Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція спортивного комплексу „Металург” комунального позашкільного навчального закладу „Дитячо-юнацька спортивна школа № 1” Криворізької міської ради на пр-ті Металургів,5 в м. Кривому Розі Дніпропетровської області, 50006» (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
DSTU BD.1.1-1: 2013 - "Reconstruction of the sports complex" Metallurg "of the municipal out-of-school educational institution" Children's and Youth Sports School № 1 "of the Kryvyi Rih City Council at 5 Metallurgists Avenue in Kryvyi Rih, Dnipropetrovsk region, 50006 »(DK 021: 2015: 45454000-4 - Reconstruction)
Очікувана вартість
742 471 213,35 UAH
UA-2020-11-09-010595-c ca42675bb08b49a29db614f4f0bcf5cb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кузнецова

+380563730123
+380563730108
tender.dks20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Юлія Кузнецова
+380563730123,+380563730108
tender.dks20@gmail.com
Додаткові контактні особи: Юлія Кузнецова
+380563730108
tender.dks20@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department of Capital Impact of the Dnipropetrovsk Oblast State Administration and Administration
National ID: 04011650
Contact point: Julia Kuznetsova
+380563730123,+380563730108
tender.dks20@gmail.com
Additional contacts: Юлія Кузнецова
+380563730108
tender.dks20@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 листопада 2020 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2020 12:00
Початок аукціону: 31 грудня 2020 11:53
Очікувана вартість: 742 471 213,35 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 712 356,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3700000 UAH
Publication date: 09 листопада 2020 16:41
Enquiries until: 30 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 06 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 грудня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 742 471 213 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 712 356 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською/російською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
Розгорнути Згорнути
Language (s) in which tender proposals should be prepared: The tender proposal, as well as all correspondence related to the tender proposal, shall be written in Ukrainian / Russian. Detailed information is specified in paragraph 7 of Section 1 of the tender documentation. Type of collateral - the original electronic bank guarantee, the conditions for providing security for tender proposals are specified in paragraph 2 of Section 3 of the tender documentation. Scope of work: a detailed list and scope of work is specified in the technical specification (Annex 7) of the documentation.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція спортивного комплексу „Металург” комунального позашкільного навчального закладу „Дитячо-юнацька спортивна школа № 1” Криворізької міської ради на пр-ті Металургів,5 в м. Кривому Розі Дніпропетровської області, 50006» (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50006, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, пр-т Металургів,5
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

DSTU BD.1.1-1: 2013 - "Reconstruction of the sports complex" Metallurg "of the municipal out-of-school educational institution" Children's and Youth Sports School № 1 "of the Kryvyi Rih City Council at 5 Metallurgists Avenue in Kryvyi Rih, Dnipropetrovsk region, 50006 »(DK 021: 2015: 45454000-4 - Reconstruction)
CPV: 45454000-4
Період постачання: по 30 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) та відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2020 року, затвердженого наказом від 21.01.2020р. №23-ОД. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 листопада 2020 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 16:41
Форма пропозиції Додаток 5.doc
09 листопада 2020 16:41
стаття 16 Додаток 1.doc
09 листопада 2020 16:41
Документи для переможця Додаток 4.doc
09 листопада 2020 16:41
Додаток 7 Технічна специфікація.doc
09 листопада 2020 16:41
стаття 17 Додаток 2.doc
09 листопада 2020 16:41
Проект договору Додаток 6.doc
09 листопада 2020 16:41
Інші документи Додаток 3.doc
09 листопада 2020 16:41
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 20 листопада 2020 12:32
Дата відповіді: 24 листопада 2020 14:31
Шановний Замовник, надайте будь ласка уточнення стосовно визначення аналогічного договору для данної закупівлі. А саме який договір буде вважатися аналогічним для цієї закупівлі?
Відповідь: Аналогічним договором слід вважати такий договір, який є аналогічним предмету закупівлі та виду робіт зазначеному в технічній специфікації (Додаток 7 до тендерної документації)

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-18-000029 ● ef0bd859c5ff4d53adb0a750e0a38396
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 червня 2021 12:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.06.2021 № 374

