Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги доступу до мобільної мережі Інтернет (Лівобережжя)
Mobile Internet access services (Left Bank)
Очікувана вартість
2 321 623,50 UAH
UA-2020-11-09-007984-c edc1778981b047e0acd3d963012995a4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Вархомій

+380443232078 varkhomii-ii@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Ілона Вархомій
+380443232078
varkhomii-ii@ukrposhta.ua
Додаткові контактні особи: Гомель Юрій Андрійович
+38050 360 34 74
homel-ya@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta"
National ID: 21560045
Contact point: Ilona Varkhomiy
+380443232078
varkhomii-ii@ukrposhta.ua
Additional contacts: Гомель Юрій Андрійович
+38050 360 34 74
homel-ya@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 листопада 2020 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 20:00
Початок аукціону: 22 грудня 2020 14:15
Очікувана вартість: 2 321 623,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 608,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 09 листопада 2020 15:08
Enquiries until: 01 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 07 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 грудня 2020 20:00

Information

Estimated total value: 2 321 624 UAH including VAT
Minimal lowering step: 11 608 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги доступу до мобільної мережі Інтернет (Лівобережжя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 64212000-5 — Послуги мобільного телефонного зв’язку

Mobile Internet access services (Left Bank)
CPV: 64212000-5
Період постачання: по 31 січня 2026

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється за фактично надані Послуги до 20 числа місяця, наступного за розрахунковим. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

підпис
Дата подання: 27 листопада 2020 12:54
Дата відповіді: 27 листопада 2020 15:34
Доброго дня!Підкажіть будь-ласка в якому вигляді повинна бути підписана тендерна документація? (КЕП на кожен документ, КЕП на всю пропозицію або буде достатньо печатки та підпису).Дякуємо
Відповідь: Добрий день.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у додатку 4 до Тендерної документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Тобто, згідно вимог законодавства правильно було б підписувати кожен документ пропозиції КЕП.
Зверніть увагу, що електронні документи повинні бути подані у форматі доступному для перегляду інформації, що міститься у них як замовником, так і іншими користувачами електронної системи Prozorro.
Додатково повідомляємо, що згідно умов Тендерної документації до даної закупівлі, допускається підписання КЕП всієї пропозиції. Відсутність КЕП на кожному документі буде віднесено до формальних помилок.
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
Дата подання: 27 листопада 2020 14:49
Дата відповіді: 01 грудня 2020 17:34
Добрий день!Підкажіть будь ласка чи можно додати до тех.специфікаціі перелік адрес, де згідно п.5- Рівень сигналу покриття в кожній з точок надання сервісу не гірше -90 dB?У п.4 йде посилання на інтернет адресу (перелік яких визначений на офіційному сайті АТ «Укрпошта» за посиланням https://a.ukrposhta.ua/omap/s/map.html, але в межах зазначених областей), але за вказанним посиланням знаходиться карта.Будь ласка вкажіть адреси для корректності надання інформації, або змініть інформацію в ТС, де потрібний рівень покриття повинен бути в зазначеній області.Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Ваше запитання на розгляді. У випадку необхідності будуть внесені зміни до Тендерної документації.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 грудня 2020
UA-2020-11-09-007984-cedc1778981b047e0acd3d963012995a4
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФСЕЛЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ "КИЇВСТАР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРАТ "ВФ УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

29 грудня 2020 09:06
Електронний підпис
29 грудня 2020 09:06
довідка ст 17.pdf.zip
24 грудня 2020 17:36
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:31
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:31
лист ст 17.pdf.zip
24 грудня 2020 17:31
Статут.pdf
24 грудня 2020 17:31
Опис.pdf
24 грудня 2020 17:31
НАказ Софіюк.pdf
24 грудня 2020 17:31
Наказ на директора.pdf
24 грудня 2020 17:31
Наказ Маліновський.pdf
24 грудня 2020 17:31
Довіреність Софіюк.pdf
24 грудня 2020 17:31
Довіреність Дзябура.pdf
24 грудня 2020 17:31
ДЛ 000311 UMTS 3G.pdf
24 грудня 2020 17:31
Витяг ПДВ.pdf
24 грудня 2020 16:58
Електронний підпис
24 грудня 2020 16:58
2210_Довідка.pdf
24 грудня 2020 13:13
Електронний підпис
24 грудня 2020 13:12
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
24 грудня 2020 13:12
2204_Цінова пропозиція.pdf
24 грудня 2020 13:10
довідка дфс.rar
24 грудня 2020 13:10
софиюк мвс.rar
24 грудня 2020 13:10
маліновський мвс.rar
08 грудня 2020 16:56
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:56
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:56
Довіреність Дзябура.pdf
08 грудня 2020 16:56
Статут.pdf
08 грудня 2020 16:56
Опис.pdf
08 грудня 2020 16:56
НАказ Софіюк.pdf
08 грудня 2020 16:56
Наказ на директора.pdf
08 грудня 2020 16:56
Наказ Маліновський.pdf
08 грудня 2020 16:56
Довіреність Софіюк.pdf
08 грудня 2020 16:56
Витяг.pdf
08 грудня 2020 16:56
Витяг ЄДР.pdf
08 грудня 2020 16:56
Лист згода.pdf
08 грудня 2020 16:56
НКРЗ2.pdf
08 грудня 2020 16:56
НКРЗ1.pdf
08 грудня 2020 16:56
ДЛ 000311 UMTS 3G.pdf
08 грудня 2020 16:56
Технічна специфікація.pdf

Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 16:39
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:39
Електронний підпис
11 грудня 2020 10:23
Статут ПрАТ Київстар.zip
11 грудня 2020 10:23
Ліцензія Fix_Internanional_001197.zip
11 грудня 2020 10:23
Ліцензія Fix_Interciti_001196.zip
11 грудня 2020 10:23
Дозвіл_код_NDC_67_68_96_97_98.zip

Документи

11 грудня 2020 20:05
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

11 грудня 2020 13:04
Електронний підпис
11 грудня 2020 13:04
Електронний підпис
11 грудня 2020 12:58
Лист гарантія.pdf
11 грудня 2020 12:58
Згода з тех.спец..pdf
11 грудня 2020 12:58
Довідка щодо субвик..pdf
11 грудня 2020 12:58
Довідка щодо п.1, 2 ст.17.pdf
11 грудня 2020 12:58
Опис доК.pdf
11 грудня 2020 12:58
0366-20 Єщенко ОВ.pdf
11 грудня 2020 12:58
Довідка щодо ліцензій.pdf
11 грудня 2020 12:58
Довідка про учасника.pdf
11 грудня 2020 12:58
Ліцензія LTE+GSM-900.pdf
11 грудня 2020 12:58
Ліцензія 001180 фикс мг.pdf
11 грудня 2020 12:58
Ліцензія 001179 фикс мн.pdf
11 грудня 2020 12:58
Ліцензія 4G № 9512.pdf
11 грудня 2020 12:58
Ліцензія 4G № 9448.pdf
11 грудня 2020 12:58
Ліцензія 4G № 9447.pdf
11 грудня 2020 12:58
Лицензия 3G ВФ Україна.pdf
11 грудня 2020 12:58
Виписка з реєстру 2016.pdf
11 грудня 2020 12:58
new Реестр операторов.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФСЕЛЛ"

ПрАТ "КИЇВСТАР"

