pdf Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.12.2020 17:30).
3. Відповідно до вимог Тендерної документації ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС» підтвердило відповідність запропонованого обладнання та програмного забезпечення технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі. Тому, при поставці запропонованого товару, в тому числі програмного забезпечення, яке не буде відповідати технічним вимогам, заявленим в тендерній документації, Замовник в праві не приймати зазначений товар. Всі характеристики будуть перевірятися Замовником на місці поставки.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2020 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 80 655,00
UAH з ПДВ
80 655,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 93 153,00
UAH з ПДВ
93 153,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 13:22
Електронний підпис
03 грудня 2020 13:21
public_doc.p7s
03 грудня 2020 13:21
Dovidka_20309517130030408399.pdf.p7s
03 грудня 2020 13:21
Dovidka_20309517130030408399.pdf
03 грудня 2020 13:21
Довідка ч. 2 ст. 17.pdf
03 грудня 2020 13:21
Довідка податкова.pdf
03 грудня 2020 13:21
Довідка п. 12 ст. 17.pdf
02 грудня 2020 17:30
Електронний підпис
26 листопада 2020 13:04
Електронний підпис
26 листопада 2020 13:03
Установчі документи.pdf
26 листопада 2020 13:03
Уповноважена особа.pdf
26 листопада 2020 13:03
Технічні паспорти.pdf
26 листопада 2020 13:03
Технічні вимоги згода.pdf
26 листопада 2020 13:03
Тендерна пропозиція.pdf
26 листопада 2020 13:03
Таблиця відповідності.pdf
26 листопада 2020 13:03
Проект договору.pdf
26 листопада 2020 13:03
Інструкція Vivitek.pdf
26 листопада 2020 13:03
Інструкція INTECH.pdf
26 листопада 2020 13:03
Інструкція EPSON.pdf
26 листопада 2020 13:03
Згода на обробку ПД.pdf
26 листопада 2020 13:03
Документи якості.pdf
26 листопада 2020 13:03
Довідка стаття 17.pdf
26 листопада 2020 13:03
Довідка сервіс.pdf
26 листопада 2020 13:03
Довідка ліцензування.pdf
26 листопада 2020 13:03
Довідка досвід.pdf
26 листопада 2020 13:03
Довідка довкілля.pdf
26 листопада 2020 13:03
Гарантійний лист витрати.pdf

Публічні документи

25 листопада 2020 16:19
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:14
Інструкція проектор Epson .pdf
25 листопада 2020 16:14
ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ на дошки.pdf
25 листопада 2020 16:14
Висновок СЕС Epson EB-530.pdf
25 листопада 2020 16:14
30. Гарантійний талон.pdf
25 листопада 2020 16:14
21.Місце поставки товарів.pdf
25 листопада 2020 16:14
29.Довідка ст. 17.pdf
25 листопада 2020 16:14
28. Аналогічні договори 3 шт.pdf
25 листопада 2020 16:14
19. ДОГОВІР ТОВ НАШ СЕРВІС.pdf
25 листопада 2020 16:14
8.ДОВІДКА КОД ДОСТУПУ.pdf
25 листопада 2020 16:14
7.Паспорт та код.pdf
25 листопада 2020 16:14
5. Наказ про повноваження.pdf
25 листопада 2020 16:14
1. СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 80 655,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 16:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2020 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
80 655,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 10:35
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:00
Дод угода мульт.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:58
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 10:50
Договір укладений
15 грудня 2020 10:48
Договір укладений
15 грудня 2020 10:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі без зміни вартості договору
Номер договору про закупівлю: 333
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/356
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 80 655,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 442,50 UAH)