Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи, які пов’язані із розробкою проєктної документації (стадія «Робоча документація» (Р) по об’єкту: «Реконструкція трамвайної лінії від вул. Милославської до Дарницького залізничного вокзалу в Деснянському районі міста Києва»), код 71000000-8 за ДК 021:2015 «Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги»
Очікувана вартість
8 996 041,92 UAH
UA-2020-11-09-012058-c 1ebec378a588479fb9d59cdb5c9ac14b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Зарицький

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Віталій Зарицький
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2020 20:54
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2020 15:00
Початок аукціону: 26 листопада 2020 14:33
Очікувана вартість: 8 996 041,92 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 44000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній документації); умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи, які пов’язані із розробкою проєктної документації (стадія «Робоча документація» (Р) по об’єкту: «Реконструкція трамвайної лінії від вул. Милославської до Дарницького залізничного вокзалу в Деснянському районі міста Києва»), код 71000000-8 за ДК 021:2015 «Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Кирилівська, 132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Порядок розрахунків за рахунок коштів міського бюджету м. Києва здійснюється за таким порядком: - Замовник здійснює оплату прийнятих Проєктних робіт за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в місті Києві протягом 7 (семи) календарних днів на підставі оригіналу рахунку-фактури, накладної та Акту здачі-приймання проєктних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за виконані Проєктні роботи здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-27-000001 ● 8c617d64fe0a48478ee99eb96f5ca438
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2021 10:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.01.2021 № 24
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.01.2021 № 24

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-11-09-012058-c 09.11.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 20 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" 8 366 318,98
UAH з ПДВ
8 366 318,98
UAH з ПДВ
Документи
ПП Елтранс 8 980 000,00
UAH з ПДВ
8 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ "ФУТУРІСТА" 8 980 000,00
UAH з ПДВ
8 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 14:47
Електронний підпис
25 листопада 2020 14:46
28 проект договору.pdf
25 листопада 2020 14:46
09 Накази.pdf
25 листопада 2020 14:46
27_Довідка за ст. 17.pdf
25 листопада 2020 14:46
08 Cертифікати працівників.pdf
25 листопада 2020 14:46
21 G8666.20.7z
25 листопада 2020 14:46
07 Кваліфікація працівників.pdf
25 листопада 2020 14:46
20 Рішення ради директорів.pdf
25 листопада 2020 14:46
19 Довідка про код доступу.pdf
25 листопада 2020 14:46
18 Статут.pdf
25 листопада 2020 14:46
05 Довідка МТБ офіс.pdf
25 листопада 2020 14:46
31 Фінансова звітність 2019.pdf
25 листопада 2020 14:46
11 Досвід виконання.zip
25 листопада 2020 14:45
02 Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

15 грудня 2020 16:13
Електронний підпис
14 грудня 2020 20:47
Довідка МВС
25 листопада 2020 12:46
Електронний підпис
25 листопада 2020 12:32
Електронний підпис
23 листопада 2020 15:24
Електронний підпис
23 листопада 2020 13:52
Електронний підпис
23 листопада 2020 13:44
2.1_2.3.10_ЦПХ Малець.pdf
23 листопада 2020 13:44
2.1_2.3.9_ЦПХ Михайловский_Д.В..pdf
23 листопада 2020 13:44
2.1_2.3.8_ЦПХ Заєць Р.В..pdf
23 листопада 2020 13:44
2.1_2.3.7_Скриль В.В..pdf
23 листопада 2020 13:44
9.ЕБГ ЕЛТРАНС UA-2020-11-09-012058-c.zip
23 листопада 2020 13:44
2.1_2.3.6_Зубалєй А.З..pdf
23 листопада 2020 13:44
2.1_2.3.5_ЦПХ Краснова І..pdf
23 листопада 2020 13:44
2.1_2.3.4_ЦПХ Марченко.pdf
23 листопада 2020 13:44
2.2_8.2. Довідка субпідряд_ МД.pdf
23 листопада 2020 13:44
2.1_2.3.3_ЦПХ Христич Л.О.pdf
23 листопада 2020 13:44
2.1_2.3.2_Христч К.І..pdf
23 листопада 2020 13:44
2.1_2.3.1_ЦПХ Бачуро.pdf
23 листопада 2020 13:44
2.2_5.2_Опис_22.03.18.PDF
23 листопада 2020 13:44
2.1_2.2.10_Сертифікат Малець.pdf
23 листопада 2020 13:44
2.1_2.2.8_Сертифікат Заєць Р.В..pdf
23 листопада 2020 13:44
2.2_5.1_Статут_МПП Елтранс.pdf
23 листопада 2020 13:44
2.2_3_Витяг ПДВ.pdf
23 листопада 2020 13:44
2.2_2.1.5. Виписка_ з ЄДР.pdf
23 листопада 2020 13:44
2.2_2.1.2_рішення мд.pdf
23 листопада 2020 13:44
2.1_2.2.1_Бачуро Д.М. сертифікат.PDF
23 листопада 2020 13:44
2.1_3.4_лист-відгук_замінити.pdf
23 листопада 2020 13:44
2.1_3.2.1_Дог.54.18-61_ду1_2акты.pdf
23 листопада 2020 13:44
2.1_1.2_Основні МТБ_18.11.2020 .pdf
23 листопада 2020 13:44
2.1_1.2_Ліцензія смета Пир.pdf
23 листопада 2020 13:44
2.1_1.2_Ліцензія програма ABK.pdf
23 листопада 2020 13:44
01_Гарантійний лист _ М-Д.pdf