ПРАТ "ВФ УКРАЇНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2020 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФСЕЛЛ" 1 613 250,00
UAH з ПДВ
1 424 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "ВФ УКРАЇНА" 1 821 587,40
UAH з ПДВ
1 487 282,40
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "КИЇВСТАР" 2 145 000,00
UAH з ПДВ
1 605 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2020 09:06
Електронний підпис
29 грудня 2020 09:06
довідка ст 17.pdf.zip
24 грудня 2020 17:36
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:31
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:31
лист ст 17.pdf.zip
24 грудня 2020 17:31
Статут.pdf
24 грудня 2020 17:31
Опис.pdf
24 грудня 2020 17:31
НАказ Софіюк.pdf
24 грудня 2020 17:31
Наказ на директора.pdf
24 грудня 2020 17:31
Наказ Маліновський.pdf
24 грудня 2020 17:31
Довіреність Софіюк.pdf
24 грудня 2020 17:31
Довіреність Дзябура.pdf
24 грудня 2020 17:31
ДЛ 000311 UMTS 3G.pdf
24 грудня 2020 17:31
Витяг ПДВ.pdf
24 грудня 2020 16:58
Електронний підпис
24 грудня 2020 16:58
2210_Довідка.pdf
24 грудня 2020 13:13
Електронний підпис
24 грудня 2020 13:12
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
24 грудня 2020 13:12
2204_Цінова пропозиція.pdf
24 грудня 2020 13:10
довідка дфс.rar
24 грудня 2020 13:10
софиюк мвс.rar
24 грудня 2020 13:10
маліновський мвс.rar
08 грудня 2020 16:56
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:56
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:56
Довіреність Дзябура.pdf
08 грудня 2020 16:56
Статут.pdf
08 грудня 2020 16:56
Опис.pdf
08 грудня 2020 16:56
НАказ Софіюк.pdf
08 грудня 2020 16:56
Наказ на директора.pdf
08 грудня 2020 16:56
Наказ Маліновський.pdf
08 грудня 2020 16:56
Довіреність Софіюк.pdf
08 грудня 2020 16:56
Витяг.pdf
08 грудня 2020 16:56
Витяг ЄДР.pdf
08 грудня 2020 16:56
Лист згода.pdf
08 грудня 2020 16:56
НКРЗ2.pdf
08 грудня 2020 16:56
НКРЗ1.pdf
08 грудня 2020 16:56
ДЛ 000311 UMTS 3G.pdf
08 грудня 2020 16:56
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 13:04
Електронний підпис
11 грудня 2020 13:04
Електронний підпис
11 грудня 2020 12:58
Лист гарантія.pdf
11 грудня 2020 12:58
Згода з тех.спец..pdf
11 грудня 2020 12:58
Довідка щодо субвик..pdf
11 грудня 2020 12:58
Довідка щодо п.1, 2 ст.17.pdf
11 грудня 2020 12:58
Опис доК.pdf
11 грудня 2020 12:58
0366-20 Єщенко ОВ.pdf
11 грудня 2020 12:58
Довідка щодо ліцензій.pdf
11 грудня 2020 12:58
Довідка про учасника.pdf
11 грудня 2020 12:58
Ліцензія LTE+GSM-900.pdf
11 грудня 2020 12:58
Ліцензія 001180 фикс мг.pdf
11 грудня 2020 12:58
Ліцензія 001179 фикс мн.pdf
11 грудня 2020 12:58
Ліцензія 4G № 9512.pdf
11 грудня 2020 12:58
Ліцензія 4G № 9448.pdf
11 грудня 2020 12:58
Ліцензія 4G № 9447.pdf
11 грудня 2020 12:58
Лицензия 3G ВФ Україна.pdf
11 грудня 2020 12:58
Виписка з реєстру 2016.pdf
11 грудня 2020 12:58
new Реестр операторов.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 16:39
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:39
Електронний підпис
11 грудня 2020 10:23
Статут ПрАТ Київстар.zip
11 грудня 2020 10:23
Ліцензія Fix_Internanional_001197.zip
11 грудня 2020 10:23
Ліцензія Fix_Interciti_001196.zip
11 грудня 2020 10:23
Дозвіл_код_NDC_67_68_96_97_98.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФСЕЛЛ"

ПРАТ "ВФ УКРАЇНА"

ПрАТ "КИЇВСТАР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФСЕЛЛ"
#22859846
Переможець 1 424 700,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2020 16:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2020 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФСЕЛЛ"
#22859846
1 424 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 19:23
Договір Лайфселл 007984 030321.pdf укладений
03 березня 2021 19:22

Інформація про відміну

Скасовано
Дата оприлюднення: 26 січня 2021 16:54
Кінець періоду оскарження: 06 лютого 2021 00:00
Дата скасування відміни: 25 лютого 2021 18:35
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
26 січня 2021 16:54
Електронний підпис
26 січня 2021 16:53
Рішення УО про відміну ВТ_26.01.2021.docx.p7s
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-11-09-007984-c.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФСЕЛЛ", Код ЄДРПОУ:22859846
одо незаконного рішення Уповноваженої особи Акціонерного товариство «Укрпошта» про відміну торгів по предмету: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних Послуги з доступу до мережі Інтернет (Лівобережжя) згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-11-09-007984-c за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі)
порушення порядку проведення процедури закупівлі – відкриті торги: щодо незаконного рішення Уповноваженої особи Акціонерного товариство «Укрпошта» про відміну торгів по предмету: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних Послуги з доступу до мережі Інтернет (Лівобережжя) згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-11-09-007984-c за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі) Скаржник не погоджується з рішенням уповноваженої особи Замовника про відміну процедури закупівлі. 09.11.2020 р. Акціонерним товариством «Укрпошта» (далі – Замовник) було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) оголошення про проведення процедури закупівлі № UA-2020-11-09-007984-c (ДК 021:2015:64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних Послуги з доступу до мережі Інтернет (Лівобережжя). Замовник затвердив по процедурі закупівлі UA-2020-11-09-007984-c тендерну документацію та визначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 11 грудня 2020 20:00 год. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «лайфселл» (далі– Скаржник) подало свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі UA-2020-11-09-007984-c відповідно до вимог тендерної документації Замовника. Всього для участі у закупівлі подано три пропозиції від учасників: №1 – Скаржника №2 - ПрАТ «Київстар» код ЄДРПОУ 21673832 №3 – ПРАТ "ВФ УКРАЇНА" код ЄДРПОУ 14333937 22 грудня 2020 року за процедурою закупівлі № UA-2020-11-09-007984-c проведено аукціон та визначено тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «лайфселл» найбільш економічно вигідною. 23 грудня 2020 року Протоколом розгляду тендерних пропозицій за результатами процедури закупівлі № UA-2020-11-09-007984-c 23.12.2020 року (що опублікований в електронній системі закупівель 23 грудня 2020 р. о 16:14 год.), встановлено: «що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛАЙФСЕЛЛ", яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, повністю відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі, в частині документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям. Підстави для відмови учаснику, передбачені ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», відсутні. На підставі викладеного, вирішено визнати ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФСЕЛЛ" переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір.» 26 січня 2021 року Замовником було опубліковано рішення про відміну процедури закупівлі через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26 січня 2021 року) Стосовно рішення уповноваженої особи Замовника про відміну процедури закупівлі, нижче наводимо ЗАПЕРЕЧЕННЯ щодо неправомірності прийняття рішення. Положення, що оскаржуються: 1. Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. 26.01.2021 року о 16:53 Акціонерним товариством «Укрпошта», яка є замовником процедури закупівлі ДК 021:2015:64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних Послуги з доступу до мережі Інтернет (Лівобережжя) UA-2020-11-09-007984-c (далі – Замовник) було повідомлено про відміну процедури закупівлі з причини неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Замовник у своєму повідомленні про відміну посилається на те, «що окремі вимоги до предмету закупівлі в тендерній документації поточної редакції (далі ТД) на зазначену закупівлю (Технічна специфікація в Додаток 3 до ТД, Додатки 1 та 5 до договору, проект якого наведений Додатком 6 до ТД) відрізняються та не відповідають предмету закупівлі та вимогам пунктів 2.1 та 6.2 договору щодо закупівлі UA-2020-11-09-007984-c за предметом 64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Послуги доступу до мобільної мережі Інтернет (Лівобережжя), а саме: відповідно предмету закупівлі та до п 2.1 та 6.2 договору передбачається надання відповідних послуг по Лівобережжю та об’єктам поштового зв’язку, розташованим у східних областях України (Чернігівська, Полтавська, Дніпропетровська, Кіровоградська, Миколаївська, Херсонська, Запорізька, Донецька, Луганська, Харківська, Сумська), натомість в технічних вимогах, викладених в Додатку 3 до тендерної документації, Додатку 1 «Тарифи» та Додаток 5 «Перелік об’єктів поштового зв’язку для надання послуг» до договору, зазначені області та об’єкти Правобережжя України (Закарпатська, Львівська, Волинська, Рівненська, Тернопільська, Івано-Франківська, Чернівецька, Хмельницька, Житомирська, Вінницька, Київська, Черкаська, Одеська). Зважаючи на викладене, такий суперечливий зміст пунктів (2.1 та 6.2) договору на цю закупівлю та додатків (1 та 5) до нього не дозволяють правильно його трактувати та, відповідно, унеможливлюють його фактичне виконання в опублікованій редакції. Таким чином, неоднозначне викладення вимог до предмета закупівлі в ТД може призвести до порушення основних принципів закупівель, включаючи такі принципи як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є порушенням вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). У зв’язку з необхідністю приведення у відповідність вимог до предмету закупівлі у технічній специфікації (Додаток 3 до ТД) та усунення суперечливих положень у проекті договору (Додаток 6 до ТД), що потребує внесення відповідних змін до ТД, зокрема до проекту договору (Додаток 6 до ТД)» Тобто, Замовник прийняв рішення про відміну процедури закупівлі через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Однак, ані в протоколі, ані в системі електронних закупівель Замовником не вказується опис так званих порушень, тобто Замовник не описує порушення, яке нібито мало місце, а просто посилається на норму Закону. Вважаємо відміну процедури закупівлі абсолютно необґрунтованою, надуманою та такою, що суперечить Закону. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів. Прийняте Замовником рішення порушило право Скаржника на законні дії Замовника під час проведення процедури закупівлі, а також право на перемогу у торгах, оскільки пропозиція Скаржника відповідає умовам закупівлі. Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення Замовника про відміну процедури закупівлі UA-2020-11-09-007984-c. Скаржник вважає, що відміна процедури закупівлі за надуманими причинами призведе до затягування часу проведення процедури закупівлі та порушення основних принців ЗУ «Про публічні закупівлі» відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Крім того, відміна процедури закупівлі призведе до додаткових повторних витрат власних коштів на її проведення з боку Скаржника, який вже витратив кошти для участі в процедурі закупівлі та вимушений ще витрачати кошти на оскарження неправомірної відміни торгів. Підстави та обґрунтування незаконності прийнятого рішення Акціонерним товариством «Укрпошта» щодо відміни торгів. Статтею 32 Закону, передбачено підстави за яких Замовник має право відмінити торги, а саме: 1) у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг (п. 1 ч. 1 ст. 32 Закону); 2) у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути (п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону). Приймаючи рішення про відміну тендеру, Замовник застосував п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону. При цьому, Скаржник вважає, що дана норма була невірно застосована зважаючи на наступне. (і) Щодо повноважень виявлення порушень у сфері публічних закупівель. Відповідно до статті 7 Закону, державне регулювання та контроль у сфері публічних закупівель здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів; Банки під час оплати за договорами про закупівлю; Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю; Громадський контроль. Як вбачається з вказаної норми Закону, Замовник не наділений правом самостійно виявляти порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Також, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель «Prozorro» не міститься жодної інформації про встановлення Уповноваженими органами, порушень Акціонерним товариством «Укрпошта» законодавства у сфері публічних закупівель, а також відсутні скарги скеровані до Органу оскарження від Учасників, тендерні пропозиції, яких Замовник відхилив, що свідчили б про такі порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Таким чином, Замовник не уповноважений встановлювати наявність порушення, такі повноваження мають лише спеціальні органи, до яких Замовник не належить. Більше того, як вже зазначалося вище, Замовник не вказує яка сама норма законодавства була порушена. (іі) Щодо наявності неточностей в ТД та їх впливу на фактичне виконання договору на закупівлю. Після вивчення поточної редакції Тендерної документації (далі - ТД) на зазначену закупівлю (Технічна специфікація в Додаток 3 до ТД, Додатки 1 та 5 до договору, проект якого наведений Додатком 6 до ТД) ДК 021:2015:64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних Послуги з доступу до мережі Інтернет (Лівобережжя) UA-2020-11-09-007984-c, стає зрозуміло, що лише зміст пункту 6.2 Договору на цю закупівлю відрізняється від змісту Додатків (1 та 5) до нього. При цьому, саме в Додатку 1 та 5 вказані конкретні об’єкти поштового зв’язку, в яких будуть надаватися послуги згідно Договору. Зміст Додатків 1 та 5, за своєю суттю деталізують предмет договору та дають можливість виконувати його належним чином. Зважаючи на це, Скаржник вважає, що доводи Замовника стосовно неможливості правильного трактування та унеможливлення виконання договору є надуманими та такими, що не відповідають дійсності. Вважаємо, що Замовник зловживає своїм правом щодо відміни тендеру, що призведе до затягування часу проведення процедури закупівлі та порушення основних принців ЗУ «Про публічні закупівлі» відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, максимальна економія, ефективність та пропорційність та запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевикладене, Скаржник вважає, що рішення уповноваженої особи про відміну торгів є необґрунтованим та безпідставним, порушує принципи здійснення публічних закупівель, вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а також порушує законні інтереси і право Скаржника на перемогу в торгах.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-11-09-007984-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФСЕЛЛ", Код ЄДРПОУ:22859846
Дата подання: 04 лютого 2021 17:34
скарга, щодо щодо незаконного рішення Уповноваженої особи Акціонерного товариство «Укрпошта» про відміну торгів по предмету: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних Послуги з доступу до мережі Інтернет (Лівобережжя) згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-11-09-007984-c за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі)
09.11.2020 р. Акціонерним товариством «Укрпошта» (далі – Замовник) було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) оголошення про проведення процедури закупівлі № UA-2020-11-09-007984-c (ДК 021:2015:64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних Послуги з доступу до мережі Інтернет (Лівобережжя). Замовник затвердив по процедурі закупівлі UA-2020-11-09-007984-c тендерну документацію та визначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 11 грудня 2020 20:00 год. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «лайфселл» (далі– Скаржник) подало свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі UA-2020-11-09-007984-c відповідно до вимог тендерної документації Замовника. Всього для участі у закупівлі подано три пропозиції від учасників: №1 – Скаржника №2 - ПрАТ «Київстар» код ЄДРПОУ 21673832 №3 – ПРАТ "ВФ УКРАЇНА" код ЄДРПОУ 14333937 22 грудня 2020 року за процедурою закупівлі № UA-2020-11-09-007984-c проведено аукціон та визначено тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «лайфселл» найбільш економічно вигідною. 23 грудня 2020 року Протоколом розгляду тендерних пропозицій за результатами процедури закупівлі № UA-2020-11-09-007984-c 23.12.2020 року (що опублікований в електронній системі закупівель 23 грудня 2020 р. о 16:14 год.), встановлено: «що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛАЙФСЕЛЛ", яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, повністю відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі, в частині документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям. Підстави для відмови учаснику, передбачені ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», відсутні. На підставі викладеного, вирішено визнати ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФСЕЛЛ" переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір.» 26 січня 2021 року Замовником було опубліковано рішення про відміну процедури закупівлі через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26 січня 2021 року). Скаржник не погоджується з рішенням уповноваженої особи Замовника про відміну процедури закупівлі. Стосовно рішення уповноваженої особи Замовника про відміну процедури закупівлі, нижче наводимо ЗАПЕРЕЧЕННЯ щодо неправомірності прийняття рішення. Положення, що оскаржуються: 1. Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. 26.01.2021 року о 16:53 Акціонерним товариством «Укрпошта», яка є замовником процедури закупівлі ДК 021:2015:64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних Послуги з доступу до мережі Інтернет (Лівобережжя) UA-2020-11-09-007984-c (далі – Замовник) було повідомлено про відміну процедури закупівлі з причини неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Замовник у своєму повідомленні про відміну посилається на те, «що окремі вимоги до предмету закупівлі в тендерній документації поточної редакції (далі ТД) на зазначену закупівлю (Технічна специфікація в Додаток 3 до ТД, Додатки 1 та 5 до договору, проект якого наведений Додатком 6 до ТД) відрізняються та не відповідають предмету закупівлі та вимогам пунктів 2.1 та 6.2 договору щодо закупівлі UA-2020-11-09-007984-c за предметом 64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Послуги доступу до мобільної мережі Інтернет (Лівобережжя), а саме: відповідно предмету закупівлі та до п 2.1 та 6.2 договору передбачається надання відповідних послуг по Лівобережжю та об’єктам поштового зв’язку, розташованим у східних областях України (Чернігівська, Полтавська, Дніпропетровська, Кіровоградська, Миколаївська, Херсонська, Запорізька, Донецька, Луганська, Харківська, Сумська), натомість в технічних вимогах, викладених в Додатку 3 до тендерної документації, Додатку 1 «Тарифи» та Додаток 5 «Перелік об’єктів поштового зв’язку для надання послуг» до договору, зазначені області та об’єкти Правобережжя України (Закарпатська, Львівська, Волинська, Рівненська, Тернопільська, Івано-Франківська, Чернівецька, Хмельницька, Житомирська, Вінницька, Київська, Черкаська, Одеська). Зважаючи на викладене, такий суперечливий зміст пунктів (2.1 та 6.2) договору на цю закупівлю та додатків (1 та 5) до нього не дозволяють правильно його трактувати та, відповідно, унеможливлюють його фактичне виконання в опублікованій редакції. Таким чином, неоднозначне викладення вимог до предмета закупівлі в ТД може призвести до порушення основних принципів закупівель, включаючи такі принципи як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є порушенням вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). У зв’язку з необхідністю приведення у відповідність вимог до предмету закупівлі у технічній специфікації (Додаток 3 до ТД) та усунення суперечливих положень у проекті договору (Додаток 6 до ТД), що потребує внесення відповідних змін до ТД, зокрема до проекту договору (Додаток 6 до ТД)» Тобто, Замовник прийняв рішення про відміну процедури закупівлі через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Однак, ані в протоколі, ані в системі електронних закупівель Замовником не вказується опис так званих порушень, тобто Замовник не описує порушення, яке нібито мало місце, а просто посилається на норму Закону. Вважаємо відміну процедури закупівлі абсолютно необґрунтованою, надуманою та такою, що суперечить Закону. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів. Прийняте Замовником рішення порушило право Скаржника на законні дії Замовника під час проведення процедури закупівлі, а також право на перемогу у торгах, оскільки пропозиція Скаржника відповідає умовам закупівлі. Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення Замовника про відміну процедури закупівлі UA-2020-11-09-007984-c. Скаржник вважає, що відміна процедури закупівлі за надуманими причинами призведе до затягування часу проведення процедури закупівлі та порушення основних принців ЗУ «Про публічні закупівлі» відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Крім того, відміна процедури закупівлі призведе до додаткових повторних витрат власних коштів на її проведення з боку Скаржника, який вже витратив кошти для участі в процедурі закупівлі та вимушений ще витрачати кошти на оскарження неправомірної відміни торгів. Підстави та обґрунтування незаконності прийнятого рішення Акціонерним товариством «Укрпошта» щодо відміни торгів. Статтею 32 Закону, передбачено підстави за яких Замовник має право відмінити торги, а саме: 1) у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг (п. 1 ч. 1 ст. 32 Закону); 2) у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути (п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону). Приймаючи рішення про відміну тендеру, Замовник застосував п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону. При цьому, Скаржник вважає, що дана норма була невірно застосована зважаючи на наступне. (і) Щодо повноважень виявлення порушень у сфері публічних закупівель. Відповідно до статті 7 Закону, державне регулювання та контроль у сфері публічних закупівель здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів; Банки під час оплати за договорами про закупівлю; Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю; Громадський контроль. Як вбачається з вказаної норми Закону, Замовник не наділений правом самостійно виявляти порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Також, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель «Prozorro» не міститься жодної інформації про встановлення Уповноваженими органами, порушень Акціонерним товариством «Укрпошта» законодавства у сфері публічних закупівель, а також відсутні скарги скеровані до Органу оскарження від Учасників, тендерні пропозиції, яких Замовник відхилив, що свідчили б про такі порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Таким чином, Замовник не уповноважений встановлювати наявність порушення, такі повноваження мають лише спеціальні органи, до яких Замовник не належить. Більше того, як вже зазначалося вище, Замовник не вказує яка сама норма законодавства була порушена. (іі) Щодо наявності неточностей в ТД та їх впливу на фактичне виконання договору на закупівлю. Після вивчення поточної редакції Тендерної документації (далі - ТД) на зазначену закупівлю (Технічна специфікація в Додаток 3 до ТД, Додатки 1 та 5 до договору, проект якого наведений Додатком 6 до ТД) ДК 021:2015:64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних Послуги з доступу до мережі Інтернет (Лівобережжя) UA-2020-11-09-007984-c, стає зрозуміло, що лише зміст пункту 6.2 Договору на цю закупівлю відрізняється від змісту Додатків (1 та 5) до нього. При цьому, саме в Додатку 1 та 5 вказані конкретні об’єкти поштового зв’язку, в яких будуть надаватися послуги згідно Договору. Зміст Додатків 1 та 5, за своєю суттю деталізують предмет договору та дають можливість виконувати його належним чином. Зважаючи на це, Скаржник вважає, що доводи Замовника стосовно неможливості правильного трактування та унеможливлення виконання договору є надуманими та такими, що не відповідають дійсності. Вважаємо, що Замовник зловживає своїм правом щодо відміни тендеру, що призведе до затягування часу проведення процедури закупівлі та порушення основних принців ЗУ «Про публічні закупівлі» відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, максимальна економія, ефективність та пропорційність та запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевикладене, Скаржник вважає, що рішення уповноваженої особи про відміну торгів є необґрунтованим та безпідставним, порушує принципи здійснення публічних закупівель, вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а також порушує законні інтереси і право Скаржника на перемогу в торгах. Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 лютого 2021 15:40
рішення від 08.02.2021 №2122+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 лютого 2021 15:39
рішення від 16.02.2021 № 2802.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2021 20:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: За результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ЛАЙФСЕЛЛ" від 04.02.2021 № UA-2020-11-09-007984-c.a2 рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2802-р/пк-пз від 16.02.2021 замовника зобов’язано скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – "Послуги доступу до мобільної мережі Інтернет (Лівобережжя)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-11-09-007984-c. Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Зважаючи на викладене, керуючись ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вирішено виконати зазначене рішення, а саме: скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – Послуги доступу до мобільної мережі Інтернет (Лівобережжя), ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-09-007984-c.
Дата виконання рішення замовником: 25 лютого 2021 18:38

Документи подані скаржником

04 лютого 2021 15:14
скарга ТОВ лайфселл.pdf