Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлор рідкий в контейнерах (ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини)
Chlorine liquid in containers (DK 021 : 2015 24310000-0 Basic inorganic chemicals)
Очікувана вартість
14 153 670,00 UAH
UA-2020-11-10-002291-b a89b682a85744061b5eb6ba48bc8a12e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крестіна Юлія Володимирівна

+380504749692 tender@donvoda.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство «Компанія «Вода Донбасу»
Код ЄДРПОУ: 00191678
Вебсайт: http://www.donvoda.com
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька область обл., Маріуполь, вул. Карла Лібкнехта, 177а, Донецька область, м.Маріуполь
Контактна особа: Крестіна Юлія Володимирівна
+380504749692
tender@donvoda.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: UTILITY ENTERPRISE “COMPANY “DONBASS WATER”
National ID: 00191678
Contact point: Krestina Yulia
+380504749692
tender@donvoda.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 листопада 2020 12:27
Звернення за роз’ясненнями: до 20 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 29 січня 2021 13:50
Очікувана вартість: 14 153 670,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 141 536,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 10 листопада 2020 12:27
Enquiries until: 20 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 26 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 грудня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 14 153 670 UAH including VAT
Minimal lowering step: 141 537 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Scope of the procurement
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
During the procurement procedures, all documents prepared by the customer are presented in Ukrainian, and at the decision of the customer at the same time all documents can have an authentic translation into another language. The text in Ukrainian is decisive.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
496.62 т.
Хлор рідкий в контейнерах (ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Chlorine liquid in containers (DK 021 : 2015 24310000-0 Basic inorganic chemicals).
CPV: 24310000-0
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 грудня 2020 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2020 14:57
ADVERTISEMENT_2.docx
22 грудня 2020 14:57
3 зміни.docx
22 грудня 2020 14:57
ТД_хлор в контейнерах_сайт_зміни.doc
22 грудня 2020 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2020 14:57
ADVERTISEMENT_2.docx
10 листопада 2020 12:24
ADVERTISEMENT.docx
22 грудня 2020 14:57
3 зміни.docx
22 грудня 2020 14:57
ТД_хлор в контейнерах_сайт_зміни.doc
10 листопада 2020 12:24
ТД_хлор в контейнерах_сайт.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо дискримінаційних вимог
Дата подання: 29 листопада 2020 14:37
Дата відповіді: 02 грудня 2020 13:30
Доброго дня! Маємо декілька питань до замовника з приводу дискримінаційних вимог у тендерній закупівлі. 1. Замовником встановлено, що контейнери Учасника повинні бути укомплектовані захисними ковпаками, двома запірними кутовими вентилями Ду 15 Ру25 з вихідною різьбою 1". На підтвердження вищезазначених вимог Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копії відповідних документів (паспорт або сертифікат або декларацію або будь який інший документ), (завірені належним чином) які підтверджують технічні характеристики контейнерів для рідкого хлору та запірної арматури. Розмір кутових вентилів може бути різний в залежності від хлоропереливної станції або виробника, тому дана вимога є дискримінаційною до Учасників, які пропонують до закупівлі хлору інших виробників, а того, який наперед визначений Замовником. Просимо видалити дану вимогу про розмір кутових вентилів. 2. Замовником визначено, що найменування готового товару, запропонованого до постачання Учасником згідно зазначеного вище наданого договору, повинно підтверджуватися висновком ДСЕЕ. Висновок ДСЕЕ повинен включати найменування товару (хлор рідкий), нормативний документ згідно якого виробник здійснює виробництво товару, галузь застосування об’єкту експертизи – очищення та стерилізація питної води, у разі поставки товару в Україну (імпорт) – посилання на контракт, відповідно до якого проведено експертизу товару та видано висновок ДСЕЕ (у висновку має бути зазначено контракт, що долучений Учасником згідно вимог попереднього пункту). Зазначаємо, що для імпортного товару згідно «Порядку проведення санітарно-гігієнічної експертизи» (наказ Міністерства охорони здоров’я від 09.10.2000р. N 247), не передбачено наявність нормативного документу як обов'язкового документу. З огляду на вимоги чинного законодавства, просимо видалити вимогу про те, що висновок ДСЕЕ має включати нормативний документ згідно якого виробник здійснює виробництво товару для імпортної продукції. 3. Замовником встановлено, що учасник повинен надати гарантійний лист, що у власності/користування Учасника наявна хлорна тара (контейнера) у кількості не менше двохразової поставки партії товару, відповідно до умов ТД, що забезпечує разову потребу у відвантажені товару Замовнику та повернення порожної тари, що Учасник відповідає за її стан і технічне обслуговування. До гарантійного листа Учасник надає скан-копії паспортів/витяги посудин, що працюють під тиском (відносно кожного контейнеру) з визначеною інформацією про запірну арматуру, що встановлена на контейнерах. У випадку якщо Учасник орендує чи винаймає хлорну тару (контейнера) то додатково надається скан-копія договору оренди/найму. Хлорні контейнери повинні відповідати вимогам НПАОП 0.00-1.23-10 «Правила охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору». Документ, що підтверджує інформацію про технічний огляд контейнерів (відносно кожного контейнеру вказаного у гарантійному листі), в тому числі дані про кінцевий строк безпечної експлуатації зазначених контейнерів (дані відомості підтверджуються висновками експертизи, що є додатками до паспортів посудин, що працюють під тиском, що оформленні відповідно до вимог Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки)» від 26.05.2004р. № 687. Посудини, що працюють під тиском, виготовлені після набрання чинності Постанови КМУ від 5 листопада 2008 р. N 967, повинні відповідати вимогам Технічного регламенту рухомого обладнання, що працює під тиском, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 4 липня 2018 р. № 536 (далі – Технічний регламент). На підтвердження зазначеним вимогам, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат відповідності на кожен контейнер для рідкого хлору, що вказаний у гарантійному листі та на який поширюється дія Технічного регламенту. Не зрозуміло, яка кількість контейнерів має бути зазначена в гарантійному листі та на які мають бути надані документи. Висновки експертизи не є обов’язковими. Висновки експертизи не є додатками до паспортів посудин, що працюють під тиском. Відповідно до пункту 36 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки)» від 26.05.2004р. № 687, після проведення експертного обстеження фахівець експертної організації РОБИТЬ ВІДПОВІДНИЙ ЗАПИС У ПАСПОРТІ УСТАТКОВАННЯ про проведення і результати експертного обстеження, дозволені параметри і строк експлуатації, скріплюючи його печаткою. Навіщо надавати сертифікат відповідності? Якщо контейнери виготовлені після вказаної дати то апріорі мають відповідати вимогам відповідних Технічних регламентів. З огляду на викладене, простимо зазначити кількість контейнерів; видалити необхідність надання експертних висновків; видалити необхідність надання сертифікатів відповідності. 4. Замовником встановлено, що у випадку, якщо Учасник самостійно здійснює комплекс робіт з підготовки тари до наповнення, а також наповнення контейнерів рідким хлором, у відповідності до вимог НПАОП 0.00-1.23-10, такий учасник надає: скан-копії Дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки, в тому числі роботи із заповнення та спорожнення хлорної тари (контейнерів/балонів); технічний огляд, випробування устаткування підвищеної небезпеки – контейнерів для рідкого хлору, посудин, що працюють під тиском 0,05МПа або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Документи мають бути видані уповноваженим органом в порядку передбаченому діючим законодавством України. У разі, якщо Учасник закупівель не є власником тари та не здійснює самостійно підготовку тари до наповнення, такий Учасник надає: копію договору (поставка, оренда, підряд чи ін., зі строком дії не менше ніж період, протягом якого має відбуватися постачання товару замовнику), що укладений між Учасником та організацією, що буде здійснювати технічне обслуговування хлорної тари (поставка товару в належним чином підготовленій тарі); гарантійний лист (виконавця робіт (постачальника) за вказаним вище договором чи іншим документом), який підтверджує можливість виконувати відповідні роботи для потреб Замовника. До договору такий Учасник також має надати копію Дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки, в тому числі роботи із заповнення та спорожнення хлорної тари (контейнерів/балонів); технічний огляд, випробування устаткування підвищеної небезпеки – контейнерів для рідкого хлору, посудин, що працюють під тиском 0,05МПа або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Документи мають бути видані уповноваженим органом в порядку передбаченому діючим законодавством України. Надати дозвіл на заповнення та спорожнення контейнерів та балонів з рідким хлором може лише хлоропереливна станція. Правила охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору, затвердженого наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничного нагляду №56 від 12.03.2010р. (далі по тексту – Правила) в розділі VI Вимоги до підготовки і проведення зливу та наливу рідкого хлору передбачають, що облік і реєстрація вагонів-цистерн, контейнерів і балонів, призначених для перевезення рідкого хлору, ведуться в організації-наповнювачі, на балансі якої перебуває хлорна тара. Підприємствам-споживачам мати власну тару і використовувати її як зворотну забороняється. Таким чином, нормативно закріплено поняття «організації-наповнювача» хлорної тари. Таким чином, злив та налив рідкого хлору можуть здійснювати лише організації наповнювачі. Зокрема, в Правилах визначено вимоги для проведення операцій із зливу-наливу рідкого хлору, вимоги до пунктів зливу-наливу та вимоги до складного технологічного процесу наповнення та спорожнення хлорної тари небезпечною речовиною. Отже, отримати дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки (зберігання контейнерів), балонів із зрідженим отруйним газом (рідкий хлор), їх заповнення та спорожнення) фактично можливо лише організації-наповнювачу. В Україні існує лише одне підприємство, яке є організацією-наповнювачем хлором рідким балонів та контейнерів – ТОВ «Аульська хлоропереливна станція». Взагалі предметом закупівлі є хлор рідкий, а не технічне обслуговування хлорної тари або роботи з заповнення/спорожнення хлорної тари. З огляду на викладене, просимо видалити дані вимоги до предмету закупівлі. 5. Замовником встановлено, що у разі, якщо Учасник закупівель – буде постачати товар імпортного виробництва: на виконання вимог ст. 21 Закону України «Про охорону праці», додатково надає: документ, що підтверджує пройдену на території України експертизу товару, відповідного технологічного процесу з наповнення тари рідким хлором та проведення її технічного огляду на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України. Замовник не вимагає надання відповідної експертизи на товар – хлор рідкий, а саме на процес наповнення тари? Але предметом закупівлі є саме хлор рідкий, а не процес наповнення тари. Не зрозуміло, який уповноважений орган повинен надати такий експертний висновок. Логічно, що, оскільки, мова йде про охорону праці, то має надавати Держпраці. Проте, Держпраці такі експертні висновки не видають. Просимо видалити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
По-першому питанню: На дванадцяті об’єктах КП «Компанія «Вода Донбасу», де безпосередньо здійснюється підключення хлорних контейнерів до мереж знезараження води встановлені з’єднувальні трубки з вхідною різьбою 1” (під кутовий вентиль Ду15 Ру25), а при постачанні хлорних контейнерів з запірними вентилями інших типорозмірів виникає потреба в виготовленні відповідних перехідних з’єднань для під’єднання контейнеру. Дана вимога встановлена на підставі діючого технологічного процесу на нашому підприємстві, це розмір запірної арматури. Оскільки контейнер для рідкого хлору складова частина технологічного процесу очищення питної води, з метою уникнення додаткових витрат, пов’язаних з отриманням додаткових дозволів (у випадку використання іншої запірної арматури), Замовником і встановлена дана вимога. Однак, в ТД не передбачено посилання на певну торгівельну марку, а лише зазначені необхідні розміри запірної арматури, яка має бути встановлена на устаткуванні підвищеної небезпеки.

По-другому питанню:Тимчасовим положенням порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи, що затверджено Наказом МОЗ України №247, в редакції від 28.08.2009р. передбачено перелік документів, що повинні бути надані заявником для проведення такої експертизи, серед них і нормативний документ та технічна документація, у відповідності до яких виготовлений об'єкт експертизи, а також перелік обов'язкових реквізитів самого висновку, серед яких і посилання на контракт та документ на підставі якого було виготовлено об'єкт експертизи. Рідкий хлор виготовляється на підставі діючого ГОСТу або іншої нормативно-технічної документації, виготовлення особливо небезпечної хімічної речовини без відповідного нормативного документа просто не можливо. Порядок проведення санітарно-гігієнічної експертизи не містить жодних виключень для товару імпортного виробництва.
Рідкий хлор використовується Замовником під час процесу очищення питної води, і здійснює закупівлю рідкого хлору, що за показниками якості та використання відповідає ДСТУ 6718-93, а тому Замовник має достеменно знати, у відповідності якого нормативного документу виготовлений рідкий хлор, що завезений на територію України, і буде закуповуватись Замовником, і який буде використовуватись під час очищення питної води і подаватись населенню.
Так як КП «Компанія «Вода Донбасу» забезпечує водопостачання питною водою населення та підприємств Донецької області висновок ДСЕЕ потрібен щоб переконатися, що контейнер був наповнений саме рідким хлором, без будь-яких сторонніх речовин, що можуть негативно відобразитися на очищенні та стерилізації питної води.

