Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Новомостицька, ПВ-8985 у Подільському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 521 500,40 UAH
UA-2020-11-09-010725-c 86179b6983e84d29be5af6a2e7ad6555
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2020 14:00
Початок аукціону: 26 листопада 2020 11:34
Очікувана вартість: 1 521 500,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Новомостицька, ПВ-8985 у Подільському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Новомостицька, ПВ-8985 у Подільському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 листопада 2020 16:50
Електронний підпис
09 листопада 2020 16:47
Тендерна документація.doc
09 листопада 2020 16:47
Додаток 4 (Проєкт договору).docx
09 листопада 2020 16:47
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2020 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ" 1 471 488,36
UAH з ПДВ
1 471 488,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА" 1 517 440,80
UAH з ПДВ
1 517 440,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 18:40
Будівельна ліцензія.pdf
04 грудня 2020 18:40
Константінов_МВС.pdf
04 грудня 2020 18:39
public_doc.pdf
04 грудня 2020 18:39
public_doc.p7s
25 листопада 2020 12:33
Електронний підпис
25 листопада 2020 12:31
Рішення засновника.pdf
25 листопада 2020 12:31
Акт _3 _КБ-3_.pdf
25 листопада 2020 12:31
Довідка про право підпису.pdf
25 листопада 2020 12:31
Наказ _1.pdf
25 листопада 2020 12:31
Довідка про працівників.pdf
25 листопада 2020 12:31
Протоколи перевірки знань.pdf
25 листопада 2020 12:31
Довідка по статті 17.pdf
25 листопада 2020 12:31
Акт _3 _КБ-2в_.pdf
25 листопада 2020 12:31
Виписка.pdf
25 листопада 2020 12:31
Довідка покриття _1_.pdf
25 листопада 2020 12:31
Довідка про кадрову роботу.pdf
25 листопада 2020 12:31
Договір надання послуг.pdf
25 листопада 2020 12:31
Акт _1 _КБ-3_.pdf
25 листопада 2020 12:31
Гарантійний лист.pdf
25 листопада 2020 12:31
Свідоцтво ПДВ.pdf
25 листопада 2020 12:31
Акт _2 _КБ-2в_.pdf
25 листопада 2020 12:31
Договір підряду _27-КР.pdf
25 листопада 2020 12:31
Технічна специфікація.pdf
25 листопада 2020 12:31
Статут.pdf
25 листопада 2020 12:31
Акт _2 _КБ-3_.pdf
25 листопада 2020 12:31
Лист-відгук Договір 27-КР.pdf
25 листопада 2020 12:31
Податкові накладні.pdf
25 листопада 2020 12:31
Акт _1 _КБ-2в_.pdf
25 листопада 2020 12:31
Довідка про субпідрядників.pdf
25 листопада 2020 12:31
Довідка про санкції.pdf

Публічні документи

25 листопада 2020 12:01
Електронний підпис
25 листопада 2020 12:01
Статут.pdf
25 листопада 2020 12:01
Протоколи, наказ.pdf
25 листопада 2020 12:01
Працівники.pdf
25 листопада 2020 12:01
ПДВ.pdf
25 листопада 2020 12:01
МТБ.pdf
25 листопада 2020 12:01
Згода на обробку даних.pdf
25 листопада 2020 12:01
Згода з проектом договору.pdf
25 листопада 2020 12:01
Довідка ст 17 Закону.pdf
25 листопада 2020 12:01
Длвідка про субпідрядників.pdf
25 листопада 2020 12:01
Аналогічний договор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ"
#36797275
Переможець 1 471 488,36
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 15:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2020 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ"
#36797275
1 471 488,36
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 10:55
Договір підряду №75-КР від 10.12.2020.pdf укладений
11 грудня 2020 10:54
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 14:26
ЗВІТ про виконаний договір.pdf укладений
15 січня 2021 14:24
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:03
ДУ №3 до Дог. №75-КР на зменшення від 30.12.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:03
повідомлення про внесення змін до договору 3.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:03
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 14:13
ДУ №2 на подовження від 23.12.2020.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:12
повідомлення про внесення змін до договору 2.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:12
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 11:07
повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 11:06
ДУ №1 без АВАНСУ від 10.12.2020.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.17.2. Розділу 17 Договору, Сторони домовились здійснити виконання Робіт по Договору 75-КР від 10.12.2020 року без отримання Підрядником авансу на придбання матеріальних ресурсів, у зв’язку з чим викласти Додаток 3 «План фінансування будівництва», в новій редакції. 2. План фінансування будівництва в редакції від «10» 12.2020 року є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3).
Номер договору про закупівлю: 75-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Враховуючи лист ПП «БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ» вих. №314 від 23.12.2020 року (вх.4783 від 23.12.2020 року) та керуючись п.2.4 та 17.2 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: Змінити строки виконання робіт, виклавши п.2.1 Договору в наступній редакції: «2.1. Підрядник при наявності дозвільної документації розпочне виконання Робіт протягом трьох днів з дня передачі йому Замовником фронту робіт та проектної документації, що підлягає оформленню відповідним двостороннім Актом, і завершить виконання Робіт протягом 30 календарних днів з дня початку їх виконання, але в будь якому разі не пізніше 28 грудня 2020 року.» 2. Викласти Календарний графік виконання Робіт (Додаток 1) в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 75-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 1461906,37 (Один мільйон чотириста шістдесят одна тисяча дев’ятсот шість грн. 37 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 243651,06 (Двісті сорок три тисячі шістсот п’ятдесят одна грн. 06 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 1461906,37 (Один мільйон чотириста шістдесят одна тисяча дев’ятсот шість грн. 37 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 243651,06 (Двісті сорок три тисячі шістсот п’ятдесят одна грн. 06 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від 30.12.2020 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 75-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 461 906,37
UAH (в тому числі ПДВ 243 651,06 UAH)