Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги пультової охорони об`єктів
Очікувана вартість
77 920,00 UAH
UA-2020-11-10-001561-a ● 87aef76c32864ec2b0b7c1c58222bca8
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА" |
Код ЄДРПОУ: | 32375554 |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., місто Київ, просп. Голосіївський, 17-Б |
Контактна особа: |
Невмержицька Тетяна Миколаївна +380636727950 nevmerzhytskatania@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2020 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 77 920,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 389,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги пультової охорони об`єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, м. Київ, м. Київ, просп. Голосіївський, 17Б; вул. Антоновича, 170/172; вул. Антоновича, 126; вул. Деміївська, 33; вул. Касіяна, 8; вул. Малокитаївська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2020 08:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2020 18:24 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ пультова охорона.docx |
12 листопада 2020 08:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 листопада 2020 18:24 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ пультова охорона.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Обладнання для реагування
Дата подання: 11 листопада 2020 16:44
Дата відповіді: 11 листопада 2020 18:18
Замовнику, усе необхідне обладнання встановлене на об'єктах замовника чи його необхідно буде надати в оренду?
Відповідь: Доброг дня, обладнання встановлене.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-10-001561-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКБ ОХОРОНА", Код ЄДРПОУ:40806971
Дата подання: 11 листопада 2020 11:32
Щодо виключення дискримінаційних умов з ТД
10.11.2020 року Замовник - Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району міста Києва» оголошено закупівлю послуг пультової охорони об’єктів (Закупівля № 8098819)
Пунктом 6.1. передбачено: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді (у форматі: pdf., ipg або doc.) в складі своєї пропозиції наступні, завірені печаткою та підписом уповноваженої особи, документи зокрема:
- сертифікат відповідності;
Додатком № 1 до Документації для проведення закупівлі через електронну систему публічних закупівель надаєсться розяснення, що під сертифікатом розуміється
«сертифікат відповідності, який підтверджує якість надання послуг з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, виданий акредитованим національним органом України з акредитації. У разі необхідності вжити усіх технічних та організаційних дій, у тому числі й технічного нагляду, спрямованого на підтримку чи повернення сигналізації в стан, в якому вона здатна виконувати потрібну функцію»
Наша компанія вважає, про надання копії Сертифікату, який підтверджує якість послуг учасника є дискримінаційною і такою, що підлягає виключенню зі змісту тендерної документації.
Пункт 4) 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 992-VІІІ від 25.12.2015 р. передбачено, що тендерна документація не повинна містити, вимог, що обмежують конкуренцію:
«Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
Окрім цього нормативно-правовими актами не передбачено обов’язковість отримання сертифікату, який підтверджує, що система контролю якості (стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі) відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 для здійснення будь-якої господарської діяльності на території України.
Іншими словами Замовником вимагається надання документу який не передбачений чинним законодавством України для надання послуг з охорони об’єктів. Єдиний дозвільний документ, який надає право та підтверджує повноваження будь-якої компанії на заняття охоронною діяльністю є ліцензія.
За таких обставин наявність або відсутність сертифікату у Виконавця/Учасника жодним чином не впливає на якість наданих ним послуг. Контроль за дотриманням ліцензійний вимог покладається на виключно на державні ограни, які за результатами перевірки виносять відповідні рішення щодо здатності компанії надавати послуги з охорони об’єктів відповідно до отриманої ліцензії. При цьому наявність сертифікату не вимагається, наявність або відсутність сертифікату не впливає на рішення контролюючого органу щодо зупинення дії ліцензії або її анулювання. Таким чином вимога надати сертифікат на нашу думку може слугувати лише одній меті, а саме обмеженню кількості учасників.
2. Частиною 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Тендерна документація не повинна містити умов, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто вимога надати сертифікат – документ, який не є необхідним в діяльності охоронної компанії автоматично робить пакет документів такої компанії-учасника таким, що не відповідає тендерній документації, а отже завідомо дає підстави Замовнику відхилити тендерну пропозицію такої компанії на користь іншого учасника в кого такий сертифікат є.
Пунктом 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено «учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах».
Пунктом 3 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України в своєму листі від 07.02.2017 р. № 3302-06/3812-06 щодо розробки тендерної документації підтримує позицію, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінаційними вважаються дії, що призводять до погіршення становища одних суб'єктів порівняно з іншими суб'єктами господарювання і обмежують їхні законні права та інтереси. Вказане кореспондується із положеннями ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. З огляду на вказані положення норм матеріального права вимога надати копію сертифікат, який підтверджує якість є дискримінаційною вимогою.
Відповідно до частини 1 статті 16 Закону України «Про стандартизацію» № 1315-VII від 05.06.2014 р. 1. Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації.
Тобто введення або не введення певних стандартів є правом, а не обов’язком компанії.
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про стандартизацію» «Стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі»
Таким чином наявність будь-якого впровадженого в компанії стандарту не зобов’язує компанію його застосовувати при здійсненні господарської діяльності.
Частина 2 статті 23 Закону України «Про стандартизацію» чітко встановлює, що «Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами
В частині 3 статті 23 Закону України «Про стандартизацію» передбачено «Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов’язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики».
Ми не заперечуємо той факт що кожна компанія має можливість отримати сертифікат який підтверджує, якість надання послуг, але це є правом компанії і користуватися ним чи ні обирає сама компанія даний документ не повинен використовуватися для обмеження кола учасників при проведенні закупівель.
Зазначаючи в Тендерній документації надання копії документу, який не є обов’язковим Замовник тим самим свідомо обмежує участь компаній, які не мають даного сертифікату, оскільки не може не розуміти, що встановлюючи вимогу про надання такого документу тим самим створює обов’язок для цих компанія отримати даний сертифікат, якщо вони бажають прийняти участь в оголошеному тендері, що суперечить частині 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Тендерна документація не повинна містити умов, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. При цьому Замовник розуміє, що отримати такий сертифікат в період з моменту оголошення тендеру до моменту його проведення Учасник не зможе.
На підставі викладеного керуючись статтями 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу виключити з вимог Тендерної документації вимоги про надання учасниками у складі тендерної пропозиції Сертифікату, який підтверджує якість надання послуг або внести відповідні правки щодо надання такого Сертифікату учасником за наявності.
Розгорнути
Згорнути
Пунктом 6.1. передбачено: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді (у форматі: pdf., ipg або doc.) в складі своєї пропозиції наступні, завірені печаткою та підписом уповноваженої особи, документи зокрема:
- сертифікат відповідності;
Додатком № 1 до Документації для проведення закупівлі через електронну систему публічних закупівель надаєсться розяснення, що під сертифікатом розуміється
«сертифікат відповідності, який підтверджує якість надання послуг з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, виданий акредитованим національним органом України з акредитації. У разі необхідності вжити усіх технічних та організаційних дій, у тому числі й технічного нагляду, спрямованого на підтримку чи повернення сигналізації в стан, в якому вона здатна виконувати потрібну функцію»
Наша компанія вважає, про надання копії Сертифікату, який підтверджує якість послуг учасника є дискримінаційною і такою, що підлягає виключенню зі змісту тендерної документації.
Пункт 4) 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 992-VІІІ від 25.12.2015 р. передбачено, що тендерна документація не повинна містити, вимог, що обмежують конкуренцію:
«Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
Окрім цього нормативно-правовими актами не передбачено обов’язковість отримання сертифікату, який підтверджує, що система контролю якості (стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі) відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 для здійснення будь-якої господарської діяльності на території України.
Іншими словами Замовником вимагається надання документу який не передбачений чинним законодавством України для надання послуг з охорони об’єктів. Єдиний дозвільний документ, який надає право та підтверджує повноваження будь-якої компанії на заняття охоронною діяльністю є ліцензія.
За таких обставин наявність або відсутність сертифікату у Виконавця/Учасника жодним чином не впливає на якість наданих ним послуг. Контроль за дотриманням ліцензійний вимог покладається на виключно на державні ограни, які за результатами перевірки виносять відповідні рішення щодо здатності компанії надавати послуги з охорони об’єктів відповідно до отриманої ліцензії. При цьому наявність сертифікату не вимагається, наявність або відсутність сертифікату не впливає на рішення контролюючого органу щодо зупинення дії ліцензії або її анулювання. Таким чином вимога надати сертифікат на нашу думку може слугувати лише одній меті, а саме обмеженню кількості учасників.
2. Частиною 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Тендерна документація не повинна містити умов, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто вимога надати сертифікат – документ, який не є необхідним в діяльності охоронної компанії автоматично робить пакет документів такої компанії-учасника таким, що не відповідає тендерній документації, а отже завідомо дає підстави Замовнику відхилити тендерну пропозицію такої компанії на користь іншого учасника в кого такий сертифікат є.
Пунктом 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено «учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах».