По-третьому питанню:Щодо кількості контейнерів, що забезпечить дворазову потребу Замовника в постачанні рідкого хлору – не менш 28 одиниць.
Стосовно експертного висновку на контейнери для рідкого хлору
1. Згідно вимог пункту 2 є) та пункту 3, глави 4, розділу VI «Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору», /НПАОП 0.00-1.23-10/ дія яких поширюється на всіх суб’єктів господарської діяльності, які займаються виробленням, зберіганням, транспортуванням, застосуванням хлору:
- хлорна тара, яка відпрацювала установлений строк служби і якій не визначений залишковий термін експлуатації, до наповнення не допускається;
- після закінчення десятилітнього строку експлуатації контейнера повинна бути проведена комплексна оцінка його технічного стану. Рішення про можливість його подальшого використання приймається за наявності експертного висновку про новий призначений строк служби.
2. Відповідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26 травня 2004р. №687:
- пункт 32 - за результатами експертного обстеження експертна організація готує висновок експертизи. Висновок експертизи повинен містити: паспортні дані устаткування, відомості про відповідність умов експлуатації устаткування паспортним даним, висновки із зазначенням залишкового ресурсу або продовжуваного строку безпечної експлуатації устаткування;
- пункт 33 - висновок експертизи з додатками готується у двох примірниках. Один примірник передається роботодавцю і зберігається разом з паспортом цього устаткування, а другий - залишається в експертній організації.

Стосовно сертифіката відповідності Технічному регламенту
У відповідності до Технічного регламенту рухомого обладнання, що працює під тиском, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 4 липня 2018 р. № 536, який визначає вимоги до рухомого обладнання, що працює під тиском, з метою забезпечення безпечності та обігу такого обладнання на ринку України, обладнання, що працює під тиском визначене в підпункті 18, пункту 5 цього Технічного регламенту, а саме усі посудини, що працюють під тиском, їх клапани та інше обладнання, яке не має маркування знаком відповідності (Пі), повинно відповідати вимогам документації, відповідно до якої це обладнання було виготовлено. Таке обладнання підлягає періодичному інспектуванню, проміжному інспектуванню та винятковим перевіркам згідно з додатками до Угоди про дорожнє перевезення вантажів.
Призначений орган відповідальний за періодичне інспектування видає сертифікат про переоцінку відповідності типу, в якому повинні зазначатися, зокрема:
- ідентифікаційний номер призначеного органу, який видав сертифікат;
- найменування і місцезнаходження виробника або володільця рухомого обладнання, що працює під тиском, яке підлягає переоцінці відповідності, якщо володілець не є виробником;
- дані, що дозволяють ідентифікувати рухоме обладнання, що працює під тиском, яке випускається серійно;
- дату видачі сертифіката.

По-четвертому питанню:Відповідно до відкритого реєстру виданих уповноваженим органом дозволів на виконання робіт з підвищеної небезпеки, окрім ТОВ «АХПС» існують і інші підприємства, які мають відповідні дозволи. Окрім цього, існують постачальники рідкого хлору, які пропонують до поставки рідкий хлор імпортований в Україну, а тому не здійснюють наповнення рідким хлором контейнерів на потужностях ТОВ «АХПС». А тому, ті підприємства, що здійснюють відповідні роботи, повинні мати зазначені дозвільні документи. Замовник не вимагає надати документи, що видані саме на учасника, що не обмежує коло потенційних учасників.
Дійсно, предметом закупівлі є хлор рідкий, який постачається у контейнерах. При цьому вимоги до технічного стану контейнерів є складовою даної закупівлі. Хлорні контейнери та операції щодо їх наповнення та спорожнення повинні відповідати вимогам Правила охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору, затвердженого наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничного нагляду №56 від 12.03.2010р. та НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»; НПАОП 0.00-1.23-10 «Про затвердження правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору (31691)».

По-п'ятому питанню:Дана вимога встановлена на виконання ст.21 Закону України «Про охорону праці», з метою забезпечення можливості використання імпортованого рідкого хлору в Україну, не порушуючи при цьому вимог законодавства України, Замовник зобов’язаний встановити таку вимогу, оскільки переважна більшість потенційних учасників пропонують до поставки саме рідкий хлор імпортований в Україну, а це перш за все пов’язане з безпекою людей.
Так як зворотна тара згідно правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору, затвердженого наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничного нагляду №56 від 12.03.2010 року Розділ 7 буде надаватися підприємством наповнювачем (постачальником), то наше підприємство повинно бути переконане, що ця тара безпечна для подальшої її експлуатації та не буде загрожувати здоров’ю та життю працівників, що обслуговують данні сосуди під тиском. А саме проведено технічний огляд, відбулося випробування устаткування підвищеної небезпеки, контейнерів для рідкого хлору під тиском 0,05 МПа. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці дозволяє впевнитися, що організація – наповнювач має усі необхідні ресурси для зливу та наливу рідкого хлору.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-10-002291-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф", Код ЄДРПОУ:42638760
Дата подання: 04 грудня 2020 14:05
Скарга на тендерну документацію
Скарга щодо дискримінаційних вимог Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 грудня 2020 21:40
Рішення від 08.12.2020 № 22649 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 08 грудня 2020 21:40
Рішення від 16.12.2020 № 23313.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2020 22:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення АМКУ №23313-р/пк-пз від 16.12.2020 внести зміни до тендерної документації та викласти останню в новій редакції з урахуванням внесених змін (додається), а також затвердити перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу (додається).
Дата виконання рішення замовником: 22 грудня 2020 15:01
Номер скарги: UA-2020-11-10-002291-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЕКСТРАГРУП", Код ЄДРПОУ:42660817
Дата подання: 11 січня 2021 15:07
Скарга на рішення замовника - про допущення до аукціону
на необгрунтоване допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників АТ "Дніпроразот " та ТОВ "Аульська хлоропереливна станція"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 січня 2021 16:30
рішення від 13.01.2021 №410 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 14 січня 2021 16:29
рішення від 21.01.2021 №1065.pdf
Дата публікації: 26 січня 2021 20:40

