Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДБН А.2.2-3:2014 «Поточний (аварійний) ремонт фасаду (заміна вікон) в ЗЗСО № 324 за адресою: вулиця Миколи Голего, 8 у Солом'янському районі м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)».
Очікувана вартість
191 200,00 UAH
UA-2020-11-09-011373-c ● 7fb53cd35b1e44cfbd156f1fb9d73939
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485490 |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Пітерська, 12 |
Контактна особа: |
Толок Анастасія Геннадіївна 380442423706 tolok_n@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2020 17:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2020 11:18 |
Очікувана вартість: | 191 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 956,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДБН А.2.2-3:2014 «Поточний (аварійний) ремонт фасаду (заміна вікон) в ЗЗСО № 324 за адресою: вулиця Миколи Голего, 8 у Солом'янському районі м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2020 17:19 |
Умови закупівлі 324 09 11 зм.docx |
10 листопада 2020 17:16 |
перелік зм 324 вікна.docx |
10 листопада 2020 17:19 |
Умови закупівлі 324 09 11 зм.docx
|
||
10 листопада 2020 17:16 |
перелік зм 324 вікна.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічні договори
Дата подання: 10 листопада 2020 15:35
Дата відповіді: 10 листопада 2020 16:59
Шановний Замовнику! Умовами оголошення передбачено надання інформації про аналогічні договори та "Аналогічними є договори, які відповідають предмету закупівлі (поточний ремонт покрівлі)". Предметом даної закупівлі є ремонт фасаду, заміна вікон, а не ремонт покрівлі. З огляду на зазначене, просимо внести відповідні зміни до оголошення. Дякуємо.
Відповідь: Дякуємо! Відповідні зміни будуть внесені
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-09-011373-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "РОЛАНДС КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:42742742
Дата подання: 28 листопада 2020 19:31
Вимога про усунення дискваліфікації
Вимога про усунення дискваліфікації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2020 14:24
Шановний Учаснику, Вашу вимогу / скаргу розглянуто уповноваженою особою та повідомляємо наступне.
Вашу пропозицію відхилено у зв'язку з відсутністю кошторисних розрахунків, зокрема, договірної ціни та зведеного кошторису, що не відповідає вимогам п.1 розділу 4 Умов закупівлі. Дякуємо за участь у торгах!.
Вашу пропозицію відхилено у зв'язку з відсутністю кошторисних розрахунків, зокрема, договірної ціни та зведеного кошторису, що не відповідає вимогам п.1 розділу 4 Умов закупівлі. Дякуємо за участь у торгах!.
Номер вимоги: UA-2020-11-09-011373-c.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Будвін", Код ЄДРПОУ:43527496
Про скасування рішення уповноваженої особи
Вимога про скасування рішення уповноваженої особи.
ДБН А.2.2-3:2014 «Поточний ремонт фасаду (заміна вікон) в ЗЗСДО № 324 за адресою: вул. Миколи Голего 8, у Солом’янському районі м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні роботи).
Ознайомившись з Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 90 від 3 грудня 2020 року, повідомляємо Вам про те, що відповідно до розділу 5 Інша інформація Умов проведення закупівлі, ОБОВ’ЯЗКОВО до умов проведення спрощеної закупівлі в складі пропозиції повинні бути погоджені та подані наступні документи, а саме:
1. Форма пропозиції
2. Дефектний акт
3. Проект договору
Звертаємо Вашу Увагу на те, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Норм» в складі своєї пропозиції не надав Додаток 2 ( Дефектний акт), що є грубим порушенням умов проведення спрощеної закупівлі.
У зв’язку із вище викладеним просимо скасувати дане рішення, у іншому випадку залишаємо за собою право для звернення до відповідних органів для належного реагування.
Розгорнути
Згорнути
ДБН А.2.2-3:2014 «Поточний ремонт фасаду (заміна вікон) в ЗЗСДО № 324 за адресою: вул. Миколи Голего 8, у Солом’янському районі м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні роботи).