Пунктом 3 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України в своєму листі від 07.02.2017 р. № 3302-06/3812-06 щодо розробки тендерної документації підтримує позицію, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінаційними вважаються дії, що призводять до погіршення становища одних суб'єктів порівняно з іншими суб'єктами господарювання і обмежують їхні законні права та інтереси. Вказане кореспондується із положеннями ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. З огляду на вказані положення норм матеріального права вимога надати копію сертифікат, який підтверджує якість є дискримінаційною вимогою.
Відповідно до частини 1 статті 16 Закону України «Про стандартизацію» № 1315-VII від 05.06.2014 р. 1. Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації.
Тобто введення або не введення певних стандартів є правом, а не обов’язком компанії.
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про стандартизацію» «Стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі»
Таким чином наявність будь-якого впровадженого в компанії стандарту не зобов’язує компанію його застосовувати при здійсненні господарської діяльності.
Частина 2 статті 23 Закону України «Про стандартизацію» чітко встановлює, що «Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами
В частині 3 статті 23 Закону України «Про стандартизацію» передбачено «Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов’язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики».
Ми не заперечуємо той факт що кожна компанія має можливість отримати сертифікат який підтверджує, якість надання послуг, але це є правом компанії і користуватися ним чи ні обирає сама компанія даний документ не повинен використовуватися для обмеження кола учасників при проведенні закупівель.
Зазначаючи в Тендерній документації надання копії документу, який не є обов’язковим Замовник тим самим свідомо обмежує участь компаній, які не мають даного сертифікату, оскільки не може не розуміти, що встановлюючи вимогу про надання такого документу тим самим створює обов’язок для цих компанія отримати даний сертифікат, якщо вони бажають прийняти участь в оголошеному тендері, що суперечить частині 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Тендерна документація не повинна містити умов, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. При цьому Замовник розуміє, що отримати такий сертифікат в період з моменту оголошення тендеру до моменту його проведення Учасник не зможе.
На підставі викладеного керуючись статтями 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу виключити з вимог Тендерної документації вимоги про надання учасниками у складі тендерної пропозиції Сертифікату, який підтверджує якість надання послуг або внести відповідні правки щодо надання такого Сертифікату учасником за наявності.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 листопада 2020 12:18
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Відповідні зміни до оголошення будуть внесення.
Номер вимоги: UA-2020-11-10-001561-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 11 листопада 2020 16:40
Технічне завдання
Шановний Замовнику, в Додатку №1 до Документації для проведення закупівлі через електронну систему публічних закупівель вказано, що Охоронні послуги (послуги пультової охорони об’єктів) закуповуються на 2020 рік, при тому що, строком закупівлі послуг, згідно з інформацією на електронному майданчику та проектом договору, є 1 січня 2021 року - 31 грудня 2021 року. Відповідно до додатку №1 до проекту договору взагалі вказано, що послуги повинні надаватись протягом 2019 року, а також, що на сигнал «Тривога» потрібно забезпечити виїзд наряду поліції та що всі працівники групи реагування (Наряду охорони) повинні мати визначені Законом права та повноваження на озброєну охорону та застосування владних функцій щодо правопорушників, бути забезпечені форменим одягом, вогнепальною табельною зброєю, переносними радіостанціями, спеціальними засобами індивідуального захисту та самооборони, які відповідають чинному законодавству.
Замовнику приведіть документацію у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Замовнику приведіть документацію у відповідність.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 листопада 2020 18:23
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Відповідні зміни до оголошення будуть внесення.
Номер вимоги: UA-2020-11-10-001561-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 16 листопада 2020 17:04
Сертифікат
Шановний Замовнику, Документацією від учасників вимагається наявність у учасника сертифікату відповідності, який підтверджує якість надання послуг з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, виданий акредитованим національним органом України з акредитації. При цьому, до Вас вже звертались з приводу даної вимоги та її дискримінаційності і Ви погодились з учасником, погодившись, що достатнім підтвердженням якості послуг є отримана у встановленому порядку ліцензія на надання відповідних послуг та пообіцяли внести відповідні зміни в документацію. Але в новій редакції документації для проведення закупівлі через електронну систему публічних закупівель Ви так само вимагаєте наявність сертифікату, обов'язкова наявність якого не передбачена законодавством. Тому, вимагаємо подання лише ліцензії у складі пропозиції на підтвердження можливості якісного надання послуг
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 листопада 2020 17:19
Дяеуємо за звернення. Зміни були внесені. В діячів редакції оголошення з приводу сертифікації добавлено "за наявності". Будь ласка уважніше перегляньте останню редакцію оголошення.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" #43160866 |
Переможець |
65 880,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2020 10:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2020 15:49
|
376 від 1_12_20.pdf | укладений |
01 грудня 2020 12:29
|