Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Поточний ремонт в операційному блоці нейрохірургічного центру на 7 поверху Хірургічного корпусу №2 КНП КОР "Київська обласна клінічна лікарня" за адресою: вул. Багговутівська,1 м. Київ (Капітальний ремонт) II черга»
Очікувана вартість
3 685 716,20 UAH
UA-2020-11-10-000802-a ae3ab8abc3ae42a28474434538541ec7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бичова Людмила

066 155 17 97 BUCHOVA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01993701
Вебсайт: http://kokl.com.ua/
Місцезнаходження: 04107, Україна , Київська обл., Київ, 04107, м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ БАГГОВУТІВСЬКА, будинок 1
Контактна особа: Бичова Людмила
066 155 17 97
BUCHOVA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2020 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 27 листопада 2020 13:17
Очікувана вартість: 3 685 716,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 428,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність робіт технічним вимогам, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
- Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639. Банківська гарантія оформлюється в обслуговуючому учасника банку, який має ліцензію Національного банку України, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
«Поточний ремонт в операційному блоці нейрохірургічного центру на 7 поверху Хірургічного корпусу №2 КНП КОР "Київська обласна клінічна лікарня" за адресою: вул. Багговутівська,1 м. Київ (Капітальний ремонт) II черга»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04107, Україна, Київська область, Київ, Багговутівська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2020  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплату “Замовник” здійснює поетапно в міру виконання робіт на підставі Акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) і Довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін, протягом 15-ти банківських днів з дати їх підписання за умови надходження коштів на розрахунковий рахунок “Замовника”. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 листопада 2020 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 11:26
Оголошення про торги ремонт_оперблок ІІ черга.doc
10 листопада 2020 11:26
ТД_ремонт_оперблок ІІ черга.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-23-000085 ● 09f7c361aa234fcf81e6b9cdcb378867
  • Статус: завершено ● Дата: 08 червня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2021 16:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.04.2021 № 111

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-11-10-000802-c 30.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-23 16:56:15

Про надання інформації

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-11-10-000802-a 10.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-29 16:39:26

Лист

Директор Департаменту фінансового контролю
у сфері закупівель Сергію ЧЕРНЕГІ


Щодо пояснень на запит ДАСУ
№ 2021-04-23 16:56:15


КНП КОР «Київської обласної лікарні» код ЄДРПОУ 01993701, отримано Ваш запит через електронну систему закупівель щодо надання відповіді по процедурі закупівлі 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Поточний ремонт в операційному блоці нейрохірургічного центру на 7 поверху Хірургічного корпусу №2 КНП КОР "Київська обласна клінічна лікарня" за адресою: вул. Багговутівська,1 м. Київ (Капітальний ремонт) II черга». В даному запиті вказано підстави для прийняття рішення про початок моніторингу та повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі Н А К А З від 23.04.2021 № 111

Уважно вивчивши зазначений запит в якому зазначено, а саме:
« про надання інформації Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель»,Витяг з переліку процедур закупівель № з/п,Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 14 UA-2020-11-10-000802-a 10.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель» тендерний комітет лікарні просить уточнити перелік виявлених порушень за закупівлею 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Поточний ремонт в операційному блоці нейрохірургічного центру на 7 поверху Хірургічного корпусу №2 КНП КОР "Київська обласна клінічна лікарня" за адресою: вул. Бгговутівська, 1м. Київ для подальшого надання пояснення.






Голова тендерного комітету А.М Турчин

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-28 16:32:17

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі із поточного ремонту в операційному блоці нейрохірургічного центру на 7 поверсі Хірургічного корпусу № 2 КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» за адресою: вул. Богговутівська, 1 м. Київ (Капітальний ремонт) ІІ черга очікуваною вартістю 3 685 716,20 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2020-11-10-000802-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-05 15:58:39

Надання відповіді

Директор Департаменту фінансового контролю
у сфері закупівель Сергію ЧЕРНЕГІ


Щодо пояснень на запит ДАСУ
№ 2021-04-28 16:32:17

КНП КОР «Київської обласної лікарні» код ЄДРПОУ 01993701, отримано запита від Державної Аудиторської служби України в порядку здійснення моніторингу за номером UA-M-2021-04-23-000085 про надання пояснень щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Керуючись, частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. У зв’язку із чим, пояснюємо наступне:
З метою виконання завдань покладених на КНП КОР «Київську обласну клінічну лікарню» було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Поточний ремонт в операційному блоці нейрохірургічного центру на 7 поверху Хірургічного корпусу №2 КНП КОР "Київська обласна клінічна лікарня" за адресою: вул. Багговутівська,1 м. Київ (Капітальний ремонт) II черга»:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначений відповідно до довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2021 рік, річного плану на 2021 рік за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-11-10-002098-c
2. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 3 685 716,20 (три мільйони шістсот вісімдесят п’ять тисяч сімсот шістнадцять грн 20 коп) з ПДВ: розмір очікуваної вартості визначений відповідно даних кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва (Капітальний ремонт)
3.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня»