Документи подані скаржником

04 грудня 2020 13:53
паспорт 02038.PDF
04 грудня 2020 13:53
протокол 80.PDF

Документи подані замовником

10 грудня 2020 13:33
Відповідь на скаргу.doc
10 грудня 2020 13:33
додаток до скарги.PDF
10 грудня 2020 13:33
Пояснення по скарзі.pdf

Документи подані скаржником

11 січня 2021 12:25
Скарга Вода Донбасу.pdf

Документи подані замовником

18 січня 2021 15:21
Відповідь на скаргу.doc
18 січня 2021 15:21
Відповідь на скаргу.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 січня 2021
UA-2020-11-10-002291-ba89b682a85744061b5eb6ba48bc8a12e
Найменування: Комунальне підприємство «Компанія «Вода Донбасу»
Код ЄДРПОУ: 00191678
Місцезнаходження: 87547, Україна, Донецька область обл., Маріуполь, вул. Карла Лібкнехта, 177а, Донецька область, м.Маріуполь
Учасник Документи Рішення
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕКСТРАГРУП" Документи
Відхилено
Документи
АТ "ДНІПРОАЗОТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

05 лютого 2021 16:07
Електронний підпис
05 лютого 2021 16:06
довідка ДФС
05 лютого 2021 16:04
Електронний підпис
05 лютого 2021 16:00
документи переможця
05 лютого 2021 16:00
документи переможця
05 лютого 2021 16:00
документи переможця
23 грудня 2020 12:10
Електронний підпис
23 грудня 2020 12:10
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:42
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:42
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:41
Додаток 3.pdf
10 грудня 2020 14:05
Електронний підпис
10 грудня 2020 14:05
Електронний підпис
10 грудня 2020 14:03
цінова ВД контейнера.pdf
10 грудня 2020 14:03
Статут Нова редакція.PDF
10 грудня 2020 14:03
Свідоцтво ПДВ АХПС.PDF
10 грудня 2020 14:03
протокол 80.PDF
10 грудня 2020 14:03
переклад паспорту.pdf
10 грудня 2020 14:03
паспорт якості хлор 2020.PDF
10 грудня 2020 14:03
паспорт Богданенко.PDF
10 грудня 2020 14:03
опис до Статуту.PDF
10 грудня 2020 14:03
лист мовчазна згода.PDF
10 грудня 2020 14:03
лист Дніпроазот.pdf
10 грудня 2020 14:03
контейнера 28 од АХПС.rar
10 грудня 2020 14:03
документи на авто АХПС.PDF
10 грудня 2020 14:03
Дозвіл на ВРПН.PDF
10 грудня 2020 14:03
договір перевізник 2021.PDF
10 грудня 2020 14:03
Дніпроазот 2021.PDF
10 грудня 2020 14:03
ГОСТ хлор.PDF
10 грудня 2020 14:03
ГОСТ хлор переклад.PDF
10 грудня 2020 14:03
водій АХПС 2020.pdf
10 грудня 2020 14:03
відгук Запоріжжя.pdf
10 грудня 2020 14:03
витяг ПДВ 02.12.20.PDF
10 грудня 2020 14:03
Висновок СЕЕ Азот 2018.PDF
10 грудня 2020 14:03
Висновок експертизи.pdf
10 грудня 2020 14:03
аналог Запоріжжя 1520.pdf

Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 14:20
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:07
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:07
Інше.pdf
10 грудня 2020 15:07
Додаток 3.pdf
10 грудня 2020 15:07
Додаток 2.pdf
10 грудня 2020 15:07
Додаток 1.pdf

Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 16:50
Електронний підпис
28 грудня 2020 16:50
Електронний підпис
10 грудня 2020 18:30
Електронний підпис
10 грудня 2020 18:30
Електронний підпис
10 грудня 2020 18:29
Уповноважена, довідка.pdf
10 грудня 2020 18:29
Листи Довідки.pdf
10 грудня 2020 18:29
Інфо довідки.pdf
10 грудня 2020 18:29
Згода Проект дог.pdf
10 грудня 2020 18:29
Додаток 1 Тенд.pdf
10 грудня 2020 18:29
Дог розлив АХПС ориг.PDF
10 грудня 2020 18:29
Витяг ПДВ.pdf
10 грудня 2020 18:29
Витяг ЄДР від 08.12.20.pdf
10 грудня 2020 18:29
93.pdf
10 грудня 2020 18:29
9.pdf
10 грудня 2020 18:29
89 (1989).pdf
10 грудня 2020 18:29
89 (1987).pdf
10 грудня 2020 18:29
81.pdf
10 грудня 2020 18:29
71.pdf
10 грудня 2020 18:29
7.pdf
10 грудня 2020 18:29
476.pdf
10 грудня 2020 18:29
470.pdf
10 грудня 2020 18:29
462.pdf
10 грудня 2020 18:29
452.pdf
10 грудня 2020 18:29
443.pdf
10 грудня 2020 18:29
33.pdf
10 грудня 2020 18:29
294 (1979).pdf
10 грудня 2020 18:29
289 (1978).pdf
10 грудня 2020 18:29
289 (1978 Польща).pdf
10 грудня 2020 18:29
285 (1990).pdf
10 грудня 2020 18:29
285 (1989).pdf
10 грудня 2020 18:29
26.pdf
10 грудня 2020 18:29
25.pdf
10 грудня 2020 18:29
213.pdf
10 грудня 2020 18:29
19.pdf
10 грудня 2020 18:29
178.pdf
10 грудня 2020 18:29
161 (1976).pdf
10 грудня 2020 18:29
16.pdf
10 грудня 2020 18:29
121.pdf
10 грудня 2020 18:29
11.pdf
10 грудня 2020 18:29
109.pdf
10 грудня 2020 18:29
ХЛОР ГОСТ укр завизир.pdf
10 грудня 2020 18:29
Додаток 3.pdf
10 грудня 2020 18:29
Автоперевезення.pdf
10 грудня 2020 18:29
ст.17.pdf
10 грудня 2020 18:29
ст.16.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ

ТОВ "ЕКСТРАГРУП"

АТ "ДНІПРОАЗОТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2021 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ 14 128 640,35
UAH з ПДВ
13 986 805,68
UAH з ПДВ
Документи
АТ "ДНІПРОАЗОТ" 14 148 703,80
UAH з ПДВ
14 007 167,09
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2021 16:07
Електронний підпис
05 лютого 2021 16:06
довідка ДФС
05 лютого 2021 16:04
Електронний підпис
05 лютого 2021 16:00
документи переможця
05 лютого 2021 16:00
документи переможця
05 лютого 2021 16:00
документи переможця
23 грудня 2020 12:10
Електронний підпис
23 грудня 2020 12:10
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:42
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:42
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:41
Додаток 3.pdf
10 грудня 2020 14:05
Електронний підпис
10 грудня 2020 14:05
Електронний підпис
10 грудня 2020 14:03
цінова ВД контейнера.pdf
10 грудня 2020 14:03
Статут Нова редакція.PDF
10 грудня 2020 14:03
Свідоцтво ПДВ АХПС.PDF
10 грудня 2020 14:03
протокол 80.PDF
10 грудня 2020 14:03
переклад паспорту.pdf
10 грудня 2020 14:03
паспорт якості хлор 2020.PDF
10 грудня 2020 14:03
паспорт Богданенко.PDF
10 грудня 2020 14:03
опис до Статуту.PDF
10 грудня 2020 14:03
лист мовчазна згода.PDF
10 грудня 2020 14:03
лист Дніпроазот.pdf
10 грудня 2020 14:03
контейнера 28 од АХПС.rar
10 грудня 2020 14:03
документи на авто АХПС.PDF
10 грудня 2020 14:03
Дозвіл на ВРПН.PDF
10 грудня 2020 14:03
договір перевізник 2021.PDF
10 грудня 2020 14:03
Дніпроазот 2021.PDF
10 грудня 2020 14:03
ГОСТ хлор.PDF
10 грудня 2020 14:03
ГОСТ хлор переклад.PDF
10 грудня 2020 14:03
водій АХПС 2020.pdf
10 грудня 2020 14:03
відгук Запоріжжя.pdf
10 грудня 2020 14:03
витяг ПДВ 02.12.20.PDF
10 грудня 2020 14:03
Висновок СЕЕ Азот 2018.PDF
10 грудня 2020 14:03
Висновок експертизи.pdf
10 грудня 2020 14:03
аналог Запоріжжя 1520.pdf

