Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Кейтерингові послуги (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Маневицького району Волинської області)
Очікувана вартість
4 594 185,00 UAH
UA-2020-11-09-008639-c c6b5403f27424a53a3d72b0a2de9819b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хітько Алла Борисівна

380677792104 manusz760@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Маневицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03192098
Місцезнаходження: 44600, Україна , Волинська обл., селище міського типу Маневичі, ВУЛИЦЯ 100-РІЧЧЯ МАНЕВИЧ, будинок 53
Контактна особа: Хітько Алла Борисівна
380677792104
manusz760@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2020 07:00
Очікувана вартість: 4 594 185,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 137 820,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 971,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
137060 послуга
Кейтерингові послуги (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Маневицького району Волинської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки здійснюються на підставі зведених актів приймання-передачі наданих послуг та розрахунків Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-18-000025 ● a48b75b6dcfd4604a30b567af91395a2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2020 15:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.11.2020 № 52-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 17.11.2020 № 52-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-11-09-008639-c від 09.11.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-25 09:43:32

Про курс Національного Банку України

Вкажіть, будь ласка, відповідно до частини 8 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" нормативно-правовий акт, на підставі якого офіційний курс Національного банку України станом на 09.11.2020 дорівнює 4 445 458,50 гривень (що перевищує 133 000,00 євро), та на підставі яких розрахунків (нормативів, формул) Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області встановило, що вартість послуг на дату оголошення перевищує 133 000,00 євро?

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомляємо, що виконати зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, які викладені у висновку про результати проведення моніторингу, опублікованого 20.11.2020 року, зокрема вжити заходи передбачені частиною 1 статті 32 Закону, в Замовника не має технічної можливості, оскільки на час оприлюднення інформації про усунення порушень / відмова від усунення / причини не можливості усунення, закупівля електрононою системою автоматично визнана такою, що не відбулась, так як для участі в тендері подано менше двох тендерних пропозицій. Також повідомляємо, що Замовник зобов'язується вжити заходів недопущення таких порушень в подальшому.

2020-11-25 15:16:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пунктів 8 і 9 частини другої статті 21 Закону України "Про публічні закупівлі" та замовник не оприлюднив оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Інформація про відміну

Дата відміни
25 листопада 2020 07:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку