Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт/облаштування тіньових навісів та ігрових майданчиків НВК "Лілея" за адресою: вул.Феодори Пушиної, 52, у Святошинському районі м. Києва
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-11-10-000137-b aecbb8ecd7a247e29f5a5384ae9290fe
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лобода Наталія Володимирівна

+380679901717 tender_107@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Лобода Наталія Володимирівна
+380679901717
tender_107@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2020 08:39
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2020 08:43
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2020 08:43
Початок аукціону: 24 листопада 2020 12:42
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт/облаштування тіньових навісів та ігрових майданчиків НВК "Лілея"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт/облаштування тіньових навісів та ігрових майданчиків НВК "Лілея"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом виконання після підписання актів виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 листопада 2020 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 08:39
додаток 5 Проект Договору 2020.docx
10 листопада 2020 08:39
Додаток 4 Лілея.docx
10 листопада 2020 08:39
Оголошення лілея.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-10-000137-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 30 листопада 2020 16:32
Вимога скасувати Рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника закупівлі
Відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 89 від «27» листопада 2020 р. Замовник відхилив тендерну пропозицію ПП «СПБТ» з такої підстави: «ПП СПБТ надано лист-пояснення про те, що отримання ліцензій на виконання робіт відповідно до дефектного акту не передбачено, посилаючись на постанову Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256, яка втратила чинність, тобто учасником не надано Ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками.». Перелік робіт на господарську діяльність з будівництва, що підлягають ліцензуванню визначався Постановою КМУ від 30 березня 2016 р. № 256, відсутній інший нормативний акт, який визначає перелік робіт на господарську діяльність з будівництва, що підлягають ліцензуванню. Відповідно до Постанови КМУ від 13 березня 2020 р. № 219 ДАБІ, як орган ліцензування виключено із Переліку органів ліцензування, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 № 609 та Постанова КМУ від 30 березня 2016р. № 256 втратила чинність, тобто відсутні підстави для отримання будівельної ліцензії. Станом на 27.11.2020 будівельні роботи не підлягають ліцензуванню, в тому числі роботи відповідно до Дефектного акту (Додаток № 4) до даної закупівлі. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати свою пропозицію, як таку що відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та скасувати ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 89 від «27» листопада 2020 р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 грудня 2020 17:56
Учасник повинен надати роз'яснення із зазначенням законодавчих підстав для відсутності таких документів. Постанова Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 втратила чинність на підставі Постанови КМ № 219 від 13.03.2020. Учасник такого документу не надав.
Номер вимоги: UA-2020-11-10-000137-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 30 листопада 2020 17:00
Вимога скасувати Рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника закупівлі
Відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 89 від «27» листопада 2020 р. Замовник відхилив тендерну пропозицію ПП «СПБТ» з такої підстави: «ПП СПБТ не надано сертифікат ISO на систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці (надано сертифікат на сторонню організацію ТОВ «Денза Констракшен»).». Відповідно до пункту 12 додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається надати: «ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Дійсні на момент подачі документів та виконання робіт по договору.». У Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі до даної закупівлі відсутні вимоги щодо організації якій повинен бути наданий сертифікат. Учасник ПП «СПБТ» планує залучити ТОВ «Денза Констракшен» як субпідрядника до виконання робіт в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Відповідно до оголошення про проведення даної закупівлі Замовник не вимагає жодних документів про підтвердження залучення субпідрядника в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Учасник ПП «СПБТ» відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» залучив потужності інших суб’єктів господарювання, таких як субпідрядників, для підтвердження відповідності пропозиції до Оголошення про проведення закупівлі та надав у складі тендерної пропозиції сертифікат ISO на систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати свою пропозицію, як таку що відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та скасувати ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 89 від «27» листопада 2020 р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 грудня 2020 18:00
Відповідно до оголошення учасник повинен надати: Перелік скан-копій документів у форматі pdf., що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги…. «Сертифікат на систему менеджменту якості ISO 9001:2015 (Система менеджменту якості. Вимоги та настанови щодо застосування) за видом діяльності, що відповідає предмету цієї закупівлі; ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Дійсні на момент подачі документів та виконання робіт по договору». Учасник такого документу не надав.
Стосовно субпідрядника, умовами оголошення вимагалось:
У разі залучення субпідрядника – надати:
- Копію ліцензії субпідрядника та копію додатку до неї (перелік робіт провадження господарської діяльності) ;
- Довідку про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (за формою):
№ з/п Повне найменування суб’єкта господарювання (субпідрядника) Код ЄДРПОУ Місцезнаходження


Керівник учасника
Або уповноважена особа _________________________(Прізвище та ініціали)
М.П.
Разом з довідкою учасник має надати копiї ліцензій/дозволів субпідрядників на виконання спеціальних видів робіт, які передбачається доручити субпідрядникам та оригінал листа від субпідрядника про згоду на виконання робіт, що будуть йому доручені. Окрім того, в складі пропозиції має міститися лист від субпідрядника адресована Замовнику з інформацією про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт; наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід та які можуть бути залучені до виконання робіт).
Номер вимоги: UA-2020-11-10-000137-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 01 грудня 2020 10:01
Вимога скасувати Рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника закупівлі
Відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 89 від «27» листопада 2020 р. Замовник відхилив тендерну пропозицію ПП «СПБТ» з такої підстави: «Надано підсумкову відомість ресурсів, хоча умовами оголошення вимагалось надання відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.». Зміст Підсумкової відомості ресурсів не відрізняється від змісту відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку. Відповідно до пункту 36 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель». Відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» «Основними функціями уповноваженого органу є розроблення та затвердження переліку формальних помилок». Відповідно до частини третьої Переліку формальних помилок затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 формальною помилкою є: «Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.». Підсумкова відомість ресурсів має той самий зміст що й відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, крім додаткової інформації про суму за кожною позицією. Учасник ПП «СПБТ» надав у складі тендерної пропозиції документ зміст якого відповідає вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати свою пропозицію, як таку що відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та скасувати ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 грудня 2020 18:14
Відповідно до оголошення вимагалось: Кошторисна документація (розроблена в програмному комплексі АВК-5 та додатково в форматі imd та word), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) з попереднім накладенням КЕП (ЕЦП), у складі :
- Договірна ціна (динамічна) (визначається з урахуванням експертизи та служби замовника включаючи витрати на технічний нагляд 1,5 %)
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням експертизи та служби замовника включаючи витрати на технічний нагляд 1,5 %);
- Дефектний Акт;
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з посиланням на постачальників.
Учасник дану вимогу не виконав, а саме в частині: Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з посиланням на постачальників, яка відсутня в пропозиції учасника.
Номер вимоги: UA-2020-11-10-000137-b.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 01 грудня 2020 12:26
Вимога скасувати Рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника закупівлі
Відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 89 від «27» листопада 2020 р. Замовник відхилив тендерну пропозицію ПП «СПБТ» з такої підстави: «Відсутні посилання на постачальників». Відповідно до пункту 14 додатку № 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі до даної закупівлі Учасник має надати: «Відомість ресурсів з посиланням на постачальників». Учасник ПП «СПБТ» надав у складі тендерної пропозиції Підсумкову відомість ресурсів у пункті 33 якої зазначено: «144-2К Euro mix PU Multi поліуретановый клей». Тобто вказаний постачальник Euro mix. У Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відсутні вимоги щодо надання інформації про всіх постачальників. Учасник ПП «СПБТ» надав у складі тендерної пропозиції Відомість ресурсів з посиланням на постачальників. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати свою пропозицію, як таку що відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та скасувати ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 89 від «27» листопада 2020 р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 грудня 2020 18:17
Шановний учасник від Вас вимагалось: Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з посиланням на постачальників. Відповідно до Вашого документу: «Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв» розділ IV. Будівельні матеріали, вироби і Конструкції починаючи з 26 пункту закінчуючи 86 пунктом, не зазначено постачальників.
В пункті 33. 144-2К Euro mix PU Multi поліуретановый клей, на який Ви посилаєтесь, вказана назву матеріалу та навіть не виробник, і не постачальник.
Номер вимоги: UA-2020-11-10-000137-b.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 01 грудня 2020 14:51
Вимога скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі
Відповідно до пункту 8 додатку № 1 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надається: «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання (власного чи орендованого) для виконання умов договору. Для підтвердження надати завірені належним чином копії договорів оренди (договір повинен бути чинний на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж 31 грудня 2020 року).». Учасник ТОВ БК Будцентр не надав у складі тендерної пропозиції жодної завіреної належним чином копії договору оренди на власні інструменти, механізми (пункти 1-21) відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати пропозицію Учасника ТОВ БК Будцентр як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 90 від «27» листопада 2020 р.).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 грудня 2020 14:44
ТОВ «БК БУДЦЕНТР» виконало вимогу щодо підтвердження МТБ, адже учасником подано видаткові накладні на власну МТБ. Договори оренди надаються тільки на орендовану МТБ.
Номер вимоги: UA-2020-11-10-000137-b.b6
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 01 грудня 2020 15:01
Вимога скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі
Відповідно до пункту 8 додатку № 1 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надається: «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання (власного чи орендованого) для виконання умов договору. Для підтвердження надати завірені належним чином копії договорів оренди (договір повинен бути чинний на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж 31 грудня 2020 року).». Учасник ТОВ БК Будцентр не надав у складі пропозиції завірені належним чином копії договорів оренди на наступні механізми: 14. Коток дорожній; 15. Трактор колісний; 16. МАЗ 5549; 17. ЗИЛ 432921; 18. Ескаватор JCB. Відповідно до «Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази»
Вих. № 27 від 19.11.2020 року зазначене вище обладнання орендоване/договір оренди. У складі пропозиції Учасника ТОВ БК Будцентр присутній договір надання послуг автотранспортом №25/ТР від «03» червня 2020 року, який не надає Учаснику ТОВ БК Будцентр право користування автотранспортом. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати пропозицію Учасника ТОВ БК Будцентр як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 90 від «27» листопада 2020 р.).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 грудня 2020 16:46
ТОВ «БК БУДЦЕНТР» виконало вимогу щодо підтвердження МТБ та надало відповідні підтверджуючі документи.
Номер вимоги: UA-2020-11-10-000137-b.b7
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 01 грудня 2020 15:07
Вимога скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі
Відповідно до пункту 2 додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі до даної закупівлі: «Учасник повинен надати у складі пропозиції довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника в закупівлі із зазначення посади, прізвища, ім’я та по батькові та переліку повноважень передбачених установчими документами/довіреністю.». ТОВ БК Будцентр не надав у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі із зазначенням переліку повноважень передбачених установчими документами/довіреністю, чим порушив вимоги п. 2 додатку № 1 Оголошення. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати пропозицію Учасника ТОВ БК Будцентр як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 90 від «27» листопада 2020 р.).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 грудня 2020 17:04
ТОВ «БК БУДЦЕНТР» виконало дану вимогу: Довідка № 1 від 19.11.2020 року; № 3 від 19.11.2020 року; № 17 від 19.11.2020 року; протоколи на повноваження і т.д..
Номер вимоги: UA-2020-11-10-000137-b.b8
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 01 грудня 2020 17:29
Скарга на дії та рішення Замовника про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі Номер у Prozorro –
UA-2020-11-10-000137-b, Управлінням освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник та/або організатор закупівлі) розпочато процедуру аукціону по закупівлі: «Капітальний ремонт/облаштування тіньових навісів та ігрових майданчиків НВК "Лілея" за адресою: вул.Феодори Пушиної, 52, у Святошинському районі м. Києва».
Відповідно до частини 20 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Відповідно до інформації наведеній в електронній системі закупівель кінцевий строк подачі скарг/вимог 02.12.2020 00:00. Тобто скарга подана у межах строку оскарження.
Відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 89 від «27» листопада 2020 р. Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника ПП «СПБТ» та відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 90 від «27» листопада 2020 р. визначив Переможцем закупівлі Учасника ТОВ БК Будцентр (Код ЄДРПОУ 41391461), чим порушив вимоги статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 грудня 2020 17:07
Процедура закупівлі проведена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-11-10-000137-b.b9
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 01 грудня 2020 17:29
Вимога скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі
Відповідно до пункту 9 додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі до даної закупівлі учасником у складі тендерної пропозиції надається: «Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (завірена належним чином копія штатного розпису підприємства): - Наявність необхідних знань стосовно охорони праці підтверджується скан-копією посвідчень та\або протоколів чи витягів з протоколів засідання комісії, по перевірці знань правил з охорони праці інженерно-технічних працівників». Учасник ТОВ БК Будцентр не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження необхідних знань стосовно охорони праці на Баженова Ю. В. та Мархай Н. О. Надані у складі пропозиції протоколи перевірки знань з пожежної безпеки, з правил користування інструментом, виконання робіт підвищеної небезпеки не відповідають вимогам оголошення. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати пропозицію Учасника ТОВ БК Будцентр як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 90 від «27» листопада 2020 р.).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 грудня 2020 17:09
Вимагалось: Наявність необхідних знань стосовно охорони праці підтверджується скан-копією посвідчень та\або протоколів чи витягів з протоколів засідання комісії, по перевірці знань правил з охорони праці інженерно-технічних працівників: Баженов Ю.В. (пройшов перевірку знаннь) не інженерно-технічний працівник. Мархай Н.О. інженер з проектно-кошторисної роботи (не задіяна в ході виконання робіт). ТОВ «БК БУДЦЕНТР» виконало дану вимогу
Номер вимоги: UA-2020-11-10-000137-b.b10
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 01 грудня 2020 17:30
Вимога скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі
Відповідно до пункту 13 додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником у складі тендерної пропозиції надається: «Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці зареєстрованої відповідним органом Державної служби України з питань праці, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 зі змінами та доповненнями від 07.02.2018 № 48.». Учасник ТОВ БК Будцентр не надав у складі пропозиції Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці зареєстрованої відповідним органом Державної служби України з питань праці, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 зі змінами та доповненнями від 07.02.2018 № 48, чим порушив вимоги п. 13 додатку 1 Оголошення. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати пропозицію Учасника ТОВ БК Будцентр як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 90 від «27» листопада 2020 р.).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 грудня 2020 17:10
ТОВ БК Будцентр надали лист-пояснення щодо декларації та надали дозвіл на роботи підвищеної небезпеки.

Документи подані скаржником

01 грудня 2020 17:28
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 листопада 2020 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СПБТ" 264 734,35
UAH з ПДВ
264 734,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК Будцентр 297 376,49
UAH з ПДВ
297 376,49
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2020 17:20
Електронний підпис
19 листопада 2020 17:20
Сертифікат ISO-45001-1448x2048.pdf
19 листопада 2020 17:20
Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
19 листопада 2020 17:20
Пропозиція.pdf.p7s
19 листопада 2020 17:20
Пропозиція.pdf
19 листопада 2020 17:20
Проект договору.pdf
19 листопада 2020 17:20
Кошторисна документація.pdf.p7s
19 листопада 2020 17:20
Кошторисна документація.pdf
19 листопада 2020 17:20
Копія Статуту.pdf
19 листопада 2020 17:20
Копія паспорту.pdf
19 листопада 2020 17:20
Копія витягу з ЄДР.pdf
19 листопада 2020 17:20
Інші документи.pdf
19 листопада 2020 17:20
Довідка про субпідрядників.pdf
19 листопада 2020 17:20
Довідка про офшорні зони.pdf
19 листопада 2020 17:20
Довідка обстеження об'єкту.pdf
19 листопада 2020 17:20
Відомості про підприємство.pdf
19 листопада 2020 17:20
571.imd
19 листопада 2020 17:20
571_ДЦ_ССР_5.rtf
19 листопада 2020 17:20
571_ДЦ_ССР_4.rtf
19 листопада 2020 17:20
571_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
19 листопада 2020 17:20
571_ДЦ_ИВР.rtf
19 листопада 2020 17:20
571_ДЦ_ДЦ_3.rtf
19 листопада 2020 17:20
571_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf

Публічні документи

19 листопада 2020 11:12
Електронний підпис
19 листопада 2020 11:10
ПІДПИС ЄЦП.rar.zip
19 листопада 2020 11:10
мвс грек 17112020.pdf
19 листопада 2020 11:10
кошторис та цінова_0001.pdf
19 листопада 2020 11:10
ДОВІДКИ ЗА ПІДПИСОМ 2_0001.pdf
19 листопада 2020 11:10
дОВІДКИ ЗА ПІДПИСОМ 1_0001.pdf
19 листопада 2020 11:10
акт огляду ЛІЛЕЯ.pdf
19 листопада 2020 11:10
r_137_ДЦ_ССР.rtf
19 листопада 2020 11:10
r_137_ДЦ_ССР ПС.rtf
19 листопада 2020 11:10
r_137_ДЦ_СВР.rtf
19 листопада 2020 11:10
r_137_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
19 листопада 2020 11:10
r_137_ДЦ_ДЦ.rtf
19 листопада 2020 11:10
r_137_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
19 листопада 2020 11:10
137.imd
19 листопада 2020 11:10
Штатний БК БУДЦЕНТР.pdf
19 листопада 2020 11:10
Статистика БК Будцентр.pdf
19 листопада 2020 11:10
24 ІСо 1.PDF
19 листопада 2020 11:10
23 Дозвіл оригінал.pdf
19 листопада 2020 11:10
18 повний КР 19.pdf
19 листопада 2020 11:10
18 дог 4 частина_0001.pdf
19 листопада 2020 11:10
18 дод_уг_3-2.pdf
19 листопада 2020 11:10
18 дог 3 частина_0001.pdf
19 листопада 2020 11:10
18 дод_уг_ закриття факт-2.pdf
19 листопада 2020 11:10
18 Договір _ 13 2 частина_0001.pdf
19 листопада 2020 11:10
14 Ліцензія АВК БУДЦЕНТР.pdf
19 листопада 2020 11:10
18 Договір 1 частина_0001.pdf
19 листопада 2020 11:10
18 Договір _ 13 подат.докум._0001.pdf
19 листопада 2020 11:10
11 ліцензія БК БУДЦЕНТР.pdf
19 листопада 2020 11:10
9 фінансовий звіт_0001.pdf
19 листопада 2020 11:10
7b23abd8-54ea-446e-9044-947e7af21e42.pdf
19 листопада 2020 11:10
5 Матеріально технічна база.pdf
19 листопада 2020 11:10
5 Договір субаренди_0001.pdf
19 листопада 2020 11:10
1 Статут.pdf
19 листопада 2020 11:10
1 повноваження директора.pdf
19 листопада 2020 11:10
1 Копія паспорту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СПБТ"

ТОВ БК Будцентр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СПБТ"
#39363972
Відхилено 264 734,35
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 11:25
ТОВ БК Будцентр
#41391461
Переможець 297 376,49
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 16:16

Документи

27 листопада 2020 11:25
Електронний підпис
27 листопада 2020 10:33
Протокол 89.pdf

Документи

27 листопада 2020 16:16
Електронний підпис
27 листопада 2020 16:12
Протокол 90.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2020 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БК Будцентр
#41391461
297 376,49
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2020 16:16
Електронний підпис
27 листопада 2020 16:12
Протокол 90.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 14:26
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 14:49
Додугода 1 до дог. 1396.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 14:15
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 11:12
Договір 1396.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 11:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 1396/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 250 282,50
UAH (в тому числі ПДВ 41 713,75 UAH)