Публічні документи

28 грудня 2020 16:50
Електронний підпис
28 грудня 2020 16:50
Електронний підпис
10 грудня 2020 18:30
Електронний підпис
10 грудня 2020 18:30
Електронний підпис
10 грудня 2020 18:29
Уповноважена, довідка.pdf
10 грудня 2020 18:29
Листи Довідки.pdf
10 грудня 2020 18:29
Інфо довідки.pdf
10 грудня 2020 18:29
Згода Проект дог.pdf
10 грудня 2020 18:29
Додаток 1 Тенд.pdf
10 грудня 2020 18:29
Дог розлив АХПС ориг.PDF
10 грудня 2020 18:29
Витяг ПДВ.pdf
10 грудня 2020 18:29
Витяг ЄДР від 08.12.20.pdf
10 грудня 2020 18:29
93.pdf
10 грудня 2020 18:29
9.pdf
10 грудня 2020 18:29
89 (1989).pdf
10 грудня 2020 18:29
89 (1987).pdf
10 грудня 2020 18:29
81.pdf
10 грудня 2020 18:29
71.pdf
10 грудня 2020 18:29
7.pdf
10 грудня 2020 18:29
476.pdf
10 грудня 2020 18:29
470.pdf
10 грудня 2020 18:29
462.pdf
10 грудня 2020 18:29
452.pdf
10 грудня 2020 18:29
443.pdf
10 грудня 2020 18:29
33.pdf
10 грудня 2020 18:29
294 (1979).pdf
10 грудня 2020 18:29
289 (1978).pdf
10 грудня 2020 18:29
289 (1978 Польща).pdf
10 грудня 2020 18:29
285 (1990).pdf
10 грудня 2020 18:29
285 (1989).pdf
10 грудня 2020 18:29
26.pdf
10 грудня 2020 18:29
25.pdf
10 грудня 2020 18:29
213.pdf
10 грудня 2020 18:29
19.pdf
10 грудня 2020 18:29
178.pdf
10 грудня 2020 18:29
161 (1976).pdf
10 грудня 2020 18:29
16.pdf
10 грудня 2020 18:29
121.pdf
10 грудня 2020 18:29
11.pdf
10 грудня 2020 18:29
109.pdf
10 грудня 2020 18:29
ХЛОР ГОСТ укр завизир.pdf
10 грудня 2020 18:29
Додаток 3.pdf
10 грудня 2020 18:29
Автоперевезення.pdf
10 грудня 2020 18:29
ст.17.pdf
10 грудня 2020 18:29
ст.16.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ

АТ "ДНІПРОАЗОТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ
#33075701
Переможець 13 986 805,68
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 13:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2021 13:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ
#33075701
13 986 805,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2022 14:01
Розірвання АХПС.PDF укладений
02 лютого 2022 14:00
Лист розірвання.pdf укладений
02 лютого 2022 14:00
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 19:02
Дод 2.pdf зміни до договору
06 січня 2022 19:01
дод 3.pdf зміни до договору
06 січня 2022 19:01
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 08:56
Договір_18-21-11-21-18УМТ.pdf укладений
12 лютого 2021 08:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 18/21/11-21-18УМТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2021 — 30 червня 2022
Сума оплати за договором: 12 210 972,06
UAH (в тому числі ПДВ 2 035 162,01 UAH)
Причини розірвання договору: лист від постачальника про розірвання договору