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
17.06.2021 № 374

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-11-09-010595-c 09.11.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-23 10:51:15

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція спортивного комплексу «Металург» комунального позашкільного навчального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа № 1» Криворізької міської ради на пр-ті Металургів,5 в м. Кривому Розі Дніпропетровської області, 50006» (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-09-010595-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів
Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-24 16:08:45

Пояснення

Розрахунок очікуваної вартості робіт

Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс будівельно-монтажних робіт з ПДВ за конкретним предметом закупівлі, на який є бюджетні призначення.
А саме за предметом закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція спортивного комплексу „Металург” комунального позашкільного навчального закладу „Дитячо-юнацька спортивна школа № 1” Криворізької міської ради на пр-ті Металургів,5 в м. Кривому Розі Дніпропетровської області, 50006» (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція) загальна очікувані вартість з ПДВ визначена на підставі зведених кошторисних розрахунків за двома чергами будівництва, що додаються.
Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) бюджету, при цьому за відповідним КЕКВ передбачено видатки тільки на придбання обладнання, що підлягає встановленню, а саме: готові до встановлення будівельні конструкції і деталі, до них належать: металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, збірні елементи, обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем, обладнання та меблі, що потребують монтажу і передбачаються до встановлення (тобто те, що існує тільки вмонтованим, убудованим)

Загальна ОВ згідно кошторису становить: (563126,05974+20809,57663+1862,62632)*1,2+(30655,82236+2085,29240+186,63367)*1,2=742471,21335 т.грн.


Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Замовник під час формування пакету тендерної документації готує детальний перелік та обсяг робіт, зазначений у технічній специфікації (Додаток 7). Відповідний перелік робіт, технічні та якісні характеристики відповідають проектним рішення та проекту, кошторисну вартість якого підтверджено експертним звітом. Учасник під час формування тендерної пропозиції може детально ознайомитись з проектом, звернувшись за адресою замовника: м.Дніпро, вул. Старокозацька, 34.
При цьому, якщо у технічній специфікації до тендерної документації є посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то такі посилання слід читати з виразом «або еквівалент».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-06 12:29:12

запит про надання пояснень

Просимо конкретизувати в чому саме полягала невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Случ», в частині не підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, що слідувало наданню повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-08 11:14:58

Пояснення

Відповідно до отриманих питань за предметом закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція спортивного комплексу „Металург” комунального позашкільного навчального закладу „Дитячо-юнацька спортивна школа № 1” Криворізької міської ради на пр-ті Металургів,5 в м. Кривому Розі Дніпропетровської області, 50006» (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція) повідомляємо наступне:
Зважаючи на велике соціальне значення та значний обсяг фінансування, Замовником було надано повідомлення з вимогою щодо надання договору, який максимально відповідає заявленому в технічній специфікації виду робіт, а саме реконструкції стадіону. Таким чином Учасник підтверджує досвід роботи саме з зазначеним типом робіт.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 31 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 3 частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Замовник не згоден з висновком про результати моніторингу по вказаній закупівлі, та з твердженнями, викладеному у ньому. Вважаємо, що твердження, що викладені у висновку є помилковими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, повідомляємо, що вказаний висновок, у встановлений Законом строк, буде оскаржено до суду.
Дата публікації: 20 липня 2021
Номер відкриття провадження: Провадження у справі № 160/12913/21 відкрито відповідно до ухвали суду від 02.08.2021 (яка надійшла на адресу позивача (Департаменту) 05.08.2021).
Дата відкриття провадження: 07 лютого 2021

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 грудня 2020
UA-2020-11-09-010595-cca42675bb08b49a29db614f4f0bcf5cb
Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 грудня 2020 16:28
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ РУБІКОН-МОНОЛІТ Документи
Відхилено
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до ч.2 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД) на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, Учасники у складі своїх тендерних пропозицій (далі – ТД) мають надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору. Разом із тим, виконання учасником аналогічного договору підтверджується документально шляхом надання копії такого договору з додатками (зазначеними у договорі), укладеного за останні три роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, копії довідок про вартість виконаних робіт за таким договором (форма КБ-3) на всю суму, зазначену у договорі, копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) на весь об’єм робіт, та відгук від замовника щодо будівельних робіт по відповідному об’єкту за наданим учасником аналогічним договором (оригінал позитивного листа відгуку, із зазначенням: дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, інформації про дотримання якості та строків виконання робіт, номеру контактного телефону представника замовника за аналогічним договором). Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" не підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Надати документи та інформацію згідно вищезазначеної вимоги ТД.

Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 10:29
Електронний підпис
17 грудня 2020 10:29
Електронний підпис
10 грудня 2020 11:06
Електронний підпис
10 грудня 2020 11:06
Електронний підпис
10 грудня 2020 10:13
Кошторис 3.pdf
10 грудня 2020 10:13
Установчі документи.pdf
10 грудня 2020 10:13
Техніка.pdf
10 грудня 2020 10:13
Тендерна пропозиція.pdf
10 грудня 2020 10:13
Кошторис 2.pdf
10 грудня 2020 10:13
Кошторис 5.pdf
10 грудня 2020 10:13
Кошторис 1.pdf
10 грудня 2020 10:13
Кошторис 4.pdf
10 грудня 2020 10:12
Dovirenist_Davydchuk.zip
10 грудня 2020 10:12
201582_ГР_3536_3 700 000,00.zip
10 грудня 2020 10:12
Nakaz_Davydchuk.zip
10 грудня 2020 10:12
Bank_licenzia.zip
10 грудня 2020 10:12
Цінова пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

14 січня 2021 16:01
Електронний підпис
14 січня 2021 15:47
Довідка ч.2 ст.17
14 січня 2021 15:47
Довідка п.12 ч.1 ст.17
14 січня 2021 15:47
Довідка п.5 ч.1 ст.17
14 січня 2021 15:47
Довідка МВС
14 січня 2021 15:47
Довідка ДФС
10 грудня 2020 10:41
Електронний підпис
10 грудня 2020 10:41
Електронний підпис
10 грудня 2020 10:35
СК СТРОЙІНВЕСТ_21964_p7s.zip
10 грудня 2020 10:35
15.1 Проект договору.pdf
10 грудня 2020 10:35
14.1. Лист щодо ліцензії.pdf
10 грудня 2020 10:35
14. Ліцензія.pdf
10 грудня 2020 10:35
12. Дозволи.pdf
10 грудня 2020 10:35
11. Витяг ПДВ.pdf
10 грудня 2020 10:35
10. Паспорт та ІНН.pdf
10 грудня 2020 10:35
8. Статут.pdf
10 грудня 2020 10:35
5. Довідки ст.17.pdf
10 грудня 2020 10:35
18.Тендерна пропозиція.pdf
10 грудня 2020 10:35
6.3. Кошторис ч.4.pdf
10 грудня 2020 10:35
6.3. Кошторис ч.3.pdf
10 грудня 2020 10:35
6.3. Кошторис ч.2.pdf
10 грудня 2020 10:35
6.3. Кошторис ч.1.pdf
10 грудня 2020 10:35
6.5.1. Технічне завдання.pdf
10 грудня 2020 10:35
2.3. Відгук.pdf
10 грудня 2020 10:35
2. Довідка про досвід.pdf
10 грудня 2020 10:35
1.3. Копії свідоцтв.pdf

Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 11:45
Електронний підпис
10 грудня 2020 11:42
17. Довідка ч.2 ст.17 ЗУ.pdf
10 грудня 2020 11:42
11. Ліцензія.pdf
10 грудня 2020 11:42
10. Копія Витяг ПДВ.pdf
10 грудня 2020 11:42
9.1. Рішення Учасника.pdf
10 грудня 2020 11:42
8. Статут.pdf
10 грудня 2020 11:42
4.2.Лист підтвердження.pdf
10 грудня 2020 11:42
3. Довідка працівники.pdf
10 грудня 2020 11:42
2.2. Відгук Замовника.pdf
10 грудня 2020 11:42
2.1.3. ДУ скан дог 548.pdf
10 грудня 2020 11:42
2.1.1.ДУ Скан дог 333.pdf
10 грудня 2020 11:42
2.1.Договір 333 скан.pdf
10 грудня 2020 11:42
Протокол Н1.7Z
10 грудня 2020 11:42
Наказ Фролова Ю.1.7Z
10 грудня 2020 11:42
Лист для клієнті1.7z
10 грудня 2020 11:42
Гарантія 12012-20.7z
10 грудня 2020 11:42
Витяг із Статут1.7z
10 грудня 2020 11:42
Банківська ліцензі1.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"

ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ

ТОВ РУБІКОН-МОНОЛІТ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 грудня 2020 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ 736 694 212,55
UAH з ПДВ
732 981 855,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" 738 008 292,00
UAH з ПДВ
734 295 935,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 січня 2021 16:01
Електронний підпис
14 січня 2021 15:47
Довідка ч.2 ст.17
14 січня 2021 15:47
Довідка п.12 ч.1 ст.17
14 січня 2021 15:47
Довідка п.5 ч.1 ст.17
14 січня 2021 15:47
Довідка МВС
14 січня 2021 15:47
Довідка ДФС
10 грудня 2020 10:41
Електронний підпис
10 грудня 2020 10:41
Електронний підпис
10 грудня 2020 10:35
СК СТРОЙІНВЕСТ_21964_p7s.zip
10 грудня 2020 10:35
15.1 Проект договору.pdf
10 грудня 2020 10:35
14.1. Лист щодо ліцензії.pdf
10 грудня 2020 10:35
14. Ліцензія.pdf
10 грудня 2020 10:35
12. Дозволи.pdf
10 грудня 2020 10:35
11. Витяг ПДВ.pdf
10 грудня 2020 10:35
10. Паспорт та ІНН.pdf
10 грудня 2020 10:35
8. Статут.pdf
10 грудня 2020 10:35
5. Довідки ст.17.pdf
10 грудня 2020 10:35
18.Тендерна пропозиція.pdf
10 грудня 2020 10:35
6.3. Кошторис ч.4.pdf
10 грудня 2020 10:35
6.3. Кошторис ч.3.pdf
10 грудня 2020 10:35
6.3. Кошторис ч.2.pdf
10 грудня 2020 10:35
6.3. Кошторис ч.1.pdf
10 грудня 2020 10:35
6.5.1. Технічне завдання.pdf
10 грудня 2020 10:35
2.3. Відгук.pdf
10 грудня 2020 10:35
2. Довідка про досвід.pdf
10 грудня 2020 10:35
1.3. Копії свідоцтв.pdf

Публічні документи

17 грудня 2020 10:29
Електронний підпис
17 грудня 2020 10:29
Електронний підпис
10 грудня 2020 11:06
Електронний підпис
10 грудня 2020 11:06
Електронний підпис
10 грудня 2020 10:13
Кошторис 3.pdf
10 грудня 2020 10:13
Установчі документи.pdf
10 грудня 2020 10:13
Техніка.pdf
10 грудня 2020 10:13
Тендерна пропозиція.pdf
10 грудня 2020 10:13
Кошторис 2.pdf
10 грудня 2020 10:13
Кошторис 5.pdf
10 грудня 2020 10:13
Кошторис 1.pdf
10 грудня 2020 10:13
Кошторис 4.pdf
10 грудня 2020 10:12
Dovirenist_Davydchuk.zip
10 грудня 2020 10:12
201582_ГР_3536_3 700 000,00.zip
10 грудня 2020 10:12
Nakaz_Davydchuk.zip
10 грудня 2020 10:12
Bank_licenzia.zip
10 грудня 2020 10:12
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ
#39086059
Переможець 732 981 855,60
UAH з ПДВ
06 січня 2021 12:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 січня 2021 12:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ
#39086059
732 981 855,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2023 16:57
Додаткова угода №14 Металург.pdf зміни до договору
12 грудня 2023 16:55
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 11:47
Додаткова угода №13.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 11:46
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 15:53
ДУ№1.pdf зміни до договору
27 січня 2021 15:50
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 12:46
Договір №01-01-21.pdf укладений
18 січня 2021 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 01/01-21
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 01/01-21
Договір:
Номер додаткової угоди: №13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 01/01-21
Договір:
Номер додаткової угоди: №14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML