Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління соціального захисту населення Маневицької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 03192098 |
Місцезнаходження: | 44600, Україна , Волинська обл., селище міського типу Маневичі, ВУЛИЦЯ 100-РІЧЧЯ МАНЕВИЧ, будинок 53 |
Контактна особа: |
Хітько Алла Борисівна 380677792104 manusz760@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2020 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2020 07:00 |
Очікувана вартість: | 4 594 185,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 971,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 137820 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки здійснюються на підставі зведених актів приймання-передачі наданих послуг та розрахунків | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2020 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2020 15:33 |
ТД Маневичі 20 листопад.doc |
09 листопада 2020 15:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 листопада 2020 15:33 |
ТД Маневичі 20 листопад.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-18-000025 ● a48b75b6dcfd4604a30b567af91395a2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2020 15:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.11.2020 № 52-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 17.11.2020 № 52-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-11-09-008639-c від 09.11.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-11-25 09:43:32
Про курс Національного Банку України
Вкажіть, будь ласка, відповідно до частини 8 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" нормативно-правовий акт, на підставі якого офіційний курс Національного банку України станом на 09.11.2020 дорівнює 4 445 458,50 гривень (що перевищує 133 000,00 євро), та на підставі яких розрахунків (нормативів, формул) Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області встановило, що вартість послуг на дату оголошення перевищує 133 000,00 євро?
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що виконати зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, які викладені у висновку про результати проведення моніторингу, опублікованого 20.11.2020 року, зокрема вжити заходи передбачені частиною 1 статті 32 Закону, в Замовника не має технічної можливості, оскільки на час оприлюднення інформації про усунення порушень / відмова від усунення / причини не можливості усунення, закупівля електрононою системою автоматично визнана такою, що не відбулась, так як для участі в тендері подано менше двох тендерних пропозицій. Також повідомляємо, що Замовник зобов'язується вжити заходів недопущення таких порушень в подальшому.
2020-11-25 15:16:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пунктів 8 і 9 частини другої статті 21 Закону України "Про публічні закупівлі" та замовник не оприлюднив оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1