Ознайомившись з Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 90 від 3 грудня 2020 року, повідомляємо Вам про те, що відповідно до розділу 5 Інша інформація Умов проведення закупівлі, ОБОВ’ЯЗКОВО до умов проведення спрощеної закупівлі в складі пропозиції повинні бути погоджені та подані наступні документи, а саме:
1. Форма пропозиції
2. Дефектний акт
3. Проект договору
Звертаємо Вашу Увагу на те, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Норм» в складі своєї пропозиції не надав Додаток 2 ( Дефектний акт), що є грубим порушенням умов проведення спрощеної закупівлі.
У зв’язку із вище викладеним просимо скасувати дане рішення, у іншому випадку залишаємо за собою право для звернення до відповідних органів для належного реагування.
Скасована
Дата: 10 грудня 2020 12:45
Причина: У зв'язку із неуважностю підчас перегляду тендерної документації переможця.
Номер вимоги: UA-2020-11-09-011373-c.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Будвін", Код ЄДРПОУ:43527496
Дата подання: 07 грудня 2020 17:54
Про скасування рішення уповноваженої особи
Вимога про скасування рішення уповноваженої особи.
ДБН А.2.2-3:2014 «Поточний ремонт фасаду (заміна вікон) в ЗЗСО № 324 за адресою: вул. Миколи Голего 8, у Солом’янському районі м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні роботи).
Ознайомившись з Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 90 від 3 грудня 2020 року, повідомляємо Вам про те, що відповідно до розділу 5 Інша інформація Умов проведення закупівлі, ОБОВ’ЯЗКОВО до умов проведення спрощеної закупівлі в складі пропозиції повинні бути погоджені та подані наступні документи, а саме:
1. Форма пропозиції
2. Дефектний акт
3. Проект договору
Звертаємо Вашу Увагу на те, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Норм» в складі своєї пропозиції не надав Додаток 2 ( Дефектний акт), що є грубим порушенням умов проведення спрощеної закупівлі.
У зв’язку із вище викладеним просимо скасувати дане рішення, у іншому випадку залишаємо за собою право для звернення до відповідних органів для належного реагування.
Розгорнути
Згорнути
ДБН А.2.2-3:2014 «Поточний ремонт фасаду (заміна вікон) в ЗЗСО № 324 за адресою: вул. Миколи Голего 8, у Солом’янському районі м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні роботи).
Ознайомившись з Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 90 від 3 грудня 2020 року, повідомляємо Вам про те, що відповідно до розділу 5 Інша інформація Умов проведення закупівлі, ОБОВ’ЯЗКОВО до умов проведення спрощеної закупівлі в складі пропозиції повинні бути погоджені та подані наступні документи, а саме:
1. Форма пропозиції
2. Дефектний акт
3. Проект договору
Звертаємо Вашу Увагу на те, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Норм» в складі своєї пропозиції не надав Додаток 2 ( Дефектний акт), що є грубим порушенням умов проведення спрощеної закупівлі.
У зв’язку із вище викладеним просимо скасувати дане рішення, у іншому випадку залишаємо за собою право для звернення до відповідних органів для належного реагування.
Скасована
Дата: 10 грудня 2020 12:49
Причина: У зв'язку із неуважностю підчас перегляду тендерної документації переможця.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2020 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "РОЛАНДС КОМПАНІ" |
146 800,00
UAH з ПДВ
|
129 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНТЕРСТАТУС" |
180 177,98
UAH з ПДВ
|
130 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Будвін" |
179 744,40
UAH з ПДВ
|
139 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ |
165 993,23
UAH з ПДВ
|
158 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" |
191 170,18
UAH з ПДВ
|
191 170,18
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РОЛАНДС КОМПАНІ" #42742742 |
Відхилено |
129 990,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2020 14:21
|
ТОВ "ІНТЕРСТАТУС" #41168601 |
Відхилено |
130 000,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2020 12:20
|
ТОВ "Будвін" #43527496 |
Відхилено |
139 999,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2020 12:22
|
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ #21662878 |
Відхилено |
158 999,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2020 18:13
|
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" #37696239 |
Переможець |
191 170,18
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2020 09:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 357 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 357 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |