Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виготовлення та постачання ключових документів до засобів криптографічного захисту службової інформації (ДК 021:2015:72310000-1 «Послуги з обробки даних»)
Очікувана вартість
16 172,22 UAH
UA-2020-11-10-001626-c 06ca106602624506a36447528e2e2f63
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Чолач

+380442381869 mariia.cholach@mfa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство закордонних справ України
Код ЄДРПОУ: 00026620
Місцезнаходження: 01018, Україна , Київська обл., м. Київ, Михайлівська площа,1
Контактна особа: Марія Чолач
+380442381869
mariia.cholach@mfa.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Отримання послуг в постачанні ключових даних до засобів криптографічного захисту службової інформації спрямовано на забезпечення функціонування мережі спеціального зв’язку згідно з вимогами нормативно-правових актів сфери криптографічного захисту інформації.
Згідно з пунктом 48 частини першої статті 14 Закону України «Про Державну службу спеціального зв’язку та захисту інформації України» відповідно до визначених завдань на Держспецзв’язку покладається обов’язок щодо розроблення, виготовлення та постачання у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сферах організації спеціального зв’язку, захисту інформації, телекомунікацій та користування радіочастотним ресурсом України (тобто Адміністрацією Держспецзв’язку), ключових документів до засобів криптографічного захисту інформації, що містить державну таємницю, службову інформацію та публічну інформацію з обмеженим доступом. Порядок постачання і використання ключів до засобів криптографічного захисту інформації визначено відповідною інструкцією, що затверджена наказом Адміністрації Держспецзв’язку від 12.06.2007 № 114, зареєстрована в Міністерстві юстиції України 25.06.2007 за № 729/13996. Відповідно до цієї Інструкції постачання ключів (ключових даних до засобів КЗІ) здійснюється на підставі укладеного договору між постачальником (підприємство, установа, організація або підрозділ Держспецзв’язку, які визначаються Держспецзв’язку для здійснення постачання ключових документів до засобів КЗІ – на сьогодні ДержНДІ технологій кібербезпеки та захисту інформації) та замовником (МЗС). Враховуючи наведене, вказаний постачальник є єдиним можливим способом отримання МЗС необхідних ключових даних для забезпечення функціонування мережі спеціального зв’язку в системі органів дипломатичної служби.
Посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- Закон України «Про публічні закупівлі»;
- Закон України «Про Державну службу спеціального зв’язку та захисту інформації України»;
- Положення про порядок розроблення, виробництва та експлуатації засобів криптографічного захисту інформації, затверджене наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України від 20.07.2007 № 141 (у редакції наказу Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 14.12.2015 № 767), зареєстровано в Міністерстві юстиції України 30 липня 2007 р. за № 862/14129;
- Інструкція про порядок постачання і використання ключів до засобів криптографічного захисту інформації, затверджена наказом Адміністрації Держспецзв’язку від 12.06.2007 № 114, зареєстрована в Міністерстві юстиції України 25.06.2007 за № 729/13996;
- протоколи засідання тендерного комітету МЗС від 27.10.2020 № 36 та від 09.11.2020 № 39.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2020 10:20
Оскарження наміру укласти договір: 21 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з виготовлення та постачання ключових документів до засобів криптографічного захисту службової інформації (ДК 021:2015:72310000-1 «Послуги з обробки даних»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01018, Україна, м. Київ, м.Київ, Михайлівська площа, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник зобов'язаний оплатити надані Послуги протягом 10 (десяти) банківських днів від дати підписання Акту прийому-передачі Послуг. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник протягом 1 (одного) робочого дня повідомляє про це Виконавця. Розрахунок здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного фінансування. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

10 листопада 2020 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ТЕХНОЛОГІЙ КІБЕРБЕЗПЕКИ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ
#34732331
Переможець 16 172,22
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 10:20

Документи

10 листопада 2020 10:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 10:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ТЕХНОЛОГІЙ КІБЕРБЕЗПЕКИ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ
#34732331
16 172,22
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 листопада 2020 10:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 16:48
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 18:10
Обгрунтування (пояснення) щодо не опублікування договору.doc укладений
08 грудня 2020 18:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2020 — 21 грудня 2020
Сума оплати за договором: 16 172,22
UAH (в тому числі ПДВ 2 695,37 UAH)