Голова тендерного комітету А.М Турчин


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 травня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2020 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Укрвентпромпостач 3 675 770,17
UAH з ПДВ
3 675 770,17
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТД Спецтранс 3 684 232,34
UAH з ПДВ
3 684 232,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 17:21
Електронний підпис
10 грудня 2020 17:19
Довідка про співпрацю
09 грудня 2020 17:28
Електронний підпис
09 грудня 2020 17:26
Довідка з МВС
25 листопада 2020 13:57
Електронний підпис
25 листопада 2020 13:55
Лист_Фазіс плюс.pdf
24 листопада 2020 19:14
Електронний підпис
24 листопада 2020 19:10
37.Проект графіку.pdf
24 листопада 2020 19:10
36.Розрахунки АВ та ЗВВ.pdf
24 листопада 2020 19:10
35.Відомість ресурсів.pdf
24 листопада 2020 19:10
34.Локальні кошториси.pdf
24 листопада 2020 19:10
33.ДЦ.pdf
24 листопада 2020 19:10
30.Документи субпідрядника.pdf
24 листопада 2020 19:10
32.Акт відвідування.pdf
24 листопада 2020 19:10
31.Інші документи.pdf
24 листопада 2020 19:10
28.Довідка субпідрядники.pdf
24 листопада 2020 19:10
27.ISO 9001 2015.pdf
24 листопада 2020 19:10
26.Довідка з відомостями.pdf
24 листопада 2020 19:10
25.Дозвіл.pdf
24 листопада 2020 19:10
24.Ліцензія.pdf
24 листопада 2020 19:10
УКРВЕНТПРОМПОСТАЧ_21765_p7s.zip
24 листопада 2020 19:10
22.Довідка про вартість ЧА.pdf
24 листопада 2020 19:10
21.Фін звітність 3 квартал 2020.pdf
24 листопада 2020 19:10
20_Статут_2019.pdf
24 листопада 2020 19:10
19.Антикоруп програма наказ.pdf
24 листопада 2020 19:10
18_Повноваження_оригінал.pdf
24 листопада 2020 19:10
17.Відповідність ст.17.pdf
24 листопада 2020 19:10
16.Лист згода з проектом дог.pdf
24 листопада 2020 19:10
15.Довідка форм ціни.pdf
24 листопада 2020 19:10
14.Гар лист ДБН.pdf
24 листопада 2020 19:10
9.Оригінал відгуку.pdf
24 листопада 2020 19:10
12.Фін звітність 2019.pdf
24 листопада 2020 19:10
8.Оригінал аналог дог.pdf
24 листопада 2020 19:09
7.Довідка досвід.pdf
24 листопада 2020 19:09
6.Договори ЦПХ.pdf
24 листопада 2020 19:09
10. КБ2_КБ3.pdf
24 листопада 2020 19:09
6.Персонал_накази.pdf
24 листопада 2020 19:09
4.Довідка працівники.pdf
24 листопада 2020 19:09
2. МБТ.pdf
24 листопада 2020 19:09
1.Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

26 листопада 2020 11:18
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:44
Витяг ЄДРПО.pdf
26 листопада 2020 10:44
Витяг ПДВ.pdf
26 листопада 2020 10:44
Протокол засновників 03.pdf
26 листопада 2020 10:44
Статут.pdf
26 листопада 2020 10:44
ЛІЦЕНЗІЯ (перелік).pdf
26 листопада 2020 10:44
ЛІЦЕНЗІЯ (1).pdf
26 листопада 2020 10:44
ОПР.pdf
26 листопада 2020 10:44
Локальний кошторис
26 листопада 2020 10:44
Локальний кошторис
26 листопада 2020 10:44
Локальний кошторис
26 листопада 2020 10:44
Локальний кошторис
26 листопада 2020 10:43
Локальний кошторис
26 листопада 2020 10:43
Локальний кошторис
26 листопада 2020 10:43
Локальний кошторис
26 листопада 2020 10:43
Локальний кошторис
26 листопада 2020 10:43
Локальний кошторис
26 листопада 2020 10:43
Локальний кошторис
26 листопада 2020 10:43
Локальний кошторис
26 листопада 2020 10:43
Локальний кошторис
26 листопада 2020 10:43
Локальний кошторис
26 листопада 2020 10:43
Локальний кошторис
26 листопада 2020 10:43
Договірна ціна
26 листопада 2020 10:43
Довідка про торгівлю людьми
26 листопада 2020 10:43
Довідка погодження
26 листопада 2020 10:43
Довідка антикорупції
26 листопада 2020 10:43
Довідка кваліфікації

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укрвентпромпостач

ТОВ ТД Спецтранс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Укрвентпромпостач
#39101642
Переможець 3 675 770,17
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 15:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2020 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Укрвентпромпостач
#39101642
3 675 770,17
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 вересня 2021 16:01
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 15:17
Договір Укрвентпромпостач.pdf укладений
16 грудня 2020 15:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 675 770,17
UAH (в тому числі ПДВ 612 628,36 UAH)