Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (влаштування зовнішнього освітлення) автомобільної дороги С030801 Луцьк-Тарасове від 0+000 до км 3+000 Луцького району Волинської області
Очікувана вартість
3 242 962,00 UAH
UA-2020-11-09-012309-c ● 791a8d4b64834d7b8cf0d75cb56ffcd3
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43502576 |
Місцезнаходження: | 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, майдан Київський, буд. 9 |
Контактна особа: |
Олександра Мавродій +380669095110 olexandra.mavrodii@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2020 23:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2020 15:20 |
Очікувана вартість: | 3 242 962,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 429,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 16214.81 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою відповідно до умов тендерної документації.
Умови надання забезпечення тендерної пропозиції:Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у вигляді гарантії (банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) подається у вигляді електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі «.pdf» файлу з накладанням КЕП гаранта.
Розгорнути
Згорнути
Умови надання забезпечення тендерної пропозиції:Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у вигляді гарантії (банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) подається у вигляді електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі «.pdf» файлу з накладанням КЕП гаранта.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (влаштування зовнішнього освітлення) автомобільної дороги С030801 Луцьк-Тарасове від 0+000 до км 3+000 Луцького району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються на підставі форми КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату в межах до 30% від річної вартості послуг відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2020 23:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2020 23:57 |
ТД_Луцьк-Тарасове (освітлення).docx | |
09 листопада 2020 23:57 |
Додаток 3_проєкт Договору кап.docx | |
09 листопада 2020 23:57 |
Додаток 2 Технічне завдання.docx | |
09 листопада 2020 23:57 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 10 листопада 2020 17:55
Дата відповіді: 13 листопада 2020 18:42
Сертифікат виробника світильників на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015, дійсний на момент подання.
Скажіть будь-ласка, навіщо в даній закупівлі вимагається даний документ?
Відповідь: Шановний користувач,наявність вищезазначеного сертифікату ISO 14001:2015, підтверджує, що світильники, які будуть використанні при виконання робіт за предметом закупівлі, є безпечними для навколишнього середовища та виготовлені з дотримання вимог екологічного та природоохоронного законодавства .
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-11-09-012309-c.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФЕЛЕКТРОМОНТАЖ-ТКС", Код ЄДРПОУ:40314370
Дата подання: 20 листопада 2020 16:06
Дата подання: 20 листопада 2020 16:06
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА В СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (надалі – Замовник) оголосив закупівлю в системі Prozorro за номером у ЦБД UA-2020-11-09-012309-c на закупівлю робіт «Капітальний ремонт (влаштування зовнішнього освітлення) автомобільної дороги С030801 Луцьк-Тарасове від 0+000 до км 3+000 Луцького району, Волинської області». Кінцева дата подання пропозицій назначена на 25.11.2020 року. Очікувана вартість закупівлі – 3 242 962,00 UAH з ПДВ. Період оскарження умов закупівлі - до 21-11-2020, 00:00.
Ознайомившись з вимогами тендерної документації в частині кваліфікаційних критеріїв, наше Товариство вважає, що вимога викладена в пп. 1.3. Додатку 1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» є дискримінаційною і порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, що закріплені в статі 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, Замовником вказано, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації». Підпунктом 1.3. Додатку 1 визначено, що для підтвердження критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником надається довідка за формою згідно вищенаведеної Таблиці 1.3 (Додаток № 1), яка містить інформацію про виконання аналогічного договору. Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного ремонту автомобільних доріг (зовнішнього освітлення), укладений протягом 2017- 2019 років (стор. 23 Тендерної документації).
Дійсно, частина 2 статті 22 Закону передбачає що у тендерній документації зазначаються такі відомості: «один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». А, статтею 31 Закону встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Нормами частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: …3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». В той же час, Законом не передбачено встановлення часових обмежень щодо дії чи дійсності договорів, які свідчать про виконання учасником тендерної закупівлі аналогічних робіт/договорів.
Окремо, вважаємо за необхідне зауважити, що статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» затверджено повний перелік підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, яким не передбачено можливість відмови учаснику у разі невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Крім того, Законом встановлено (стаття 29), що у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини третьої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. І, критеріями оцінки є: ціна; або вартість життєвого циклу; або ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов'язані із предметом закупівлі.
Спираючись на викладене, вважаємо, що умови тендерної документації не відповідають вимогам стаття 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі», а в діях Замовника вбачається порушення цих принципів в частині недискримінації учасників.
Відповідно до статті 5 «Принципи здійснення закупівель» Закону, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до другого абзацу частини 8 ст.18 Закону, скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Частиною 18 ст.18 Закону встановлено, що за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі, про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі викладеного, керуючись ст. 18 Закону.
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника усунути порушення процедури закупівлі, а саме – дискримінаційні умови викладені в пп.1.3. додатку 1 Тендерної документації на закупівлю робіт «Капітальний ремонт (влаштування зовнішнього освітлення) автомобільної дороги С030801 Луцьк-Тарасове від 0+000 до км 3+000 Луцького району, Волинської області».
3. Зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Додатки:
• Платіжне доручення №60 від 20.11.2020 року про внесення плати за подання скарги відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»;
• Тендерна документація та тендерні пропозиції знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-09-012309-c .
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 24.11.2020 № 21725 +лист замовнику.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2020 19:33
Номер скарги: UA-2020-11-09-012309-c.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФЕЛЕКТРОМОНТАЖ-ТКС", Код ЄДРПОУ:40314370
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА В СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (надалі – Замовник) оголосив закупівлю в системі Prozorro за номером у ЦБД UA-2020-11-09-012309-c на закупівлю робіт «Капітальний ремонт (влаштування зовнішнього освітлення) автомобільної дороги С030801 Луцьк-Тарасове від 0+000 до км 3+000 Луцького району, Волинської області». Кінцева дата подання пропозицій назначена на 25.11.2020 року. Очікувана вартість закупівлі – 3 242 962,00 UAH з ПДВ. Період оскарження умов закупівлі - до 21-11-2020, 00:00.
Ознайомившись з вимогами тендерної документації в частині кваліфікаційних критеріїв, наше Товариство вважає, що вимога викладена в пп. 1.3. Додатку 1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» є дискримінаційною і порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, що закріплені в статі 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, Замовником вказано, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації». Підпунктом 1.3. Додатку 1 визначено, що для підтвердження критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником надається довідка за формою згідно вищенаведеної Таблиці 1.3 (Додаток № 1), яка містить інформацію про виконання аналогічного договору. Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного ремонту автомобільних доріг (зовнішнього освітлення), укладений протягом 2017- 2019 років (стор. 23 Тендерної документації).
Дійсно, частина 2 статті 22 Закону передбачає що у тендерній документації зазначаються такі відомості: «один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». А, статтею 31 Закону встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Нормами частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: …3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». В той же час, Законом не передбачено встановлення часових обмежень щодо дії чи дійсності договорів, які свідчать про виконання учасником тендерної закупівлі аналогічних робіт/договорів.
Окремо, вважаємо за необхідне зауважити, що статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» затверджено повний перелік підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, яким не передбачено можливість відмови учаснику у разі невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Крім того, Законом встановлено (стаття 29), що у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини третьої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. І, критеріями оцінки є: ціна; або вартість життєвого циклу; або ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов'язані із предметом закупівлі.
Спираючись на викладене, вважаємо, що умови тендерної документації не відповідають вимогам стаття 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі», а в діях Замовника вбачається порушення цих принципів в частині недискримінації учасників.
Відповідно до статті 5 «Принципи здійснення закупівель» Закону, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до другого абзацу частини 8 ст.18 Закону, скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Частиною 18 ст.18 Закону встановлено, що за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі, про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі викладеного, керуючись ст. 18 Закону.
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника усунути порушення процедури закупівлі, а саме – дискримінаційні умови викладені в пп.1.3. додатку 1 Тендерної документації на закупівлю робіт «Капітальний ремонт (влаштування зовнішнього освітлення) автомобільної дороги С030801 Луцьк-Тарасове від 0+000 до км 3+000 Луцького району, Волинської області».
3. Зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Додатки:
• Платіжне доручення №60 від 20.11.2020 року про внесення плати за подання скарги відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»;
• Тендерна документація та тендерні пропозиції знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-09-012309-c .
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Теплоенергобуд" |
2 986 664,40
UAH з ПДВ
|
2 986 664,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Вест Електра |
3 153 252,00
UAH з ПДВ
|
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГАВРИЛЮК ІННА САНСИЗБАЄВНА" |
3 209 717,00
UAH з ПДВ
|
3 209 717,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Теплоенергобуд" #35684064 |
Очікує рішення |
2 986 664,40
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2020 15:47
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2020 15:15 |
Кінець періоду оскарження: | 26 грудня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 26 грудня 2020 00:05 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Замовником перевищено строк розгляду тендерної пропозиції |
Документи:
15 грудня 2020 15:15
|
Електронний підпис |
15 грудня 2020 14:47
|
Протокол 250.PDF |