Публічні документи

25 листопада 2020 14:03
Електронний підпис
25 листопада 2020 13:31
Комерційна пропозиція.pdf
25 листопада 2020 13:31
Кошторис Футуріста.pdf
25 листопада 2020 13:31
уповноважена особа.pdf
25 листопада 2020 13:31
технічне завдання.pdf
25 листопада 2020 13:31
строк дії тп.pdf
25 листопада 2020 13:31
Статут.pdf
25 листопада 2020 13:31
ст. 17.pdf
25 листопада 2020 13:31
Реєстр.pdf
25 листопада 2020 13:31
протокол.pdf
25 листопада 2020 13:31
проект договору.pdf
25 листопада 2020 13:31
працівники.pdf
25 листопада 2020 13:31
паспорт код директора.pdf
25 листопада 2020 13:31
опис.pdf
25 листопада 2020 13:31
мтб.pdf
25 листопада 2020 13:31
лист-згода на обробку даних.pdf
25 листопада 2020 13:31
згода з тех.завд..pdf
25 листопада 2020 13:31
довідка про код доступу.pdf
25 листопада 2020 13:31
Дані реєстру платника ПДВ.pdf
25 листопада 2020 13:31
виписка с ЄДР.pdf
25 листопада 2020 13:31
використання печатки.pdf
25 листопада 2020 13:31
аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"

ПП Елтранс

ТОВ "ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ "ФУТУРІСТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"
#36818766
Відхилено 8 366 318,98
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 20:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 грудня 2020 17:59
ПП Елтранс
#22925885
Переможець 8 980 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 16:26

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей згідно частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - невідповідність в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасником надано довідку від 24.11.2020 р. № 111-1124-02/ТГ про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (із обов’язковим зазначенням організаційної та комп’ютерної техніки, ліцензійного програмного забезпечення для виконання проєктних робіт) учасника, які необхідні для виконання робіт за предметом цієї процедури закупівлі, в якій зазначено інформацію про наявність ноутбука HP ProBook 470 у кількості 10 шт., проте відповідно до оборотно-сальдової відомості за 3 квартал 2020р. по рахунку:104 наявно 7 шт. зазначених ноутбуків.. Учасником надано договір № 20-0814 оренди транспортного засобу від 14 серпня 2020 р., проте Учасником не надано Акт прийому-передачі за цим договором. 2) Учасником надано Наказ (Розпорядження) № 7-п від 28 січня 2020 р. про прийняття на роботу Гармаш Юлії Анатоліївни, проте відповідно до Свідоцтва про шлюб виданого 06.12.2019 р. прізвище після державної реєстрації шлюбу змінено на Воронько. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації , щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Документи учасника, які підтверджують правові підстави залучення комп’ютерної та організаційної техніки; ліцензійного програмного забезпечення для виконання проектних робіт, зазначені у довідці згідно вимог п. 1.1 (діючий (-і) договір(-и) оренди (суборенди)/надання послуг чинний (-і) протягом всього періоду виконання робіт, що є предметом закупівлі / діючий(-і) договір(-и) лізингу) та/або документ(-и), що підтверджує(-ють) право власності (оборотно-сальдова відомість станом не раніше дати оголошення закупівлі)). (Вимога пп.1.2. п. 1 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації) 2) Документальне підтвердження трудових або цивільно-правових відносин між учасником та працівниками, які зазначені у довідці згідно вимог п.2.1., шляхом надання копії наказу про призначення, та/або копії трудового договору, та/або копії цивільно-правової угоди. (Вимога пп.2.3. п. 2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подавати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати Документи учасника, які підтверджують правові підстави залучення комп’ютерної та організаційної техніки; ліцензійного програмного забезпечення для виконання проектних робіт, зазначені у довідці згідно вимог п. 1.1 (діючий (-і) договір(-и) оренди (суборенди)/надання послуг чинний (-і) протягом всього періоду виконання робіт, що є предметом закупівлі / діючий(-і) договір(-и) лізингу) та/або документ(-и), що підтверджує(-ють) право власності (оборотно-сальдова відомість станом не раніше дати оголошення закупівлі)), зокрема 10 ноутбуків HP ProBook 470 та транспортного засобу. 2) Надати Документальне підтвердження трудових або цивільно-правових відносин між учасником та працівником Воронько Юлією Анатоліївною.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Елтранс
#22925885
8 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 18:53
54.20-30.pdf укладений
22 грудня 2020 18:45